Hotel Club Paradiso *****

8,4

2712 reviews over Hotel Club Paradiso in het Nederlands

Prima hotel

getrouwd stel, 2-10-2017

Het hotel was prima, heerlijk eten, vriendelijk personeel en schoon.

Wat wij wat minder vonden was dat het niet helemaal Ultra All Inclusief genoemd mag worden. Eten en drinken mocht niet op de kamer besteld worden, Wifi was tegen betaling € 30,00 voor 1 week en dacht € 1,00 per uur ( wel gratis in de lobby ), kluis tegen betaling € 2,00 per dag, shuttle bus naar centrum tegen betaling € 1,00 ( naar het strand gratis ). Verder vonden wij zelf de ligging niet fijn, wij houden ervan om 's avonds na het eten nog even lekker een wandeling te maken maar dat kon hier niet, was erg afgelegen van alles.

Animatieteam vonden wij erg opdringerig, en zoals eerder genoemd was het bij het zwembad heel erg glad!

Gereisd met partner in september 2017

Ik kom graag terug!

Freeke.Scharz, 7-9-2017

Een review onder de 6 kan ik mij niet in vinden! Voor de rest herken ik wel veel zaken. Zelf vind ik het eten nog steeds op een goed niveau, maar dit ervaart iedereen anders.

Russen en Turken verzieken de zaak, daar ben ik het mee eens.

In een review gelezen: Een achtergebleven Gouden ring die Meegenomen zou zijn. Ik heb een zeer achterdochtige man. Deze legt regelmatig een zo uit de broekzak (bewust en geteld) stapel losse munten neer op tafel of op wasbak. Nog nooit is er 5 eurocent verdwenen! Ik ken alle schoonmaaksters en op iets meenemen staat subiet ontslag. Mag ik oordelen? Geen idee, ik was hier pas 39x en meestal langer dan 15 dagen. Wanneer ik iets vergeet, telefoon/knip en/of dure zonnebril dan ligt hij bij de balie of op mijn kamer!!?? Voordeel van vaker zijn geweest.

Metap (hoofd house keeping) is streng, zeer streng!

Ik sta voor alle schoonmaaksters in en neem niet eens een kluisje. Totaal overbodig.

Gereisd met partner in juli 2017

Een goed hotel voor een prima prijs

Peter, 22-8-2017

Het personeel werkt hard om alles naar de zin en schoon te houden. Ze maken lange dagen en komen hierdoor chagrijnig over.Animatieteam is geweldig. Wat een zeer grote tegenvaller is dat er onwijs veel Russen in dit hotel zitten waar het vroeger meestal de west europeanen waren die er kwamen. De aanwezigheid van deze Russen maakt het verblijf zeer onaangenaam en voor ons de beslissing om niet meer terug te komen bij dit hotel.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Club Paradiso bij:

Aangenaam en mooi hotel maar wel 'gevaarlijk'

Familie met 2 kids, 22-8-2017

Helaas was ik mijn trouwring vergeten in de hotelkamer op de wastafel en deze is nooit 'gevonden' door de schoonmakers. deze is dus met iemand van het hotel zelf mee naar huis gegaan...

De familiekamer (B) is enorm groot en erg luxe afgewerkt.

Er zijn veel (kleine) zwembaden en veel glijbanen die het voor de kinderen erg leuk maken.

Echter rondom de zwembaden is het spekglad. We hebben zeker 30 kinderen/volwassenen uit zien glijden bij het lopen. verschrikkelijk.

Het personeel helpt goed maar mag wat vaker lachen want ze zien er allemaal sacherijnig uit.

Ook moet er voor veel dingen bijbetaald worden, shirtje schilderen €10, foto's €5 per stuk en goedkoopste pakket €250

Voor dit familiehotel is het niet handig dat het op een berg gebouwd is. alles is stijl en voorzien van trappen wat niet erg buggy/kinderwagen vriendelijk is.

Ook lis de ligging niet handig. het ligt 'ver van de bewoonde wereld'.

Het eten in het hotel is redelijk goed en ook de optie om gratis van het 'a la cart' restaurant gebruik te maken is een aanrader.

verder, tja Russen...

Gewoon slecht!

Mortada Aadmi, 21-8-2017

Voor wij een reis boeken kijken we uiteraard naar revieuws. Ik heb geleerd dat dat een vertekend beeld kan geven. Veel mensen beoordelen dit hotel als goed. Deze mensen hebben waarschijnlijk nooit een echt goed hotel in Turkije gezien. Op elk vlak scoort dit hotel ver onder de maat. Ik weet niet wie in Turkije de sterren aan hotels uitdeelt maar hier zijn ze uitgeschoten. Ik denk dat dit hotel 15 jaar geleden wellicht 5 sterren was maar nu echt totaal niet. Het hele resort is verouderd. Airco systeem is kansloos. Kom je in je kamer en zie je dat er gewoon nog haren in en tegen de muren van de douchecabine zitten. WC bril smerig en kapot. Wifi tegen betaling. En hoe? Elk persoon moet per apparaat appart betalen. €5,- per persoon per apparaat per dag. Echte afzetterij. Betalen voor je kluisje. Betalen voor je handoeken. Kortom: Echt slecht

Prima hotel

A vd L, 18-8-2017

Club Paradiso is wat mij betreft een aanrader. Goed en schoon hotel met prima personeel en erg goed animatieteam. De kamers hebben alles wat je nodig hebt. Het eten was gevarieerd en ruimschoots genoeg voor iedereen. Het is redelijk wat klimwerk en traplopen in dit hotel maar dat wordt in de brochures ook aangegeven. Prijs/kwaliteit is wat mij betreft dus ook zeker een dikke ruim voldoende. Een absolute aanrader is ook zeker om je excursies bij lokale gids te boeken. Leuke excursies en nette prijzen als je het mij vraagt. De jeepsafari maakt je vakantie compleet, leuke watergevechten tijdens de rit wat allemaal prima vastgelegd wordt door echte waaghalzen met camera en actioncam, en most important..de chauffeurs weten wat ze doen en rijden niet over het randje.

Goed hotel.

Marjon, 18-8-2017

Veel Russen die arrogant en onbeleefd zijn naar het personeel. Personeel klaagt er over maar doet erg hun best om de andere gasten een top vakantie te bezorgen.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Gewoon Goed!

Harry, 16-8-2017

Eigenlijk vond ik alles wel in orde. Okay, het is niet beter dan een paar jaar terug, maar alles nog prima in orde. Ik was sinds de opening (2000) al een paar maal daar. Zelf zou ik het inmiddels 4****+ toebedelen. Personeel geweldig!

Gelezen (slechte) recensies hier op Zoover kan ik niet plaatsen! Wanneer u wilt alle dagen schoon beddengoed en handdoeken. Natuurlijk wel even kaartje op groene kleur hangen.

Alle hotels in Turkije bezuinigen en ook komen er meer oostelijke personen (zij moeten wel om te overleven). Dit was voor ons geen ramp. Het personeel heeft het aardig onder controle. En dan vind ik prijs/kwaliteit nog steeds tip top in orde!!!

Niet:

Te lange wachttijden bij bar(s). Voor ons (rokers) te klein terras met bakje koffie, na terugkomst strand. Dit is overigens prima geregeld met een shuttle.

zullen zeker dit hotel volgende keer in overweging nemen, alleen niet tijdens suikerfeest. Turken zijn erger dan Russen.

Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig

Fam Funcke, 15-8-2017

Geweldig genoten van een vakantie. Wij zijn hier gekomen nu met onze kinderen waar we eerder al waren geweest nog zonder kinderen. Heerlijk aan het zwembad, geen handdoekje legje 's ochtends en leuke animatie gedurende de dag voor jong en oud. Kamers in C-block super nr 2114, woonkamer en twee aparte slaapkamers. Goede training voor de beenspieren alle trappen op en af. Iedere dag bed opgemaakt en schone handdoeken. Eten voor ieder wat wil, van brood,salade,cornflakes naar pannekoeken,patat en vlees of a la carte (niet gedaan) Animatie in de avond mini disco, medaille uitreiking van de dagwinnaars met animatiespelltjes en verschillende soorten optreden/show. Fantastische vakantievrienden en vriendinnen gemaakt zowel de kinderen als wij ouders. Helaas kleine Oostblok overheersing maar die gingen overdag gelukkig lekker naar het strand. Zouden hier zeker nog een keer (of meer) kunnen terugkomen. Groeten aan Mehmet, Anfisa en het animatieteam.

Fijn verblijf gehad

Zenja, 12-8-2017

We hebben genoten van het hotel maar ook van de mooie omgeving zoals de hele lange wandel boulevard en het geweldig privé strand. Wel even goed uitkijken als je de oversteek maakt van hotel naar strand ivm snelweg.

(Zie googlemaps).

Gereisd met vrienden in september 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Club Paradiso bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Paradiso in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Paradiso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Paradiso scoort een 8.35 uit 10 op basis van 2732 reviews.