Appartement Casa Luconi

Appartement
Appartement Casa Luconi
9,6

94 reviews over Appartement Casa Luconi in het Nederlands

Fantastisch, mooie accommodaties, sfeervol!

Boelhouwer, 6-9-2017

Hele fijne vakantie gehad. Gezellig ontvangen bij aankomst, persoonlijke aandacht. Mooie appartementen, heerlijk zwembad en goede tips om de omgeving te verkennen en lekker te eten. Een echte aanrader!

Heerlijke plek waar toerisme niet alles beheerst

Geert, Sandra & Benthe, 3-9-2017

Fijne plek! 10 dagen genoten. Niks gelogen wb ligging tussen de olijf- en wijngaarden. Rust, geen kinderspeelplaats, maar een plek waar ouders naar hun kinderen omkijken zodat het voor iedereen vakantie blijft.. Onze dochter het erg naar haar zin gehad! Perfect onderhouden. Stadjes en strand kun je makkelijk opzoeken, fijne tips van eigenaars gekregen. Eigenlijk zou ik de ervaring niet willen delen zodat dit plekje nog wat onontdekt blijft :-)

Meer dan wat we hadden verwacht

Xavier, 2-9-2017

Na een uitgebreide zoektocht op het internet viel onze keuze voor onze zomervakantie 2017 op Casa Luconi. De foto's die charme en schoonheid uitstraalden, de interessante ligging en de nederlandstalige eigenaars waren de troeven die ons -uiteraard samen met de talloze positieve reviews- over de streep trokken... En nu, sinds enkele dagen terug thuis, kunnen we alleen maar bevestigen: Casa Luconi is de perfecte uitvalsbasis om Istrië te ontdekken. De oase van rust en schoonheid, het zalige zwembad, de hartelijke verwelkoming van Pika de hond,... Het zorgde er allemaal voor dat terug toekomen op Casa Luconi telkens weer een beetje thuiskomen was. Wij betrokken een huisje met zicht op het zwembad, maar toch met voldoende privacy. De inrichting was goed doordacht met twee slaapkamers (uitstekende bedden) en een voldoende ruime badkamer. De keuken en leefruimte waren niet bijzonder groot maar wel gericht op een groot terras met buitenbarbecue. Simpel maar toch stijlvol en charmant. En vooral ook -heel belangrijk voor die eerste indruk bij vrouwlief- proper wanneer we toekwamen. Ook handig: het mapje met tips voor de steden en dorpjes, de strandjes en restaurantjes in de buurt. Absolute aanrader waar we zelf ooit nog wel eens willen terugkomen.

In een woord: fantastisch!

JM, 31-8-2017

Super rustig gelegen. Bij aankomst uiterst gastvrij ontvangen door gastvrouw en -heer en de kids door viervoeter en kindervriend Pika. Luconi is een mooie uitvalsbasis om de vele dorpjes/steden, baaitjes en havens te bezoeken die op korte afstand liggen. Er is zichtbaar veel aandacht besteed aan de (details van de) accomodatie. Alles klopt gewoon. Het zwembad is heerlijk verkoelend en de kinderen waren hier dan ook vaak te vinden om te spelen. De gezamenlijke BBQ was supergezellig en heerlijk. Casa Luconi: een absolute aanrader!!

Prachtig plekje onder de zon

Rita, 13-6-2017

We hebben 2 heerlijke weken gehad. Prachtig verblijf in een mooie omgeving. Zeer gastvrij ontvangen.

De eigenaars hebben oog voor hun gasten maar zeker ook voor de omgeving.

Fantastische plek onder de zon!

Martine, 27-11-2016

Een heerlijke accommodatie met zeer gastvrije eigenaren die je van allerlei nuttige tips kunnen voorzien. Zomer 2017 gaan we weer dus what can I say more :)

Fantastische plek

Natascha, 31-8-2016

Sfeervol ingerichte appartementen, gezellig, rustig, mooi zwembad. Dicht bij de zee.

Werkelijk prachtig!

LV, 28-8-2016

Fantastische plek in het mooie Kroatie. Een heerlijk zwembad met een mooi, rustig zonneterras. Wilden we wat meer drukte en goed zicht op de gezellig spelende kinderen dan lagen we rondom het zwembad. Werkelijk heerlijk geslapen op de Auping bedden in de grote slaapkamers van het appartement. Kinderen, groot en klein, speelden gezellig met elkaar en onze meiden (9 en 12 jr) hebben net zo genoten als wij. Volgend jaar weer!

Een top lokatie in puur Kroatië!!

RoyK, 20-8-2016

Casa Luconi is een mooi kleinschalig appartementen complex in het dorpje Luconi, vlakbij Novigrad en Umag. Luconi is een groene omgeving en ligt midden tussen de olijfbomen en wijgaarden.

Dit is nou Puur Kroatië!

We zijn hier in 2015 ook geweest en hebben niet voor niets besloten ook dit jaar weer te gaan. De appartementen zijn van alle gemakken voorzien, compleet, schoon, in goede staat met fijne bedden (niet onbelangrijk). Daarnaast is er ook een ruim zwembad. Deze combinatie is nauwelijks te vinden tenzij je op een massale camping wil verblijven.

Dennis en Carole staan altijd voor je klaar om je te voorzien van tips over de omgeving en restaurants. Deze hebben ze ook nog gebundeld in "het groene boekje". Erg handig omdat je hiermee een snelle start van je vakantie maakt.

In het complex verblijven overwegend Nederlanders. Voor de kinderen erg fijn en voor de ouders gezellig.

Er worden verschillende activiteiten georganiseerd als daar animo voor is. We hebben een hele leuke wijntoer gedaan en er is tijdens ons bezoek 2 keer een hele smakelijke BBQ georganiseerd.

Kortom, als je een centraal gelegen complex zoekt waarbij je binnen een straal van een uur de meeste bezienswaardigheden kunt zien dan is dit de juiste plek. Los van het feit dat het strand en de supermarkt en bakker en goede restaurants ook nog eens vlakbij zijn.

Een klein paradijsje

Lauren, 14-8-2016

Rust, lekker eten, goede tips, een mooie omgeving, een prachtig en schoon appartement, krekelgeluiden in de avond, geen lawaaierig zwembad, een mooie tuin vol kleurige bloemen en planten, lieve gastheer en -vrouw, comfort en leuke dorpjes. Kortom: genieten.

Wat ons betreft is Casa Luconi, mede dankzij Dennis en Carola (het kleinste en beste vvv-kantoor ter wereld) een klein paradijsje in een piepklein dorpje. We zijn er nu 2x geweest en komen volgens jaar nog één weekje terug... Gewoon omdat het zo fijn is.

Minpunten? Als ik dan écht iets moet bedenken: Er zijn behoorlijk wat muggen ´s avonds (maar insmeren helpt).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Luconi in Brtonigla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Luconi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casa Luconi scoort een 9.6 uit 10 op basis van 94 reviews.