Camping Italy Camping Village

Weer vandaag13°-1°
Camping Italy Camping Village
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Italy Camping Village voor je op een rij gezet:

Laatste review

Prima keus

Th Hupse,
24-10-2018

Vriendelijk, netjes en rustig. Met een prima ligging bij het strand. Staat absoluut op ons lijstje voor een volgende keer.

Kenmerken

24-10-2018

Heerlijke camping

Saskia,
28-5-2018

Camping is heel goed bevallen. Zwembad is lekker overzichtelijk en dat is heel prettig met 3 kleine kinderen van 2 tm 6 jaar. Die hebben zich prima vermaakt in het zwembad. Ook nog 1x op union lido ernaast wezen zwemmen, maar dat was te groot en te onoverzichtelijk, ook voor de kinderen. Als alle kinderen een zwemdiploma hebben is union lido wel een fantastisch zwemparadijs, maar dan nog zou ik op italy gaan zitten. Veel gezelliger. Leuke animatie voor kinderen. Restaurant is ook goed. Strand is heel makkelijk te bereiken. Omgeving en eten vonden wij in deze hoek iets minder dan in veel andere delen van Italie

Leuk maar 1xm is genoeg

Familie Van der Wielen,
5-1-2018

Op advies van een vriendin hier naartoe gegaan. Camping is niet zo groot en heeft een zwembad met glijbaan (achteraf was dit al voldoende voor onze kinderen). Hebben voor deze camping gekozen omdat we gebruik mochten maken van de faciliteiten van de buurcamping "Union Lido". We zijn naar de 2 zwembaden bij de buren gegaan maar het is daar zoooo vreselijk druk, afschuwelijk. Camping heeft een klein supermarktje. De 2 restaurants zijn super. Overal erg vriendelijk personeel, het eten is goed en lekker. Animatie was ook erg gezellig, vooral in de avond voor de wat ouderen. Onze kinderen (15-11) vonden deze camping erg leuk. Meerdere Nederlandse kinderen waar ze mee konden optrekken. Ook erg veel Duisters op deze camping. Omgeving vonden wij ontzettend tegenvallen. Een dag Jesolo en Venetie en dat is het. Wij zijn nogal ondernemend en willen vaak de omgeving bekijken, dan moet je dus niet in deze hoek zitten. Je bent dus echt aangewezen op de camping. Italy is dan een fantastische plek

Suncamp Holidays

Camping prima, omgeving echt saai.

Bak,
5-8-2017

Omgeving, lijkt wel een verlaten industrie terrein op wat toeristenwinkeltjes na, totaal niets te doen op Venetië na dan. Stukje met campings ligt aan zee wat perfect is. Camping is leuk voor strand en zon aanbidders. Aqua parken echt nog mooier dan op het plaatje bij Union Lido. De paden zijn zeer smal, je kan zeer moeilijk op je plaats komen met auto. Veel campers, caravans, auto's schade zien rijden. Vrij duur alles.

1x... Volgende x zeker weer Union Lido.

Goenie,
28-7-2017

Wij gaan jaren naar Union Lido en hoor mensen klagen over striktheid en structuur, maar Italy doet daar nog een schepje bij.

Wij waarderen structuur/regels om de rust en regelmaat voor mensen te garanderen, maar de stugheid van voornamelijk het receptie personeel vonden wij opmerkelijk. Meerdere keren wordt je gevraagd of je een klant bent, terwijl je ettelijke malen heen en weer bent gegaan. Ik snap de vraag, maar de manier waarop (schuldig tenzij tegendeel bewezen) is storend.

Niet iedereen kan parkeren bij de accommodatie en kan met geluk z'n auto kwijt buiten de hekken. Vergeet een autohoes maar... Dat vind de manager geen mooi aangezicht.

Het restaurant/personeel vinden wij niet heel klantvriendelijk, op een uitzondering na.

De opzet van Italy is dezelfde als bij Lido, alleen dan krapper. In ons 'straatje' was met de auto weg, erg lastig als gevolg.

Het zwembad niets bijzonders.

Het sanitair daarentegen goed verzorgd.

Wij vinden Lido aangenamer dan Italy.

Manager, Direttore, 15-1-2018

Thank you for kind your review, every advice, every consideration are useful to improve.

Nevertheless, in this case, it is a bit difficult to consider your reports useful for the simple fact that they are not correct or even invented:

It is not correct you have to pay for every service, many are included in the price.

For example, WiFi is FREE! (no 22 euros per week), even the air conditioning is FREE! (no 7 euros per day) the sunbeds by the pool are FREE! (no 10 euros per day).

2 sunbeds e 1 sunombrella at the beach costs 10 EURO! (no 17 euros per day).

You also are speaking about 5 euros for washing what ????

We don't find anything to be taken into consideration about your gripes.

Leuk voor 1 keer

D Boersma,
22-7-2017

Wij zijn met het gezin , waarvan twee kinderen van 10 en 13, naar deze camping geweest. Voor hun leeftijd is er weinig animatie georganiseerd . Wat ons vooral tegenstond is dat je voor elke 'service' moet betalen .

17 euro per dag voor 2 strandbedjes, 22 euro per week voor slechte WiFi , 5 euro per wasbeurt , 7 euro per dag voor airco en 10 euro per dag voor een bedje bij t zwembad . Ook was dit zwembad veel te klein voor deze grote camping. Het restaurant en ijssalon zijn van prima kwaliteit. De bungalows staan veel te dicht op elkaar gebouwd en alles is hoorbaar wat er bij de buren gebeurt . Kom er niet voor je rust, want zeer vroeg in de ochtend wordt je gewekt door spelende of huilende kinderen .

Kortom wij vonden het te duur en te druk en blijft het voor ons bij deze ene keer.

Manager, Direttore, 15-1-2018

2 sunbeds e 1 sunombrella at the beach costs 10 EURO! (no 17 euros per day).

You also are speaking about 5 euros for washing what ????

We don't find anything to be taken into consideration about lamentele.

Heeeeerlijke camping!

Y. Flikkema,
27-6-2017

Heerlijke camping! Rustig, schoon!!!, direct aan zee en super netjes sanitair. Personeel vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.

Mooie camping met zwembad en strand

Heddy,
8-6-2017

Het had mooie schaduwplaatsen , maar wel veel zand op de Acsi plaatsen maar ze accepteren niet langer dan tot aan Pinksteren de Acsi kaart! Internet was heel goed en je hoefde niets steeds in te loggen. Receptie was zeer vriendelijk. Toen het uiteindelijk Italiaanse feestdagen waren was de disco erg luid op Lido ernaast en dat kan niet, vinden wij. Tot 2 uur 's nachts was er muziek. Gelukkig gingen we de volgende dag weg.

Maar de dagen ervoor waren heel fijn. het strand is een paar meter weg.

Koop de all island ticket voor Venetie boten bij de haven want voor 20 Euro kan je met alle watertaxi's overal naartoe! geweldig!!

Heerlijke vakantie

Roos
5-8-2016

Hier 2 weken geweest met partner. Erg rustige camping naast de drukke camping Union Lido. Zwembad is leuk maar niet erg bijzonder.. gelukkig mag je wel gebruik maken van de 2 zwembaden op Union Lido al zijn die wel erg druk. Sanitair is netjes.. 1 van de 2 sanitairgebouwen is opgeknapt en verbouwd en de ander nog niet. Leuk supermarktje en een beachbar waar je lekker wat kunt eten of drinken. 'S avonds loop je zo Union Lido op voor een ijsje of wat te eten of drinken. Omgeving is niet bijzonder (Jesolo heeft wel een leuke winkelstraat). Al met al lekkere rustige camping maar met alle luxe van Union Lido

Prima camping!

Leon
2-8-2016

Dit is een leuke camping direct aan het strand. Het zwembad is niet zo groot en heeft weinig ligbedjes, die zijn dan ook snel bezet met mensen of handdoeken (daar doet de badjuf helaas niets aan). Toen wij er waren, waren er weinig Nederlanders, vooral Denen en Duitsers, dat is ook wel is lekker op een camping. Het sanitair is prima en wordt goed schoongehouden. De plekken bieden best veel schaduw door de vele bomen. Tussen de plekken staan er wat lage struikjes, dus privacy naar je buren heb je niet. Uit de vele dennenbomen op het terrein lekt hars, dit is haast niet van je tent of auto af te krijgen, dus dat is wel erg vervelend, het is daarom handig om een doek over je auto te leggen ter bescherming. Jammer ook dat de receptie je paspoort inneemt, dat is niet erg handig in het buitenland. Je kunt ook gebruik maken van de zwembaden van het immense park ernaast, dit is echter zo druk, dat dat niet echt leuk is. Het animatieteam is leuk en de muziek stopt elke avond stipt 23.00 uur.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Italy Camping Village in Cavallino (Treporti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Italy Camping Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.