Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

48 Reviews over Het Gras is Groener

• 10Oscar20-05-2022

We zien ons zó weer eens terug gaan. Aanrader

Fijn huis (Gaston), met voldoende privacy en een mooie grote tuin waarin met name de bokjes favoriet waren bij onze kinderen. Zwembad op een goede 2e plek. Speelmaatjes voor de kids getroffen, dat was leuk. Domein ligt in een fantastische omgeving, met in alle windrichtingen bezienswaardigheden. Martel, Hautefort, Collonges-la-Rouge, Argentat, zomaar een greep. In de wijde omgeving diverse wilde dieren gespot (ree, vos, slang). Steven is niet wild maar juist heel rustig en vriendelijk, hartelijk en behulpzaam. En een man met smaak, dat zie je zó aan zijn prachtige DS uit 1970. Ritje mee mogen rijden, wat de Frankrijkreis nóg franser maakte.

• 10Natuur
  • 10Fam Haverkamp/Pimmelaar,06-10-2021

Een uitzonderlijke werkelijk fantastische ervaring

Een van onze kinderen ging er trouwen. Op het moment van aankomst snapte ik meteen waarom daar. zij waren er twee jaar geleden met hun toen hele kleine kindjes die nu 5 en 3 jaar zijn. De locatie en accommodatie zijn nauwelijks te evenaren. Het feest was over drie dagen verdeeld en er kwamen 30 gasten in totaal. Er was plek genoeg en wij als ouders van de bruid verbleven in Bertand wat een familie huis werd. Wij zijn er in totaal twee weken geweest en hebben vanaf de eerste dag genoten van eigenlijk alles. Daarbij moet ik mijn oprechte waardering uiten over Steven de eigenaar van Het gras is groener! Hij bleek een volwaardige gastheer die, er was een wedding planner, goed meedacht hoe alles naar voldoening van een ieder heeft kunnen verlopen. Steef, nogmaals Dank je wel! (De omgeving is een droom, ben weer gaan houden van de Dordogne)

• 10Natuur
  • 10Gijs & Josine03-10-2021

Paradijs met kinderen

Wij verbleven als eerste gasten van het seizoen in huisje Bertrand. Zeg maar gerust 'huis', waar normaal foto's groter lijken dan in het echt is het hier andersom. Enorme woonkamer, voor de kids een eigen slaapkamer en een badkamer met ligbad en douche. Vanuit je overdekt terras kijk je zo over het (speel)terrein uit.

Helaas waren we gedurende 1,5 van de 2 weken de enige gasten (vanwege corona, normaal zeker niet het geval in juni), waardoor ons plan om vanuit ons terras de kinderen lekker met vriendjes in de weer te zien een beetje in duigen. Ook het weer zat niet mee.

Ondanks deze tegenslagen is de locatie echt perfect, een zwembad, trampoline, geitjes, kippen maken het een echt kinderparadijs. Steven en zijn Franse vriendin zijn perfecte gastheer/-vrouw en belangstellend en behulpzaam zonder opdringerig te zijn. We zijn zelfs uitgenodigd om een lekkere borrel te komen drinken. Niet twijfelen, gewoon boeken.

• 9Natuur
  • 10Tessa11-08-2021

Fantastisch, volgend jaar weer!

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad op het domaine van Steven. Vanuit je huisje heb je perfect zicht op het gras waar alle kindjes spelen. Doordat het zo kleinschalig is, is het heerlijk rustig, dus geen handdoeken leggen bij het zwembad etc. Steven komt iedere ochtend verse broodjes bij het huisje brengen en 2 keer per week wordt er voor je gekookt en dineer je op je eigen terras. Helaas zat het weer niet mee, maar er zijn veel uitstapjes te maken in de omgeving. We hebben meteen alweer geboekt voor volgend jaar (Steven heeft beloofd dat er dan zon is 😉).

• 9Fam Reuser02-08-2020

Een aanrader met jonge kinderen!

Heerlijke plek met kleine kinderen! Mooie gites, overzichtelijk midden terrein waardoor de kinderen veilig kunnen spelen met toezicht op afstand. Ook het zwembad was heerlijk en Steven zorgde ervoor dat we niks te kort zijn gekomen.

• 9Marc en Marianne01-08-2020

Kindvriendelijk en rustig paradijsje

We schrijven nooit recensies, maar dit was wel een heel leuke bestemming! Het is een knus charmant en rustig paradijsje. We waren er met een meisje van 5 en een ventje van 1 jaar die hebben genoten. Het is erg veilig, je kunt ze met een gerust hart hun gang laten gaan buiten. Vanuit de meeste huisjes kun je in 1 oogopslag het hele terrein overzien. En dan zie je vrolijke kids spelen bij het speelhuisje of met nieuwe vriendjes springen op de trampoline. Het zwembad is net vernieuwd, heeft een veilig hek eromheen, wordt goed schoongemaakt en is groot genoeg voor volop waterpret voor verschillende leeftijden (incl ouders:-). Er is ook wat speelgoed te leen, wasmachine en de broodservice is ideaal. Leuke dieren en zeker Snobbie, de nieuwe schat van een hond. Steven is ook heel relaxed en altijd beschikbaar om te helpen. Huis (Marie) is heerlijk koel gebleven, zelfs bij 39 graden. Rustige en mooie dorpjes in omgeving. Kortom aanrader!

• 9Fam. Dijk18-10-2019

Kleinschalig, kindvriendelijk, op & top Frankrijk!

Een fantastische om heerlijk vakantie te vieren met (jonge) kinderen. Wij zaten in vakantehuis Bertrand en dit huis was groot, mooi ingericht en van alle gemakken voorzien zoals wifi, Nederlandse TV, een moderne keuken en een ruime badkamer.

Dit kleinschalige, kindvriendelijke domaine is een heerlijke plek om te ontspannen, op je eigen veranda / terras, of aan het zwembad. Ook is er allerlei speelgoed en zijn er dieren als Ezeltjes, kippen, katten en honden om mee mee te vermaken.

De ligging is perfect; een heel mooi plekje waar nog échte rust heerst, terwijl je toch binnen 15 minuten in Brive bent. De sterrenhemel is 's avonds adembenemend!

De Nederlandse eigenaren zijn zeer gastvrij & vriendelijk, dringen zich niet op maar stonden direct voor ons klaar toen onze auto kapot ging; eigenaar Steven regelde direct een garage, begeleide de reparatie en gaf ons een lift voor de boodschappen.

Een absolute aanrader voor gezinnen!

• 9Boswinkel30-08-2019

Fantastisch ook voor pubers!

Wij hebben hier een fantastische 2 weken gehad. Wij hadden het huis Bertrand. Heerlijk en zeer compleet huis. Het totaal pakket maar dat het zo heerlijk was, dat niemand eigenlijk naar huis wilde. Dus ook met pubers is dit een klein paradijs. De dieren, het zwembad, de trampoline, Maya de hond en de aardige eigenaren Steven en Johannna en natuurlijk Feye en de prachtige omgeving (nog niet te toeristisch) maken het compleet. De luxe van bezorgde stokbrood morgen, echt heerlijk. Ook heeft Steven ons enorm geholpen met bezoek aan de huisarts met een van onze kinderen. Top. Als we een minpunt moeten noemen is dat het boven wat warm kan zijn als het buiten ook warm is en het ontbreken van horren, maar ja warm weer willen we ook ;-). Kortom een aanrader.

• 8Jorien09-09-2018

Mooi authentiek plekje!

Wij hebben ontzettend genoten. Het is heerlijk om hier met kinderen naar toe te gaan. Je hebt een goed overzicht over het terrein en ze kunnen lekker hun gang gaan. Steef is vriendelijk en respecteert je privacy. Het is wel jammer dat er geen tables d'hotes wordt georganiseerd, maar wij hebben op eigen initiatief met de andere gasten een paar keer gegeten. Minpunten vonden wij dat het 's nachts erg heet was in de gite, vanwege de muggen buiten kon je moeilijk de ramen openzetten, en het ouderbed aan de krappe kant. Wij zaten in gite Marie. Hier geen massa's toeristen, de omgeving is prachtig en nog echt Frans!

• 8Familie uit Deventer27-08-2018

Heerlijke vakantie, met alle comfort en rust

Wij hadden huis Bertrand gehuurd, prachtig huis en van alle gemakken voorzien. Extra toilet boven bij de slaapkamers was erg prettig. Het huis is ruimer dan je verwacht (als je de foto's op de site bekijkt). De rust en de ruimte met daarnaast de vele voorzieningen voor kinderen maakten het voor ons heel relaxed. Leuk zwembad (gaat van ondiep naar diep) is precies groot genoeg. Prettige bijkomstigheid is de broodjes service s'ochtends. Het bed in de "ouder" slaapkamer vonden wij wat klein (1.40 x 1.90) maar steven heeft aangegeven dit aan te gaan passen. Veel bezienswaardigheden in de buurt (gemiddeld 45 min rijden) maar ook op 10 min afstand een leuk meer met veel activiteiten. Tijdens ons verblijf is er een haan aangeschaft, dat vonden wij minder prettig. Omdat er geen horren bij de ramen zaten en je daardoor met de ramen open moest slapen werd je wel heel erg vroeg gewekt.

Vakantiehuis Het Gras is Groener info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    La Faurie, 19190