Tijdelijk €25 aanbetaling

Casal Sant'Elena

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Casal Sant'Elena voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 12 reviews

Meer bed & breakfast info

12 Reviews over Casal Sant'Elena

• 9Arantxa en Roy21-09-2021

Fantastisch familie b&b

Een kleinschalige b&b welke wordt gedraaid door Francesco en zijn familie. Geeft veel en goede tips over de omgeving. Tevens zeer centraal gelegen. Ook zijn er avonden dat (moeder) kookt, heerlijk en voor een eerlijke prijs. Kamers zijn basic maar goed. Service zeer goed: Voor ons werd er zelfs een babybed gekocht. Ook werd ons na 1 dag een andere kamer aangeboden welke handiger was voor ons met een baby. Kortom: fijne plek!

• 9Inez24-08-2021

Super verblijf, met heerlijk eten

We werden heel gastvrij ontvangen. We hebben heerlijk mee gegeten wat vers en lekker was. Heerlijk rustig, goede kamers en de familie erg aardig.

• 10Ronald09-08-2021

heerlijk genoten van de rust

heerlijke rustprima ruime kamers en beddengrote tuin en goed verzorgde ontbijt en eten prima locatie voor dagtochtjes te ondernemen.

• 9Evert Muller07-08-2021

Super !!!

Een geweldig verblijf met alles wat je nodig hebt voor een fijne vakantie.

• 9Henk26-07-2021

Heerlijk

Wat hebben wij genoten, heerlijk rustig. Schone kamers en vriendelijk personeel. Alles kan als je het vraagt. Optimale liggen om Pisa, Florence te bezichtigen. De gastheer Fransisco geeft je tips om de steden te bezoeken en waar je lekker kan eten ( Montecarlo 8 km van de accommodatie is top om lekker te eten) de gastheer verzorgd zelf ook heerlijk avond eten. Prima zwembad . Een echte aanrader deze lokatie

• 10Ronald31-05-2021

heerlijk genieten van de rust

klein hotelletje van een itqliaanse familie. Het is een oude boerderij geloof ik dat is omgetoverd tot een hotelletje met zwembad en restaurant. Heerlijk geslapen in de ruime kamers en goed matrassen. Het is er schoon en verzorgd. Ontbijt was ook goed en als je de deur niet uit wil dan bieden ze ook a la carte opties aan. Na drie dagen en nachten stonden onze buiken op de leest om het samen te vatten. Er is een zwembad aanwezig maar die was niet open. Grote tuin en parkeerplaats voor onze auto was prime geregeld.

• 9Daniel G12-04-2021

prima uitvalbasis voor verkenning Toscane

Mijn vrouw en ons zoontje van 5 vonden het hier erg gezellig. Het is een kleine B&B met 15 ruime kamers dat door de familie wordt gerund. We hadden veel contact met ze en kregen veel tips en informatie. Er is een heerlijk zwembad bij om af te koelen nadat we weer terug waren van een dagje Pisa, Florence of San Gimignano. Ook het dichtbij gelegen Lucca en Montecarlo waren erg de moeite waard. Het ontbijt was goed en in de prijs inbegrepen. De moeder van de eigenaar ( we noemden haar Nonna wat grootmoeder betekent :-) bracht zelfs een paar keer een heerlijke zelfgemaakte pasta voor onze zoon. Ze hebben een eigen groente tuin en ook een prive parkeerplaats en dat was wel fijn. De meeste gasten die hier kwamen, kwamen uit Nederland en Belgie en ook Zwitserland en Frankrijk.We gaan er dit jaar weer heen in Mei en kijken hier erg naar uit want we willen nog meer van de omgeving ontdekken en nog eens terug naar Florence.

• 10Yana15-03-2021

Zeer aangenaam verblijf en goede locatie

Het hotel is lekker rusrig gelegen en dat kwam erg goed uit want we waren bekaf na de dagtochtjes door de regio. Ligging is zeer centraal. Het heeft een mooie tuin en lekker zwembad. De familie en het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De kamers ruim en aangenaam. Het is een klein hotelletje dus geen horde mensen om je heen. Ook een pluspunt was de haardroger. Die ontbrak wel eens in de andere hotels.

• 10Letizia12-03-2021

fantastisch

Echt een geweldige agriturismo. Bij aankomst werden we super leuk & enthousiast ontvangen door Francesco! Francesco en zijn familie hebben alles gedaan om ons verblijf zo goed mogelijk te laten verlopen. Geweldig eten, mooie kamers, heerlijk zwembad met bedjes. We hebben samen met onze dochter van 1 jaar echt top dagen gehad. Een absolute aanrader!!

• 8jantina 20-07-2010

mooi rustig gelegen hotel

Casal Sant'Elana staat in Italie aangeduid als bed and breakfast. We hebben hier in juni 2010 verbleven. Het is een kleinschalig en rustig gelegen hotel. Net opgeknapt en gerestaureerd waardoor de kamers van alle gemakken zijn voorzien, maar toch een authentieke uitstraling behouden (te zien aan bijvoorbeeld de houten plafondbalken en de vloeren). Het is zeer rustig gelegen, waar je van moet houden. Het is dicht bij Luca gelegen, ook Florence, Pisa en Siena liggen op redelijke afstand. Het ontbijt was simpel maar prima. Ook een heerlijk zwembad aanwezig!

Bed & Breakfast Casal Sant'Elena info

• Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • HuisdierenBeschikbaar

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Masker verplichtBeschikbaar