Kleine hotelsWeer vandaag19°15°
7,3

Ontdek de natuur op Camping Village Orlando in Chianti. Glampingaccommodaties, een zwembad met een waterval en voor de kinderen een leuke minidisco. Camping Village Orlando ligt midden in de natuur. De perfecte uitvalsbasis voor wandelingen tussen de glooiende bergen van Toscane. Tips om te bezoeken zijn Radda, Greve en Sienna.

We hebben een aantal aanbieders voor Orlando in Chianti Glamping Resort voor je op een rij gezet:

260 reviews over Camping Orlando in Chianti Glamping Resort in het Nederlands

Leuke en goede glamping site

Rene
5-9-2019

Verbleven in cube glamping huisje voor 3 dagen. Camping ligt erg afgelegen dus gebruik navigatie coordinaten on te vinden (tip). Alles ziet er top uit en personeel erg vriendelijk. Restaurant en zwembaden zijn goed. Omgeving erg mooi om te bekijken met de auto. Nadeel: wifi is matig en warm water om te douchen zeer beperkt.

Gereisd Met partner in september 2019

Schaduwrijke camping, goed zwembad en restaurant.

Fam. Wever
26-8-2019

Een mooie camping met veel Nederlanders op één van de heuvels in Toscane. De stacaravans staan mooi opgesteld op de camping, d.w.z. ze staan niet naast elkaar en hierdoor heb je meer privacy. Het zwembad is prima, een leuke glijbaan eindigt in het lagunebad voor zien van waterval. De grootte van dit bad is uitermate geschikt om in te liggen zonnebaden, wat wij dan ook vaak gedaan hebben. Het zwembad is netjes, met nieuwe toiletten en douchejes. Om het zwembad staan ligbedjes waar helaas het handdoekje leggen ook gebeurt. Het restaurant is prima en niet duur. In de nabijheid van de camping is niet veel te doen, dus een auto is noodzakelijk om de buurt te verkennen en steden als Firenze, Siena, Lucca en Pisa te bezoeken. De kans is groot dat wij nog een keer terugkeren.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kindvriendelijke camping

de Jong
21-8-2019

Wij zaten in een tent deluxe. Was eenvoudig maar schoon, lekkere douche en prima bedden. Ook een heerlijke veranda De kinderen hebben zich elke dag prima vermaakt met een heel leuk en enthousiast animatie team! Wat een leuke groep jongens en meiden die elke dag vol enthousiasme leuke activiteiten aanbieden. Restaurant was ook heerlijk. Wij hebben regelmatig pizza's afgehaald en deze waren heerlijk. Wij hebben ontzettend genoten en hopen volgend jaar weer terug te komen!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

ACSI Eurocampings

Ontzettend genoten, volledig ontspannen!

Kirsten
12-8-2019

Wij zijn 3 weken op deze camping geweest en hebben ontzettend genoten. Het is een bosrijk park (beetje afgelegen, wel een half uur met de auto naar boven klimmen). Alle huisjes staan in het bos. Zonnen bij het huisje was voor ons niet mogelijk, maar hebben we ook niet gemist. Huisje classico is een prima huisje, basic. Het enige wat daar ontbrak was een magnetron, verder was het van alle gemakken voorzien. Fijne mensen bij de receptie en campingwinkel, onderhoud van het park is geweldig. Leuke zwembad en een uitstekend restaurant. Geweldige mini club met leuke diverse activiteiten. Onze zoon van 5 heeft zich goed vermaakt. Er zijn ook genoeg leuke uitstapjes in de buurt. Met de trein naar Firenze is echt een aanrader. Boodschappen bij de Coop in Figline. Wij kunnen deze camping aanraden aan iedereen die het niet erg vind om tussen de Nederlanders te zitten en jonge kinderen heeft.

Heerlijke vakantie

Sandra
2-8-2019

Wat een fijne vakantie was het! Voor een 2e keer bezochten we deze camping. Dit keer in een top tent van Tendi, met het mooiste uitzicht van de camping. De camping was nog verre van vol, maar gezellig bezet. Dat zorgde voor voldoende ruimte bij het zwembad en in het restaurant en toch genoeg kinderen die zich met elkaar vermaakten tijdens het leuke avondprogramma met de animatie. Mooie camping, met een gezellig centrum en leuke medewerkers in het prachtige Toscane.

Zeker goed!

Andrei de Vries
2-8-2019

Goede plek voor kids tot jaar of 11/12. Goed eten, veel Nederlanders, leuke en actief animatieprogramma voor de kids. Goede accomodaties

Zeker wel wat opmerkingen. Mag wat meer bergruimte in de accomodatie Zeer slecht WiFi, alleen matig bij receptie. WiFi Voor ons zeer belangrijk ivm werkzaamheden voor werk (eigen onderneming) en ook af en toe voor de kids ( ja ja telefoons en games horen niet op vakantie;-/, maar is wel handig voor hun vermaak en leuk voor zaken als tour de France etc) Restaurant beetje chaotisch bij drukte en sommige wat chaggie dames (maar ook paar absolute toppers om eerlijk te zijn)

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Nog wel prima, maar steeds minder

Dr
1-8-2019

We zijn hier al een keer eerder geweest en ze proberen met kleine aanpassingen meer luxe uit te stralen. Maar eigenlijk merk je dat het alleen om meer geld draait. Dit jaar betalen echt veel meer dan 3 jaar geleden in exact dezelfde accommodatie. Meer luxe glamping accomodaties erbij, maar daardoor wordt het ook weer drukker en drukker. Wij vinden dat niet zo positief eigenlijk. De prijs/kwaliteit verhouding gaat daardoor verder achteruit. Zonde! Had het gehouden als een paar jaar geleden qua grootte en vooral prijzen en het was een perfecte plek om naar terug te keren.

Mist Italië gevoel

Afke
31-7-2019

Luxe camping op een berg in een eikenbos. De rit er naar toe is erg mooi. Wij kwamen aan met onze camper en voelden ons er niet thuis. Inderdaad mooi zwembad en een goed restaurant. De plekken zijn klein en niet afgebakend door een hegje ofzo. Hierdoor heb je weinig rust. Ook mist het Italië gevoel helemaal. In de supermarkt bijna niets Italiaans. Zelfs de broodjes niet. Ook wel een bepaalde doelgroep die komt voor luxe en wijn. Daarom de minst leuke camping die wij hebben bezocht. Sanitair niet super schoon. Leuke dingen in de omgeving zijn; een wandeling door de verlaten dierentuin naast de camping en een echte aanrader is het boomklim park il gigante. Ook leuk voor onze dochter van 5.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Ons hart gestolen camping.

Levibel
8-7-2019

Een geweldige camping afgelegen gelegen,maar daardoor juist perfect voor de rust. Fietsen is er alleen voor de echte liefhebbers, omdat je boven op een berg ligt. Daardoor in de nachten vaak wat koeler, zodat je heerlijk kunt slapen. Steden Florence, Sienna en Arezzo zijn goed te bereiken. Het restaurant is goed en het personeel heel vriendelijk.

Goede plek voor de ontspanning top animatie team

J
2-7-2019

Het is een half uur rijden van winkels of een leuk dorp

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

• BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Krant, Ticket service, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Orlando in Chianti Glamping Resort in Cavriglia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Orlando in Chianti Glamping Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.