Tijdelijk €25 aanbetaling

8.4FantastischScore uit 122 reviews
  • 8.5Activiteiten
  • 8.2Onderkomen

Vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

122 Reviews over Nutchel Les Ardennes

• 6Femke08-01-2022

Aandachtspuntjes

Pluspunten: de cabins zijn gezellig, met een vuurtje, sfeerlichtjes en alle kans om even te onthaasten. Minpuntjes: de cabins liggen dicht op elkaar, en er zijn best wel wat aandachtspuntjes. Heb ik ook gemeld bij de receptie maar de respons was vriendelijk maar niet meer dan 'we noteren het'. Een paar voorbeelden: voor ons waren gasten geweest met hond. Die haren vonden we overal terug. Op de bank, grond, in ons bed, in de dekens etc. Overduidelijk was er niet goed schoongemaakt. De overkapping lekt dus bij regen kun je daar niet zitten. De douchebak lekte dus als je doucht stroomt de badkamer vol. De planken van de douchebak zitten los en zijn aan het rotten. Het jashaakjes valt naar beneden als je je jas eraan hangt, de knoppen van de kraan vallen er bij elk gebruik af, de hendel van de kachel ontbrak, de matrassen zijn zo vaak gebruikt dat ze enorm pillen en het voelt of je op zandkorrels slaapt.

• 7Activiteiten
    • 6Onderkomen
  • 10Arnoud02-03-2021

Deze locatie is prachtig.

Het is echt genieten hier. Ik kan deze locatie zeker aanbevelen. Kijk vooral op hun website. Wij komen hier zeker weer terug.

• 9Activiteiten
    • 10Onderkomen

CEO, 17-03-2021

Beste Arnoud, Bedankt om in een van onze Cosy Cabins te verblijven. Ons team dankt u hartelijk voor uw feedback. We kijken ernaar uit je een volgende keer in ons forest camp te mogen verwelkomen, om nog meer leuke Nutchel herinneringen te creëren! Liefs, Team Nutchel

• 10Heleen01-03-2021

Prachtige natuur.

We zijn gewandeld in de prachtige natuur, hebben gezelschapsspelletjes uitgebracht, lekker gegeten, maar hebben vooral genoten van de mooie plek en van elkaar. Een echte aanrader! Misschien komen we in de winter weer terug om de houtkachel en de hot tub te testen.

• 10Activiteiten
    • 9Onderkomen

CEO, 17-03-2021

Beste Heleen, Bedankt om in een van onze Cosy Cabins te verblijven. Ons team dankt u hartelijk voor uw feedback. We kijken ernaar uit je een volgende keer in ons forest camp te mogen verwelkomen, om nog meer leuke Nutchel herinneringen te creëren! Liefs, Team Nutchel

• 10Sandra01-03-2021

Teruggaan naar de natuur en genieten!

Bij Nutchel draait het allemaal om het leven een beetje eenvoudiger en relaxter te beleven. Teruggaan naar de natuur en genieten van de kleine dingen, met boeken en bordspellen, een geen tv of wifi. We werden wakker met vogels die buiten tjilpten en met zachte ochtendlichten die door de venster schenen, in onze cabins die nog steeds de subtiele geur van houtrook had

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen

CEO, 17-03-2021

Beste Sandra, Bedankt voor uw feedback. We zijn blij te horen dat ons forest camp aan uw verwachtingen heeft voldaan! We verwelkomen u graag een volgende keer en laten u nog meer van onze Cosy Cabins ontdekken. Liefs, Team Nutchel

• 9Paulien24-11-2020

Verjaardagsweekend november 2020

Goeie ligging, vlot het Forest Camp gevonden. Heel mooie accomodatie: back to basic maar zalig met het haardvuur, de olielampen en de kaarsen. Mooie wandelingen gedaan Vlot en vriendelijk onthaal

CEO, 22-12-2020

Beste Paulien, Bedankt om in een van onze Cosy Cabins te verblijven. Ons team dankt u hartelijk voor uw feedback. We kijken ernaar uit je een volgende keer in ons forest camp te mogen verwelkomen, om nog meer leuke Nutchel herinneringen te creëren! Liefs, Team Nutchel

• 8Eekhoorn9324-11-2020

Het was een aangename ervaring. Onze cabin stond helaas niet in het bos maar in open gebied. Veel privacy was er niet. Je keek gewoon bij de buren binnen. Qua accommodatie was alles in orde behalve de douche. Deze stonk enorm naar rot hout en heel onaantrekkelijk om met blote voeten in te gaan staan. Het ontvangst was oké. Je kan er goed wandelen of even snel de grens over naar Luxemburg (900m) Algemeen geven we nutchel een 7,5/10.

CEO, 22-12-2020

Beste, Bedankt voor uw feedback. Onze excuses dat ons camp niet volledig aan uw verwachtingen voldeed. Bij Nutchel zetten we ons in voor een positieve impact op de natuur. Bij Les Ardennes hebben we onze cabins opgezet om zowel de privacy van de klant alsook de bescherming van het bestaande ecosysteem in evenwicht te houden, wat ons ertoe heeft gebracht enkele cabins te verplaatsen om zoveel mogelijk bomen te behouden. Er zijn inmiddels meer dan 250 nieuwe bomen geplant om de cabins van elkaar te isoleren en meer privacy te bieden, eenmal deze bomen zijn gegroeid. De cabins worden volgens strenge hygiënerichtlijnen gereinigd, wij kunnen dus garanderen dat er geen rot of dergelijke in de douche is. Liefs, Team Nutchel

• 8Linda10-11-2020

Zeer leuke vakantie met de kinderen

Zeer vriendelijke aanpak van alle medewerkers. Wij hadden een superleuke vakantie!! Alles was goed geregeld. Heel veel condens in de cabin: vrezen voor snelle aftakeling van de cabin door teveel vocht binnen (nat loopt van de ramen op houten vloer, gordijnen...) (nood aan voldoende ventilatie). Doordat onze cabin omgeven was door veel bomen was het ook doorheen de dag een beetje te donker om bv. te lezen. Extra leeslampje aan zetel?

CEO, 17-11-2020

Beste Linda, Bedankt om in een van onze Cosy Cabins te verblijven. Ons team dankt u hartelijk voor uw feedback. Wij zullen de minpunten zeker intern bespreken en zien hoe wij dit in de toekomst kunnen verbeteren. We kijken ernaar uit je een volgende keer in ons forest camp te mogen verwelkomen, om nog meer leuke Nutchel herinneringen te creëren!

Met vriendelijke groet, Team Nutchel

• 7Tom08-11-2020

Het huisje was goed ingericht. Minpunt is wel de overkapping van het terras. Deze is namelijk niet waterdicht waardoor schoenen bvb niet kunnen buiten staan. We hadden ook graag buiten aperitief gedaan maar het regende door het afdak. De hoofdkussens zouden naar mijn persoonlijke mening ook beter kunnen. Veel te weinig vulling. Voor de rest alles positief

CEO, 17-11-2020

Beste Tom, Bedankt om in een van onze Cosy Cabins te verblijven. Ons team dankt u hartelijk voor uw feedback. Wij zullen de minpunten zeker intern bespreken en zien hoe wij dit in de toekomst kunnen verbeteren. We kijken ernaar uit je een volgende keer in ons forest camp te mogen verwelkomen, om nog meer leuke Nutchel herinneringen te creëren! Met vriendelijke groet, Team Nutchel

• 6Morgane Heymans08-11-2020

nog te veel mankementen in verhouding met de prijs

Hierbij een opsomming van de dingen die naar onze mening (veel) beter konden; - Kachel: het was een ramp om het hout aan te krijgen omdat het te nat was. Dit in combinatie met een onvoldoende trekkende kachel zorgde ervoor dat het zeer moeilijk was om het hout aan te houden. De 'oplossing' die we aangeboden kregen: de deur zo lang laten open staan tot het hout vertrokken is waardoor we enorm veel rook binnen kregen. Dit zorgde ervoor dat we die nacht met barstende koppijn wakker werden (ookal sliepen we met het raam open en hadden we de ramen lang open laten staan om de rook buiten te krijgen). Gelukkig hing er een CO-melder in de cabine, maar gerust ben je er toch niet in. De volgende dagen hebben we de kachel aangekregen door meerdere keren het aanmaakhout bij te vullen en de deur open te laten. Ondertussen was ikzelf met de handdoek continu in de richting van het grote raam aan het wapperen om de rook zo snel mogelijk buiten te krijgen. Kortom: de kachel was iets waar we alletwee enorm naar uitkeken, maar dat voor heel erg veel frustratie gezorgd heeft en dus tegen viel. - Gootsteen: na het afwassen merkten we dat er continu een gedrup weerklonk. Bleek dat er een emmer onder de leidingen stond om het water op te vangen dat uit de leidingen lekte. Dit kan echt niet als je meer dan 80 euro per nacht betaalt per persoon voor een hutje. Dan zouden zulke mankementen niet aanwezig mogen zijn. - Terras: we hebben jammer genoeg pech gehad met het weer waardoor we heel veel regen hadden. We begrijpen het nut van een afdak dan ook niet als je niet eens droog eronder kan zitten. Dit was ook vervelend in de hottub aangezien er de hele tijd dikke druppels water op je hoofd vallen. Dus dan moet je een houding zoeken zodat er geen druppels op je hoofd vallen. Wederom een ongemak dat je niet verwacht als je zoveel per nacht betaald. - BBQ: deze was jammer genoeg helemaal niet proper. Voordat je je vlees kan bakken, moet je eerst de vettigheid van andere mensen opkuisen. B

CEO, 17-11-2020

Beste Morgane, Bedankt voor uw feedback. Onze oprechte excuses dat ons camp niet volledig aan uw verwachtingen voldeed. Het spijt ons te horen, dat u problemen met de houtkachel had. Idd dient het stookhout eerst een bepaald aantal uren binnen bewaard te worden voordat je het kan gebruiken. Wij hopen, dat u toch nog van de koutkachel kon genieten! Wat betreft de BBQ, kunnen wij u garanderen dat dit niet tot onze standaard behoord. Wij zullen de minpunten zeker met ons team bespreken om te voorkomen dat deze probleme zich toekomstig herhalen. Wij hopen dat wij u voor een volgende keer toch nog bij ons kunnen verwelkomen, zodat wij u van de kwaliteit en de service bij Nutchel kunnen overtuigen. Met vriendelijke groet, Team Nutchel

• 9Geoffrey07-11-2020

Super vakantie

Hele leuke vakantie gehad op en heel mooi domein... mooie natuur en wandelgebieden in de omgeving en super vriendelijk personeel....

CEO, 17-11-2020

Beste Geoffrey, Bedankt voor uw feedback. We zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf. Dit motiveert ons zeker om het goede werk binnen ons team verder te zetten. We kijken ernaar uit u een volgende keer te verwelkomen, misschien om ons forest camp in de zomer te ontdekken? Met vriendelijke groet, Team Nutchel

Vakantiepark Nutchel Les Ardennes info

• Adresgegevens