Zoover.nlReview toevoegen

Je vakantie begint hier

Laat je inspireren en vind je ideale vakantieplek

Nieuwe reviews

Bekijk alle reviews

Super voor een weekje weg!

Vakantiepark Center Parcs Eifel, Duitsland

jamy21 dagen geleden

We zagen een beetje op tegen onze cottage na alle beoordelingen te lezen, maar snap daar uiteindelijk niets van. We verbleven in een vip cottage 2 pers. en deze zag er super netjes uit met modern (zo goed als nieuw) interieur. Schoonmaak was ook top! De locatie van het park is echt perfect, genoeg te doen in de omgeving. Wij zijn een aantal keer gewoon gaan rijden en hebben prachtige dingen gezien in de omgeving. Op het park zelf is wel wat minder te doen, en eten in het restaurant op het park is niet echt aan te raden. Zwembad is heel wat minder als centerparcs in nederland maar dat wisten we van te voren. De omgeving en mooie plaatsen in de buurt maken alles goed en hebben een top week gehad!

Gereisd met partner in februari 2017.

Lees jij vaak reviews?

Schrijf nu zelf een review en help een ander met jouw vakantie ervaring!

Schrijf een review

Aanbevolen accommodaties

Over Zoover

Op Zoover vind je vakantie beoordelingen voor en door reizigers. Op Zoover geven reizigers beoordelingen van hotels, appartementen, campings, vakantieparken, cruises, vakantiehuizen en meer. Wat dacht je bijvoorbeeld van de meest kindvriendelijke campings, de beste hotels voor een weekendje weg op stedentrip of de hotels met de beste prijs/kwaliteitverhouding voor een goedkope vakantie? De reviews zijn allemaal terug te vinden op Zoover wanneer je zoekt op een accommodatie of vakantiebestemming. Daarnaast zijn er ook vakantiefoto's en video's van accommodaties en bestemmingen te zien. Je vakantie boeken begint hier!