Hotel Cettia Beach Resort ****

8,7

244 reviews over Hotel Cettia Beach Resort in het Nederlands

fantastisch hotel

louise, 2-9-2017

wij vonden het eten erg goed de kamers zijn ook prima en netjes de servicebij het zwembad is uitstekend. het peroneel is heel erg behulpsaam en vriendelijk
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Grandioos 4**** hotel klein maar super gezellig

Hans Teigeler, 10-6-2017

Kamers zijn schoon en het personeel is zeer vriendelijk, het eten is altijd goed warm en heel lekker.

Het is een kleinschalig hotel 103 kamers en er is een mooi zwembad.

Kinderen zijn híer niet welkom, wat wel rust geeft.

Met andere worden een zeeer goed hotel.

Gereisd met partner in mei 2017

Geweldig kleinschalig hotel !!

Ineke, 7-6-2017

Prachtig hotel. Mooie kamers. Er werd een upgrade aangeboden, alleen niet duidelijk gemaakt wat daarmee bedoeld werd. Bleek dan kamer met zicht op het strand te zijn. We kregen een kamer aan de straat, erg lawaaierig. Volgende dag andere kamer gekregen. Geen enkel probleem voor het personeel. Erg vriendelijk allemaal.

We hebben genoten van het zwembad en van de mooie pier met bedden. Wij vonden het erg prettig dat het hotel geen kleine kinderen accepteert. Eten was goed. Vonden het hotel echt een aanrader !!

Gereisd met vrienden in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Cettia Beach Resort bij:

Hele mooie ligging vlak bij strand

Annemieke Donker, 25-5-2017

Geweldig resort echt een aanrader voor jong en oud wordt echt veel gedaan zowel overdag als s,avonds
Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Fantastisch hotel

Louise, 20-9-2016

Wij zijn met ons gezin al verschillende keren in Cettia beach geweest we hebben het iedere keer erg naar ons zin het personeel is heel vriendelijk en dringen je niets op . De kamers zijn uitstekend de arco is prima ook in het hotel is het koel en zeker niet bloedheet . Het eten is uitstekend en erg lekker zowel met ontbijt lunch en diner het is een klein maar gezellig hotel bij strand winkels enzovoort. Kortom wij gaan zeker terug
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Super vakantie

Joyce, 6-9-2016

In eerste instantie was ik wat teleurgesteld over hoe groot (klein eigenlijk) het hotel is, maar uiteindelijk was dit juist een heel groot pluspunt. Ik was altijd de grote resorts gewend. Maar juist omdat dit niet zo massaal is, voel je je thuis. Je hebt alles binnen handbereik. Het personeel is, over het algemeen, vriendelijk en zorgen er zeker ook voor dat je je thuis voelt. Ondanks de warmte en de lange dagen die ze maken. Ze zorgen ervoor dat je vakantie onvergetelijk is. Ik ga normaal gesproken niet twee keer naar een zelfde vakantieadres, maar hier ga ik met plezier volgende week naar terug.
Gereisd met partner in september 2015

Nooit meer

J., 30-8-2016

Absoluut geen aanrader, zeker niet voor jonge koppels. Het hotel is zeer kleinschalig, voor ons zeker té kleinschalig. Dit is ook te merken aan het personeel, want deze zijn duidelijk onderbemand. Zo moesten we bijna altijd zelf het personeel aanspreken om drinken te bestellen. Vaak was ons hoofdgerecht ook al op als we ons drinken dan uiteindelijk kregen. De tafels werden te traag ingedekt. We moesten bijna altijd zelf ons bestek gaan halen. Bij het buffet was er ook veel te weinig keuze. We hebben vaak niets naar onze zin gevonden. Bij het ontbijt werd vaak te veel rekening gehouden met de Engelse gasten. Ook de lunch en avondeten was vaak hetzelfde.

We hadden een standaard dubbele kamer geboekt en kregen een kamer met 2 aparte bedden. Verder was de WiFi op onze kamer super slecht!! Alleen op het balkon werkte het soms. We hebben ons ook heel erg gestoord aan de warmte in het hotel. Er is enkel airco aanwezig op de kamer en in de eetzaal. In de gangen en lift was het precies een sauna. De druppel kwam wel toen ons op het strand een 'Free cocktail' werd aangeboden waar we helemaal niet om gevraagd hadden. Mijn vriend lust dit niet dus nam het ook niet. Toch bleef de ober aandringen om de 'Free cocktail' aan te nemen. Uit beleefdheid hebben we er 1 aangenomen, maar ik heb hem zelfs niet helemaal opgedronken. Bij het uitchecken werd ons hiervoor 20TL (+-€6) aangerekend!!!! Gelukkig was marmaris zelf de moeite want van het hotel hebben we absoluut niet genoten.

Gereisd met partner in augustus 2016

Heel goed hotel met relaxte sfeer

Moon, 29-8-2016

Rustig hotel met mooie, schone kamers.

Prachtig gelegen aan het strand.

Goede service, vooral van personeel in het restaurant.

Eten is prima, alleen weinig variatie.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Top hotel!

Johan & Melissa, 19-8-2016

5 sterren waard! Heerlijk rustig hotel voor de volwassen vakantieganger. Goede faciliteiten en mooi strand met pier. Eten was prima en personeel vriendelijk en behulpzaam. Leuke bar aan het terras alwaar het fijn vertoeven is 's avonds. Binnen 10 minuten met de dolmus in het centrum.

Eerder in grote 5 sterren resorts in Turkije geweest, echter kunnen die niet tegen dit 4 sterren resort op.

Wij komen hier vast nog eens terug!

Johan & Melissa

Gereisd met partner in augustus 2016

In een woord fantastisch.

Yvonne, 13-8-2016

Een aanrader voor iedereen die niet van grote onpersoonlijke hotels houdt. In dit hotel ben je echt gast, het personeel is vriendelijk en geeft veel persoonlijke aandacht. Direct aan het strand met eigen strand, grote vlonder en voldoende ligbedjes. Het zwembad is klein, maar dat mag in een adults only hotel. Even plonzen, maar geen gespetter en geschreeuw.

Alles is keurig en schoon. De prijs / kwaliteit is prima. Eten vooral met veel Turkse invloeden, wil je dat niet dan kun je in geval van nood frites etc. bij de bar bestellen. Veel nationaliteiten, maar door de kleinschaligheid mengt dat zich wel en is het gezellig op het terras vertoeven.

Bediening op het strand. En gewoon je drinken uit glazen glazen en mooie wijnglazen.

Voor herhaling vatbaar.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Cettia Beach Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cettia Beach Resort in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cettia Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cettia Beach Resort scoort een 8.65 uit 10 op basis van 251 reviews.