Hotel La Palma & Teneguia Princess ****

Hotel La Palma & Teneguia Princess
La Palma & Teneguia Princess
8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor La Palma & Teneguia Princess bij:

240 reviews over Hotel La Palma & Teneguia Princess in het Nederlands

Geweldig !

C &H, 10-10-2017

Prachtige hotel/zwembad/tuin. Op elk moment van de dag voldoende bedjes, schaduwplekken enz. Goede service, vriendelijk personeel en eten & drinken dik in order. Door de ligging zalig rustig. Uitzicht vanaf ontbijt terras is uniek, zelden zoiets meegemaakt de laatste 50 jaar.

Publiek was in Okt. iets ouder en overwegend Frans/Duits/ Pools en NL.

Enigste "nadeel" is de ligging, tikkie einde van de wereld dus elk uitstapje begint met gemiddeld 1 uur rijden. Qua afstanden is La Palma een klein eiland maar door de bergen is de reissnelheid laag.

Voor ons een plek waar we zeker nog eens terug gaan.

Gereisd met partner in oktober 2017

nooit meer

susanne, 6-10-2017

Het was een groot complex maar is klaar voor een update alles is verouderd. Het personeel kan amper lachen in de restaurants en je moet je drank zelf gaan halen. Het eten is veel te koud en er is weinig variatie. Als je een rustige vakantie wil ben je hier wel op je plaats. Er zijn genoeg bars om drank te gaan halen maar ook hier is het veel zelf bediening.
Gereisd alleenreizend in september 2017
Javie Bellido-Manager, Director, 10-10-2017

Dear Mrs. susanne,

Thank you for taking the time to review your stay at La Palma/Teneguía Princess.

We are working to update all our facilities.

In the general guidelines when using our all inclusive benefits, we said that to order drinks, you will be asked to go to the bar and order them directly from the waiters. The waiter will not serve the tables, we are sorry that it wasn't of your liking.

Regarding the food, our chef has been informed and we are going to take measure.

We hope to see you soon.

Schitterend verblijf prima services

James, 4-10-2017

Prachtige ligging mooie zwembaden en zeer gevarieerd goed eten. Als je prima verzorgd wilt worden en luxe luieren is een week in dit resort prima. Wil je meer als alleen zwembaden en luieren huur dan auto. Eiland heeft over het algemeen zeer goede wegen en er rijdt nagenoeg geen verkeer. Huurauto regelen vanuit NL. Rit met auto vanaf vliegveld naar hotel is klein half uurtje rijden en eenvoudig te vinden. Fijne nette grote hotelkamers.
Gereisd met vrienden in september 2017

Zonnig & ontspannend

Nina & Alberto, 29-9-2017

Vriendelijk animatieteam, met een leuk programma! Iedere avond genoten van de prachtige concerten van pianoman Antonio, met een mix van klassiek en populaire nummers en verassende eigen composities. Prima kamers, zwembaden, gevarieerd buffet. Er is niet veel in de directe omgeving van het resort, maar het is heerlijk wandelen (georganiseerd) op La Palma en de busverbindingen zijn prima.
Gereisd met partner in september 2017
Javier Bellido-Manager, Director, 10-10-2017

Dear Nina & Alberto,

Thank you for taking the time to write this review.

We are pleased you enjoyed our animation team, pools and rooms.

We hope we will have the pleasure of welcoming you to La Palma/Teneguia Princess in a near future and meet your expectations.

Superzwembaden

Peter, 11-9-2017

Mooi hotel met veel zwembaden, rond hotel niks te zien.naturist/relaxzone en fitness naast zuiveringsstation gelegen, stank ondraaglijk. Eten lunchgarden niveau, goed zonder uitschieters. Hotel ver van wandelgebied.
Gereisd met partner in augustus 2017

Mooi resort , maar voor herhaling vatbaar?

Edwin, 6-9-2017

Het resort is ongeschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Kamers zijn netjes en worden goed schoongehouden. Eten is prima (vers, voldoende). Er zijn voldoende ligbedden rondom de zwembaden maar er zijn te weinig schaduwplekken = handdoekje leggen. Fitness is dramatisch , alles oud en versleten. 6 spinning fietsen maar geen goede te vinden. Loopband, crosstrainer?

Mooi maar na 8 dagen wel gezien.

Gereisd met partner in augustus 2017
Javier Bellido-Manager, Director, 13-9-2017

Dear Mr. Edwin,

Thank you for taking the time to write your comment.

Due to our location, there are stairs and ramps to make our hotel more accessible for all. If you are less mobile, a buggy is available to take you to your room, the reception or the pool areas. Just ask at reception for the buggy.

Regarding gym, the maintenance department has been informed about your review.

We hope to see you again in La Palma/Teneguía Princess.

Javier Bellido-Manager

Mooi, maar volgend jaar wat anders

de Vries, 29-8-2017

Toen wij aankwamen vonden wij het een prachtig hotel. Het eten was goed en veelzijdig, kamers zijn ruim en schoon en animatie en zwembaden ook goed, maar daar komt ie: na een paar dagen was het mooie uitzicht en het hotel voor ons normaal geworden, wij wilden meer, misten winkeltjes, savonds langs een boulevard lopen enz. Ook hadden wij een mooie lokster qua kamer, alleen je hebt ook kamers die erg afgelegen liggen, en waarvoor je veel moet klimmen, met die hitte best vermoeiend, wel sportief, maar niet als je slecht ter been bent. We hadden 1 dag een auto gehuurd, eiland bekeken, mooie natuur enz, maar de stadjes zijn ook niet zo zoals we zijn gewend van bv gaan canaria of Tenerife. Voor de natuurliefhebbers wel een aanrader. Auto huren beviel ons zo goed, dat we nog wel een dag een auto wilden huren, helaas volgeboekt de rest van onze vakantie. Dus iedere dag was t zelfde ritueel, ontbijt, zwembad, oh ja handdoeken leggen moesten we ook doen al om 06:00 uur, anders hadden we geen schaduwplek. Zelfs ook al 2 x ruzie gehad met Engelsen, omdat zij onze handdoeken gewoon hadden weggehaald, omdat zij ook een schaduwplekje wilden voor hun tere huidje...echt vreselijk. Hotel moet gewoon parasols erbij plaatsen, is dat probleem er ook niet. Nou na t zwemmen douchen, avondeten, animatie en zo ging dat iedere dag weer opnieuw. Na 11 dagen hadden wij t ook wel gehad. Als je helemaal niks wil doen en alleen wil zonnen, eten en zwemmen, is t zeker een aanrader, want daar ontbrak er niets aan.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Javier Bellido-Manager, Director, 23-9-2017

Dear de Vries,

Thank you for your time reviewing your visit to La Palma/Teneguía Princess.

We are absolutely delighted to read how much you enjoyed food, rooms and pools.

We considered that our charm is the tranquility and isolation.

We hope to welcome you any time.

Kind Regards,

Giga vreselijk hotel

Niekkie, 25-8-2017

Op onze aankomst stonden we 45 min in de hitte in te checken ...geen welkomstdrankje niets !.

Daarna 8 min zoeken naar onze kamer .

Bij de zwembaden hebben veel gasten hun eigen woofer aanstaan hier wordt niets van gezegt !

De toiletten zijn in de middag vol.met poep en tampons .

Wij hadden halfpension ...koelkast is op slot wil.je de.koelkast gebruiken kost het je 5 euro per dag , alleen maar gebruiken !!!!

Handdoek aan zwembad kost 30 euro wat je achteraf terug krijgt ....wil je een schone handdoek 0.50 cent .

Deze reis heeft ons 1580 voor 2 personen gekost voor 1 week !

Walgelijk gewoon !.

Gereisd met partner in januari 2017

Mooi resort wel met kanttekeningen

Van Herwaarden, 20-8-2017

Het resort is mooi aangelegd wel erg afgelegen, er zijn alleen bananen plantages in de omgeving. De zwembaden zijn mooi alleen laten de steentjes los van de bodem, kinderen zoeken de hele dag losse steentjes. Onze witte en roze badkleding en het haar van onze dochter werd groen door het zwembad water. Bijna alle blonde gasten inclusief kleine kinderen hadden hier last van. Het hotel heeft dit prima opgelost door onze kleding te wassen en de kapperskosten te vergoeden, maar het was voor ons toch een minpunt. Het eten was goed en gevarieerd het personeel super vriendelijk en behulpzaam. De animatie viel ons wel tegen, dit was in het meest afgelegen zwembad. In de avond was er 1 x in de week een thema feest maar deze kregen ze niet op gang. Om 5 voor 12 ging de muziek abrupt uit en was het klaar!

Al met al een leuke vakantie gehad maar voor ons geen tweede keer.

Gereisd met vrienden in juli 2017
Javier Bellido-Manager, Director, 21-8-2017

Dear Van Herwaarden,

Thank you for taking the time to review your stay at La Palma/Tenegía Princess.

We are glad to read you enjoyed our pools, food and staff service.

Regarding green hairs, it's all solved.

Animation team has been informed about your review.

We look forward to welcoming you again, in order to give you the excellent experience you expected.

Wij hebben genoten!

Pippi, 19-8-2017

Net terug van twee heerlijke weken in dit super hotel. Ongelofelijk mooi en gastvrij.

Groot resort maar dat merk je alleen bij ontbijt en diner. ( op bepaalde tijden )

Op dag dag en avond verspreidt iedereen zich.

Een minpunt: je moet er vroeg uit om je handdoeken neer te leggen als je een schaduwplekje wilt hebben. Hotel zou meer schaduwplekken moeten maken of de handdoeken weghalen.. wie het eerst komt ..

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Palma & Teneguia Princess in Fuencaliente de la Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Palma & Teneguia Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Palma & Teneguia Princess scoort een 8.38 uit 10 op basis van 263 reviews.