8,5

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel La Palma & Teneguia Princess**** bij :

230 reviews over Hotel La Palma & Teneguia Princess in het Nederlands

prachtig en goed verzorgd hotel

gon, 13-8-2017

wij hebben geen negatieve punten. wij gaan hier zeker nog eens terug.
Gereisd met vrienden in juli 2017
Javier Bellido,

Thank you so much for taking your time to review your stay at La Palma/Teneguía Princess.

Javier Bellido-Manager

Fantastische vakantie gehad op een super locatie.

Fam. Reindsen, 12-8-2017

Voor ons de perfecte locatie en vakantie. Mooie zwembaden, groot, schoon, lekker eten, heerlijk weer.

Voor een plek in de schaduw moet je wel voor 7 uur je handdoek neerleggen, maar dat was voor ons geen probleem.

Wij hadden een suite zeezicht geboekt. Dit zijn 2 ruime kamers, met 2 badkamers. In de ene kamer stond een heel groot bed, maar in de andere was een slaapbank uitgeklapt en hier moesten onze zoon van 14 en dochter van 8 slapen. Dit was een klein bedje met dun matrasje, dus dat was echt een minpunt. Onze zoon is klein en paste er net in.

Verder helemaal niks aan te merken. Alles goed geregeld en vriendelijk personeel.

Het resort is echt een aanrader!

Gereisd familie in augustus 2017

Prachtig met kanttekeningen

Fam. Klomp, 3-8-2017

Een prachtig resort waar je je de hele dag kunt vermaken. De verzorging en schoonmaak is uitstekend, dat is in andere reviews al geschetst.

Toch wat kanttekeningen:

In de directe nabijheid van het resort zijn, zover het oog strekt, alleen maar bananenplantages. Als je denkt daar te gaan wandelen of fietsen kom je bedrogen uit. Wel worden er vanuit het resort diverse excursies verzorgd waar je je voor kan inschrijven, maar dat betekent altijd minimaal een uur met de bus of huurauto ergens heen, want het resort ligt op een afgelegen plek. Tip: Boek een wandeling aan de noordkant van het eiland of een dolfijnenexcursie met een boot, erg de moeite waard!

De spa op het resort is schoon maar hopelijk ouderwets en simpel. Verplicht badkleding en een plastic badmuts...niet doen als je een sauna in Nederland gewend bent. En ook nog eens € 15 p.p.p.d. hiervoor betalen.

Het naturistengedeelte, helemaal aan de andere kant van het resort, is klein. Twee ingangen waarvan bij één niet duidelijk staat aangegeven dat het een naturistengedeelte betreft. Kortom, verwarring bij nieuwe bezoekers die hun hoofd om de hoek steken...ik vond het wel vermakelijk maar of iedereen dat op prijs stelt.

Als laatste: 's Morgens vroeg worden alle bedden in de schaduw al "gereserveerd" doordat gasten hun handdoek daar neer komen leggen, vaak al vanaf 07:00 uur 's ochtends. Jammer dat dat niet verboden wordt.

Gereisd familie in juli 2017

Een goede prijs -kwaliteit all in

Fam Vanderhallen uit Hasselt, 30-7-2017

Uitstekende en variërende keuken, prachtig hotel met fascinerend uitzicht, goed onderhouden zwembaden, geen wachttijden aan bar, minder tevreden over gebrekkig werkend internet, vuil bestek en glazen, slechte huiswijn en de vele af te leggen trappen door niveauverschillen. Wij reizen al 30 jaar all in en vinden dit hotel prijs/kwaliteit een héél goede keuze.

Dear Fam Vanderhallen uit Hasselt,

Thank you for taking the time to write this review.

We are glad to know that you enjoyed food and pools.

Regarding the cutlery and dirty glasses, the staff has been informed about your review, our quality standard is very important to us and we want to continue keeping it.

Best Regards,

Wilde niet meer weg!

Cdw, 29-7-2017

Wat een mooi hotel....kon mijn ogen niet geloven toen ik vanuit het restaurant kwam lopen en het zeezicht zag. Aardig personeel...ruime 2 persoonskamer met zn vieren. We hebben genoten...ik wilde niet weg en ga zeker ooit nog een keer terug.

Enige minpuntje vond ik de toiletten by het zwembad waren halverwege de middag niet meer fris.

Gereisd familie in juli 2017

Zeer goede prijs/kwaliteit maar te veel volk

Frédéric, 17-7-2017

Zeer vriendelijk personeel,behulpzaam. Prachtig landschaps zwembad(en) eten is goed,doch al beter gehad in spanje maar veel keuze en zeker niet slecht. Eerste week was super maar 2e week was een totale overrompeling . Om 7u ten laatste handdoek je leggen of geen plaats meer in de schaduw, wachtrijen overal aan de bar en buffet. Echt reftergevoel. Wat een contrast met begin juli. Overall, zeer goed hotel maar niet in topseizoen. Zou er nog terugkeren maar dan in voor of naseizoen.

Helemaal in orde

Marleen, 25-6-2017

Wij hadden suite; 2 kamers aan elkaar. Inrichting en badkamers perfect. Geen hoogbouw, wij zaten 3de verdiep, dat is bovenaan. Door hoogteverschillen paden slechts 2 trappen op.

Wie klaagt over eten woont waarschijnlijk in 5☆ hotel?! Er is zoveel keuze, prima kwaliteit en organisatie heel goed.bij ons geen rijen te bekennen.

Ruim voldoende ligbedden aan zwembad. Toch voelen sommigen zich genoodzaakt handdoekje te leggen in de vroege ochtend, is niet nodig.

Alles schoon en goed onderhouden. Niets te klagen over dit hotel.

Veel engelsen en fransen. Ondanks dat het best massaal is geen geluidsoverlast oid ondervonden.

Gereisd familie in januari 2017

Paradijsje op La Palma

Familie Cats, 10-6-2017

Dit hotel ligt schitteren, onderaan een berg, op een rots. Vanaf de luchthaven is het 3 kwartier rijden.

De kamers zijn prima, personeel vriendelijk, het eten uitgebreid en smakelijk. We aten 's morgens in La Choza en keken uit op de oceaan. We genoten van de animatie! Onze zoon wilde elke avond naar de mini disco. Er is 1 van de 10 zwembaden verwarm, de rest is vrij fris. Maar na een paar warme dagen warmt het water ook op.

We hebben 1 dag een auto gehuurd om naar Santa Cruz te gaan. Een mooi historisch stadje. IJsje gegeten en gewinkeld. Echt een aanrader dt complex. Wij willen et zeker nog eens naartoe.

Gereisd familie in mei 2017

Mooie Locatie

Johanna, 18-5-2017

Heerlijke vakantie weken gehad .(19 april tot 3mei) Kamer zeer kleurrijk en prima kingsize bed. Badkamer met aparte douche en bad .Dit in de kamer met zeezicht, wat zeker de meerprijs waard is. Het eten is ook goed. Iedere avond een ander thema. Heerlijk vers fruit bij alle buffetten .Pizzeria (hier haal je ook een snack of verpakt ijsje) heerlijke pizza of ander gerechten te bestellen. Vers klaar gemaakt en aan je tafel gebracht. La Choza :fijn terras om te ontbijten of lunchen. Prachtige zwembaden en veel ligbedden .Bij iedere wisseling badlaken een bonnetje tekenen en bij vertrek 0.50 eurocent per gewisseld badlaken betalen. Wat wij een min punt vonden was dat bij aankomst je niet naar je kamer gebracht wordt .Alle kamers zijn in blokgebouwen. Kregen een plattegrond mee en in het donker was dat best wel even zoeken. Op ons verzoek werden de koffers wel naar de kamer gebracht en aan het eind v.d. vakantie weer opgehaald .Wat het weer betreft houd rekening met bewolking .
Gereisd met partner in april 2017

Dear Johanna,

Thank you so much for your very kind words reviewing your visit to La Palma/Teneguía Princess.

We are pleased to see that you especially enjoyed the rooms, food and pools.

Regarding that on arrival you were not brought to your room, we don't do it but if you need some help, we will do it with pleasure.

We truly hope to welcome you back soon.

Kind Regards,

Leo, 16-5-2017

Een geweldig mooi vakantieverblijf.

Als je wat van het eiland wilt zien, heb je wel een auto nodig.

Gereisd met partner in februari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Palma & Teneguia Princess in Fuencaliente de la Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Palma & Teneguia Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Palma & Teneguia Princess scoort een 8.5 uit 10 op basis van 253 reviews.