Hotel Sandton Grand Reylof

Hotel Sandton Grand Reylof
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Sandton Grand Reylof voor je op een rij gezet:

116 reviews over Hotel Sandton Grand Reylof in het Nederlands

Heerlijk

Ilona, 13-4-2018

Heerlijk hotel! Voelt luxe aan. Onze kamer was mooi en ruim. Vriendelijk personeel.

Heerlijk ontbijt. Aanrader!

Mooi hotel, centraal gelegen.

IlonaG., 13-2-2018

Zeer mooi hotel. Ligging is centraal en het ontbijt is prima. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het was even zoeken waar je kon parkeren, maar uiteindelijk is het goed gekomen. Als ik dan toch een minpuntje moet geven.... Onze kamer was zeer compact. Wel mooi design, maar niet groot. Wij waren er alleen voor een overnachting , dus voor ons was dat prima.

Geweldig hotel

Nicole Slijkhuis van Loo, 18-12-2017

Heb enorm genoten in dit hotel. Wat een luxe. Mooi hotel, goede kamers en heerlijk uitgebreid buffet. Personeel mega vriendelijk en alles is schoon! Ook betaalbaar en ze zijn erg attent. Mede hierdoor een enorme fijn verjaardagsweekend gehad in het mooie Gent :) Dank jullie wel..we raden iedereen aan om dit hotel te boeken die Gent gaat bezoeken :)

Super

Tom de Bruijne, 30-10-2017

Top hotel. De kamers zijn comfortabel. Het restaurant is top, zowel diner als ontbijt.

superhotel ! superbediening!

Deman-Devos Bart, 28-9-2017

een aanrader, wij zijn daar geweest begin september met onze buren uit ons appartement.. we zijn van kortrijk en waren met 12 ! Hoed af voor de organisatie en in het bijzonder voor Martin: een schitterende vent,perfecte barman... grand merci Martin !!!!!! groetjes Bart !!!!!!!!!!!!!!!!

Fantastisch hotel

Desire, 30-8-2017

In augustus hier geweest. Super hotel met super service!! Kraantje bij de wastafel op de cosey kamer deed het niet goed. Kon niet gemaakt worden kregen we een deluxe kamer aangeboden op kosten van het hotel! Het ontbijt is super uitgebreid met allemaal verse produkten. Het diner was ook fantastisch!

Een nadeel vind ik de kosten van het parkeren. Erg duur in het hotel en nabijgelegen parkeergarages.

Verder hebben wij een fantastische week gehad!

Goed verblijf

Caroline, 27-8-2017

Mooie locatie, prachtig gebouw en leuke, rustige binnentuin. Zeer vriendelijk personeel. Kamer (charme) was ok, niet te groot, maar voldoende comfort. Terras kan bijgeboekt worden.

Helaas geen tijd gehad om gebruik te maken van zwembad en sauna.

Positief is ook dat er kan betaald worden met ecocheques.

SUPER!!

Anoniem, 30-3-2017

De ligging van het hotel was perfect. Alles is makkelijk te voet bereikbaar. Station van Gent is echter wat ver lopen, maar zo kun je veel van de stad zien. De service is erg goed. Iedere dag nieuw beddengoed en handdoeken.

Het ontbijt in dit hotel was goed. Echter geen afwisselend assortiment.

De kamer was prachtig! Alleen jammer dat er tussen de slaapkamer en badkamer geen deur zat. Dat is geen probleem wanneer je met jouw partner gaat, maar wel met het gezin.

Het zwembad was mooi en de fitnessruimte was fijn. Een kleine zaal, maar wel alles wat je nodig hebt om te kunnen sporten.

Heerlijk hotel

D.Hidding, 7-1-2017

Goede plek om Gent te ontdekken. Op loopafstand van het centrum(5 min) Mooie, ruime kamers en een geweldig ontbijt. Goede service en sfeer.

Heel mooi, echte aanrader!

Kim Derkx, 6-12-2016

Ik was hier met een vriendin, we gingen naar het festival Gent Jazz. We hadden de jazz kamer, waanzinnig mooi ingericht, heel ruim echt te gek! Het personeel is uiterst vriendelijk en gastvrij.

Het ligt in het centrum van Gent, alles is op loopafstand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sandton Grand Reylof in Gent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sandton Grand Reylof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sandton Grand Reylof scoort een 9.15 uit 10 op basis van 118 reviews.