Tijdelijk €25 aanbetaling

Villaggio Santa Fortunata

We hebben de beste aanbieders voor Camping Villaggio Santa Fortunata voor je op een rij gezet:

6VoldoendeScore uit 47 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

47 Reviews over Villaggio Santa Fortunata

• 6Fam. Peters08-08-2022

Mooie ligging maar camping valt tegen

De camping is prachtig gelegen! Het uitzicht vanaf onze plek was ongelofelijk. Het hele gebied is makkelijk bereikbaar met de bus en een shuttle vanaf de camping. De plekken zelf zijn ook mooi en goed onderhouden. Helaas viel de rest van de camping tegen. Wij hebben nog nooit zo’n onvriendelijk personeel gezien op een camping. Je voelt je totaal niet welkom. Het sanitair is sterk verouderd en wordt zelden schoon gemaakt. Ook is het warme water op als je te laat bent met douchen of afwassen. Nog een punt: er is erg slecht bereik op de camping, en de WiFi is tegen een hele hoge prijs verkrijgbaar. Het zwembad, restaurant en de stranden zijn prima, maar niet heel bijzonder.
    En voor dit alles betaal je een forse prijs, wat de camping niet waard is.

• 2Staat v/h sanitair
  • 4Merel22-09-2021

Bitchy medewerksters/ niet gastvrij

De meiden die hier werken waren van het begin tot het eind zeer onvriendelijk, niet behulpzaam/gastvrij en leken touristen maar irritant te vinden. Bij de check out staat dat je als lid van de anwb korting krijgt maar dit kreeg je niet, dit hadden we bij de check in moeten zeggen, waar dit uiteraard nergens vermeld stond. Prachtige camping maar de meiden verpesten de sfeer met hun bitchy attidute! Er is nog een camping in de buurt, wellicht is die beter..

• 4Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 8Sonja24-08-2021

Fijne, mooie terrassen camping met zwembad, strand

Fijne camping op schitterende plek. Grote plaatsen. Deze kan je zelf uitkiezen met de beheerder. Moesten minimaal 1 week boeken. Erg naar ons zin gehad!! Pluspunten:Prachtig gelegen, mooi zwembad, fijn strand (rotsstrand), Sorrento is mooi! Bezoek pompeii Napels enz. Schaduwrijk. Min punten: Mieren, muggen (schemer), zwembad te streng: kinderen mogen praktisch niks, door ligging veel file, Napels Pompeii zijn een uur rijden maar door file kan je er enorm lang over doen. Is ook trein optie :) Flink klimmen vanwege terrassen.Wel duur in hoogseizoen: gezin van 4 totaal €77 per nacht (incl tax)Overall: echt een fijne camping!

• 9Isa Tweehuijsen18-08-2019

Extreem goed camping en omgeving!

Het was helemaal geweldig! Super lekker zwembad helaas, moet je wel een mutsje op maar daar wen je heel snel aan. Ik had voor twee weken WiFi gekocht en dat was super over de hele camping! Schone douche gebouwen en vriendelijk personeel. Je zit op een top locatie! Napels dichtbij de hele almalfi kust en Sorrento dichtbij! Via de camping kan veel plannen ze regelen boottochten naar capri en leggen je graag het openbaar vervoer uit van Sorrento. Het enige nadeel is dat het een terrassen camping is dus kijk goed naar welk plekje je neemt maar vaak brengen ze je eerst en laten ze je kiezen waar je wilt zitten. Wij hebben er 3 weken gezeten en we raden het iedereen aan!!!

• 9Staat v/h sanitair
  • 7Hilda19-07-2019

Iets meer gastvrijheid zou prachtig zijn

Na aankomst werden we op de slechtste plek gedumpt. Naast tank en beneden kijkend naar toiletgebouw. Terug gegaan en gezegd dat we de plek niet accepteerden. Kregen andere plek, terwijl op de camping genoeg plek was. Geen aardige ontvangst op deze wijze. Je moet overal met opgewaardeerde plastic kaart betalen maar als gast moet en mag je alleen cash betalen. Niet meer van deze tijd. Onze Poolse buren schrokken daarvan als je tig dagen staat met 5 man moet je heel wat pinnen.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Michele14-12-2018

Un posto incantevole

Per chi desidera godersi la vacanza a contatto con la natura, ma senza rinunciare al confort, la struttura offre la possibilità di usufruire di di tutto ciò che serve per vivere la vacanza all'insegna del relax e del divertimento. Un posto meraviglioso con una eccellente ospitalità.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 10Marco14-12-2018

fantastica vacanza

È un posto silenzioso e immerso nella natura. I bungalow sono molto confortevoli, con aria condizionata. La vista sul mare è spettacolare! Ci sono: ristorante, bar, piscina, market, fattoria, parco giochi per bimbi, animazione, lavanderia, servizio navetta. Bar in piscina e in spiaggia. Affitto ombrelloni e sdraio tutto a prezzi modici. Si paga esclusivamente con bancomat/carte di credito oppure con una special card ricaricabile in direzione.

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 4Hester06-08-2018

Not for children

Close to pompeii. Close to Napels. Nicely located. But the swimming pool is actually a pool of rules, no diving, no this, no that... and the pool is 2.40 m... why no diving, why no balls? People could get wet... yes really... in the pool.. and you have to pay everything with a charge card from the camping... really inconvenient... sanitary is really out dated

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 9Bas28-07-2018

Super

We hebben al heel wat campings bezocht in ons leven, maar deze staat toch zeer hoog in onze lijst der favorieten. Sfeervol, relaxed, betaalbaar, uitstekende accommodatie, uitzicht om van te smullen, rustig, mooie omgeving...kortom een aanrader!

• 8Anita26-07-2018

Mooi gelegen!

Mooie gelegen camping met prachtig uitzicht. Plekken met veel schaduw, Aanrijroute erg druk en soms smal. Rotsstrand met veel trappen bereikbaar. Personeel vriendelijk. Veel excursiemogelijkheden vanaf de camping. Dames sanitair is luxer dan bij de mannen. Vloer is glad!!

Camping Villaggio Santa Fortunata info

• MastercardBeschikbaar

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteNiet beschikbaar
  • ParkeerplaatsNiet beschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • HuisdierenBeschikbaar

• WasmachineBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne