8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Brugge Oostkamp voor je op een rij gezet:

136 reviews over Hotel Van der Valk Brugge Oostkamp in het Nederlands

Geweldige kamers!!

Lianne goossens
5-8-2017

Dit hotel is zijn 4 sterren dubbel en dwars waard. Prachtige ruime kamers en geweldig ontbijt. Vanuit het hotel ben je in no time in Knokke en Oostende. Minpuntje: het lawaai van het verkeer.

Gereisd Met partner in juli 2017

Het hotel is geweldig. Mooie ruime en schone kamer

Fam Maas
6-6-2017

De ligging is wel iets meer dan 4 kilometer van Brugge maar ook met de fiets heel goed te doen. Een heerlijk kingsize bed en een grote badkamer met stortdouche en ligbad. Verder is op de kamer een klein koelkastje, koffie en thee facaliteiten en stond er een fles Cava klaar als verassing omdat we op huwelijksreis waren. Wij hadden een iets met de fiets arrangement. Heerlijk ontbeten in het restaurant en ook het diner was uit de kunst. De picknickmand viel tegen. Ipv een leuke mand met picknickkleed kregen wij een loei zware rugzak mee. Inhoud; Een paar broodjes verpakt in folie, twee appel, twee repen mars stukje kaas een glazen fles water en een fles wijn. Verder twee glazen, peper en zout molen en bestek. Had hier meer van verwacht. Een lekkere wrap of een salade en niet te vergeten een paar koelelementen. Tot slot was het een ontzettende domper dat tijdens het diner iemand geld heeft ontvreemd van onze kamer. Tip gebruik altijd de gratis kluis.

Prima in orde!

Stef
29-5-2017

Prachtih gelegen hotel met een ruime parking. Als u rookt krijgt u een terras. Wij kregen een gratis drankje van het huis met eigen keuze. Kamer was top, zeer proper en ruim. Wij hebben 1 overnachting gehad en geen last gehad van lawaai. Zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in maart 2017

HotelSpecials.nl

Hotelkamer perfect eten met een groep niet daar.

Rob G.
4-10-2016

Heel veel geschreeuw om een bespreken keuze menu uit te serveren, werd hardhandig op tafel gegooid. Kamer en ontbijtbuffet waren perfect.

Gereisd Met vrienden in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel goed hotel

Ron
30-8-2016

Heel fijn hotel. We hadden een familiekamer, zeer ruim, schoon en netjes. Ontbijt gewoon super, ruime keuze en alles voldoende aanwezig. Omelet of gebakken ei wordt vers door de kok bereid. Serveerster kwam nog aan onze kinderen vragen of ze nog een pannenkoek wilden. Personeel heel gastvrij. Kortom, een voorbeeld voor veel andere hotels.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Hier staat in alles de gast centraal

Goedhart
13-8-2016

Kamers top, service top, eten top Minder: ligging dichtbij snelweg en geluid daar van... Mooi glasscherm of bamboe in bakken zou kunnen helpen

Gereisd Met partner in augustus 2016

Top !

greet van osselaer
7-7-2016

Mooie kamers ? Heel vriendelijk personeel en het eten was top kwaliteit !! Een echte aanrader

Gereisd Met partner in juli 2014

Een weekendje weg om Belgie aan de kust te zien

Smeets
2-5-2016

Standaard kamer was al super, groot, mooie douche, ontbijt grandioos. Minpunt het geluid van de autosnelweg als men aan die kant slaapt.

Gereisd Met partner in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch hotel met leuk chocolade arrangement!

atiebeentjes
2-3-2016

Het hotel ligt op een half uur fietsen van Brugge. Zeer ruime kamer, leuk ingericht, van alle gemakken voorzien. (zitje, binnen en buiten, tv met alle NL zenders, koelkastje, kluis, strijkplank, goed bed, royale badkamer met massagedouche en fohn). Welkomstdrankje, uitgebreid lekker ontbijt buffet, leuke bar en restaurant. Wellness met sauna, massagestoel, jacuzzi, sportzaal, handdoeken en water aanwezig. Wij hadden een chocolade arrangement, een aanrader!

Gereisd Met partner in februari 2016

super

Baeckie
1-2-2016

Heerlijk ontbijt en lekker gegeten in het restaurant. De kamers zijn super ruim en de welness in orde. Super!

Gereisd Met partner in februari 2015

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Brugge Oostkamp in Oostkamp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Brugge Oostkamp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.