Géén boekingskosten
ItaliëToscaneCavrigliaCampings CavrigliaCamping Orlando in Chianti Glamping Resort

Orlando in Chianti Glamping Resort

ItaliëToscaneCavriglia

We hebben de beste aanbieders voor Camping Orlando in Chianti Glamping Resort voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 305 reviews
+71/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.3VoldoendeScore uit 305 reviews
  • 5.3Staat v/h sanitair
  • 7.2Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Ontdek de natuur op Camping Village Orlando in Chianti. Glampingaccommodaties, een zwembad met een waterval en voor de kinderen een leuke minidisco. Camping Village Orlando ligt midden in de natuur. De perfecte uitvalsbasis voor wandelingen tussen de glooiende bergen van Toscane. Tips om te bezoeken zijn Radda, Greve en Sienna.

305 Reviews over Orlando in Chianti Glamping Resort

• 4Roely27-09-2022

Airdreamer met achterstallig onderhoud

Wij hadden de Airdreamer 2 geboekt. Bij aankomst zagen wij al dat de tenten erg dicht op elkaar stonden, kleine tegenvaller. Toen wij de tent binnen kwamen zagen wij dat er veel achterstallig onderhoud was. Kitranden van douche met schimmel, badkamer meubel met een vieze plank vervangen, wasbak zat los waardoor al het water op de grond kwam, spijlen van het houten terras zaten los, matrassen waren te klein voor bed ombouw. De buitenkant van de tent in leuk maar gooi er dan ook knappe meubels in en geen ikeameuk. Kortom kwaliteit prijsverhouding klopt echt niet. Wij betaalde 200 euro per nacht. Wij wilde een deel van ons geld terug maar die vond de camping niet nodig. Als compensatie kregen wij een restaurant voucher voor 4 pizza en drinken. Dus mensen als jullie de Airdreamer 2 boeken dan weet je dat je in je tent komt met achterstallig onderhoud en goedkope Ikea meuk! Voor ons geen Orlando meer!

• 9Bas van der Togt18-08-2022

Fijne mooie camping met kleine kinderen

Wij verbleven in de Next XL Superior. Een grote fijne caravan op een rustige beschutte plek en niet ver lopen van het zwembad. Camping is overzichtelijk en heel kindvriendelijk. Onze meiden van 5 en 6 wisten zelf de weg en vermaakte zich kostelijk. Het was wel druk bij het zwembad maar echt vervelend druk was het niet. Er worden leuke activiteiten georganiseerd voor de kinderen. Omgeving is prachtig!!! Camping ligt afgelegen en daardoor ben je meer afhankelijk van de faciliteiten op de camping. Wij vonden dit totaal geen issue. In het rijtje weekend, vallicella (ook van vacanze col cuore) waar we eerder zijn geweest is dit onze favoriet.

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 5Gerard14-08-2022

Te veel geluid (tenzij je dat zoekt)

Afgelegen locatie, je kan niet even naar een dorpje oid wandelen. Doordat het bovenop een heuvel ligt is de temperatuur erg prettig, helaas is er nauwelijks uitzicht. Verder is er vrijwel altijd geluid van muziek en kinderen. Leuk wanneer je dat zoekt, niet wanneer je van rust houdt. Staat van sanitair is niet goed; veel kranen/douches die niet automatisch stoppen en verlichting die 24/7 brandt. Douches zijn vrijwel altijd op standje kokend heet. Verdere voorzieningen op de camping zijn wel erg goed, zoals het zwembad, restaurant, fitnessparkje en mega enthousiast recreatieteam. Het naastgelegen natuurpark is qua voorzieningen in deplorabele staat, alles daar is verlaten en vervallen.

• 3Staat v/h sanitair
  • 10Peter20-02-2022

Boven verwachting goed, wij komen terug

Wij zijn voor de "Winter Glamping"op Orlando in Chianti geweest voor een weekend zonder kids, wat een top ervaring! Winter glamping is een leuk concept, en de horeca op het park is simpelweg top. Wij zijn een weekend lang echt verwend. Wij hebben besloten deze zomer met de kids terug te komen, zeker nadat wij de plannen gezien hebben voor het nieuwe zwembad-spraypark die ze aan het aanleggen zijn. Het word een enorme toevoeging aan het bestaande zwembad.

• 10Eetgelegenheden
  • 7Floortje14-09-2021

Bruisend glampingpark

Deze camping bruist letterlijk. Een oprecht enthousiast animatieteam staat 24/7 klaar. Onze jonge kinderen hebben van hen genoten, top! Zelf moest ik even wennen: de - slechts 35 - campingplekken liggen naast het restaurant / animatiedeel, dus veel geluid. Onze XL plek was ruim, maar de kiezels waren niet prettig. Ook was er geen kraantje op de plek en het toiletgebouw was enorm verouderd. Rioollucht waaide over de camping, kranen bleven lopen, deuren sloten niet: glampingresort onwaardig.

Opvallend want de rest van de camping was wel schoon, mooi en netjes. Heel veel verschillende glamping accomodaties, een tof zwembad, restaurant waar je ondanks dat het groot was goed kon eten en een leuke speeltuintje, konijntjes, pony’s en jeepjes voor de kids.

De camping ligt vrij afgelegen. Siena / Florence zijn maar 45 km rijden, maar kost je ruim een uur enkele reis.

Al met al 10 fijne dagen gehad, maar niet voor herhaling vatbaar.

• 8Eetgelegenheden
  • 6Jolien24-08-2021

Leuke camping! Handdoeken leggen anders geen plek.

Mooie en kindvriendelijke camping. Leuke animatie en genoeg te doen voor de kindjes. Sanitair voor de kampeerders is erg verouderd en vies! Als je wilt gaan zwemmen moet je al om 08:30u in de rij gaan staan om je handdoek neer te leggen anders heb je geen plaats aan het zwembad. Alleen daarom zouden we hier niet meer terug gaan.Te weinig bedjes of teveel gasten of ze moeten het handdoek leggen niet toestaan. De camping ligt erg afgelegen boven aan de berg dus als je er op uit wilt ben je wel even aan het rijden.De camping is schaduwrijk en echt voor jonge kindjes (geen pubers dus) De wijnboerderij is zeker de moeite waard! We hebben daar een geweldige rondleiding en lunch gehad! Al met al een fijne vakantie gehad maar we komen niet meer terug hier.

• 7Corine24-08-2021

Lekkere week op deze volle camping!

Onze pubers waren blij met de gave glijbaan! Veel op kleine kinderen gericht, maar ook een groep pubers aanwezig.Winkeltje, heerlijk warm stokbrood!Ijsjes halen moet je op bepaalde tijden niet doen, systeem van betalen helpt niet bij aan de vlotheid.We hadden een ingerichte tent van Vacanceselect, super, tussen de bomen in de schaduw, eigen badkamer, maar vloer kraakte erg, schoonmaak kan beter net als koffiezetapparaat (knalde er elke keer uit) en schuifdeur naar badkamer.Zoeken naar activiteiten. Met de trein naar Florence geweest, naar een meertje (enige Nederlanders waren we daar! Kijk op Google maps), naar een fantastische wandeling met water bij Colle di Valle d'Elsa, wandeling vanaf de camping-ook leuk!Wel erg veel Nederlanders...

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Niemans24-08-2021

Mooie camping, ver van de bewoonde wereld

Mooie camping boven in de heuvels.Om hier te komen moet je flink van je auto vragen. We kwamen op 1 doorgaande route terecht vanuit Siena dat was echt off-road 😬 Camping is mooi verzorgd.Leuke animatie, genoeg Nederlanders. Leuk zwembad maar te klein voor het aantal gasten (aangezien er geen strand in de buurt)Eten in het restaurant is prima. En niet duur.Klein campingwinkeltje. Voor boodschappen kun je naar de coop of Lidl in San Giovanni (de andere coop’s en supers zijn heel klein en tussen de middag dicht) deze zijn de hele dag open. Circa 25 minuten rijden van de camping.Sanitair is niet echt best. Erg verouderd. Wel vaak gepoetst. Maar niet meer van deze tijd. Helaas voor onze zoon hebben ze geen kinderbadjes. De douches zijn een soort ‘zwembad’hokjes. Staanplaatsen zijn met caravan slecht te bereiken. Ondergrond is zelfde als de weg. (Stenen en gravel). Niet echt geschikt als uitvalsbasis voor stadjes

• 6Staat v/h sanitair
  • 4Daantje24-08-2021

Overvolle camping …

Wat een overvolle camping ….Bij het zwembad kan je geen plekje vinden , gasten gooien namelijk bij opening van het zwembad hun handdoek op een ligbed om vervolgens een paar uur later pas gebruik te maken vd stoel. Het zwembad zelf … nog nooit zo’n overvol bad gezien. Normaal er in zwemmen kan niet , want je raakt iedereen aan .Dan het parkeerterrein, je kunt niet parkeren bij je accomodatie ivm autovrij park. Maar zorg dan dat je voldoende parkeergelegenheid aanbied. Veilig je auto parkeren is niet mogelijk , auto’s staan op elkaar . Terrein is s avonds slecht verlicht dus na een avondje weg is het geen pretje op een plek te vinden. De accomodatie zelf … minimaal ingericht , we moesten het doen met 1 kookplaat.Voor ons dus geen glamping gevoel .

• 7Staat v/h sanitair
  • 7Jeroen Samsom24-08-2021

Wel leuk maar we gaan niet meer terug

Wij zaten in een airdreamer 2 met onze kinderen. Absoluut een leuke ervaring maar miste wel wat opbergruimte. We leefden meer uit een tas dan gewild. Soms kwam het voor dat ‘savonds het warme water op was, wat niet echt prettig is bij het douchen. Bij het restaurant kun je prima eten, geen hoogstandjes, maar prima voor een snelle hap. Jammer dat je, al heb je gereserveerd, 20 minuten in de rij staat om een tafeltje te krijgen. Hierna moet je vaak lang wachten voordat je drinken kan bestellen. Iets meer personeel hier is geen overbodige luxe en kun je misschien 2 glaasjes drinken krijgen. Het zwembad is leuk! Vooral voor de kinderen. Helaas is het altijd enorm druk. Dus een plaatsje krijgen(een bedje of gewoon je handdoek op het gras) is moeilijk. Als je ervan houdt om s ochtends om 09:00 uur in de rij te gaan staan om je handdoek neer te leggen, is de kans op een plek groter.Voor een week was het prima maar ik ga niet meer terug.

• 7Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar