Appartement Casa Luconi

Appartement
Appartement Casa Luconi
9,5

98 reviews over Appartement Casa Luconi in het Nederlands

Topverblijf op een geweldige locatie!

Kim
11-8-2018

Wat hebben we een heerlijke vakantie gehad; een klein paradijsje op aarde! Casa Luconi is een oase van rust. Bij aankomst werden we zo hartelijk ontvangen dat we ons meteen erg welkom voelden. Ook de kinderen voelden zich meteen thuis en hebben viervoeter Pika meteen in hun hart gesloten. De georganiseerde (vrijblijvende!) barbecue was heerlijk en gezellig; erg leuk om op die manier contact met elkaar te hebben. Ook de kinderen hadden elkaar zo gevonden.

Het boekje met tips dat in ieder huisje/ appartement beschikbaar is, heeft ons erg geholpen deze eerste keer in Kroatië.

En... De hygiëne is top; zowel binnenshuis als buitenshuis is het 'blotevoetenwaardig'!

Wij gaan hier zeker terugkomen!

Perfect verblijf in Istrië!

Bruno
8-8-2018

Wat een bijzonder plekje is Casa Luconi! Een plek waar je kan genieten van alles wat Istrië te bieden heeft: heerlijk eten, goede wijn, zon, strand en schitterende dorpjes. Casa Luconi zelf is een oase van rust. Een kleinschalige accommodatie (3 appartementen en 3 huisjes) met een mooi, eenvoudig, maar top onderhouden zwembad. Een plek waar je tot rust kan komen, samen of met je gezin, waar je op je zelf kan zijn of echt contact kan hebben met de andere gasten, waar de kinderen de telefoons even los laten en zich vermaken met de andere kinderen. Een plek waar de eigenaren continue streven naar perfectie met heerlijke bedden, een goede douch, een prima keukentje, airco, een schoon zwembad, een mooi onderhouden tuin, goede tips voor de omgeving en bovenal (gemiddeld genomen) leuke, sociale, zelfbewuste gasten.

Dit was onze 4e keer bij Casa Luconi en we komen zeker terug!

Super

Familie Kraaij
7-8-2018

We komen net terug van een geweldige vakantie op Casa Luconi, wat zijn we aan het nagenieten! We vonden ons huisje Fuori fijn, alles is er, netjes en verzorgd. Luconi straalt rust en gemoedelijkheid uit. Perfecte plek om mooi Kroatie te ontdekken!

Heerlijke vakantie gehad.

Fam. van Rijsewijk
31-7-2018

Klein paradijsje in het toeristische Istrië. Met zes vakantiehuisjes/appartementen heerlijk rustig, maar genoeg gezelligheid als je daar zin in hebt.

Appartement, tuin en zwembad zijn sfeervol en brandschoon. De ‘Pizzahut’ heeft alles om (kleine) kinderen naast het zwemmen te vermaken. Zeker het tafelvoetballen was een groot succes.

Het wekelijkse samen eten was erg gezellig en de gastvrouw en -heer koken heerlijke streekgerechten.

Kortom, fijne uitvalsbasis om de omgeving te verkennen!

Fantastisch, mooie accommodaties, sfeervol!

Boelhouwer
6-9-2017

Hele fijne vakantie gehad. Gezellig ontvangen bij aankomst, persoonlijke aandacht. Mooie appartementen, heerlijk zwembad en goede tips om de omgeving te verkennen en lekker te eten. Een echte aanrader!

Heerlijke plek waar toerisme niet alles beheerst

Geert, Sandra & Benthe
3-9-2017

Fijne plek! 10 dagen genoten. Niks gelogen wb ligging tussen de olijf- en wijngaarden. Rust, geen kinderspeelplaats, maar een plek waar ouders naar hun kinderen omkijken zodat het voor iedereen vakantie blijft.. Onze dochter het erg naar haar zin gehad! Perfect onderhouden. Stadjes en strand kun je makkelijk opzoeken, fijne tips van eigenaars gekregen. Eigenlijk zou ik de ervaring niet willen delen zodat dit plekje nog wat onontdekt blijft :-)

Meer dan wat we hadden verwacht

Xavier
2-9-2017

Na een uitgebreide zoektocht op het internet viel onze keuze voor onze zomervakantie 2017 op Casa Luconi. De foto's die charme en schoonheid uitstraalden, de interessante ligging en de nederlandstalige eigenaars waren de troeven die ons -uiteraard samen met de talloze positieve reviews- over de streep trokken... En nu, sinds enkele dagen terug thuis, kunnen we alleen maar bevestigen: Casa Luconi is de perfecte uitvalsbasis om Istrië te ontdekken. De oase van rust en schoonheid, het zalige zwembad, de hartelijke verwelkoming van Pika de hond,... Het zorgde er allemaal voor dat terug toekomen op Casa Luconi telkens weer een beetje thuiskomen was. Wij betrokken een huisje met zicht op het zwembad, maar toch met voldoende privacy. De inrichting was goed doordacht met twee slaapkamers (uitstekende bedden) en een voldoende ruime badkamer. De keuken en leefruimte waren niet bijzonder groot maar wel gericht op een groot terras met buitenbarbecue. Simpel maar toch stijlvol en charmant. En vooral ook -heel belangrijk voor die eerste indruk bij vrouwlief- proper wanneer we toekwamen. Ook handig: het mapje met tips voor de steden en dorpjes, de strandjes en restaurantjes in de buurt. Absolute aanrader waar we zelf ooit nog wel eens willen terugkomen.

In een woord: fantastisch!

JM
31-8-2017

Super rustig gelegen. Bij aankomst uiterst gastvrij ontvangen door gastvrouw en -heer en de kids door viervoeter en kindervriend Pika. Luconi is een mooie uitvalsbasis om de vele dorpjes/steden, baaitjes en havens te bezoeken die op korte afstand liggen. Er is zichtbaar veel aandacht besteed aan de (details van de) accomodatie. Alles klopt gewoon. Het zwembad is heerlijk verkoelend en de kinderen waren hier dan ook vaak te vinden om te spelen. De gezamenlijke BBQ was supergezellig en heerlijk. Casa Luconi: een absolute aanrader!!

Prachtig plekje onder de zon

Rita
13-6-2017

We hebben 2 heerlijke weken gehad. Prachtig verblijf in een mooie omgeving. Zeer gastvrij ontvangen.

De eigenaars hebben oog voor hun gasten maar zeker ook voor de omgeving.

Fantastische plek onder de zon!

Martine
27-11-2016

Een heerlijke accommodatie met zeer gastvrije eigenaren die je van allerlei nuttige tips kunnen voorzien. Zomer 2017 gaan we weer dus what can I say more :)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Luconi in Brtonigla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Luconi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.