Camping Sandaya Le Plein Air des Chênes

• 6.7Eetgelegenheden
  • 6.8Staat v/h sanitair
  • 8.7Sfeer in stad
  • 7.3Activiteiten

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Le Plein Air des Chênes voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Camping Sandaya Le Plein Air des Chênes (Clapiers) is een nette camping met een gemengd publiek. De kinderen genieten van de actieve animatie en in het zwembad met glijbanen. Op verschillende tijden gaat er ook een bus naar het strand. De camping ligt naast het grote Montpellier, waar cultuurliefhebbers veel gebouwen en musea kunnen bezoeken.

413 reviews over Camping Sandaya Le Plein Air des Chênes

• 8Jeroen Renard20-09-2020

Weer een perfecte vakantie gehad.

Met een beetje huiver vanwege de huidige crisis richting Zuid Frankrijk getrokken. Maar dit was wat ons betreft hier prima geregeld. Net als voorgaand jaar veel plezier gehad van de goede faciliteiten, de prima ligging van dit park en de mooie omgeving. Een opmerking: het entertainment programma is jaarlijks identiek - andere nummers zijn wat mij betreft welkom.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 7Inge30-08-2020

Camping met mooi zwemparadijs

Camping met heel mooi zwembad, leuke animatie en soort plein. Mist wel een campingwinkel. Brood haal je bij de bar. Je hebt plekken met en zonder sanitair voor caravans/tenten etc. Wij stonden op een plek zonder sanitair naast het tennisveld maar deze zijn echt onder de maat. Afgelegen van de andere campinggasten, het toiletgebouw dat erbij hoort is schoon maar alleen koud water om te douchen en om af te wassen. Na een paar keer gemeld te hebben zou het gemaakt worden maar het is de gehele vakantie koud gebleven. Het zijn meer doorreisplekken en ik ben van mening dat je hier niet iemand kan plaatsen die 1,5 week blijft. We stonden hier ook nagenoeg alleen de gehele periode, niet mijn idee van een camping. Er zijn nog een paar plekken wat hoger, maar daar heb je een soort afgrond van 3 meter op je plek en dat vonden we met kleine kinderen ook geen succes. Mochten we een keer teruggaan zouden we de plekken met prive sanitair boeken.

• 3Staat v/h sanitair

• 7Timmermans18-08-2020

Leuk vakantiepark voor kinderen!

We hebben twee weken erg kunnen genieten van ons verblijf. In het Engels hebben we goed kunnen communiceren met het personeel en er is 1 Nederlandse bij de animatie, heel fijn! Er is genoeg te doen voor kinderen van alle leeftijden maar animatie is echt gericht op ouder dan 5. Erg lekker gegeten in het restaurant, kwaliteit van afhaal is wat minder (maar wel veel keus!). Zwembad fantastisch! Huisje was klein maar fijn, veranda met luifel zorgt ervoor dat we altijd buiten hebben gezeten. Helaas niet goed kunnen douchen (steeds warm/koud), melden heeft niet geholpen. Verder receptie wel erg behulpzaam. Hygiene sanitair op het park is op z'n Frans, dus niet echt aanwezig (wc's zonder bril, geen verlichting, deuren die niet op slot kunnen etc). Vanuit het park veel leuke dingen te doen binnen 1 uur rijden! We zouden hier zomaar nog eens terug kunnen komen.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 8Edwin Hamers17-08-2020

Prima drie sterren camping

Camping ligt mooi gelegen in het groen net achter Montpellier (7km). Mooie en nieuwe stacaravans. Zwembadcomplex ruim opgezet met twee glijbanen, bestaande uit vier zwembaden (Kinderbad, lagunebad, Animatie en spellenbad en groot bad voor baantjes zwemmen (diep 2.80 tot 1.50). Ligstoelen aanwezig. Geen parasols. Schaduw aan randen complex van bomen. Geen campingwinkel, wel s'ochtends stokbrood en croissants te koop. Snackbar en restaurant aanwezig. Snackbar echter alleen vanaf 18.30 uur pas open. Tafeltennistafels en midgetgolfbaan aan vervanging toe. Voetbal en basketbalcourt goed. Jeu-de boules banen. Animatie voor kleine camping goed. Camping is terrascamping dus minder geschikt voor minder validen. Boodschappen bij grote Intermarche en McDonalds binnen 1 km van de camping. Bezoeken Montpellier, Nimes, Sete, Le Grau du Roij, Aigues Mortes!, Palavas les Flots. Pizza bij Mongelli in Castelnou le Lez (2km). Personeel moet Engels leren!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 9Fam. van E.11-08-2020

Leuke gezinscamping!

Wij hebben hier twee heerlijke weken doorgebracht met onze kinderen van 4 en 7. We verbleven in een stacaravan welke lekker in de schaduw stond. Onze caravan had een picknicktafel.. voor ons geen probleem want we nemen altijd lekkere stoelen mee. Misschien wel handig om na te vragen wat er bij je caravan staat. Er waren ook gewoon accommodaties met stoelen. Het animatieteam bestaat uit voornamelijk Franse jongens en meiden maar er loopt ook een Nederlands meisje bij. Wij vonden de animatie echt wel goed geregeld. Voor iedereen wat wils! Neon party, karaoke, schuimparty, filmavond, etc. Ook voor pubers was dit erg leuk geweest! De animatie gaat wel tot 23.30 door.. wat wij vrij laat vinden. Nu stonden wij vrij ver van de animatie af, dus voor ons geen probleem, maar houd hier rekening mee. Caravans zijn opgesteld met veel privacy en schaduw. Zwembad mooi en voor ieder wat wils. Wij keren zeker nog eens terug!

• 8Eetgelegenheden

• 7Rico09-08-2020

Mooie camping waar te hard wordt gereden

Verblijf prima, maar er ontbreekt van alles aan de inventaris. Camping zelf en het personeel zeer vriendelijk, alleen zit je niet rustig op je veranda als de auto’s met 30km/h of harder voorbij rijden. Gemeld aan de receptie dat de snelheid Max 10 is en er te hard wordt gereden met de kans op ongelukken, maar daar gebeurd niks mee. Ik probeer een filmpje ervan erop te zetten. Zwembad heerlijk omgeving ook.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 8RK06-08-2020

Fijne camping

In juli verbleven we twee weken op de camping in een safari-tent met eigen sanitair en zowaar een stofzuiger! Het is een middengrote camping met veel chalets en enkele losse campingplekken. De camping kent meerdere zwembaden die goed onderhouden zijn. Een diep zwembad om baantjes te trekken maar ook een bad met een glijbaan. Op de camping zelf kun je s morgens brood kopen en op 1,5 km zit een grote supermarkt. De ligging van de camping is uitstekend en een goede uitvalsbasis om dingen te ondernemen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9Haver27-07-2020

Erg leuk!!

Prachtige camping in hele mooie omgeving, een vierde is Nederlands, rest voornamelijk Frans. Zwembad is super, altijd een ligbedje, badmeesters doen niet moeilijk. Eten op camping verrassend goed, maar bediening op sommige avonden erg slecht (te weinig personeel). Camping is erg op Fransen gericht maar dit vonden we geen probleem. Kinderen hadden al snel vriendjes en vriendinnetjes. Enige minpuntje was de douche..continu heet koud, dus even lekker douchen kon helaas niet.. Maar ik zou de camping zeker aanraden!

• 8Eetgelegenheden

• 4JeffR13-07-2020

Zeer teleurstellend.

We zijn hier 17 nachten geweest, 1e helft was vreselijk. We zijn bijna vertrokken vanwege een grote groep mensen die de camping had overgenomen. Luid, agressief, lak aan de regels. Klagen was nutteloos. Ik heb ze een keer alcohol zien drinken bij het zwembad, terwijl er helemaal geen drankjes zijn toegestaan. Personeel van het zwembad deed gezellig mee. Het voelde alsof alle medewerkers van de camping bang waren om er iets aan te doen. Verder: - Warm water werkt vaak niet, personeel keek een paar keer naar de kachel, maar het lijkt een drukprobleem te zijn. Moesten we maar accepteren. -Onze 4 jarige zoon koos deze camping voor de water speeltuin, maar die deed het niet. Niemand weet waarom niet. -Geen winkeltje, is niet erg want supermarkt is dichtbij, broodjes worden wel aangeboden maar zijn binnen half uur op. -Horeca is vaak dicht, bediening is vreselijk, lang wachten. Campingmedewerkers zijn verder vriendelijk, mismanagement?

• 2Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 2019
    8Guy11-09-2019

Rustige camping

Rustige, kleinschalige camping met prachtige zwembaden voor jong en oud. Zeer vriendelijk onthaal aan de receptie. Geen negatieve opmerkingen.

Gereisd met partner in augustus 2019

Camping Sandaya Le Plein Air des Chênes info