Reviews over accommodaties in Bangladesh

Midden in stad. mooi uitzicht, aardig personeel

Marije Brinkman,
    23-11-2017

Net groot hotel. Receptie is op de verdieping. Beveiligingspoortjes enz op bgg. Zeer vriendelijk personeel.

Geen heel chique of modern hotel maar gewoon goed voor een goede prijs. Lekkere bedden, uitgebreid ontbijt (Europees en Aziatisch), zeer behulpzaak en vriendelijke mensen. Zwembad op dak. Meerdere restaurant in gebouw om te kiezen.

Kamer was goed. Auto's van hotel zijn te boeken om je weg te brengen en op te halen.

Prima hotel voor een paar dagen voor bezoek in de buurt. Niet zozeer voor vakantie. Ligging is midden in onwijs drukke chaotische stad. Onze bezoek had plaats vlak in de buurt.

Fijne plek, afgeschermd, stukje nl in Azië 👍

Marije,
    16-11-2017

We verbleven in dit guest house in de familie kamer op en begane grond. Mooi ruim. Lekkere bedden.

Heerlijk zwembad, tennisbanen en restaurant.

Fijn om Hollands te eten. Fijne veilige plek.

Gastvrij personeel. Vervoer vliegveld goed te regelen. Prima prijs.

Speeltoestellen aanwezig.

Fijn dat de badkamers binnenkort gerenoveerd worden.

Goed beveiligd. Erg afgeschermd gelegen. Wel in de stad maar toch rustig. In dhaka is dat bijna een vereiste.

Leuk om even 'entre nous' te zijn

mol_heldt,
    16-10-2013

Mis je Holland en de Hollanders dan moet je zeker een keer naar de Dutch Club. Je kan er een lekker biertje drinken en redelijk goed eten, zowel local als NL keuken. Niet overdreven duur. Tijdens 1 van mijn trips naar BD zat ik er 2 weken indoor. Dat was mij wel een beetje teveel van het goede, perslot je zit in Dhaka. Een goed lokaal hotel is Bengal Inn (Gulshan 1)

Tof

Douwe,
    18-4-2012

het is super gezellig en heel leuk

er is veel te doen voor kinderen en ouders. er is ook een zwembad