Hotel Niedersfeld

Geweldig!

Ron Postma
20-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes4

3 dagen in Hotel Niedersfeld geweest. Hotel Niedersfeld is een uitstekende uitvalbasis voor prachtige wandelingen in de omgeving en Hotel Niederfeld ligt vlakbij het plaatsje Winterberg. Het Hotel beschikt over uitstekende kamers en ontzettend vriendelijk personeel. De eigenaar van het Hotel is Nederlands en heeft de service voor zijn gasten hoog in het vaandel staan. Prima ontbijt en een heerlijk zwembad. Kortom wij hebben 3 fantastische dagen gehad en hebben in Hotel Niedersfeld een plek gevonden waar wij zeker vaker terug zullen komen .

Typisch gedateerd Duits hotel

Karin
6-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hotel heeft veel faciliteiten, maar alles is erg gedateerd. Kamer zonder airco en koelkastje, wel grote LED TV. Alles is schoon en heel vriendelijk personeel. Prima ontbijtje. Goede WiFi. Ligt op ca. 7 km van Winterberg aan een drukke doorgaande weg met veel vrachtverkeer. Er is in het dorpje niets te doen en er is zelfs geen enkel restaurant. Gelukkig heeft het hotel dat wel, zodat je niet iedere keer naar Winterberg hoeft te rijden [waar je natuurlijk wel veel meer keuze hebt]. Leuke omgeving om te wandelen of fietsen. Bij langer verblijf gratis Sauerland kaart met veel voordelen.

Geweldig

Frits en Therese Welsch
23-8-2018

We hebben weer genoten net als vorig jaar

Het personeel zeer vriendelijk. De eigenaren zijn ook zeer vriendelijk en behulpzaam

We komen zeker weer terug maar niet meteen.

Wij kunnen dit Hotel aanbevelen maar dat is persoonlijk vele kanten kan je hier op

Het Zwembad is heerlijk ik mis het wel baantjes te trekken Robin en vrouw en schoonmoeder Ga zo door !!!! Vielen Dank

Helemaal top

Ine & Hans
17-8-2018

Een TOP-locatie voor een TOP-weekje weg.

We kregen een verzorgde (net nieuw ingerichte) kamer. Het personeel was vriendelijk (niets was te veel), het ontbijt was goed verzorgd en dineren in de Stube was prima qua kwaliteit en ambiance.

Kortom: een aanrader voor wie er nog niet geweest is of nog een keertje terug wil.

In een woord een fijn Hotel met een warm hart.

JOKE en FRED 10/8 t/m 15/8
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het Hotel voelt goed, de eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam , het ontbijt is voor de prijs zeer uitgebreid,en wordt ook direct aangevuld zodra er iets op is.

Komen zeker nog eens terug

A. van Buuren-de Bruin
13-8-2018

Was een sfeervol hotel met zeer nette kamers. Personeel erg behulpzaam en aardig.

Het is er erg schoon en ze hebben een ruime tuin om lekker in te zitten en iets te eten/drinken. Het ontbijt is ook erg goed verzorgd. Heerlijke dagen gehad en zeker voor herhaling vatbaar!

Aanrader!

Wendy
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wat een heerlijk hotel is dit! Tóp-locatie, schoon, ruime parkeerplaats, vriendelijke mensen, geweldig ontbijtbuffet. Wij hebben ook 's avonds in het hotel gegeten, in de gezellige Bierstube, en ook dat was prima! Heerlijk in de grote tuin gezeten, bediening ook buiten heel vlot. Wij zijn gek op het dorpje Niedersfeld omdat we daar door de jaren heen al heel vaak geweest zijn voor familie-bezoek, dit was de eerste keer in Hotel Niedersfeld maar dat is ons heel goed bevallen en absoluut voor herhaling vatbaar. Een aanrader!

Helemaal Top!

bert.hovenkamp
5-8-2018

Met een motorclub van 15 personen hier een voortreffelijk weekend gehad in juni 2018. Alles werd keurig verzorgd zoals afgesproken en de kamers waren prima. Een ieder was zeer tevreden over het eten, we hadden 'half' pension. Het ontbijt was ruimschoots voldoende en het avondeten heerlijk. 's Avonds gezellig in de Bierstube. Alleen jammer dat het Duitse elftal, vrijdagavond, de laatste minuut scoorde tegen Zweden :(

Het dorpje Niedersfeld is ook een mooi startplek voor aanvang van motortochten. De drie garageboxen werd ons ook ter beschikking gesteld. Helemaal top.

Sieger
22-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi hotel. Met aardig personeel kamer zijn prima. Veel keuze bij het ontbijt. Een aanrader!

hotel Niedersfeld Nie Wieder

dirk
18-6-2018

De ontvangst was zeer goed en correct, die avond hebben we lekker gegeten en alles was goed verzorgd door het aanwezige personeel

Ontbijt was goed de eerste dagen toen er meer volk aanwezig waren, daarna was de keuze beperkter.

Halfpension is te duur, bediening heeft de laatste avond zelfs veel fouten gemaakt. We hebben moeten vragen of ze servetten brachten, oei , waren ze vergeten?

Om 21u30 werden we al verzocht om de bar te verlaten omdat we de enige gasten nog waren. En nee het was niet omdat we de boel op stelten zetten. Ze wilden gewoon sluiten. We mochten "Verschwinden".

Bij het uitchecken is er dan nog een fout gemaakt bij de eindafrekening die dan toch is rechtgezet na een discussie. Ook had de hoteleigenaar geen oren naar onze vraag ivm met een voortijdig vertrek van iemand van ons reisgezelschap omdat ze Strikte Annulatievoorwaarden hanteren.

Ons reisgezelschap ( 6 personen) zijn allen vertrokken met hetzelfde gevoel: Genaaid.

We hebben een aantal aanbieders voor Niedersfeld voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Niedersfeld in Winterberg-Niedersfeld (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Niedersfeld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.