Hotel La Truite d Argent

Tonen op kaart

149 reviews over Hotel La Truite d Argent

• 2019
    9Renate30-12-2019

Heerlijk weekend weg met mijn partner!

Mijn partner en ik hebben het heerlijk gehad in onze cabane. Het huisje zag er precies hetzelfde uit als op de foto's. Het huisje oogt heel huiselijk! We hebben lekker geslapen in het bed, de douche is erg ruim en alles is erg schoon! Bovendien konden we heerlijk een vuurtje stoken in de houtkachel! Wij hebben vooral genoten van de prachtige natuur. Zo hebben wij ook twee wandelingen gemaakt die aangeboden werden vanuit La Truite D'argent. Dit was prachtig! Wij hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant of ontbijt. Maar als je lekker zelf wilt gaan koken in de cabane is dat goed mogelijk! Het enige nadeel is dat er maar twee kleine inductie pitten zijn om op te koken. Hierdoor is het soms passen en meten met de pannen.

Mijn partner en ik hebben echt genoten van ons verblijf in de cabane! Daarom raden wij het iedereen aan die een rustige vakantie in de natuur wil spenderen.

Gereisd met partner in december 2019

• 9Theo en linda30-06-2019

Super mooi, vooral omdat het midden in natuur is.

Wij verbleven in een cabana, super rustig en mooi verblijf in de natuur. Hier kom je voor je rust en te genieten ervan. Wakker worden van de vogeltjes! Wij hebben geen gebruik van het diner gemaakt, maar zelf in huisje gegeten.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Jan-Maarten28-06-2019

Eigenlijk moet je het stil houden..

Heerlijke, rustige, plek in een kleine vallei in de buurt van Houffalize. In de zomer geweest; koele, nette kamer, erg fijn. Eigenaren doen alles zelf en zijn zeer enthousiast en vol passie. Gastvrijheid 10/10. Lekker gegeten, goede biertjes gedronken. Na enkele dagen volledig ontzorgd weer huiswaarts gegaan. Kom zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Tamara05-06-2019

Een geweldig plekje in de natuur!! 2 nachtjes met mijn vriend verbleven in een van de cabanes. De rust omarmt je, de vogeltjes fluiten je wakker. En zodra je het gordijn opent kun je met een beetje geluk de hertjes voorbij zien springen! In de cabane ontbreekt je aan helemaal niets. Aan alles is gedacht en het ziet er geweldig uit!! De styling is perfect, een heerlijk bed en alles is super schoon. Wij gaan zeker nog een keer terug!!!

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Henk Tamminga29-03-2019

Een aanrader!

Samen met mijn 2 broers (allen 60+, waaronder een tweeling) van een heerlijke maar (te) korte vakantie genoten. De gastheer en gastvrouw waren vriendelijk maar niet overdreven opdringerig, informeerden of we een goede reis hadden gehad en wezen ons de weg in het appartement. Ook vertelde de gastvrouw dat zij de helft van een tweeling is. We hadden geboekt inclusief ontbijt en diner. 's Morgens, bij het uitgebreid ontbijt, werd geïnformeerd wat de plannen voor die dag waren en werden we voorzien van praktische tips, incl. helpdesk ondersteuning voor onze I-pads en tel. Toen we aangaven graag een regionale bierbrouwerij (Lupulus) te willen bezoeken, vertelde de gastvrouw dat een vriendin van haar daar werkte en ze zou haar wel even bellen voor een speciale rondleiding. Helaas was het net die dag (en onze laatste vakantiedag) gesloten. Kortom: Vriendelijke, onderhoudende en gastvrije eigenaren. We hopen er nog eens heen te gaan!

Gereisd met vrienden in december 2018

• Oude reviews

9Roy Stroomer02-11-2017

Top, net als de voorgaande keren

Prachtige rustige plek, goed eten (keuken Ma en Di gesloten, maar genoeg keuze in de omgeving). Prima ontbijt en altijd goede (achtergrond) muziek.

Gereisd met partner in november 2017

• 10R. van der Pol22-10-2017

Simpel gezegd, we hebben heerlijk genoten.

Allereerst willen we Bob en Henja bedanken voor de heerlijke week die we gehad hebben in hun hotel. Het was erg bijzonder. We verbleven in de Droom studio die uitzicht gaf op hun super mooie vallei met bos en beek achter het hotel. Waar overigens ook leuk gewandeld kan worden, net als aan de overkant van de weg. De studio was van alle gemakken voorzien en erg gezellig aangekleed. We hebben er dan ook met gemak ons ontbijt, lunch en avondeten zelf klaar kunnen maken. Al kunnen we ook zeker het vier gangen verrassingsmenu aanraden in het hotel-restaurant, want Henja kookt serieus lekker! Wat een top-kok! Het is echt goed tot rust komen hier. Een tv met dvd (geen televisiekastje) en wifi in/bij het restaurant. Mobiel internet op de kamer is er zelden tot niet, maar dat past allemaal goed in het concept wat ze neerzetten. Een aanrader voor stellen die willen genieten van rust, natuur, lekker eten en gezelligheid.

Bob, Eigenaar, 25-10-2017

Dank je wel Richard voor deze mooie review. En eigenlijk iedereen bedankt die op deze website de moeite heeft genomen om een toffe beoordeling over La Truite d'Argent te schrijven.

Een tip voor iedereen die na het lezen van al deze mooie reviews, zelf een verblijf bij La Truite d'Argent wil ervaren; Neem eerst een kijkje op onze uitgebreide website en als onze eigenzinnige aanpak, de mooie omgeving of een van onze evenementen je aanspreekt, boek dan via onze website een Gastenkamer, Studio of privé Cabane. Je bent van harte welkom!!

Gereisd met partner in oktober 2017

• 8Monique Deen10-05-2017

Super mooie en fijn voelende plek

Echt een heerlijke plek in de Ardennen, heel fijn voelend en rustig, fijne mensen en heerlijk eten. Heel eigen gemaakt door de eigenaren waardoor ik me zeer op mijn gemak en comfortabel voelde. Vanuit het hotel kan je mooi wandelen en er is veel te doen en te zien in de regio. De liefde voor muziek maakt het hotel een bijzonder hotel in verbinding met haar omgeving.

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Anton03-05-2017

Wat een comfortabele rustplek!

Verrassend mooi plekje. In de vallei dichtbij het hotel maar toch een mooie afgezonderde plek waar weinig mensen op je 'erfje' komen. Cabane behoorlijk compleet en knus.

Alleen gereisd in april 2017

• 5Irisrie20-03-2017

Nooit meer

Van de beloofde warme ontvangst in het tijdschriftartikel hebben we niet veel gemerkt, integendeel , koel met weinig tijd en aandacht voor de gasten. Nochtans wel prijzig genoeg (125 euro per nacht met ontbijt) en géén korting voor laag seizoen. Het ontbijt was degelijk. Wèl mooie ligging in de natuur.

Gereisd met partner in maart 2017

17 tips over Hotel La Truite d Argent

• Frank Smits, 26-02-2012

Doe vast en zeker de wandeling naar Houffalize, deze kun je terugvinden op de website van Bob en Henja. Zeker de moeite waard!!!

• Carolien Pikkemaat, 04-03-2014

Half pension boeken (arrangement 3 nachten voor de prijs van 2) want het eten is heerlijk!

• gummisko, 12-01-2014

Mountainbikes huren in het nabijgelegen Houffalize en de omgeving aldus ontdekken, met La Truite als uitvalsbasis.

1 vraag over Hotel La Truite d Argent

• a.h.m. bedaux, 04-01-2014

openingstijden

wanneer begint hetr seizoen bij la truite d'argent?

marlene stolte, 08-01-2014

Volgens mij zijn ze het hele jaar open, maar stuur je een mailtje en je krijgt snel antwoord.

Hotel La Truite d Argent info

• Aantal sterrenstersterster