Hotel Niedersfeld

• Onvoldoende: 1 - 5

Sieger
22-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi hotel. Met aardig personeel kamer zijn prima. Veel keuze bij het ontbijt. Een aanrader!

hotel Niedersfeld Nie Wieder

dirk
18-6-2018

De ontvangst was zeer goed en correct, die avond hebben we lekker gegeten en alles was goed verzorgd door het aanwezige personeel

Ontbijt was goed de eerste dagen toen er meer volk aanwezig waren, daarna was de keuze beperkter.

Halfpension is te duur, bediening heeft de laatste avond zelfs veel fouten gemaakt. We hebben moeten vragen of ze servetten brachten, oei , waren ze vergeten?

Om 21u30 werden we al verzocht om de bar te verlaten omdat we de enige gasten nog waren. En nee het was niet omdat we de boel op stelten zetten. Ze wilden gewoon sluiten. We mochten "Verschwinden".

Bij het uitchecken is er dan nog een fout gemaakt bij de eindafrekening die dan toch is rechtgezet na een discussie. Ook had de hoteleigenaar geen oren naar onze vraag ivm met een voortijdig vertrek van iemand van ons reisgezelschap omdat ze Strikte Annulatievoorwaarden hanteren.

Ons reisgezelschap ( 6 personen) zijn allen vertrokken met hetzelfde gevoel: Genaaid.

Top! een echte aanrader!

Bertil
26-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Als je een gezellig weekend naar Winterberg wilt gaan is dit een prima plek om te slapen en te eten. Hotel zeer goed te bereiken met voldoende parkeergelegenheid. Gezellige bar en restaurant met een lekkere kaart met ieders wat wils. Kamer was uitstekend met een goede douche en heerlijke matrassen. Zwembad en sauna waren een prima uitkomst na een lange dag in Winterberg. TOP!!!! en een echte aanrader!!!

Uitstekend

Fam welsch
25-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben erg naar ons zin gehad

Wij hebben al geboekt voor volgend jaar

Om Sauerland verder te verkennen met de bus of trein

Vriendelijke mensen De eigenaar is een Nederlander

En zijn vrouw en personeel zeer vriendelijk

Echt een aanrader!,,,,

• Ligging t.o.v. pistes7

Zeer aardig en lief personeel. De eigenaar geeft veel bruikbare tips voor wandelingen, steden en activiteiten in de omgeving. Zeer mooie natuur op loopafstand van hotel( een meer, wandelroutes).

Het hotel past qua sfeer bij de omgeving en dit gevoel wordt versterkt door het lieve personeel die altijd klaarstaat, geen vraag is te gek.

Tip: Wandeling over de HochHeide ( 5 minuten rijden vanaf hotel)

Tip: Bakkerij tegenover de bank is aan te raden.

Tip: Het avondeten bij het hotel is zeer goed te noemen.

We komen zeer zeker een keer terug!

Echt vakantiegevoel!

Ida
24-7-2017

Centrale ligging van hotel, goede uitvalsbasis voor dagjes uit in Sauerland. Goed hotel, schone kamers en vriendelijk personeel. Ontbijtbuffet is zeer goed, ruime keus!

Prachtig Hotel, goede ligging, de moeite waard

Jan van der Leije
21-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer goede ligging v.w.b. de pistes, winkels, restaurants en nog veel meer zoals bezichtigingen en activiteiten dicht bij gelegen. Echt fantastisch vriendelijk personeel. Het ontbijt is hartstikke goed. Bij slecht weer lekker even een duik in het goed verzorgde zwembad. Gratis toegang tot veel activiteiten, geregeld door het hotel. Het hotel heeft een warme sfeervolle uitstraling. Ik kan niets verzinnen wat niet goed is. Een ruime parkeerplaats direct naast de voordeur en dat is zeker niet overal zo goed geregeld. Een echte aanrader en daarom zal ik met mijn partner weer eens terug komen.

Heerlijk hotel, zeer vriendelijk personeel

Paul Nijdam
7-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ontvangst zeer hartelijk en de rest van het verblijf door alle personeel zeer gastvrij behandeld. Heerlijke ruime familiekamer, met tv, wifi en prima zithoek, lekkere bedden, sanitair en inrichting hotel iets gedateerd maar wel in zeer goede staat en hoort ook wel een beetje bij wintersport, douche is echt super. Ruime parkeergelegenheid, klein stukje rijden naar de pistes maar dit is als je een beetje vroeg vertrekt geen enkel probleem.

Leuke bierstube en prima diner, ontbijt echt fantastisch, zeker voor herhaling vatbaar.

• Ligging t.o.v. pistes7

Het personeel doet er alles aan om je verblijf zo leuk en fijn mogelijk te maken. Hotel is wat ouder maar dat maakt het heel gezellig. Zeer goed gegeten en gedronken kunnen de grote hotel ketens een voorbeeld aan nemen

Super!

3-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Aankomst ruim voldoende parkeergelegenheid en Nederlandse receptie, erg fijn! Gelijk goede tips om wat te gaan doen in de buurt. Erg veel mazzel dat er de vorige nacht sneeuw was gevallen, daar kwamen we voor. Veel te doen in omgeving. Hotel is wat gedateerd maar heeft ons zeker niet gestoord.Prima kamer met extra bed. Bedden zijn niet prettig maar dat is ook echt het enige negatieve. Kids heerlijk gezwommen, heerlijk gegeten en geborreld s'avonds in de bierstube! Prima ontbijt en niets is teveel.Dikke pluim voor alle medewerkers! Echt een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Niedersfeld voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Niedersfeld in Winterberg-Niedersfeld (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Niedersfeld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Niedersfeld scoort een 8.94 uit 10 op basis van 44 reviews.