Wellness hotel, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag12°4°
7,5

150 reviews over Hotel Chateau du Lac in het Nederlands

Het gebouw en de locatie van het hotel zijn prachtig! Ook onze kamer en de bar waren heel mooi gerenoveerd. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en meer dan prima! Tip: l'hôtel de la gare (op zo'n 750 m lopen) is een topplek om te dineren; heel goed eten en zeer redelijk geprijsd.

Het hotel wordt momenteel gerenoveerd, daardoor zijn bijvoorbeeld sommige kamers, de gangen en het restaurant verouderd. Al met al viel het totaalplaatje daardoor ons wat tegen.

Tip: dineren in Hotel de la Gare, op zon 750 m lopen. Leuke sfeer, goede bediening, lekker eten en voor een redelijke prijs!

Gereisd met partner in augustus 2017

Leuk voor een weekendje

Bru,
16-8-2017

Fijn verblijf gehad, kwamen aan en troffen de hoofdingang in verbouwing aan, wat toch wat afdeed aan de 5* ervaring. Vriendelijk personeel, ondanks dat onze boeking niet goed was doorgekomen kregen wij snel een kamer gewezen. Helaas was deze kamer gehorig en hadden wij hele luidruchtige buren, dus gevraagd om een andere kamer. De andere kamer was in het nieuwere gedeelte en een stuk rustiger en de badkamer was veel beter/nieuwer. Ontbijt was zeer goed, ruime keuze en werd ook aangevuld als iets op was. Omgeving was mooi maar verder niet veel te beleven. Een avond gegeten in het hotel restaurant en een avond bij een italiaans restaurant bij het meer. Beiden zeer geslaagd. Welness in het hotel stelt niet zoveel voor, het zwembad is zeer klein en snel te vol.

Gereisd met partner in augustus 2017

Opknapbeurt nodig, geen 5*

R
9-1-2017

ontbijt en diner heel lekker

personeel vriendelijk

Extra grote kamer: diepe put in matras, doorlegen, tapijt op vloer, mist opknapbeurt, kaders aan de muur gedateerd en beschadigd, plinten beschadigd, deur beschadigd, jammer dat interieur niets van het 'chateau' tot zijn recht laat komen

Wellness veel te klein, geld niet waard

Gereisd met partner in januari 2017

eenmalig en nooit weer

Edwin
17-7-2016

Ontvangst was goed in het Nederlands. Wel moesten we een borg betalen van € 50,00 zonder weinig uitleg. 's-avonds aan de bar twee drankjes besteld en betaald. Zouden op het terras geserveerd worden. Nieuwe (Belgische) gasten werden wel bediend en na drie keer vragen en 40 min. later kregen we pas onze consumpties. Ineens sprak het bar personeel ook geen Nederlands meer en hielden zich van de domme. Bij het onbeschofte af. Op de kamer was de airco kapot. Er kon voor frisse lucht een klein raam open. Omdat er een grote bruiloft was, gingen de laatste gasten om drie uur weg. Tot die tijd was slapen niet mogelijk.

's-morgens bij het uitchecken kon er geen vraag af of het verblijf ons bevallen was. Ze waren alleen druk met een voucher die we bij het inchecken al afgegeven hadden. De gangen naar de kamer waren gedateerd en deden oud en versleten aan. De kamers waren verder goed, maar staan niet in verhouding tot de prijs.

Voor ons eenmalig en nooit weer.

Gereisd met partner in juli 2016

Hadden er meer van verwacht

Familie Noppe
15-5-2016

Bij aankomst onze Nederlandstalige documenten afgegeven, maar werden netjes verder geholpen in het Frans. (De taalgrens ligt 100 m verder). De incheckprocedure duurde ook enorm lang. Plots werd er geld van onze kaart afgenomen zonder uitleg waarom. Uiteindelijk naar de kamer kunnen doorgaan, die wel heel ruim en netjes was. Wel veel beschadigingen van karren en bagage in de gangen. Ook lag om 16.30 uur de gangen nog vol met linnenzakken (uitchecktijd: 11.00u, inchecktijd 16.00u). Nadien nog snel naar wellness. Dit viel echt tegen! Zo klein. Enkel 10 ligbedden, een klein zwembad en een whirlpool voor 6 personen. Heel goed geslapen. Douche had problemen met de afvoer. Liep allemaal op de badkamervloer. Het ontbijt was lekker, alleen moest je snel zijn. Als er iets op was, werd dit niet bijgevuld.

Gereisd met partner in mei 2016

viel teen

truus
8-2-2016

terug van een overnachting.misschien had ik me er te veel van voorgesteld voor een 5 sterren hotel.maar wij hadden ons zeer verheugd op het zwembad daar aangekomen met onze badjassen zijn we meteen terug gelopen.klein zwembad voor zo n groot hotel.er zaten misschien 10 koppeltjes in allemaal op elkaar.terug na de kamer we dachten dan gaan we lekker in het bubbelbad.dir deed het helaas niet.s morgens het ontbijt aangekomen moesten we eerst 10 min w8ten met een hele boel mensen omdat het gewoon vol was.erna werden we wel na een andere ontbijtzaal gestuurd het ontbijt was wel lekker en het personeel moet ik zeggen was ook aardig.maar ik vond het het geld helemaal niet waard

Gereisd met partner in februari 2016

Slechte service, mooie plek

Maxime Mol
30-1-2016

Een mooi hotel, in een mooie omgeving. Voor mijn verjaardag een overnachting geboekt in dit 'vijf' sterren hotel. Check-in prima verlopen, door een aardige dame. Eenmaal op de kamer was ik erg teleurgesteld in de badkamer - erg verouderd. Tot mijn grote verbazing was het bad nog vies! Gebeld naar de receptie. Zij stuurde iemand om de badkamer ter plaatse schoon te laten maken (like really??!). Geen excuses, geen 'goed makertje'.... Daarnaast was de douche niet constant in temperatuur. Erg vervelend. Ook een opmerking over gemaakt, wederom een reactie van; 'ohja?'

Eten was overheerlijk, maar de service in het restaurant erg slecht. We kregen tot 2 keer toe de verkeerde bestelling en werden in een slecht hoek neergezet.

Spa wat klein maar prima verzorgd, ontbijt top.

Al met al had ik mijn verjaardag, deze extra speciale dag liever ergens anders gevierd....

Gereisd met partner in januari 2016

Geen 5-sterren waardig

Daphne
15-8-2015

Zwembad heel druk, een 1m40 bed om met twee volwassenen in te slapen!

Er bestaat veel betere 4-sterren hotels aan goedkopere prijs.

Gereisd met partner in augustus 2015

goed hotel

RUDI HORRIE
25-3-2015

wij waren er met een bon en werden er zeer goed ontvangen ,het eten in het restaurant was dan ook zeer lekker,en alles was er proper,begrijp dus niet wat anderen schrijven in hun beoordeling ,voor ons was het in ieder geval top

Gereisd met vrienden in maart 2015

Wat een fantastisch hotel !

Thyra
25-2-2015

Chateau du lac is in 1 woord geweldig !

Wat een prachtig kasteel aan de rand van het meer.

Uitzicht op het meer vanuit de heel grote kamer met alles erop en eraan. het is niet zo ver weg van Waterloo met mooie winkels en uiteraard de bezienswaardigheden van Napoleon.

Eten kun je in het hotel - wel aan de prijs - maar op een 50 mtr verder is een heerlijke brasserie - wel reserveren - met oesters en kreeft, en verderop een Italiaan en een Belgisch restaurant.

Gereisd met partner in januari 2015

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chateau du Lac in Genval, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chateau du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.