Bungalow La Palma Jardin ****

La Palma Jardin

54 reviews over Bungalow La Palma Jardin in het Nederlands

fantastisch

wim, 16-8-2017

mooie centrale locatie voor het hele eiland te bekijken / auto is wel een must om wat te zien van het eiland. dagelijkse ontbijt (broodjesservice) is heel goed. het park heeft hele mooie tuinen, en een mooi zwembad. Loss llanos ligt op 5 minuten rijden. Een heel gezellig dorp.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldig

Ruud Groot, 16-5-2017

Een volledig vrijstaande bungalow met alles er op en er aan.

Eigen carport, Zitkamer luxe ingericht. Het ontbreekt je aan niets

Broodjesservice 's ochtends aan de deur

Prima. Van de vele vakanties is dit nog altijd de beste.

Gereisd met partner in mei 2015

Een klein paradijs

Ine, 21-10-2016

Het is net of je in een tropische tuin aankomt, zo mooi. Zeer vriendelijk personeel. Mooi buitenbad maar ijskoud water in oktober. Binnenbad is ook prachtig en heerlijk rustig, wel verwarmd. Niet toegangkelijk onder de 16 jaar. Broodjesservice is ook heel makkelijk. 2 restaurants vlakbij, waarvan wij franchapini de betere vonden. De spar is ook dichtbij. La palma jardin ligt wel aan het einde van een zeer steil weggetje. De villa's zijn erg ruim. Touroperator beloofde ons 2 badkamers en 2 terrassen. Die hadden we dus niet. Wel een groot terras. Goede bedden, grote keuken.
Gereisd met partner in oktober 2016

Het is geweldig,

Anne-Marie, 17-9-2016

We verbleven twee weken in een villa, prachtig gelegen op de bovenste rij. Mooie gezellige tuin rondom, heel ruime villa, schoonmaak was top en heerlijke bedden.

Alles was fris en schoon.

Lekker rustig, echt voor mensen die van rust houden en natuur.

Niet geschikt voor groepen jongeren of kinderen

Ook de relax area, zwembad met heerlijke ligbedden, saunua, jacuzi enkel toegankelijk voor 18 plus. Heel sfeervol net of je ergens op een tropisch eiland zat.

Verder is er een fitness ruimte en het park is heel mooi aangelegd met palmbomen en prachtige bloemen. De sfeer is heer relaxt.

Gereisd met vrienden in september 2016

Fantastische, grote bungalow en klantvriendelijk.

Ada Ouwehand, 24-7-2016

Kom vooral niet met pubers.
Gereisd met partner in juli 2016

Geweldig!

Marjanne, 3-6-2016

Enorme goede service en gastvrijheid. Bijvoorbeeld: 1 dag regende het, hingen er paraplu's aan onze voordeur. Raam was kapot, werd meteen gerepareerd. We wilden een late checkout ivm onze vlucht dat werd meteen geregeld (kostte niets extra's). Alles heel schoon, geen geluidsoverlast kortom helemaal geweldig.
Gereisd met partner in mei 2016

ues ik heb het paradijs gevonden!

Marie christine, 21-12-2015

Van 5 december tot 19 dec. Verbleven wij in deze prachtige omgeving.

Ik heb al heel veel jaren vakantie ervaringen, maar dit is wel de nummer 1...

De rust de privacy de vriendelijkheid de service, alles was perfect.

Wij verbleven in bungalow 114 en we hebben werkelijk niets van buren of andere bungalows gehoord of gezien. Je hebt heel veel ruimte en de badkamer leek wel een balzaal.

De broodjes service was echt een succes. S morgens wordt je wakker en je hoeft niet eerst naar de bakker.....

Er is een prachtig buitenbad en een heel paradijselijk binnenbad, met alles erop en eraan.

Vlak bij de bungalows zijn 2 goede restaurants, Carmen en Franchipansi, je kunt ze te voet aanlopen. Let wel het is een hele klim als je terug komt.

De weg is wel prima.

In het dorp El Paso, kun je heerlijk eten bij la perla negro...is in het begin van het dorp.

Wij hebben 2 fantastische weken gehad en zijn er met onze huurauto nogal op uitgetrokken.

Nooit gaan wij naar dezelfde accommodatie of plaats terug, maar deze keer zeker wel.......Het was Geweldig............Super..........

Gereisd met partner in december 2015

Een unieke accomodatie!

Els Stam, 6-10-2015

Deze prachtige bungalows liggen in een grote tuin met een heerlijk zwembad buiten en binnen.

Een sauna en stoombad behoort ook tot deze locatie. De service van een goed hotel. Broodjes service elke ochtend, dichtbij een supermarkt en 2 zeer goede restaurants! Overdag kun je prachtige wandelingen maken en 's avonds helemaal bijkomen in alle rust.

Gereisd met vrienden in september 2015

ideaal voor rustzoekers

Peter Kneuts, 24-9-2014

La Palma jardin combineert zeer verzorgde accommodatie met een centrale ligging op het eiland. Een eigen wagen is wel een noodzakelijk. Prijs kwaliteit zelden zoveel service gekregen in één all in prijs, binnen- en buiten zwembad, sauna, tennisveld, jacuzzi, fitnesszaal. In het wellness gedeelte worden kinderen toegelaten als ze de rust van de andere gasten respecteren. Ik wil dan ook tegenspreken dat men kindonvriendelijk zou zijn. De bungalows zijn zeer netjes, volledig en ruim. Een aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

GE-WEL-DIG! Topvakantie gehad!

Jan, 12-8-2014

Mooie kamer / appartement in prachtige botanische tuin met alle denkbare faciliteiten: wellness, fitness, tennisbaan, binnen- en buitenzwembad, broodjes aan de deur, handdoeken en badjassen voor de sauna, bibliotheek, gratis bananen voor de gasten enz. Het personeel doet écht alles om het je naar de zin te maken. Ook wel eens fijn: alle faciliteiten zijn inclusief (je hoeft dus echt nergens extra voor te betalen). Bij aankomst fles water, fles wijn en tros bananen op onze kamer. Keuken is goed uitgerust, zelfs wasmachine is op het complex aanwezig. Erg schoon, handdoeken en beddengoed worden elke twee dagen gewisseld.Veel privacy op eigen terras, met uitzicht over de oceaan in de verte. Ideaal voor rustzoekers. La Palma is een prachtig eiland, veel variatie in landschap en hoewel klein in oppervlakte toch veel te zien of te ondernemen. Prima plek voor wandelliefhebbers, nog niet erg toeristisch.
Gereisd met partner in augustus 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bungalow La Palma Jardin bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow La Palma Jardin in El Paso, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow La Palma Jardin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow La Palma Jardin scoort een 9.04 uit 10 op basis van 54 reviews.