9,8

143 reviews over Hotel La Truite d Argent in het Nederlands

Tamara
5-6-2019

Een geweldig plekje in de natuur!! 2 nachtjes met mijn vriend verbleven in een van de cabanes. De rust omarmt je, de vogeltjes fluiten je wakker. En zodra je het gordijn opent kun je met een beetje geluk de hertjes voorbij zien springen! In de cabane ontbreekt je aan helemaal niets. Aan alles is gedacht en het ziet er geweldig uit!! De styling is perfect, een heerlijk bed en alles is super schoon. Wij gaan zeker nog een keer terug!!!

Gereisd Met partner in mei 2019

Een aanrader!

Henk Tamminga
29-3-2019

Samen met mijn 2 broers (allen 60+, waaronder een tweeling) van een heerlijke maar (te) korte vakantie genoten. De gastheer en gastvrouw waren vriendelijk maar niet overdreven opdringerig, informeerden of we een goede reis hadden gehad en wezen ons de weg in het appartement. Ook vertelde de gastvrouw dat zij de helft van een tweeling is. We hadden geboekt inclusief ontbijt en diner. 's Morgens, bij het uitgebreid ontbijt, werd geïnformeerd wat de plannen voor die dag waren en werden we voorzien van praktische tips, incl. helpdesk ondersteuning voor onze I-pads en tel. Toen we aangaven graag een regionale bierbrouwerij (Lupulus) te willen bezoeken, vertelde de gastvrouw dat een vriendin van haar daar werkte en ze zou haar wel even bellen voor een speciale rondleiding. Helaas was het net die dag (en onze laatste vakantiedag) gesloten. Kortom: Vriendelijke, onderhoudende en gastvrije eigenaren. We hopen er nog eens heen te gaan!

Gereisd Met vrienden in december 2018

Top, net als de voorgaande keren

Roy Stroomer
2-11-2017

Prachtige rustige plek, goed eten (keuken Ma en Di gesloten, maar genoeg keuze in de omgeving). Prima ontbijt en altijd goede (achtergrond) muziek.

Gereisd Met partner in Wed Nov 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Simpel gezegd, we hebben heerlijk genoten.

R. van der Pol
22-10-2017

Allereerst willen we Bob en Henja bedanken voor de heerlijke week die we gehad hebben in hun hotel. Het was erg bijzonder. We verbleven in de Droom studio die uitzicht gaf op hun super mooie vallei met bos en beek achter het hotel. Waar overigens ook leuk gewandeld kan worden, net als aan de overkant van de weg. De studio was van alle gemakken voorzien en erg gezellig aangekleed. We hebben er dan ook met gemak ons ontbijt, lunch en avondeten zelf klaar kunnen maken. Al kunnen we ook zeker het vier gangen verrassingsmenu aanraden in het hotel-restaurant, want Henja kookt serieus lekker! Wat een top-kok! Het is echt goed tot rust komen hier. Een tv met dvd (geen televisiekastje) en wifi in/bij het restaurant. Mobiel internet op de kamer is er zelden tot niet, maar dat past allemaal goed in het concept wat ze neerzetten. Een aanrader voor stellen die willen genieten van rust, natuur, lekker eten en gezelligheid.

Gereisd Met partner in oktober 2017
Bob, Eigenaar, 25-10-2017

Dank je wel Richard voor deze mooie review. En eigenlijk iedereen bedankt die op deze website de moeite heeft genomen om een toffe beoordeling over La Truite d'Argent te schrijven.

Een tip voor iedereen die na het lezen van al deze mooie reviews, zelf een verblijf bij La Truite d'Argent wil ervaren; Neem eerst een kijkje op onze uitgebreide website en als onze eigenzinnige aanpak, de mooie omgeving of een van onze evenementen je aanspreekt, boek dan via onze website een Gastenkamer, Studio of privé Cabane. Je bent van harte welkom!!

Super mooie en fijn voelende plek

Monique Deen
10-5-2017

Echt een heerlijke plek in de Ardennen, heel fijn voelend en rustig, fijne mensen en heerlijk eten. Heel eigen gemaakt door de eigenaren waardoor ik me zeer op mijn gemak en comfortabel voelde. Vanuit het hotel kan je mooi wandelen en er is veel te doen en te zien in de regio. De liefde voor muziek maakt het hotel een bijzonder hotel in verbinding met haar omgeving.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat een comfortabele rustplek!

Anton
3-5-2017

Verrassend mooi plekje. In de vallei dichtbij het hotel maar toch een mooie afgezonderde plek waar weinig mensen op je 'erfje' komen. Cabane behoorlijk compleet en knus.

Gereisd Alleenreizend in april 2017

Nooit meer

Irisrie
20-3-2017

Van de beloofde warme ontvangst in het tijdschriftartikel hebben we niet veel gemerkt, integendeel , koel met weinig tijd en aandacht voor de gasten. Nochtans wel prijzig genoeg (125 euro per nacht met ontbijt) en géén korting voor laag seizoen. Het ontbijt was degelijk. Wèl mooie ligging in de natuur.

Gereisd Met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk gewandeld en gerust bij het haardvuur

Krijn en Gerda
23-2-2017

We hebben vier nachten genoten in een perfect ingericht en stijlvol houten huis voor 2 personen. Het staat tussen de bomen aan een kabbelend beekje op enige afstand van het hotel La Truite D'Argent. Een houtkachel zorgt voor een heerlijk sfeertje. Het huis geeft je een knus gevoel en past prima in de natuur. Het bed was top en door de absolute stilte kom je goed tot rust. Zaterdagavond was een concert door twee Schotse gitaristen in het hotel. Gezellig, mooie muziek en lekker gedanst. De wandeling door de bossen naar Houffalize, de volgende morgen in de vrieskou, was schilderachtig. IJshaar en ijspegels gezien, en af en toe een warm zonnetje in je rug. In Houffalize vind je veel terrassen en kan je goed eten. Bob en Henja, de eigenaren, zijn relaxed en schenken je aan het eind van de dag, gezellig aan de bar, een biertje en een praatje. Een heerlijke tijd.

Gereisd Met partner in februari 2017

Super verblijf, uniek concept

Peter S.
20-2-2017

Wij logeerden in La Truite d’Argent met een groep van 4 koppels en wij beleefden een super weekend : een bijzonder mooie locatie, origineel en midden in de bossen ; uitgebreid ontbijt, lekker eten ’s avonds, prachtige wandelroutes en het concertje was echt wel de spreekwoordelijke kers op de zo al heel mooie en lekkere taart. Hoewel eerder op koppels en minder op groepen gericht, hebben de vriendelijke eigenaars Bob en Henja toch inspanningen gedaan om het ons als groep helemaal naar onze zin te maken. Opvallend was ook dat Bob en Henja er altijd heel ontspannen bij liepen, hoewel de B&B helemaal vol zat én er een muziekevent was , en zij zowat alles met hun tweetjes doen, chapeau ! Wij verbleven al vaak in de streek rond La Roche & Houffalize , maar door de unieke ligging en de stijl van het gebouw en de kamers was dit toch het beste qua “Ardennengevoel”. Prijs/kwaliteit top ! Wij komen dus absoluut zeker nog eens terug !!

Gereisd Met vrienden in februari 2017

Jaarwisselarrangement met optreden Iain Matthews

Willem
7-1-2017

Wandelen en van uitstekende muziek genieten! En niet te vergeten heerlijk eten en gastvrijheid! Geen TV op de kamers gelukkig en geen rondrennende kinderen!

Gereisd Met partner in december 2016

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Truite d Argent in Houffalize, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Truite d Argent zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.