Appartement Casa Luconi

Meer appartement info

106 reviews over Appartement Casa Luconi

• 9Fam. Bossers16-08-2020

Fantastisch!!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij Casa Luconi. De appartementen/huisjes zijn mooi, ruim, schoon en beschikken over airco. Het complex is ruim opgezet en in het hoogseizoen ook zeer leuk voor kinderen van alle leeftijden. Omdat het kleinschalig is heb je ook voldoende privacy. Casa Luconi bevindt zich in een rustige omgeving, maar is zeker centraal gelegen in Istrië. Ieder huisje heeft zijn eigen mapje met informatie over de omgeving e.d. Ook hebben de eigenaren hier een aantal restaurantjes uit de regio ingezet, waar je heerlijk kunt eten!! Kortom een top locatie!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9R07-08-2020

Een fantastisch, kleinschalig vakantieadresje!

Casa Luconi, wat hebben we weer genoten! De eigenaren weten wat gastvrijheid is! Ze geven desgevraagd graag tips over de omgeving, uitstapjes en restaurants. Het huisje is voorzien van alle gemakken, erg schoon en fijne bedden. Fijne ligbedden bij het zwembad. Mooi aangelegde tuin, met olijfbomen, palmbomen, vijgenbomen, lavendel en o.a. diverse kruiden. De kinderen vermaken zich prima in het zwembad of in de pizzahut voor bv. een potje tafelvoetbal.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 10Gerrit & Mandy23-07-2020

Fantastisch!

Een fantastische plek om heerlijk tot rust te komen! Luxe appartementen, van alle gemakken voorzien, in een erg mooie tuin met ook nog eens een prachtig zwembad. Op een rustige locatie met veel privacy en zowel gezellige dorpjes als de zee in de directe omgeving. Kortom: Een geweldige CASA voor jong en oud!

Gereisd met partner in juli 2020

• 2019
    10Linda Boom25-08-2019

Gaan zeker nog een keer terug.

Fantastische locatie - rustig gelegen weg van de massa maar met de auto ben je snel en eenvoudig in de toeristische gebieden. Veel gezinnen met jonge kinderen die de tijd van hun leven beleven in het zwembad. De BBQ met de andere gasten was ook heel erg gezellig. Elke dag vers brood bij het bakkertje 5 minuten verderop in het dorp. We komen hier nog eens terug om de rest van Istrie te bekijken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Natasja02-08-2019

Aanrader!

We hebben als gezin een fantastische tijd doorgebracht in Casa Luconi. Prachtige plek met mooie tuin, ruim zwembad en behulpzame gastheer! Prachtig appartement in hoofdgebouw met 2 slaapkamers (met airco!) en terras met prachtig uitzicht over het glooiende landschap en tuin. Verder zijn de tips uit het mapje dat klaarligt erg handig en kun je altijd terecht met je vragen. Leuke uitstapjes mogelijk in de omgeving. Ook wordt er regelmatig een gezellige BBQ georganiseerd (1x tijdens ons verblijf). Onze meiden van 9 en 10 hebben zich prima vermaakt met hun vriendinnetjes.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Sandra24-07-2019

Casa Luconi is echt een super plek! Wij zijn hier zowel in 2018 als in 2019 twee weken geweest. Schone appartementen die van alle gemakken zijn voorzien. Heerlijke bedden en een ruime inloopdouche. Lekker airco in de slaapkamer. Rond het zwembad staan heerlijke ligbedden. In iedere accommodatie ligt een groene map waar je heel veel aan hebt tijdens je vakantie. De gezamenlijke barbecue was ook super gezellig en een echte aanrader! Huisdieren zijn hier ook meer dan welkom. Hun eigen hond Pica is ook zo'n schat! De eigenaren zorgen er ook voor dat je je gelijk welkom en thuis voelt. Kortom, een klein paradijsje op aarde.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Nikki08-06-2019

Unieke, gastvrije vakantiebestemming!

Een heerlijke plek onder de zon! Casa Luconi is een unieke vakantiebestemming. Prachtige, schone appartementen die van alle gemakken zijn voorzien. Rond het zwembad staan heerlijke ligbedden met plekjes in zowel de zon als schaduw. Liever zwemmen in de zee? Ook daar ben je met een kort ritje zo. In de omgeving vind je talloze schilderachtige dorpjes die het bezoeken waard zijn. De gastheer en gastvrouw weten je precies te vertellen waar je moet zijn voor een maaltijd: gastronomisch, lokaal, vis, vlees, pizza, prachtige entourage.. Het is allemaal te vinden in de directe omgeving! Kortom: een veelzijdige en super gastvrije bestemming!

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Bram van Amstel07-06-2019

Unieke vakantie-ervaring!

Rustige ligging, goede uitvalsbasis voor uitstapjes. Perfecte, goed geoutilleerde appartementen. Voortreffelijke gastvrouw /-heer die veel goede adviezen geven en kennis van zaken hebben om het verblijf heel aangenaam te maken. Een absolute aanrader.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    10Kim11-08-2018

Topverblijf op een geweldige locatie!

Wat hebben we een heerlijke vakantie gehad; een klein paradijsje op aarde! Casa Luconi is een oase van rust. Bij aankomst werden we zo hartelijk ontvangen dat we ons meteen erg welkom voelden. Ook de kinderen voelden zich meteen thuis en hebben viervoeter Pika meteen in hun hart gesloten. De georganiseerde (vrijblijvende!) barbecue was heerlijk en gezellig; erg leuk om op die manier contact met elkaar te hebben. Ook de kinderen hadden elkaar zo gevonden. Het boekje met tips dat in ieder huisje/ appartement beschikbaar is, heeft ons erg geholpen deze eerste keer in Kroatië. En... De hygiëne is top; zowel binnenshuis als buitenshuis is het 'blotevoetenwaardig'! Wij gaan hier zeker terugkomen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Bruno08-08-2018

Perfect verblijf in Istrië!

Wat een bijzonder plekje is Casa Luconi! Een plek waar je kan genieten van alles wat Istrië te bieden heeft: heerlijk eten, goede wijn, zon, strand en schitterende dorpjes. Casa Luconi zelf is een oase van rust. Een kleinschalige accommodatie (3 appartementen en 3 huisjes) met een mooi, eenvoudig, maar top onderhouden zwembad. Een plek waar je tot rust kan komen, samen of met je gezin, waar je op je zelf kan zijn of echt contact kan hebben met de andere gasten, waar de kinderen de telefoons even los laten en zich vermaken met de andere kinderen. Een plek waar de eigenaren continue streven naar perfectie met heerlijke bedden, een goede douch, een prima keukentje, airco, een schoon zwembad, een mooi onderhouden tuin, goede tips voor de omgeving en bovenal (gemiddeld genomen) leuke, sociale, zelfbewuste gasten.

Dit was onze 4e keer bij Casa Luconi en we komen zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Appartement Casa Luconi info