8,4

2707 reviews over Hotel Club Paradiso in het Nederlands

Goed hotel.

Marjon, 18-8-2017

Veel Russen die arrogant en onbeleefd zijn naar het personeel. Personeel klaagt er over maar doet erg hun best om de andere gasten een top vakantie te bezorgen.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Gewoon Goed!

Harry, 16-8-2017

Eigenlijk vond ik alles wel in orde. Okay, het is niet beter dan een paar jaar terug, maar alles nog prima in orde. Ik was sinds de opening (2000) al een paar maal daar. Zelf zou ik het inmiddels 4****+ toebedelen. Personeel geweldig!

Gelezen (slechte) recensies hier op Zoover kan ik niet plaatsen! Wanneer u wilt alle dagen schoon beddengoed en handdoeken. Natuurlijk wel even kaartje op groene kleur hangen.

Alle hotels in Turkije bezuinigen en ook komen er meer oostelijke personen (zij moeten wel om te overleven). Dit was voor ons geen ramp. Het personeel heeft het aardig onder controle. En dan vind ik prijs/kwaliteit nog steeds tip top in orde!!!

Niet:

Te lange wachttijden bij bar(s). Voor ons (rokers) te klein terras met bakje koffie, na terugkomst strand. Dit is overigens prima geregeld met een shuttle.

zullen zeker dit hotel volgende keer in overweging nemen, alleen niet tijdens suikerfeest. Turken zijn erger dan Russen.

Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig

Fam Funcke, 15-8-2017

Geweldig genoten van een vakantie. Wij zijn hier gekomen nu met onze kinderen waar we eerder al waren geweest nog zonder kinderen. Heerlijk aan het zwembad, geen handdoekje legje 's ochtends en leuke animatie gedurende de dag voor jong en oud. Kamers in C-block super nr 2114, woonkamer en twee aparte slaapkamers. Goede training voor de beenspieren alle trappen op en af. Iedere dag bed opgemaakt en schone handdoeken. Eten voor ieder wat wil, van brood,salade,cornflakes naar pannekoeken,patat en vlees of a la carte (niet gedaan) Animatie in de avond mini disco, medaille uitreiking van de dagwinnaars met animatiespelltjes en verschillende soorten optreden/show. Fantastische vakantievrienden en vriendinnen gemaakt zowel de kinderen als wij ouders. Helaas kleine Oostblok overheersing maar die gingen overdag gelukkig lekker naar het strand. Zouden hier zeker nog een keer (of meer) kunnen terugkomen. Groeten aan Mehmet, Anfisa en het animatieteam.
Gereisd familie in augustus 2017

Fijn verblijf gehad

Zenja, 12-8-2017

We hebben genoten van het hotel maar ook van de mooie omgeving zoals de hele lange wandel boulevard en het geweldig privé strand. Wel even goed uitkijken als je de oversteek maakt van hotel naar strand ivm snelweg.

(Zie googlemaps).

Gereisd met vrienden in september 2015

Super goed hotel, prima vermaak voor kinderen

Cherlene, 1-8-2017

Bij aankomst in de avond had ik mijn twijfels, late avond snack was niet echt geweldig. De volgende dag hierop terug gekomen, het is een super mooi hotel, hele fijn en vriendelijk personeel(vooral ramazan) . Animatie team is ook top al zouden ze meer Nederlands mogen praten. Zwembad top voor kinderen. Bij vragen word het gelijk geregeld. Wij hebben een excursie gedaan via mustafa excursies: vlakbij hotel en heel vriendelijk geholpen. Jeep excursie is zeker aan te raden voor weinig geld en ontzettend leuk met 2 kleine kinderen ( 1,5 en 5 jaar) echt top zeker doen.

Wij hebben een top vakantie gehad en gaan zeker terug.

Gereisd familie in juli 2017

Dit hotel heeft stamgasten, en dat snap ik goed!

Mevr. van Sloten, 31-7-2017

Negatief: Hotel ligt gelegen aan een heuvel, waardoor traplopen onvermijdelijk is. Zwembad vloer is wat glad, waardoor je snel kan vallen. (neem dus waterschoentjes mee voor kids) Hotel is genoodzaakt wegens de crisis om Russen toe te laten. Dit was voorheen niet zo! Russen zijn zoals bekend, asociale mensen die al het eten pakken en bijna tot niks eten.

Positief: Personeel krijgt een dikke pluim! Zo vriendelijk, zo meelevend. Vooral voor kinderen zijn een echte aanwinst. Je krijgt op je kamer een flesje wijn en wat lekkers als je er al een paar dagen verblijft. Schoonmaaksters komen iedere dag langs! Niet dat ze altijd even goed schoonmaken, maar ze komen wel elke dag. Zwembad wordt regelmatig gecontroleerd en het water is helder en heerlijk van temperatuur. De zee is top! Animatie TOP! Eten: is niet voor iedereen lekker, de ene dag heb je dit, de andere dag heb je wat anders wat je wel lekker vind. Al 4 keer hier geweest, en is niks anders dan elke keer feest!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Slechtste 5 ster wat ik ooit gemaakt heb

A taspinar, 27-7-2017

Ik als turkse afkom heb ik nog nooit zooooon slechte 5 ster hotel mee gemaakt ik weet niet waar ze de sterren vandaan halen maar .het is belachelijk vies pijn hoop smerige hotel ik advezier iedereen om te vermijden ik lieg niet ik ben vandaag terug van vakantie de bedden goeden worden niet elkedag verschoond handoeken ook niet. Of te weinig. En er is een notie.s achtergelaten met het de handoeken worden om de 2 dagen verschoond door de schoon maksters het is een puin hoop
Gereisd met partner in juli 2017

Een hotel om snel te vergeten

Wim, 23-7-2017

Bij Aankomst lijkt het een mooi park, maar de volgende dag werd pas duidelijk hoe mooi dit park is. De lift was naar de vijfde dag kapot. En met een huisje op de derde verdieping betekend dit dus 200 trappen lopen. Het eten is ook om snel te vergeten. Er is bijna geen vlees te bekenen er ligt alleen heel veel groente en fruit. Bij de snackbar krijg je in de avond alleen maar restjes van het avond eten en is alles vet en vastig.Op de derde dag wouden we bowlen het programma gaf dit aan. in de Kids club met de kinderen aangekomen. Het animate team keek je alleen dom aan en ze deden niks met de kinderen.alles is slecht aagegeven het park is erg luidruchtig door de vele Poolse en Russische mensen. Hier richt het park zich blijkbaar ook op aangezien het personeel Russisch spreek maar geen Nederlands. Kortom vind ik dat je hier als Nederlander beter niet naartoe kan gaan.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Fantastisch hotel

Karin Hoffstaetter, 2-7-2017

Geweldig hotel zijn er voor de 4de keer super geweldige mensen die daar werken bediening schoonmaaksters etc geweldige animatieteam heerlijk eten heel gevarieerd kamers elke dag schoongemaakt jammer dat er weinig Nederlanders komen momenteel zou zeggen mensen ga gewoon er is niets aan de hand de mensen daar zijn gek op de Nederlanders voelde me erg op mijn gemak in alanyastad
Gereisd met partner in juni 2017

Mooi Hotel

guido, 25-6-2017

Geen Airco in het restaurant en weinig schaduw op het buitenterras van het restaurant
Gereisd met partner in september 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Club Paradiso***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Paradiso in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Paradiso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Paradiso scoort een 8.35 uit 10 op basis van 2727 reviews.