Hotel HF Fenix Garden ***

Hotel HF Fenix Garden
HF Fenix Garden
8,4

19 reviews over Hotel HF Fenix Garden in het Nederlands

Goed hotel, prima ligging voor metro en bus

Johan, 2-8-2017

We zijn zojuist terug van een 5-daags verblijf in Hotel Felix Garden in Lissabon. Het hotel was erg schoon, elke dag werd de kamer netjes schoongemaakt en de bedden waren van prima kwaliteit. Ook de badkamer was erg schoon.. Het ontbijt was erg goed, volop keuze en alles werd prima bijgevuld.

Het personeel was uitermate vriendelijk, op al onze vragen werd uitvoerig antwoord gegeven. We hadden van te voren enkele wensen kenbaar gemaakt zoals 2 kamers naast elkaar en alles was zo goed als mogelijk ingevuld. Het hotel ligt op enkele minuten van de metro en de hop on- hop off bus kunnen wij zeker aanraden, van te voren wel goed kijken welke kleur bus bij welke bezienswaardigheden komt. Ook de authentieke trams zijn een aanrader. Het enigste minpunt wat wij hadden was dat wij een kamer op de eerste verdieping hadden met uitzicht aan de voorkant. Elke nacht werden wij wakker van de vrachtwagen welke het wasgoed e.d. kwam ophalen, direct onder ons raam. Voor de rest was het een prima hotel. Gaat u dit hotel ook bezoeken dan raden wij u aan om uitzicht aan de achterzijde te vragen of anders een paar verdiepingen hoger dan de eerste etage zodat uw nachtrust niet wordt verstoord. Natuurlijk heb ik bovenstaande aangegeven aan het hotelpersoneel in de hoop dat ze hiermee rekening gaan houden in de toekomst.

Een tip; U kunt lekker en voordelig eten in het buffetrestaurant in Hotel Felix Lisboa, naast Hotel Felix Garden, zeker een aanrader.

Wat betreft de verhalen over zakkenrollers e.d., we hebben er een paar gezien die werkelijk opvielen maar door de grote aanwezigheid van politie wordt dit volgens ons zo veel mogelijk beperkt. Wel vertelde het hotelpersoneel dat men in de trein op moet passen.

Voor de rest was Lissabon voor ons een hele mooie citytrip.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prima hotel

rtvd, 22-4-2017

Plus: Een prima hotel gelegen aan de grote rotonde Marquês de Pombal. Het hotel ligt ongeveer 15 minuten lopen van het oude centrum. Maar je kunt ook de metro nemen, waarvan het metrostation vrijwel onder het hotel ligt. Gratis wifi. Prima bedden. En uiteraard airco. Er wordt prima schoon gemaakt. Het ontbijt is uitstekend voor Portugese begrippen.

Min: De kamers zijn, ook de superior rooms, aan de kleine kant. Maar voor een stedenreis met weinig bagage is dat geen probleem.

Gereisd met vrienden in september 2016

idiaal ,overal kortbij

BobVD, 7-1-2017

Mooi verzorgd hotel met een geweldig overvloedig ontbijt dat dikwijls word bijgevuld. Op zeer korte afstand van bus, metro, taxi en op on/op off bussen. Te voet een 20 minuten naar het centrum.

Het shoppingcenter Amoreiras is ook een 15 minuten ver, maar dit is wel een hele lange klim.

Rechtover het hotel is een mooi park

Gereisd met partner in december 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor HF Fenix Garden bij:

Prima hotel met fraai uitzicht

L.R. Beeloo, 5-9-2016

Ruime kamer met bad en toilet. Het uitzicht op het park aan de overkant was schitterend. Goede verbindingen naar het centrum en het vliegveld vlakbij het hotel.

Ontbijt was prima.

Minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, omdat je een helling van zo'n 50 meter op moet om de ingang te bereiken.

Gereisd met partner in juni 2016

Clean hotel. Goede ervaring!

Anne Steenhoudt, 8-5-2016

Proper hotel. Zeer uitgebreid ontbijt. Kamers zijn netjes, alsook de badkamer. Zeer goede ligging vlakbij een metrostation. Aangenaam personeel.

Er is een bar aanwezig, doch die was gesloten.

Gereisd met partner in maart 2016

Geweldig hotel

Jan, 1-10-2015

Geweldig hotel, schoon. Zéér groot bed.

Heerlijk uitgebreid ontbijt. Hotel is hoger gelegen, om de stad te verkennen loop je dus bergafwaarts. 's middags / 's avonds moet je dus wel terug omhoog wandelen.

Vriendelijk personeel wat je met al je vragen zo goed mogelijk probeert te helpen.

Gereisd met partner in september 2015

Prima hotel voor city trip !

Huysmans Christel, 4-8-2015

Heel goed gelegen, lagen tegen straatkant en geen hinder ondervonden van verkeer.

Hadden zicht op het park.

Ook het ontbijt was zeer uitgebreid, veel keuze en heel lekker.

Vriendelijk personeel en hele nette kamers.

Een aanrader !!

Gereisd met partner in juli 2015

super hotel voor citytrip

sophie_van_dyck, 22-9-2014

Zeer verzorgd, propere kamers, vriendelijk personeel, lekker ontbijt, centraal gelegen ivm bus en metro. Kortom alles wat je nodig hebt voor een geslaagde citytrip. Prachtig uitzicht over het park, gelegen aan drukke rotonde maar van al het verkeer hoor je niets in de kamer. Op elke verdieping staat een automaat met drinken en snacks.
Gereisd met partner in september 2014

Leuk hotel

Dorien Swarte-Meessen, 16-9-2014

Leuk hotel! Veel te groot kingsize bed. Temperatuur van het douchewater wisselde soms wat abrubt zonder dat je er zelf iets aan deed.
Gereisd met partner in september 2014

Prima stadshotel

stiphoutvan, 14-7-2014

Wij hadden een kamer met dakterras, dat is een aanrader, ondanks het feit dat het ietsje duurder is. De kamers zijn klein, en zo'n buitenruimte is wel erg prettig. Wel een beetje knullig dat er maar 1 ligbedje op het terras stond. Prima bedden, wel wat smal, zeer schone badkamer met alle accessoires, inclusief badjas en slippers. Hotel ligt aan het verkeersplein dus echt rustig is het niet, maar je slaapt prima. Goed uitgangspunt om Lissabon te ontdekken aangezien al het openbaar vervoer en de sighseeingbussen op 2 minuten loopafstand zijn. Ontbijt goed verzorgd maar niet al te uitgebreid. Receptie stelt weinig voor, doen wat ze moeten doen. Toch een aanrader.
Gereisd met partner in juni 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor HF Fenix Garden bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel HF Fenix Garden in Lissabon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel HF Fenix Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel HF Fenix Garden scoort een 8.41 uit 10 op basis van 22 reviews.