8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Brugge Oostkamp voor je op een rij gezet:

136 reviews over Hotel Van der Valk Brugge Oostkamp in het Nederlands

Zeer aangenaam hotel

Karine
12-1-2015

Dit hotel is een echte aanrader! Het ligt tegen de autosnelweg, maar daar heb je weinig last van. Integendeel, je bent zo op weg voor een uitstapje naar bijv. Brugge of Sluis. Het personeel is zeer vriendelijk, en behulpzaam. De kamers zijn modern, groot en zeer netjes. Wij kregen kamer 120, alles ok, er was zelfs een strijkplank/strijkijzer, en de mogelijkheid om koffie/thee te maken

Gereisd Met partner in januari 2015
Sales Manager, Sales&Marketing, 1-4-2015

Geachte mevrouw,

Ik wil u bedanken voor de mooie hoge score die u gegeven heeft over ons hotel Van der Valk Brugge-Oostkamp. Het doet ons altijd plezier te kunnen lezen dat u van uw verblijf genoten heeft. Inderdaad de autosnelweg kan negatief zijn voor bepaalde mensen, maar wij doen ons best dat er geen hinder van op te merken is. Maar aan de andere kant ook positief zoals u zegt, kunt u makkelijk Brugge of sluis bereiken. Wij hopen u nog eens in de toekomst te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten, Hotel Van der Valk Brugge-Oostkamp

We komen nog eens terug!

Arjan En Lydia
22-12-2014

Dit hotel is ons erg goed bevallen! We hebben geen overlast gehad van auto's (eventuele oordopjes zijn gratis bij de receptie te halen voor degenen die er wel last van zouden hebben). De bedden waren erg goed, de kamer was ook goed schoon en zelfs voorzien van een waterkoker (in de standaardkamer). En vooral het ontbijt zijn we heel positief over, zoveel keus! Dit hotel is echt een aanrader!

Gereisd Met partner in december 2014

Goed hotel , personeel erg serieus

Gert-jan
20-11-2014

Goed hotel. De ligging is zoals verwacht van van der valk aan de snelweg. Goed bereikbaar voldoende parkeerplaatsen. Klein minpuntje is dat je om de parkeerplaats heen moet lopen met je koffers of tussen de geparkeerde auto's heen met kans om die te raken. Kniesoor die daar een punt van maakt. Receptionisten zijn erg zakelijk. Er is niet gauw een lachje te bespeuren. Wel snel en goed oplossend gewerkt. Bar en het restaurant is prima. ook hier is het personeel erg zakelijk. Dit zorgde er bij mij voor dat ik geen dessert hebt besteld. Ook in de bar geen extra drankje besteld hierdoor. Al overnacht ik hier voor zaken, ik zou graag mij iets meer welkom willen voelen. Horeca is het verkopen van emotie.

Gereisd Zakelijk in november 2014

eten

tom
11-11-2014

wij kwamen bij jullie eten allen voor chef antonio. de beste kok ooit............. . wij hebben altijd bij hem gegeten in zijn restaurant in Nederland .hij heeft ok de beste vinaigrette van Europa .we komen zeker terug bij jullie .hartelijk dank ann jullie team . Gr tom en ellie

Gereisd Met partner in januari 2014

Zeker niet de laatste kaar

Wim
14-9-2014

Hebben 3 dagen overnacht in een ruime suite, deze was van alle gemakken voorzien. Kortom samengevat, dit hotel is zeker de moeite waard, wij komen zeker terug.

Gereisd Met partner in september 2014

Tegenvaller.......

Jeannet
8-9-2014

Ligt aan drukke snelweg hetgeen erg veel lawaai geeft.Ligt tussen snelweg en industrieterrein.Hotel ziet er prachtig uit maar het onderhoud is ronduit slecht.Overal spinnenraggen en er hangt een muffe lucht in het hotel. Personeel is vriendelijk en zakelijk. Welness is een aanfluiting,jacuzzi is vies en totaal niet onderhouden. Eten is uitstekend,vooral het ontbijt. Prima matrassen. Afvoer douche slecht. De kamers kunnen absoluut schoner en frisser.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kijk eens onder het laken naar het matras ...

Boekhout
17-8-2014

Helaas is onze ervaring met dit hotel niet positief, de ontvangst en het eten is top maar de ligging.... voorbij razend verkeer..... en dit geeft veel geluidsoverlast. Een terras aan de snelweg dus uitzicht op auto's. Er is ook een terras aan de voorkant maar ook hier een weg en een parkeerplaats. Maar dit valt in het niet bij het topmatras op ons bed. Omdat het kamermeisje ons bed al had afgehaald (ruim voor de uitchecktijd) zagen wij het matras.... Dit was vreselijk smerig. Na een klacht kregen wij uiteindelijk ons kamergeld terug. Zo'n ontzettend smerig matras hadden wij nooit verwacht bij een vd Valk hotel. Onze tip: haal even het onderlaken weg om te zien waar je op gaat slapen.

Gereisd Met partner in augustus 2014

fantastisch plek

Tom En Ans
25-6-2014

Prima hotel en smaakvol eten.Jammer van het voorbij razende verkeer een geluidscherm zal een prima oplossing kunnen zijn,waardoor het verblijf op het terras aangenaam zal worden,wij vinden het nu niet prettig.Voor de rest niets anders dan lof! komen zeker weer terug

Gereisd Met partner in juni 2014

prima hotel

may
15-6-2014

Mooi hotel, ruime kamer en badkamer. Airo werkte perfect. Ontbijt en diner was lekker. Het hotel ligt aan de snelweg wat voor- en nadelen heeft. Komen zeker nog eens terug

Gereisd Met partner in juni 2014

Perfect

Bart Wolters
24-4-2014

Vriendelijke ontvangst, schitterende ruime kamers, perfect eten, kortom het ontbreekt je aan niets. Ligging perfect voor uitstapjes in de omgeving. Brugge, Gent, Knokke, Lille, etc.

Gereisd Met partner in april 2014

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Brugge Oostkamp in Oostkamp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Brugge Oostkamp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.