Camping La Baume/La Palmeraie ****

6,9

454 reviews over Camping La Baume/La Palmeraie in het Nederlands

Groot maar niet groots

Maarten (Gilze), 16-9-2017

Zeer grote en drukke camping waar sommige bezoekers zelfs met de auto brood gaan halen. Ruime, mooie, schaduwrijke plaatsen voor tent en caravan. Camping ligt aan de snelweg wat 's nachts vervelend kan zijn als je van rust houdt. Mooie zwembaden echter wel zichtbaar achterstallig onderhoud. Leuke speeltuin voor de kinderen. Restaurant is zeer OK, snackbar prima. Sanitair van de camping viel ons tegen. Ook hier veel achterstallig onderhoud, niet altijd schoon en geen (!) warm water. Frejus-centrum (tegenvaller) en Frejus-strand (heerlijk) op 15 minuten met auto. Het is een prima camping, leuk voor 1 keer maar volgend jaar zoeken we iets anders.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Nooit Meer!

Dirk Valcke, 15-9-2017

Er was weinig goeds aan! Slechtste Camping ooit. We zijn 3 dagen vroeger vertrokken. Niet vriendelijk, aan het zwembad ruikt het naar Urine. Sta daar dan maar met uw mobilhome! Sanitair is een ramp. Bijna nooit warm water, lauw zelfs voor de douche. Probeer daar maar uw afwas in te doen. Niet vriendelijk. Winkel was aan het uitverkopen 3 weken voor ze sluiten. Langs een drukke baan die je hoort 's nachts. De ondergrond is een stofbak. Veel lege plaatsen wat wijst dat het een camping is die niet meer trekt. Overal ver weg. Slecht gelegen. Restaurants waar men kijkt totdat je gedaan hebt met eten. Enkel quick food! Schone foto's op internet maar de werkelijkheid is zielig. Ronduit slecht!!!!!! Geen 2 sterren waard!
Gereisd met partner in september 2017

Leuke camping waar veel te doen is

Ies, 9-9-2017

De camping is heel groot , veel te doen dat is heel leuk, maar kinderen tussen 6 en 10 jaar alleen rond laten fietsen durfde wij niet aan de camping is net een doolhof

Wij zaten ook ergens achterin

Ook een groot nadeel is het geluid van de snelweg wij zaten tegen de muur aan en daar achter zit die weg waar het dag en nacht doorgaat met vrachtwagen verkeer.

Wij hadden van te voren wel bij reisorganisatie aangegeven dat we niet bij de snelweg wouden zitten. Maar daar heeft reisorganisatie niks mee gedaan. We zaten in vak J

De ligging van de camping is ideaal om alle mooie plaatsen te bezoeken , een tip is echt de kust wegen na Cannes en st tropez heel mooi.

De zwembaden op de camping zijn prachtig heel veel palmbomen. 1 rustig zwembad en de andere is meer voor jeugd en kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geen 5 sterren camping

Richard, 3-9-2017

Mooie zwembaden, goed eten, prima ligging, schoon.

Slechte animatie, saaie camping, geen gezelligheid bij terrassen, zoals leuke muziek of live muziek. s,avonds erg donker op de camping.

Weinig activiteiten. Miste de gezellige Franse sfeer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prima camping, wel hoog plakplaatjesgehalte.

Fam. Jansen, 24-8-2017

Mooie zwembaden, handdoeken bleven te lang liggen op de niet gebruikte bedjes.

Er mag wel wat meer in verlichting en wegen op de camping geïnvesteerd worden, 's avonds erg donker op de paden.

Vooral de fransen reden veel te hard op de camping, best gevaarlijk.

Super

Erik, 24-8-2017

Eerst indruk toen we aankwamen prachtig met alle palmen om je heen. Is een schone nette camping met 2 grote zwembaden. Ik adviseer je wel om voor 10:00 in het hoogseizoen je bedjes te reserveren ivm alles anders dan bezet is. Ze letten wel goed op "handdoekje leggen " de ligging van de camping is goed. Je bent zo in frejus of aan het strand. Supermarkten in de buurt. Het eten op de camping zelf is relatief duur en smerig. Ze kunnen de werkdruk moeilijk aan waardoor ze chagereinig worden. De snackbar op la baume zelf is ook zo top tent is savonds zo druk en warm daar binnen dat de kok lekker met ze bezweten hoofd over jou patatje heen buigt. Kan die man niks aan doen maar niet echt lekker smakelijk. Fijne vakantie
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Heerlijke vakantie

Renske, 24-8-2017

1 week verbleven in MH Phoenix, geboekt via de camping zelf. Fijne stacaravan, privé plek met ruim terras en qua inventaris alles wat je nodig hebt. Hygiëne kon iets beter. Matrassen waren helaas erg hard en klein. Eetgelegenheden op de camping zijn ver onder de maat. Bij de snackbar aangebrande slappe friet waar erg lang op gewacht moet worden. Personeel in de snackbar kwam sachereinig over. Restaurant op Palmeraie was oke maar niet geweldig. Zwembad is top. Handdoekje leggen word voorkomen door badmeesters. Voldoende ligbedden rond het zwembad. Frejus uitstekende plaats om omliggende steden te verkennen. Al met al hebben wij een heerlijke week gehad en zouden zeker terug gaan.

Heerlijke vakantie

Linda, 21-8-2017

Fijne camping, goed schoongehouden.

Sanitair gebouw weet ik niet,niet geweest.

Alleen vonden we het erg lastig om onze sta caravan steeds te vinden,niks aangegeven qua nummers of iets..

lukte na paar dagen pas haha.

Mooie zwembaden

Fijne ruime caravan met airco,heerlijk

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie camping maar niet meer dan dat.

René, 20-8-2017

De camping was op zich mooi maar niet up-to-date, onze accommodatie (caravan) was verouderd; dicht op buren en geen ruimte rondom. Dit gold overigens niet voor alle plekken op de camping dus blijkbaar hebben we hier erge pech mee gehad.

De caravan was niet schoon, kleverige handvaten dus eerst de boel maar schoongemaakt voordat de vakantie kon beginnen, dit hadden we nooit eerder meegemaakt!. Diverse zaken in de caravan waren ook niet in orde; wisselend koud/warm water tijdens douchen, gas fornuis waarvan enkele pitten niet werkten. Ik heb dus in de eerste dagen behoorlijk wat bezoekjes gebracht aan de receptie van de touroperator...Deze waren overigens zeer behulpzaam en de zaken werden ook goed opgelost welke op te lossen waren.

De camping is zijn 5 sterren niet waard, 's avonds erg donker op de paden en veel autoverkeer. De receptie is 24 uur open, medewerkers erg behulpzaam/vriendelijk.

Dichtstbijzijnde stad is Fréjus, ver weg gelegen van camping maar dit was ons bekend. Daar is ook het strand wat goed begaanbaar is en voldoende plaats voor parkeren van de auto (deze was zeker nodig omdat het strand ver weg gelegen is van de camping). Omgeving is mooi, Saint-Tropez is het bezoeken waard maar wel erg druk wat overigens voor hele de omgeving gold.

Samengevat een mooie camping maar we gaan hier niet meer naar terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

We komen niet meer terug omdat ......

Rob van den Hurk, 19-8-2017

Goed:

Het chalet/8 persoons caravan met airco en 2 badkamers: ruimte per persoon, twee badkamers is handig, oven, magnetron en vaatwasser is erg fijn. En de ruimte rond het chalet was voldoende, incl de veranda

Camping: alle faciliteiten aanwezig, toiletten en douches, wasserette, sportgelegenheden (fitness, tennisbanen, zwembaden, voetbalveld etc.) Ook ruime campeerplekken (10x10 m) met stroom en water, veel bomen dus beschut tegen de felle zon, er is een rust/nachtrusttijd tussen 23.00 en 06.30 u die geeerbiedigd wordt.

Niet goed/minder:

Chalet: wij huurden via touroperator. Het personeel was vriendelijk en ons ter wille als we iets vroegen. Maar er ontbrak veel aan onze chalet: zogenaamd ingericht voor 8 personen voldeed het amper voor 5. Te weinig stoelen, te weinig pannen en potten, te weinig keukengerei (garde bijvoorbeeld) zodat je eenvoudige maaltijden lastig kunt bereiden en zelf moet bijvragen/bijkopen. Onder het chalet was het vies met troep van enkele generaties bewoners voor ons, de binnenkant was niet gepoetst toen wij er aankwamen (vet en plakkerig).

Camping en omgeving

1. Herrie van de snelweg te horen op de hele camping

2. Camping ligt afgelegen t.o.v. het dorp Frejus, al lijkt dat op Google anders te zijn. Je kunt namelijk niet lopend of fietsend naar Frejus. De wegen zijn druk met vrachtverkeer, er is geen trottoir of fietspad en het openbaar vervoer hapert d.w.z. gaat maar twee keer per dag en bus komt soms niet opdagen waardoor je niet even lekker het dorp in kunt gaan zonder je eigen auto te pakken. Betekent dus niets drinken of taxi nemen (Nederlandse prijzen!)

Wij zijn hardlopers en voor hardlopers is geen plaats langs de drukke wegen waardoor toevlucht gezocht is op het terrein van een naburig mariniers oefenterrein.

3. Het verkeer in Frejus en St Raphael zit vaak vast waardoor te weinig parkeerplaatsen en er relatief veel agressie is in het verkeer

4. Wij hebben een boulevard bij de camping gemist, hoewel we dat vantevoren wel wisten (maar we hadden het idee naar het dorp en strand te lopen, wat niet lukte)

5. Het strand is te ver weg, 7,5 km ( alleen met auto bereikbaar)

We gaan hier niet terug omdat we de laatste punten erg belangrijk vinden. Daar kiezen we onze volgende bestemming op uit 😉

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor La Baume/La Palmeraie bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Baume/La Palmeraie in Fréjus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Baume/La Palmeraie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Baume/La Palmeraie scoort een 6.92 uit 10 op basis van 531 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: