Géén boekingskosten
FrankrijkLanguedoc - RoussillonClapiersCampings ClapiersCamping Sandaya Le Plein Air des Chênes

Camping Sandaya Le Plein Air des Chênes

FrankrijkLanguedoc - RoussillonClapiers

We hebben de beste aanbieders voor Camping Sandaya Le Plein Air des Chênes voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 421 reviews

• Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Sandaya Le Plein Air des Chênes (Clapiers) is een nette camping met een gemengd publiek. De kinderen genieten van de actieve animatie en in het zwembad met glijbanen. Op verschillende tijden gaat er ook een bus naar het strand. De camping ligt naast het grote Montpellier, waar cultuurliefhebbers veel gebouwen en musea kunnen bezoeken.

Contact

421 Reviews over Sandaya Le Plein Air des Chênes

• 8Familie moonen31-08-2022

Leuke camping

Goeie camping met een mooi zwembad. We hebben een leuke tijd gehad. Goeie ligging, genoeg dingen om te doen: stad, zee, markten, cultuur,… Voor ons een aanrader.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Sandra19-08-2022

Fijne camping! Niet te groot met prachtig zwembad!

Camping met fantastisch zwembad en voetbalveld. Voor onze jongens van 10 en 13 perfect! De activiteiten in het zwembad overheerst door (vaste) Franse campinggasten (volwassenen) die erg fanatiek waren tot soms ruzie aan toe. Wij hadden een stacaravan achter op de camping die nogal te wensen overliet. Plek F30. De douche was qua warmte niet te stellen. Tijdens ons verblijf hebben we een nieuwe vaatwasser gekregen en de inventaris was minimaal. De airco was wel erg prettig en de bedden waren prima. Omdat we achter op de camping zaten totaal geen last van lawaai van de animatie ‘s avonds. Wel “veel” overlast van vaste campinggasten om ons heen. Wel goed om daar met boeken rekening mee te houden. Het personeel is super vriendelijk! Restaurant is goed. Geen campingwinkel maar dat hebben wij niet gemist. Grote supermarkt op 5 min afstand. Strand dichtbij is fijn! Voor mooie natuur (bergen, rivieren etc) moet je wel een stuk rijden.

• 8Joke17-08-2022

Leuke vakantie

Rustige camping. Mooi zwembad. Alle kampeerplaatsen met privé sanitair. Zwembad is goed voor aantal gasten. Tussen 15h en 17h wel heel druk, maar dat hoort er ook wat bij. Montpellier ligt op kleine 15 min rijden. De zee is wat omslachtig. Niet echt een ideale camping voor strandvakantie. Maar toch een weekje genoten. Leuke gemotiveerde animatoren. Nederlandstalige monitor.

• 9Ilona03-08-2022

Fijne comfortabele camping!

Mooi ruim opgezette camping, met veel privacy plekken en voldoende schaduw. Wij verbleven in een luxe, zeer ruime safaritent, allen mooi gelegen. Veel goed onderhouden faciliteiten (sportterrein, speeltuin). Het zwembad is groot met verschillende baden. De hygiëne/staat hiervan is goed en er is veel toezicht. Er mag niet gegeten worden. Wellicht even wennen, maar hierdoor is het zwembad erg schoon/ geen last van ongedierte. Een strakke zwemshort is verplicht. Er wordt in de folder geschreven dat er beleid gehanteerd wordt op 'de handdoeken leggers'. Dit is in praktijk helaas niet het geval. De sfeer op de camping is prettig. Er is een uitgebreid animatie programma. Voornamelijk Frans/Engels met een poging ook NLse kinderen te betrekken. Voor kleine kinderen zijn hierdoor de activiteiten overdag (voornamelijk spelletjes) iets minder toegankelijk. De mini disco werd iedere avond met mega veel enthousiasme gegeven. Leuke omgeving ook!

• 9Randy01-08-2022

Heerlijk verblijf voor de 2e keer

Dit jaar wederom op de camping gestaan voor 3 weken. Privé sanitair is gewoon weer top. De camping was vol en toch lekker rustig. De eerste week waren er minder Nederlanders maar je merkt dat veel handdoeken bleven liggen op de bedjes terwijl er weinig volk was in het zwembad. 2e en 3e was dit een stuk minder. De defecte lampen in het zwembad klopt. Zijn er 2. Die worden na het seizoen gemaakt omdat dan alle verlichting gemaakt wordt is mij verteld. Qua geluid valt het echt mee. Animatie en de bar sluiten om 23.00 en dan is er geen overlast. Veel jongelui blijven dan wel hangen en chillen daar maar geven weinig overlast. Mijn zoon van 16 zat daar ook en ik heb weinig last ervan gehoord. Ook personeel blijft “hangen” en houden een beetje een oogje in het zeil(eigen waarneming) Camping ligt mooi gelegen met veel schaduw. Wil je meer van de “animatie drukte” af geef dit dan aan bij het boeken. Er is zat ruimte. Een 3e zit er zeker weerin

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 5Gert12-07-2022

redelijk

stacaravan was redelijk schoon maar de vaat niet echt eerst alles weer in de machine gestopt vloer was ook vies. Je mag geen eten en drinken bij het zwembad je moet buiten het hek wat toch jammer is. Het zwembad en het sanitair is behoorlijk aan het verouderen losse lampen in het zwembad en overal kapotte dingen . Ze moeten daar echt gaan renoveren de foto's hier kloppen echt niet meer :) is denk van 10 jaar terug . ook geen campingwinkel wel een grote supermarkt op 5 min fietsen. Het weer was perfect dus we hebben wel een leuke vakantie gehad maar deze camping wordt het niet meer . Als je het vergelijkt met Sandaya les allicourts is dit echt matig

• 1Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 7Danny21-06-2022

Geweldig zwembad, maar verbeteringen mogelijk

Zwembad is met diverse baden echt heerlijk, echter vaker druk door schoolgaande kinderen/groepslessen. In het weekend enorm veel herrie gehad door animatie (met luide boxen), avondfeesten of sportieve kinderen tot in de late uren. Sowieso geen enkele controle op lawaai. Wij zijn er met een baby, maar werden gek van de drukte/geluid. Onze stacaravan was in de buurt van het voetbalveld. Ondanks erg heet, met de deuren dicht slapen dus! Broodjesservice pas vanaf 9 uur bij de receptie. Geen campingwinkel. Snackbar pas open vanaf 18.30 uur (geen snacks), of voor 14 uur (dus geen friet/ijs/cocktail in de middag). Staanplaatsen zijn niet allemaal even gezellig of geweldig onderhouden. Wij keken uit op een vaste plek vol “rommel”, en met veel krekelgeluiden. Aankleding valt tegen, wel lekker beschut. Al met al wel redelijk, maar we hadden op beter gehoopt. Stacaravan 4 sterren is prima, luxe, groot.

• 5Eetgelegenheden
  • 3Margreet18-06-2022

Voor ons nooit meer!

Wij kwamen aan op zaterdag in het voorseizoen. Zijn erg geschrokken, meer dan de helft van de camping was bezet met jonge jongens(voetbalteams) de verhouding met kind en ouder klopte hier door niet. Mega druk in het zwembad, jongens waren erg druk en wild(wat logies is) Wat doet dat op een 4/5 sterren camping? Wij zaten midden tussen de stacaravans met groepjes jongens 10/12 jaar. Tot s’ avonds herrie en om ons heen rennen.
    Het zwembad is heerlijk, lekker warme en koude baden, voor onze kids 3&6 van alles wat te doen. Grote min punt je mag geen eigen drinken en eten meenemen naar het zwembad. Er is ook geen bar bij het zwembad. Je moet uit het zwembad naar het restaurant. Ik ben twee keer aangesproken, 1x toen ik een slok water nam uit mijn fles en toen we een keer chipjes zaten te eten. Zelfs je ijsje moet je bij het hek opeten. Dat veel erg tegen.

Er is ook geen camping winkel.

• 1Eetgelegenheden
  • 9Randy24-08-2021

Heerlijke camping

We verbleven hier van 19-7 tot 2-8 met eigen caravan met privé sanitair. Heerlijk camping. Voldoende plek bij het zwembad en de camping was gewoon vol. We hebben geen overlast ervaren van herrie van oa animatie en in de avond was het nagenoeg stil vanaf een 22.30/23.00 uur. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt onderling tussen de Nederlanders en Fransen leeftijdgenoten. Animatie is in het Frans, maar met handen en voeten lukte het prima. Voldoende badmeesters bij het zwembad om controle te houden alhoewel een opstootje zo kan ontstaan, maar daar hebben wij nimmer iets van gezien of gehoord. Winkels lekker dichtbij dus is prima te doen voor boodschappen. Al met al een goede en mooie vakantie gehad en de boeking voor volgend jaar staat weer in de planning.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Jeroen Renard12-08-2021

Prima vakantie gehad

Derde jaar op rij hier geweest, ruim 3 weken dit jaar. Mooie locatie, prima accommodatie. Herken me in de kritiek op het te hard rijden, maar dat zijn enkelingen die echt niet begrijpen hoe het hoort. Entertainment nu deels meer gericht op oudere tieners en dat hoor je 's-avonds wel bij de plekken, maar om 11 uur is het nog altijd abrupt stil. Elk jaar ontdekken we weer andere mooie locaties in de omtrek (Sète, Maguelone en mooie stranden in de buurt). Wij rijden ook wel wat makkelijker een paar km meer moet ik daarbij zeggen.

• 7Eetgelegenheden

• SportschoolNiet beschikbaar
  • PaardrijdenNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (4)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • AquaparkBeschikbaar