Sorteren

Reviews over accommodaties in Kazachstan

Goed hotel

Rinus Manders
    15-9-2017

Dit hotel is gelegen op een rustige locatie in een smal, groen straatje niet ver van het centrum, de kamers zijn niet erg groot maar er is alles aanwezig voor een aangenaam verblijf, de service van het personeel was prima, de kwaliteit van het ontbijtbuffet was uitstekend, het diner was echter minder hoogstaand.

Geweldig goed hotel

Rinus Manders
    13-9-2017

Het hotel ligt wat buiten het centrum te midden van andere woontorens, het is een geweldig goed hotel met veel service, zeer ruime kamers waarin alles aanwezig is.

Het ontbijtbuffet is ronduit geweldig en ook dineren kan men er heel goed.

Gewoon een uitstekend hotel

Very well

ER
    4-2-2016

The hotel has a very good price quality ratio, with friendly staff en all facilities a traveller needs.

Super-de-luxe, stijlvol appartement

Ron en Linda
    13-8-2015

Via Air bnb dit appartement van eigenaar Ivan gehuurd. Werkelijk alles erop en eraan, aan niets ontbreekt het en de ligging is ook nog eens goed. Het appartement is op de 10e verdieping (lift aanwezig) van een appartementengebouw waarin de wat beter gesitueerden wonen, dus ook erg netjes allemaal.

Ivan en zijn familie zijn bereid je met alles te helpen, ze pikten ons zelfs op vanaf het vliegveld. We zijn hier 4 weken geweest en het appartement is een prima uitvalsbasis gebleken voor tal van excursies, zowel binnen als buiten de stad. 's Avonds kwam je weer tot rust in dit complete appartement. Airco, vaatwasser, designkeuken, 1 badkamer met toilet, apparte toilet, 1 master bedroom(2p), 1 kinderslaapkamer(2p) met TV, woonkamer/eetkamer, Wifi en huistelefoon gratis. Groot hypermodern winkelcentrum Mega Center op 10 min loopafstand, busstation op 5 min loopafstand.

Ambasador ve Premier Alatau

erhan aytekin
    4-9-2013

Türkiyeden gidenlerin adresi denilebilir sakin bir otel.Herzaman tipik türk yemekleri bulunabilir.