Hotel Iberostar Anthelia *****

Schittetend

Bart, 11-8-2017

Juist terug van 10 dagen

Personeel is uitermate vriendelijk

Wij hadden enkel ontbijt,dat was uitmuntend met oneindig veel variatie

Aan zwembad voldoende zetels indien nodig werd er onmiddellijk zetels bijgeplaatst

Mooie kamer en proper

Schittetend

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Teleurgesteld door grote renovatie

Bianca, 3-6-2017

Laatste week van mei hier geweest samen met partner.

Afgegaan op de mooie plaatjes van internet en de mooie recensies.

Helaas voor ons een tegenvaller.

Bij boeking is ons verteld bij reisbureau dat er wat werkzaamheden in maart/ april zouden zijn en zou iets kunnen uitlopen maar waren maar paar kamers dus daar zouden we geen last van hebben mocht dit nog bezig zijn.

Dus dit hotel geboekt en er inderdaad van uitgaande dat dit ook zo was.

Eenmaal daar aangekomen was de verbouwing dus nog in volle gang en bleek dat er maar ongeveer de helft open was van het hotel.

Alles om ons heen stond in de stijgers en waren de bouwvakkers hele dagen bezig met timmeren,boren en dat soort werkzaamheden.

Doordat er maar zo weinig kamers bezet waren was het ook een dooie boel overal.

We misten sowieso een heel zwembad waar we niet in konden omdat de boel helemaal was afgezet.

Er hing ook totaal geen sfeer voor de rest in het hotel.

Als we dit geweten hadden bij boeken dan hadden wij dit hotel nooit geboekt!

Je boekt een 5 sterren hotel maar wij vonden het maar 3 waard.

De service was echt ok hoor daar lag het niet aan maar ja als je dit boekt en je krijgt de helft dan valt het toch zwaar tegen.

Dit bij de receptie als klacht neergelegd en die zegt dan dat het reisbureau op de hoogte was van deze grote renovatie terwijl het reisbureau alleen wist dat er paar kamertjes werden verbouwd en niet het halve hotel.

Voor de mensen die nog moeten gaan..deze grote verbouwing gaat tot augustus duren!

Ik zou een ander hotel boeken dus.

Gereisd met partner in mei 2017

superhotel ! mijn favoriet in Tenerife

De Bruecker Martine, 15-1-2017

mooie kamers, vriendelijk personeel, lekker eten ! zelfs op een avond kreeft a volonté! Prachtige ligging in Costa Adeje : veel rustiger dan playa de las Americas (je kan er te voet naartoe langsheen de lange dijk wel ong 5 km) en toch voldoende drank-en eetgelegenheden en winkels.Wel eerder duurdere categorie!
Gereisd met partner in april 2016

Super hotel !

Raissa, 9-11-2016

Heel vriendelijk personeel en uitstekende service!

Goede ligging: je kan via de promenade naar het levendige centrum van Playa De Las Americas wandelen.

Het was onze 3de keer en we gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in maart 2016

Fantastich hotel

Katrien, 18-10-2016

Stijvol klassehotel met super goeie service.

Lekker eten , goede bediening , lekkere coctails , ..

2 ruime zwembaden met voldoende ligbedden. Hotel was volboekt maar je hebt niet gevoel dat het druk is in het hotel.

Zijn er nu voor 5e geweest en gaan zeker volgend jaar terug

Gereisd met partner in oktober 2016

Fantastisch luxehotel!

Stephanie, 28-8-2016

We verbleven met mijn gezin in dit luxehotel.En genoten vd uitgebreide faciliteiten. Het spectaculaire landschapszwembad viel heel erg in de smaak bij onze kinderen. Alsook de kidsclub met 2 kinderzwembaden en een piratenboot. De kidsclub organiseert vele leuke activiteiten zoals oa een schuimparty. Dat was een heel toffe ervaring voor mijn dochtertje van 3jaar.Ook 's avonds kunnen de kinderen genieten van een leuke minidisco samen met de mascotte van iberostar 'Starky'. Het hotel biedt een uitstekende persoonlijke service,verfijnde gastronomie en is gelegen op een toplocatie! 's Middags kan je genieten van een heerlijk à la carte maaltijd op het terras rond het zwembad. We hebben genoten van 's morgens tot 's avonds want hier word je echt in de watten gelegd. Ik kan dit hotel aanraden zowel aan koppels, families met kleine kinderen en tieners. Jong en oud kan deze perfecte service absoluut bekoren! We keren zeker terug! Bedankt aan het hele team van iberostar voor de onvergetelijke vakantie!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Geweldig!

Petra The, 18-8-2016

Het leukste van de dag was de lunch in het restaurant bij het zwembad.

heerlijke a la carte keuzes en leuke bediening.

Gereisd met partner in februari 2016

Fantastisch hotel met uitmuntende service !

Surmont jiri, 27-7-2016

Prachtig hotel direct aan de promenade ; fantastisch lekker eten en een heel uitgebreide all inclusive (met louter premium dranken). Ideaal vr koppels , mr ook prima vr families met kinderen (wel vr iets groter budget). Kortom een echte aanrader vr een echte topvakantie !
Gereisd met partner in maart 2016

Hier niet goed? Blijf dan thuis!

Pieter-jan, 1-7-2016

PLUS-PUNTEN: Zeer goed/vriendelijk personeel! Zeer goede ligging! Het eten met de verschillende thema's is erg goed en gevarieerd! De kamers zijn mooi ingericht en zijn voldoende groot. Het hotel is erg proper. Wanneer je er wandelt heeft het je een vakantiegevoel door al de soorten planten en decoraties. De spa is ook zeker een aanrader wanneer je even wilt relaxen! Massages top! Verschillende evenementen/animaties in het hotel bv. Spaanse feestdag (Spaanse hapjes/dranken op het terras met Spaanse muziek en Spaanse animatie!) Wanneer je het hier niet goed vind.. nou da zeg ik maar één ding: BLIJF DAN THUIS! Nergens in Tenerife en omstreken is er een beter hotel! MIN-PUNTEN: Het zout-water zwembad is iets te koud wanneer het niet meer dan 25 graden is. Voor de rest is alles perfect! TOP AANRADER OP ALLE VLAKKEN!
Gereisd met vrienden in juli 2016

Tophotel!!

Jolien & Bart, 28-6-2016

Dit 5* hotel ligt zeer mooi aan de promenade van Costa Adeje. Bij aankomst voel je onmiddellijk de gastvrijheid en vriendelijkheid van het personeel. De kamer was ruim en had een groot terras. Het eten is er enorm lekker en er is keuze genoeg. Op het menu kon je regelmatig vis en schaaldieren terugvinden. Dit hotel is een echte aanrader voor iedereen die graag een zonvakantie wil in een kwalitatief hotel waar lekker eten en topservice centraal staan.
Gereisd met partner in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Iberostar Anthelia bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Anthelia in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Anthelia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Iberostar Anthelia scoort een 9.1 uit 10 op basis van 219 reviews.