Sorteren

vakanties Beijing (Peking)

Reviews over Beijing (Peking)

prachtig hotel

Wanouk
    15-2-2017

Heel mooi hotel, ligging is perfect. De kamers waren zeer ruim. Wij hadden een familiekamer, dit zijn 2 kamers waarvan je de verbindingsdeur kon open zetten. Erg veel ruimte, voelde erg luxe aan. Wij zaten op een hoek, met ramen van vloer tot plafond. Heel mooi uitzicht.

Ontbijt was erg goed, continentaal ontbijt, genoeg keuze.

Anita
    25-6-2016

Wij kregen een upgrade van de kamer en die was fantastisch op de 19e verdieping met een geweldig uitzicht. Het ontbijt was vers en heerlijk. In de hal een mooi bloemstuk, 's avonds in de hal een optreden van een orkest. Het diner is erg duur en hebben wij niet genomen. Na een dag alles bekijken en vooral veel lopen, was het heerlijk om een bad te nemen of te douchen met producten van l'occitane.

Fantastisch hotel

MB
    7-5-2016

Perfect schone kamers, mooi en chique en een perfect uitgebreid ontbijt : ook met westerse etenswaren, en dat is in China niet vaak het geval. Vlakbij de Peking Zoo en restaurantjes en een supermarkt aan de overkant van de weg.

mooi hotel in een gezellig wijkje

tenk
    15-4-2016

Dongfang hotel is gelegen tegenover hutong wijkje (overkant van de vierbaanstraat), leuke tentjes om te eten. Metro op ca. 4 minuten loopafstand. Mooie kamers, uitgebreid goed ontbijt

Fantastische ligging

Heidy
    4-9-2015

De ligging van dit hotel kan niet beter. Binnen 10 minuten ben je te voet op het Plein van de Hemelse Vreden en dus bij de Verboden Stad. Ook andere bezienswaardigheden liggen op loopafstand.

Beijing (Peking) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 160 reviews