Camping Sandaya Le Plein Air des Chênes

• 7.3Activiteiten

Camping Info

• Animatie
Meer campinginfo

Camping Sandaya Le Plein Air des Chênes (Clapiers) is een nette camping met een gemengd publiek. De kinderen genieten van de actieve animatie en in het zwembad met glijbanen. Op verschillende tijden gaat er ook een bus naar het strand. De camping ligt naast het grote Montpellier, waar cultuurliefhebbers veel gebouwen en musea kunnen bezoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Le Plein Air des Chênes voor je op een rij gezet:

404 reviews over Camping Sandaya Le Plein Air des Chênes

• 8Guy11-09-2019

Rustige camping

Rustige, kleinschalige camping met prachtige zwembaden voor jong en oud. Zeer vriendelijk onthaal aan de receptie. Geen negatieve opmerkingen.

• 9Fam Huisman01-09-2019

Top vakantie

Premium plaats met privé sanitair was echt top. Prachtig zwembad zonder handdoekenmaffia. Sfeer heel relaxed. Op eventuele onvolkomendheden zoals stroomuitval en verstopping afvoer werd supersnel gereageerd door het vriendlijke personeel van de camping. Voldoende activiteiten/animatie voor de kinderen. Stranden is de buurt, bij Carnon, zijn heerlijk. Montpellier is zeer de moeite waard. Heerlijke vakantie, volgend jaar weer.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 7Kim18-08-2019

Prima camping, maar voor ons eenmalig

De camping ligt op een ideale plek voor diverse uitstapjes. Strand van Carnon-plage op een kleine 20 minuten rijden, heerlijk! Het zwembad is qua ruimte prima. Groot genoeg en bedjes genoeg. Wel erg veel achterstallig onderhoud. Waterspeelplein voor de kleintjes is zeker 50% kapot/niet werkend. Zonde! De kleine tegeltjes van de bodem van 1 van de zwembaden lieten massaal los. Wij hadden samen met familie dezelfde soort accommodatie geboekt, maar wat een verschil! De een was overcompleet qua inventaris, bij de ander ontbrak van alles. En bij navraag kregen we terug van de receptie ‘hoort niet bij de inventaris’ (bijvoorbeeld een waterkoker). Ook de staat van de caravan verschilde enorm. De animatie gaf ‘s avonds veel geluidsoverlast (wij stonden vlakbij het zwembad). 2 avonden konden we elkaar zelfs nauwelijks verstaan. Al met al prima vakantie gehad, maar wij gaan hier niet weer heen.

• 5Eetgelegenheden

• 7Sven14-08-2019

Prima camping

Wij verbleven in een Safari tent. Bij aankomst was de tent netjes en schoon. Goede bedden. Ligstoelen ontbraken maar nadat we dit gemeld hadden kregen we direct nieuwe ligstoelen. Tent is overdag wel warm en ‘s avonds koelde het in de tent maar langzaam af. Wij hadden een ventilator meegenomen en hebben deze een aantal keer op de kamer van de kinderen gezet bij het inslapen. Tent was nl. wel warm. ‘S nachts was het 18-20 graden waardoor je verder heerlijk slaapt in de tent. Bij ons waren er veel Fransen op de camping, geen Nederlandse enclave dus, maar dat vonden wij wel prettig. Caravans en tenten staan zo gesitueerd dat je weinig contact hebt met de mensen naast je, waardoor het voor de kinderen moeilijker is om contact te maken. Onze kinderen zijn echter niet naar de miniclub geweest. Verder een leuke camping. Restaurant niet top. Goed zwembad met hier en daar wat klein achterstallig onderhoud. Heerlijke vakantie gehad.

• 9Lieseke13-08-2019

Een topvakantie voor heel het gezin

10 dagen doorgebracht in een stacaravan voor 6 personen met onze 3 dochters. Zij vonden het zwembad fantastisch (en wij ook wel :)) Meestal zijn we niet geneigd om naar de animatie te gaan, maar dit team was super! Ook 1 Nederlandstalige aanwezig waardoor onze meisjes ook mee waren. Vooral de minidisco mochten we niet meer overslaan. Dat het om 23u stil moest zijn, vonden we wel aangenaam. Zo kreeg iedereen zijn nachtrust. Een rustige gemoedelijke camping en goede uitvalsbasis voor leuke uitstapjes: Montpellier, Aiges-Mortes, Le Guilhem de desert, grotten, de zee,...

• 9Eetgelegenheden

• 9Richard07-08-2019

Super vakantie

Zijn 2 weken geweest met onze zoons (11&15). Wij hebben het ontzettend naar ons zin gehad. Vriendelijke personeel, goed restaurant, mooi zwembad en genoeg bedjes bij het zwembad. Onze caravan was schoon en netjes ingericht. Kans is groot dat wij volgend jaar weer gaan. Extra dank naar Paul ( Nederlandse directeur )en Anna voor de hulp.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 10Saskia01-08-2019

Fantastische tijd gehad!

Geweldige camping! Mooie ligging. Veel schaduw en genoeg ruimte bij je stacaravan voor de auto. Super enthousiast animatieteam ( ook NL talig!). Ontzettend aardig personeel bij de receptie, de bar en het restaurant. Hele kleine winkel, maar alles wat je nodig hebt is er. Een heel groot pluspunt; altijd vrije bedjes. Er zijn veel zwembaden met super veel bedjes. Heerlijk een zwembad zonder handdoekjes leggen♡.

We komen graag terug.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 6Sjoerd Heldens31-07-2019

Goede omgeving/locatie maar niet hier

Zijn hier geweest met kleine kinderen (3 & 5). Leuke camping en gemoedelijk opgezet. Hadden hier een stacaravan met airco en twee badkamers. Best een luxe. Het zwembad was, zoals hier al vaker gemeld niet voldoende onderhouden. De waterspeeltuin had nodig onderhoud nodig. Stukken vloer lagen los of waren weg en verschillende speeltoestellen werkten niet. Onze kinderen hebben er desondanks goed kunnen spelen. Rondom het gewone zwembad zijn op diverse plaatsen scheuren en naden vlak naast het zwembad. De trap naar de glijbaan is in twee weken niet afgespoten en bleef er onsmakelijk uit zien.

Op dag 3 ging een douchekop stuk. 2x gemeld en aangegeven dat ook de temperatuur niet constant bleef, verder onze tweede badkamer gebruikt. Twee dagen voor het einde ging ook deze douchekop door de waterdruk stuk. Weer gemeld, niemand gezien voor reparatie.

Omgeving is prachtig en voldoende te zien. Maar deze camping zien wij niet meer.

• 7Eetgelegenheden

• 8Anouk31-07-2019

Echt een heerlijke vakantie gehad!!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad! Op de foto oogt het zwembad heel groot, maar als je daar bent is het heel overzichtelijk. Ook zijn er genoeg badmeesters die alles goed in de gaten houden. Wij hadden een 6persoons chalet wat echt prima was voor die prijs. Inc. Airco en 2 badkamers. Het winkeltje op de camping is klein, maar voor kleine boodschappen prima. Vlakbij zit de intermasche een hele grote supermarkt. De mini disco gaat in het Frans, bij de receptie zijn ze meertalig waaronder Nederlands.

• 7Miranda27-07-2019

Het is oké

Wij zullen hier niet zo snel meer naar toe gaan. Camping zelf is netjes, stacaravan super schoon. We stonden ook op een mega goeie plek. Maar het zwembad laat heel wat te wensen over. Vooral het peuter/kleutergedeelte. Schimmel op de vloer, kapot. Kinder gedeelte is bijna alles stuk wat echt heel jammer is, zag dat veel kinderen er wilde spelen. Gemiste kans. Over de winkeltjes en bar kan ik niks zeggen daar zijn we niet of nauwelijks geweest.

5 tips over Camping Sandaya Le Plein Air des Chênes

• familie drop, 09-08-2012

strand la grand la motte, ook boulevard erg gezellig en kermis. sette leuk voor overdag voor de winkels. mc donalds op loopafstand.(friet niet te eten op camping)

• postvoorjeroen, 08-08-2012

in de directe omgeving niet veel te doen, je moet er echt op uit. Sommieres is een heel leuk authentiek frans dorpje en je kunt naar Montpelier. Strand/toerisctische gebieden op een half uur in de auto.

• tineke, 01-09-2012

Heb je een grote caravan, zoek dan een andere camping.

2 vragen over Camping Sandaya Le Plein Air des Chênes

• Petra, 07-02-2014

plek zonder eigen sanitair

Hallo,

Ik lees toch wel wat negatieve reacties met name over de plekken zonder eigen sanitair. Helaas zijn deze plekken al bezet en moet ik dus uitwijken naar een plek zonder eigen sanitair. Heb als optie C25 of de plekken onder A vooraan de camping.

Kan iemand mij advies geven. De camping op zich lijkt me wel oke en de ligging tov het strand ook goed.

Komen hier nog meer Nederlanders dit jaar?

gr Petra

Jennifer, 04-02-2019

Wij gaan er ook heen en hebben een plekje met sanitair kunnen reserveren.

De Vries, 13-07-2014

Hallo Petra,

Dat vroeg ik mij ook af of er meer Nederlanders komen dit jaar, las dat het voornamelijk veel Fransen zijn op de camping. Zou wel leuk zijn voor onze kleine meid. Wij gaan begin september naar deze camping, hebben een caravan gehuurd ben erg benieuwd!

Groetjes

Tiny, 09-02-2014

Hallo Petra,

Wij overwegen ook om naar deze camping te gaan, alleen wij huren een mobilhome. Ik denk dat er wel meer Nederlanders komen, omdat je deze camping ook via Roompot en Vrijuit kunt boeken.

Gr.

Tiny

• ellen smits, 13-01-2012

centrum

zou iemand mij kunnen vertellen hoe de sfeer in het centrum is. bijv is er een marktje,gezellige winkels, leuke restaurants. Camping ziet er prima uit maar vind de omgeving ook belangrijk hoor het graag

postvoorjeroen, 08-08-2012

Beste Ellen,

het centrum van Clapiers is 3x niks. voor leuke dorpjes en bezienswaardigheden moet je echt een stukkie rijden (15-30 min). Sommieres is erg leuk bijvoorbeeld en op een half uurtje rijden ben je bij diverse leuke strandplekken. Montpelier ligt op 15 (auto) minuten, al moet je hier even goed zoeken voor parkeer plaats.

Ciska windhorst, 08-08-2012

De camping is voor mensen die een stacaravan huren misschien goed, maar die hebben niet te maken met het sanitair,en als ik met een kind in een rolstoel te kom bij het gehandicaptesanitair om te plassen, en je ziet dat dan de urine onder de wcpot vandaan komt, wordt ik daar niet vrolijk van .En dat voor een vier sterrencamping mag ik toch wel schoon sanitair verwachten ,en iedere dag water om je te wassen of te kunnen douchen en zeker geen koud water.wij hebben div keren geklaagd bij de receptie maar ze deden er niks aan .Kortom deze camping verdient zeker geen vier sterren en ik hoop dat deze camping zo min mogelijk kampeerders krijgt want de manager en het personeel intreseerd het hun niet wat je verteld of klaagt .

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel