8,3

722 reviews over Hotel Grand Cettia in het Nederlands

Zeer kindvriendelijk.....

Shantie Ritfeld, 18-8-2017

......dát is in het kort gezegd hoe ik de afgelopen 3 weken weer heb ervaren in "ons" Grand Cettia. Al vijf jaar op rij vieren wij onze vakantie met veel plezier en vertrouwen in Grand Cettia. Ieder jaar weer de bekende gezichten van de medewerkers ontmoeten en soms kennismaken met een nieuwe gezichten. Zo vond ik het dit jaar érg verrassend om kennis te maken met een Nederlands sprekende en vrolijke dame van het animatieteam. Melanie Nolet, ik wil je heel erg danken voor de lol die mijn kinderen met jou hebben gehad. Irfan Özdemir, dank je wel voor alle glazen wijn die je mij gebracht hebt. (Nu moet ik zélf naar de keuken 😜). Dank allen voor deze, weer, heerlijke vakantie. Tot volgend jaar, dan hoop ik jullie allemaal weer te zien. Hartelijke groet, Shantie Ritfeld uit Voorhout.
Gereisd familie in augustus 2017

fantastisch

cassauw eric, 2-6-2017

mooie ligging op een heuvel met zicht op zee.de directie is heel vriendelijk en behulpzaam.
Gereisd met partner in mei 2017

fantastisch hotel

louise, 1-5-2017

wij zijn nu een aantal keren geweest in dit hotel en wij zijn ng steeds enthousiast ze zijn erg behulpsaam en doen er alles aan om de gasten het naar hun zin te hebben het hotel is schoon en het eten is wisselend en goed
Gereisd familie in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Grand Cettia**** bij :

Goed hotel, personeel spa minder kindvriendelijk

Vinodj, 21-4-2017

Prachtig hotel. Prijs kwaliteitsverhouding goed. Eigenlijk niets te klagen. Tot aankomst bij de spa-afdeling. Water Jacuzzi erg koud. Kids moeten van personeel stil zijn omdat betalende klanten bij de hamam voorgaan. Spa-afdeling is te gretig om geld te verdienen en minder kindvriendelijk! En dit is dag 2. Ben benieuwd wat het verder wordt.
Gereisd familie in april 2017

Nooit meer

paul, 20-10-2016

Het is een lowend all inclusive geboekt via touroperator. Dus dat het eten niet goed zou zijn, het zwembad te klein voor het aantal gasten etc nam ik voorlief want er was een nederlandstalige kinderclub stond op de site van touroperator. Dat wilde ik voor mijn zoon.

Kom ik daar is er een duitstalige dame die via internet nederlands probeert te leren.... Mijn zoon zei "ik wil verven" en dat begreep ze al niet.

De reisleiding erkende het probleem door te zeggen dat ze al regelmatig had gezegd naar het hoofdkantoor dat het niet nederlands was. Dit heb ik gemeld en er werd niets gedaan in eerste instantie. Toen ik geirriteerd weer wat vroeg werd er gezegd dat is zou schreeuwen waardoor ze niets meer hoeven te doen. Call Center truc een van het handboek hoe kom ik van klagers af.

Dus hier ga ik nooit meer heen en touroperator is een klant kwijt.

Gereisd familie in augustus 2016

Ons 2 de huis

Ingeborg Horsten, 9-10-2016

Een top hotel. Hier al voor het 6 jaar geweest, en zeker niet het laatste jaar!!!

Heerlijk eten, iedereen is even vriendelijk, schoon, netjes en voor ieders wat wils. En een top Magnement die het je heel erg graag naar de zin maken, maar ook zeker de tijd voor je nemen.

In de loop van de jaren hier al heel veel mensen leren kennen, en ieder jaar komen er weer veel leuke mensen bij. Je ziet ook heel veel mensen die iedere jaar terug komen, echt gezellig. Een soort reunie dan.

In dit hotel hoor je echt bij de Cettia familie!!!

Tot volgend jaar weer

Gereisd met partner in september 2016

Heerlijk,geweldig,gastvrij, mooi net hotel.

Petra van der Laan, 25-9-2016

We zijn hier nu voor de derde keer geweest ,wat zijn ze gastvrij.Goeie service,goed vriendelijk personeel.Kamers zijn netjes,eten is goed.Leuk animatieteam .Wij vermaken ons prima en hopen volgend jaar weer terug te komen.Het hotel verdiend van mij een dikke 10😀😀
Gereisd met partner in september 2016

Fantastische plek

Danny siemelink, 18-6-2016

Fantastisch hotel zeer vriendelijk personeel zeker de moeite waard ! Het strand is ongeveer 10 minuten verderop en langs het strand zijn een boel goede restaurants waaronder tiffany's .
Gereisd met partner in juni 2016

Fantastisch hotel

Ria en Fred Termonen, 7-6-2016

Grand Cettia is een schoon en goed familie hotel in Marmaris een aanrader om te bezoeken
Gereisd familie in mei 2016

Waanzinnig hotel ik kan hier veel over zeggen

Hetty Philipse, 4-6-2016

Dat als je aan komt je gelijk welkom en thuis voelt zowel door de managment als door de rest van de staff ik heb geen negatieve punten over Grand Cettia

Ik kom met me man al jaren in het hotel en ik vind dat als het niet goed is je niet terug gaat . In de loop der jaren veel mensen ontmoet en heb heeeeel veel Engelse vrienden aan over gehouden. Het zijn de leukste en gezelligste mensen .

Zijn een dag terug van 2 weken maar aug weer terug voor 4 weken Het entertaint team is geweldig op de dag houden ze je bezig en voor ieder wat wils is er in de avond ook wat te beleven .voor de kleintjes is er de kids club en in de vroege avond mini disco waar ze allemaal gek op zijn het eten is voor ieder wat niet eentonig desserts om je vingers bij af te likken

de kamers zijn keurig schoon worden iedere dag gedaan hele lieve dames die daar lopen .

Lieve mensen aarzel niet gewoon boeken want als je een keer geweest ben ga je gewoon weer terug heel veel plezier

Gereisd met partner in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Grand Cettia**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Cettia in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Cettia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Cettia scoort een 8.25 uit 10 op basis van 728 reviews.