8,1

82 reviews over Hotel Figueretas in het Nederlands

Gunstige ligging met vriendelijk personeel

Joyce Keasberry, 6-8-2017

Kamers afhankelijk van ligging , goed, niet gunstig kamers aan achterkant.
Gereisd alleenreizend in oktober 2016

Prima hotel - ideale ligging

Cindy, 22-7-2017

Hotel Figueretas ligt recht tegenover het strand van Figueretas. Het is een eenvoudig hotel zonder zwembad. De kamers zijn prima, schoonmaak dagelijks. Enige nadeel is dat er alleen een staande ventilator is.

Kamers met zeezicht hebben een prachtig uitzicht!

Het ontbijt heeft voldoende keus, wel vaak hetzelfde.

In 15 min loop je naar Ibiza stad of je gaat met de boottaxi voor 7 euro pp retour.

Het strand van Figueretas is erg mooi. We hadden een uitstapje gemaakt naar het strand van Cala Llonga maar dit was lang niet zo mooi als bij ons voor de deur. (Ook met de boot vanuit Ibiza stad, 20 euro pp voor retour voor 2x 40 min varen.. Dit was wel een aanrader)

Ik zou hier zeker nog eens terugkomen.

Gereisd met vrienden in juli 2017

plek voor een mooie vakantie

m. de jonge, 15-7-2017

mooi gelegen aan een bouelvard met zandstrand ertegenover. vlakbij ibizastad 15 mi lopen. goede schoonmaak en lekker ontbijt
Gereisd familie in juli 2017

Mooie ligging

jozef_van_oerle, 31-5-2017

Juist terug van 2 de maal hotel figueretas.Het bleek dit jaar een beetje later op gang te komen.Deze keer een kamer genomen met zeezicht,later bleek dat wij daar niet direct behoefte aan hadden.Er bleek ook net dat iets meer lawaai ,te zijn van voorbijgaande feestgangers.Het was ook een gemis dat de bar van het hotel niet zo laat open was,n.m van 13.00 tot 21.00 uur.Niet tegenstaande prijs /kwaliteit nog altijd dik in orde.Het avondmaal werd genuttigd in hotel playa ibiza en was weer heel goed,men moet daar namelijk eten ,indien men half pension neemt,en hoort bij dezelfde keten.Kamers worden tip top verzorgd.Heel goede ligging direct aan het strand ,en op een 15 tal minuten lopen van Ibiza stad.op wandelafstand pier van de waterbus en overzet naar Formentera.Wie wil feesten tijdens de dag uren een beetje verder kan je naar Bora-Bora beach bar
Gereisd met vrienden in mei 2017

prima hotel, eenvoudig maar keurig schoon

rotterdam, 9-3-2017

geen negatieve dingen te melden als je eenvoudig met vakantie wilt, geen 4 sterrenhotel, maar schone kamer, douche en toilet, wat toch wel belangrijk is, heerlijk zo vanuit je hotel het strand op, wij komen hier al 15 jaar dus dat zegt wel genoeg, o ja, je moet wel een kamer boeken met zeezicht.
Gereisd met partner in september 2016

Eenvoudig schoon hotel direct aan zee.

Rob, 28-1-2017

Prijs/kwaliteit verhouding in orde. Kamer zeezicht 2de verdieping is wel een vereiste. Hotel beschikt zelf niet over een zwembad. Gezellige locatie en relaxed strandje direct voor het hotel, echter......... 2 ligbedden en parasol € 24,- !! per dag....en dat zijn nog niet ééns hoogseizoen prijzen.

Kortom, alles okay hier.....schrokken alleen even van de ligbedjes.

Gereisd met partner in juni 2016

fantastisch

Top, 7-10-2016

Mooi hotel, je kunt er heerlijk eten en het personeel is erg aardig.

Wij hadden een kamer met uitzicht tuin, maar gelukkig konden we na een paar dagen verhuizen naar uitzicht zee, fantastisch uitzicht.

Min puntje is geen airco, maar er staat een grote ventilator.

Gereisd met partner in september 2016

Geweldige locatie

Evelien, 3-10-2016

Goed hotel, zeer vriendelijk personeel. Het ontbijt was erg goed iedere dag of gebakken ei met spek of gekookt ei. 4 soorten vers brood, vleeswaren, kaas en zoet beleg. Twee soorten yoghurt , fruit en koeken. Heerlijke koffie of thee. Het warme eten was ook prima, erg uitgebreid. De locatie is perfect, de kamers sober maar schoon. Geen airco aanwezig, dat was in september geen probleem. Goede prijs kwaliteit verhouding. Wij hebben een top vakantie gehad. Alleen de strandbedjes waren extreem duur!
Gereisd met vrienden in september 2016

Dikke Prima !!!!!

Bessink., 31-7-2016

Wij zijn hier 2 weken geweest en hebben het hier heerlijk gehad.

Tuurlijk lees je van alles van te voren maar het heeft ons absoluut bekoren.

Mensen die zeiken over dit hotel lezen gewoon van te voren niet waar ze heen gaan.

Tuurlijk kun je naar veel luxere hotels gaan maar weet dan ook dat je 3 keer zo veel betaald.

Het hotel is gewoon dikke prima en heeft een top locatie !!!!

Elke dag wordt er goed schoongemaakt en het personeel is erg behulpzaam.

Gereisd familie in juli 2016

Prima hotel

Boers, 25-7-2016

Wij hebben onlangs met z'n tweeën in hotel Figueretas verbleven en het echt prima naar onze zin gehad. Het hotel is sober en best wel gedateerd wat meubels e.d. betreft, maar schoon. Iedere dag schone handdoeken. Het enigste wat je doet is dochen en slapen op de kamer, dus voor ons verder geen problem. Geen airco, maar wel een ventilator. Wij sliepen met de geopende balkondeur. Tuurlijk hoor je wel eens wat, maar wat wil je in een hotel langs de boulevard. Vanuit het hotel stap je zo het strand op. Personeel is allemaal even vriendelijk. Onbijt is ook prima maar verwacht geen culinaire hoogstandjes. Voor elk wat wils.

Iedere avond worden er zo'n 12 kraampjes voor het hotel opgebouwd en rondom middernacht weer afgebroken. Gezellig.

Vanuit het hotel stap je zo het strand op. Leuke restaurantjes langs de boulevard en met 15 minuten lopen sta je midden in Ibiza-stad bij de haven. Ook kun je vanaf de boulevard vlakbij het hotel met de watertaxi (Aquabus of Seabus) naar Ibiza-stad of Playa den Bossa (enkele reis 3 euro p.p., retour 5 euro p.p.). Hier vertrekt ook de boot naar Formentera. Allemaal vlak voor de deur dus.

Het parkeren van een huurauto bij het hotel is niet echt mogelijk. Vrij parkeren alleen binnen de witte zone; plm. 10 minuten lopen van en naar de auto was voor ons geen problem, het is immers altijd mooi weer en op Ibiza heb je bovendien geen enkele haast, toch? :-)

Veel plezier in hotel Figeueretas!

Gereisd met partner in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Figueretas* bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Figueretas in Ibiza-stad / Eivissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Figueretas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Figueretas scoort een 8.07 uit 10 op basis van 87 reviews.