Hotel Blue Sky ****

7,6

200 reviews over Hotel Blue Sky in het Nederlands

Geweldig

chantalle, 4-10-2016

Mooi hotel, lekker eten (gevarieerd, van zalm tot kip tot lamsdoner), half uurtje vanaf centrum (lopend) maar binnen 5 minuten met de bus. Wij kregen een familiekamer in het andere bijgebouw, internetontvangst was daar slecht, maar das ook gelijk het enige minpunt. Receptie (Elif) ontvangt je zeer vriendelijk en het personeel is ook zeer vriendelijk. Vanaf het restaurant heb je elke keer een prachtig uitzicht over Alanya. Animatie is er nauwelijks en kideranimatie heb ik ook niet gezien, maar goed... het was ook al eind September. Probeer trouwens wel te landen op vliegveld Gazipasa en niet in Antalya want dat was ruim 3 uur voordat we alle andere gasten hadden afgezet, met een klein kindje was dat wat minder. Ik zou zeker terug gaan naar dit hotel. Vonden het zeer leuk! Aanrader!!
Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Redelijk goed hotel.

hov, 21-8-2016

Geen animatie, of je moet de buikdanseres van de leer verkoopschow rekenen.

Kamers schoon. Bedden hard. Douche ruimte klein. Buffet goed, maar mocht wat gevarieerder. Het was niet zoals de foto's hier op zoover. Misschien omdat we in het hoofdseisoen waren?

Heel lekkere toetjes!

Bij aankomst bleek de balkon deur niet op slot te kunnen. Dit is direct gerepareerd na melding.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Middelmatig, voor de prijs goed

benberry, 22-5-2016

Uitzicht over zee. kamers schoon, bedden hard,heb slecht geslapen. Personeel vriendelijk, met fooi nog vriendelijker d.i. meer service ! Eten:'s morgens verwacht geen omeletkok, gekookt eitje wel voorhanden...lunch oké, diner veel kip en kalkoen niks bijzonders maar je gaat ook niet met lege maag slapen ! Taxi's werken nu bijna allemaal met meter, dolmussen worden (helaas) afgeschaft, bussen komen regelmatig voorbij TL 5.- voor twee personen, ongeveer 1.50 euro. Elvie, de receptioniste en Mesut, de zwembadbarman verdienen een tien, niks teveel, altijd vriendelijk.
Gereisd met partner in mei 2016

Leuk!

twee vriendinnen, 11-5-2016

De ligging is echt super, er is een zwembad en het strand is aan de overkant van de weg. Wel betalen voor je bedje.. Half uurtje lopen naar het centrum is ook te doen, anders kan je de bus pakken die stopt voor het hotel en gaat super vaak. anders is er ook nog een taxi staplaats naast het hotel dus genoeg vervoersopties! De hotel kamer was prima ook al vonden wij de bedden heel erg hard, de badkamer is klein maar wel allemaal schoon. Als je wilt uitslapen dan is dat minder, want het is heel erg gehorig je wordt van alles wakker. Het uitzicht tijdens het eten elke dag is super super mooi!
Gereisd met vrienden in mei 2016

Thuiskomen

Janny & Gerard, 30-10-2015

Gezellig schoon hotel. Mooie schone kamers. Gevarieerd lekker eten.

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Gereisd met partner in oktober 2015

Hotel met zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!

Diana, 28-8-2015

Het hotel heeft een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijk personeel en het eten en drinken is prima! Wij zijn hier 3 weken geweest en onze ervaring is dat het eten prima is en gevarieert. Ook het drinken is top (allemaal echte merken zoals coca cola, fanta, schweppes, efes, etc.). We gaan hier zeker weer terug.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Lees dit voor dat je boekt.

Ilse, 10-8-2015

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Blue Sky. Van alle negatieve verhalen snap ik niks. Het eten was prima. Net als in andere keukens in zowel Turkije als bijvoorbeeld Griekenland wordt het eten niet super heet opgediend. In een land waar het 37 graden is, hoeft dit ook niet. Als je gloeiend hete boerenkool wilt, lekker thuisblijven.

De variatie in het eten is prima. We hebben sushi gegeten, kip döner, lamsvlees.. Van alles.

In reacties hieronder lees ik vaak dat ze dingen die over zijn bij het ontbijt gebruikt worden bij de lunch. Vind ik persoonlijk niet meer dan normaal. Moeten eieren weggegooid worden dan? Een gekookt eitje door een salade vind ik prima.

Het personeel is erg aardig. Als je zelf een prettige houding aanneemt, doen zij dat ook. Ze hebben ons prima geholpen.

Onze kamer was schoon en werd ook goed schoongemaakt. We hebben nergens iets smerigs kunnen ontdekken.

Enige nadeel is de muziek bij het zwembad, dit is elk uur hetzelfde.

Zeker boeken!

Gereisd met partner in augustus 2015

Helemaal goed

frans, 4-8-2015

Dit is een prima hotel! Ik reis de hele wereld over dus heb wel ervaring. Alle diensten van dit hotel zijn goed tot zeer goed. Er zijn altijd verbeterpunten, maar hier geen minpunten tenzij je onredelijke wensen hebt. Nogmaals, alles in orde hier. Voor ons was dit de 1e kennismaking met Turkije. In dit hotel komen wij vast en graag weer terug; echt een aanrader.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Ik raad het niet aan!!!!!

gaye dulkadir , 21-7-2015

Hotel is niet zoals op het site het is echt geen 4 sterren hotel wij zijn met 8 personen gekomen en ik zal niet meer terug komen eten is slecht altijd het zelfde niet lekker kamers worden niet goed schoongemaakt wij hadden geen wifi bereik in ons kamer ik en mijn vriendin en ons kinderen zaten vast in het lift en het was echt een nachtmerrie voor ons want was 40 graden en ik kreeg amper lucht en de manager vroeg ons niet eens of het met ons gaat!!
Gereisd met vrienden in juli 2015

Prima gezellig hotel

Carla Kamp, 1-6-2015

Dit jaar in mei daar een week geweest. Fam. kamer met volwassen kinderen. Erg goed bevallen.

Geweldig uitzicht van af dak terras waar restaurant is.Zwembad aan de zee kant.(zee zicht of briesje). De Zee is even de weg oversteken. Eten prima in buffet vorm voor elk wat wils. Ook voldoende drankjes bij boeking all inclusief . Een nadeel Ligbedden op strand moet je voor betalen. Maar vooral een dikke plus voor erg vriendelijk behulpzaam personeel. Een plek om zeker nog eens heen te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Blue Sky bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Sky in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Sky zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Blue Sky scoort een 7.57 uit 10 op basis van 205 reviews.