Hotel Brisa ***

7,5

161 reviews over Hotel Brisa in het Nederlands

Prachtige ligging

Cynthia, 20-8-2017

Mooi gelegen aan het strand. Fraai uitzicht. Nette kamers, werden als je wilde elke dag schoongemaakt. Sommige personeelsleden spreken Nederlands. Eten volop keus. Direct aan gezellige boulevard. Eten was ruim voldoende. Jammer dat we niet een halve dag de kamer konden verlengen, i.v.m. avondvlucht. Bagage werd wel bewaard. Maar omdat we niet konden douchen, konden we niet meer zwemmen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

geweldig

leny molenaar, 8-7-2017

Benidorm is geweldig en hotel brisa is echt een aanrader super ,het eten het personeel de lokatie het is perfect en heel schoon
Gereisd met partner in april 2017

nooit meer

M Petri, 25-6-2017

een vervelende manager rond loopt genaamd Alfonso is ook al bij max op tv geweest

deze man is alleen goed voor de spanjaarden gaat nooit meer naar dit hotel nog nooit meegemaakt ik ga drie maal per jaar met vacantie nog nooit zoiets meege maakt

Gereisd alleenreizend in december 2016

Mooie plek onvriendelijke manager

Freek, 17-6-2017

Kleine kamers met uitkijk over achterterrein
Gereisd met partner in juni 2017

aangenaam hotel

lh, 16-6-2017

8 dagen in hotel verbleven eerste 4 nachten moeten logeren op een eenpersoonskamer waar een bed was bij gezet een balkon van een vierkante meter voor 2 personen na vierde nacht verhuisd naar geboekte kamer ik vind het erg dat touroperator zo iets allemaal laat gebeuren( wij waren niet de enige met dit probleem)

voor de rest goede ligging en goed eten

Gereisd met partner in juni 2017

Verschrikkelijk, niet boeken.

plugge, 13-6-2017

Wij gaan regelmatig naar Benidorm in 4 sterren hotels. We wilden altijd nog eens een keer naar Brisa maar het is zwaar tegengevallen!

Hotel Brisa ligt aan het strand dat is prima. Echter wat er niet verteld wordt, is dat als je via touroperator boekt je een zeer slecht gelegen kamer krijgt, aan de zijkant van het gebouw, zonder balkon en boven de keuken. Je kon geen raam openzetten gezien de keukenluchtjes en herrie. Bij navraag bij de zeer onvriendelijke receptie medewerkers bleek dat we 40 euro per dag extra moesten betalen, alleen dan kregen we een andere kamer. De onprettige bedrijfsleider noemde dat we dan maar via Brisa zelf hadden moeten boeken. De deur van de wc viel steeds open, wij hebben er 3 keer over geklaagd, er werd toegezegd er naar te kijken, maar er werd uiteindelijk niks aan gedaan. Het meeste personeel is uitermate onvriendelijk op enkele uitzonderingen na. De kwaliteit van het is eten is prima maar 9 van de 10 keer was het eten koud. Zwembad is erg klein, alleen om af te koelen.Wij gaan Nooit meer naar Brisa en raden iedereen aan om een ander hotel te boeken. Hotel is ook best prijzig!!!

Gereisd met partner in oktober 2016

Waardeloos eten en onvriendelijk personeel.

Lulu, 12-6-2017

Ligging is perfect maar daar is alles mee gezegd. Eten is eentonig, koud en wordt niet aangevuld na half negen. Extra betaling voor bepaalde dingen is niet iets raars daar. Onvriendelijk management als je met problemen komt. Absoluut nooit weer hier. Kies wel een ander hotel. Als je van koud eten, bijbetaling en onvriendelijk personeel houdt, dan zit je hier goed!!!
Gereisd met partner in mei 2017

Fantastische week

Mieke Van Hyfte, 12-5-2017

Het personeel is zeer vriendelijk. En behulpzaam ! De mensen in de bar zijn top !!

Ik was er met 3 vriendinnen, één van ons is hulpbehoevend en daarvoor veel begrip van het personeel !

Het is prachtig gelegen vlak aan het strand, en ver van de Engelse bars, waar we geen last hadden van nachtlawaai !

Mijn vriendinnen en ik zijn overal content en geen zeurpieten, als je sommige mensen hoort klagen .......niet te geloven ....

Het hotel is zijn sterren zeker waard !! 👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Gereisd met vrienden in mei 2017

meer dan goed voor de gevraagde prijs

Rymen, 13-4-2017

Heel vriendelijk personeel dat je maar al te graag van dienst is. Lekker eten. Geweldige locatie
Gereisd met partner in maart 2017

fantasch

ko huft, 19-3-2017

uitstekende ligging schoon en vriendelijk hotel personeel is heel behulpzaam
Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Brisa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brisa in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brisa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Brisa scoort een 7.45 uit 10 op basis van 163 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: