Kazachstan

Reviews over accommodaties in Kazachstan

Goed hotel

Rinus Manders,
    15-9-2017

Dit hotel is gelegen op een rustige locatie in een smal, groen straatje niet ver van het centrum, de kamers zijn niet erg groot maar er is alles aanwezig voor een aangenaam verblijf, de service van het personeel was prima, de kwaliteit van het ontbijtbuffet was uitstekend, het diner was echter minder hoogstaand.

Gereisd met vrienden in september 2017

Geweldig goed hotel

Rinus Manders,
    13-9-2017

Het hotel ligt wat buiten het centrum te midden van andere woontorens, het is een geweldig goed hotel met veel service, zeer ruime kamers waarin alles aanwezig is. Het ontbijtbuffet is ronduit geweldig en ook dineren kan men er heel goed. Gewoon een uitstekend hotel

Gereisd met vrienden in september 2017

Super-de-luxe, stijlvol appartement

Ron en Linda,
    13-8-2015

Via Air bnb dit appartement van eigenaar Ivan gehuurd. Werkelijk alles erop en eraan, aan niets ontbreekt het en de ligging is ook nog eens goed. Het appartement is op de 10e verdieping (lift aanwezig) van een appartementengebouw waarin de wat beter gesitueerden wonen, dus ook erg netjes allemaal. Ivan en zijn familie zijn bereid je met alles te helpen, ze pikten ons zelfs op vanaf het vliegveld. We zijn hier 4 weken geweest en het appartement is een prima uitvalsbasis gebleken voor tal van excursies, zowel binnen als buiten de stad. 's Avonds kwam je weer tot rust in dit complete appartement. Airco, vaatwasser, designkeuken, 1 badkamer met toilet, apparte toilet, 1 master bedroom(2p), 1 kinderslaapkamer(2p) met TV, woonkamer/eetkamer, Wifi en huistelefoon gratis. Groot hypermodern winkelcentrum Mega Center op 10 min loopafstand, busstation op 5 min loopafstand.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Fine affordable hotel in centre of Almaty

Jeroen,
    4-10-2012

Nice hotel, large rooms, unfortunatly not very often warm water. Staf is helpfull (shows room). For Almaty good price/quality ratio.

Gereisd zakelijk in oktober 2012

Super

Piet ,
    6-8-2012

Hotel Mukammal is een geweldig hotel met zeer mooie kamers. Wij hadden een suite met voldoende ruimte. Zeer vriendelijk personeel en geweldige service. Als wij in Astana zijn zullen we voortaan dit hotel boeken.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)