8,6

Kenmerken
Restaurant

141 reviews over Hotel La Truite d Argent in het Nederlands

Top, net als de voorgaande keren

Roy Stroomer,
2-11-2017

Prachtige rustige plek, goed eten (keuken Ma en Di gesloten, maar genoeg keuze in de omgeving). Prima ontbijt en altijd goede (achtergrond) muziek.

Gereisd met partner in november 2017

Simpel gezegd, we hebben heerlijk genoten.

R. van der Pol,
22-10-2017

Allereerst willen we Bob en Henja bedanken voor de heerlijke week die we gehad hebben in hun hotel. Het was erg bijzonder. We verbleven in de Droom studio die uitzicht gaf op hun super mooie vallei met bos en beek achter het hotel. Waar overigens ook leuk gewandeld kan worden, net als aan de overkant van de weg. De studio was van alle gemakken voorzien en erg gezellig aangekleed. We hebben er dan ook met gemak ons ontbijt, lunch en avondeten zelf klaar kunnen maken. Al kunnen we ook zeker het vier gangen verrassingsmenu aanraden in het hotel-restaurant, want Henja kookt serieus lekker! Wat een top-kok! Het is echt goed tot rust komen hier. Een tv met dvd (geen televisiekastje) en wifi in/bij het restaurant. Mobiel internet op de kamer is er zelden tot niet, maar dat past allemaal goed in het concept wat ze neerzetten. Een aanrader voor stellen die willen genieten van rust, natuur, lekker eten en gezelligheid.

Gereisd met partner in oktober 2017
Bob, Eigenaar, 25-10-2017

Dank je wel Richard voor deze mooie review. En eigenlijk iedereen bedankt die op deze website de moeite heeft genomen om een toffe beoordeling over La Truite d'Argent te schrijven.

Een tip voor iedereen die na het lezen van al deze mooie reviews, zelf een verblijf bij La Truite d'Argent wil ervaren; Neem eerst een kijkje op onze uitgebreide website en als onze eigenzinnige aanpak, de mooie omgeving of een van onze evenementen je aanspreekt, boek dan via onze website een Gastenkamer, Studio of privé Cabane.

Je bent van harte welkom!!

Super mooie en fijn voelende plek

Monique Deen,
10-5-2017

Echt een heerlijke plek in de Ardennen, heel fijn voelend en rustig, fijne mensen en heerlijk eten. Heel eigen gemaakt door de eigenaren waardoor ik me zeer op mijn gemak en comfortabel voelde. Vanuit het hotel kan je mooi wandelen en er is veel te doen en te zien in de regio. De liefde voor muziek maakt het hotel een bijzonder hotel in verbinding met haar omgeving.

Gereisd met partner in mei 2017

Wat een comfortabele rustplek!

Anton,
3-5-2017

Verrassend mooi plekje. In de vallei dichtbij het hotel maar toch een mooie afgezonderde plek waar weinig mensen op je 'erfje' komen. Cabane behoorlijk compleet en knus.

Gereisd alleenreizend in april 2017

Nooit meer

Irisrie,
20-3-2017

Van de beloofde warme ontvangst in het tijdschriftartikel hebben we niet veel gemerkt, integendeel , koel met weinig tijd en aandacht voor de gasten.

Nochtans wel prijzig genoeg (125 euro per nacht met ontbijt) en géén korting voor laag seizoen. Het ontbijt was degelijk.

Wèl mooie ligging in de natuur.

Gereisd met partner in maart 2017

Heerlijk gewandeld en gerust bij het haardvuur

Krijn en Gerda,
23-2-2017

We hebben vier nachten genoten in een perfect ingericht en stijlvol houten huis voor 2 personen. Het staat tussen de bomen aan een kabbelend beekje op enige afstand van het hotel La Truite D'Argent. Een houtkachel zorgt voor een heerlijk sfeertje. Het huis geeft je een knus gevoel en past prima in de natuur. Het bed was top en door de absolute stilte kom je goed tot rust. Zaterdagavond was een concert door twee Schotse gitaristen in het hotel. Gezellig, mooie muziek en lekker gedanst. De wandeling door de bossen naar Houffalize, de volgende morgen in de vrieskou, was schilderachtig. IJshaar en ijspegels gezien, en af en toe een warm zonnetje in je rug. In Houffalize vind je veel terrassen en kan je goed eten. Bob en Henja, de eigenaren, zijn relaxed en schenken je aan het eind van de dag, gezellig aan de bar, een biertje en een praatje. Een heerlijke tijd.

Gereisd met partner in februari 2017

Super verblijf, uniek concept

Peter S.,
20-2-2017

Wij logeerden in La Truite d’Argent met een groep van 4 koppels en wij beleefden een super weekend : een bijzonder mooie locatie, origineel en midden in de bossen ; uitgebreid ontbijt, lekker eten ’s avonds, prachtige wandelroutes en het concertje was echt wel de spreekwoordelijke kers op de zo al heel mooie en lekkere taart. Hoewel eerder op koppels en minder op groepen gericht, hebben de vriendelijke eigenaars Bob en Henja toch inspanningen gedaan om het ons als groep helemaal naar onze zin te maken. Opvallend was ook dat Bob en Henja er altijd heel ontspannen bij liepen, hoewel de B&B helemaal vol zat én er een muziekevent was , en zij zowat alles met hun tweetjes doen, chapeau !

Wij verbleven al vaak in de streek rond La Roche & Houffalize , maar door de unieke ligging en de stijl van het gebouw en de kamers was dit toch het beste qua “Ardennengevoel”. Prijs/kwaliteit top ! Wij komen dus absoluut zeker nog eens terug !!

Gereisd met vrienden in februari 2017

Wandelen en van uitstekende muziek genieten! En niet te vergeten heerlijk eten en gastvrijheid! Geen TV op de kamers gelukkig en geen rondrennende kinderen!

Gereisd met partner in december 2016

Claudia
5-8-2016

We verbleven in de droomsuite. De kamer was precies zoals op de website te zien is. Geweldig! Prachtig uitzicht over de vallei/tuin van het hotel, stil, rust, hele behulpzame en aardige eigenaren die met z'n tweeën het hele complex runnen. Gezellig en sfeervol ingericht restaurant met fijn terras ook met uitzicht op de vallei. Goed ontbijt, en je kunt er ook heel lekker dineren. In het restaurant wordt goeie muziek gedraaid. Kortom alles was fijn. De perfecte locatie voor als je er even helemaal uit wilt en rust zoekt. De wandelingen vanuit het hotel zijn heel mooi en ook in de rest van het gebied kun je avontuurlijke wandelingen maken. Wij hebben niets te klagen en waren heel blij dat we deze super locatie gevonden hebben!

Gereisd met partner in juli 2016

Jammer

F.Oskam
23-7-2016

Teleurstellend was ons verblijf in dit kleine schitterend gelegen hotel. Aan de omgeving lag het zeker niet, maar gastvrijheid en service worden hier anders uitgelegd dan wij in ieder geval gewend zijn. Bij de aanvang van ons verblijf voelden wij ons zelfs niet welkom. Niemand vraagt of je iets wilt drinken, je moet zelf aan de keukendeur kloppen om iets gedaan te krijgen. De vraag om vier kopjes koffie lijkt soms gewoon te veel. Ontbijt is vanaf 09.00 uur, op zich geen punt, maar kom niet 2 minuten te vroeg, want tijd is tijd.

De kamers zijn schoon, maar kijk niet naar de plastic bloemen, de stoflaag lijkt er al jaren op te liggen.

In een van de valleikamers is een garderobekast is aanwezig, welgeteld 1 legplank, de rest moet op de bodem van de kast.

Op de derde dag vragen we om de kamers te doen, bv schone handdoeken en het verschonen van het bed. Met opperste verbazing wordt op deze vraag gereageerd. Dat is niet normaal voor dit hotel, maar na enig aandringen wordt het toch geregeld. Dus huur je hier een kamer en niemand van het hotel komt tijdens je verblijf op je kamer.

Er moest, zo bleek later wel € 20 voor worden betaald. Dit hebben wij geweigerd en dan leren we de uitbaters pas goed kennen. Schandalig werd het genoemd, dit gebeurt alleen in 5 sterren hotels, huishoudelijk personeel is hier niet gratis, ze meldden ons zelf dat de slavernij in dit land was afgeschaft.

Het eten was voor een groot deel voorbereid in de groothandel, alleen de vis kwam van het eigen fornuis. Althans zo leek het. Het ontbijt was goed, weinig variatie.

Gereisd met vrienden in juni 2016
Bob, Eigenaar, 3-11-2016

Beste Floor en Elly uit Rotterdam, voordat u reserveert bedelt u om een korting, dan betaald u bij vertrek de rekening niet volledig en dan ook nog gaan zeuren op Zoover……..U moet zich schamen!!

Echter wat heel plezierig is, dat u duidelijk aangeeft voor welke doelgroep La Truite d’Argent NIET geschikt is. Namelijk diegenen die nog niet in de gaten hebben dat de slavernij in Nederland is afgeschaft in 1863.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Truite d Argent in Houffalize, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Truite d Argent zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.