Hotel Figueretas *

Hotel Figueretas
Figueretas
8,2

84 reviews over Hotel Figueretas in het Nederlands

Het was een super vakantie!

Germaine Nissink-Klaar, 19-9-2017

Het hotel ligt gelijk aan het strand. De kamers waren wel wat gedateerd, maar waren prima. Schoonmaak en schone handdoeken dagelijks. Het ontbijt vonden wij ook prima. Heel vriendelijk personeel. Aanrader een koelkastje huren €4,00 per dag. Ibiza stad ongeveer 20 minuten lopen of met de water taxi voor een retourtje € 4,00 of € 5,00 euro.

Wij vertrokken om 6:30 uur en het ontbijt was vanaf 8:00 uur, maar ze hebben er toch voor gezorgd dat er om 6:00 uur een ontbijtje en koffie voor ons klaar stond.

Gereisd met vrienden in september 2017

Simpel, schoon hotel met goede ligging.

Ilse, 30-8-2017

Wat je kunt verwachten is een simpel hotel, dat dagelijks heel goed schoon wordt gemaakt en waar vriendelijke en behulpzame mensen werken.

Ik zou wel een kamer met balkon/zeezicht boeken. Dit kost t.o.v. een normale kamer 15 euro per dag meer, maar zeker de moeite waard. Bij aankomst hadden wij een normale kamer, maar nadat we dit gemeld hadden dat we graag een andere kamer wilden, was dit 1,5 dag later meteen mogelijk. Heerlijke kamer. Iets ruimer ook dan de vorige (normale kamer). De slaapkamer is ruim genoeg om al je spullen kwijt te kunnen, er staan twee losse bedden, twee nachtkastjes, een soort bureau/tafeltje en een soort schoenenrekje/tafeltje, een tv, en een grote ventilator. Een badkamertje met toilet, wastafel en douche. Echt heel erg schoon. Iedere dag 2 schone handdoeken p.p.

Enige minpuntje vond ik dat er maar twee stopcontacten waren in heel de kamer. Een in de slaapkamer aan de muur die grenst aan de badkamer (maar daar zat bij ons continu de stekker van de ventilator in) en een in de badkamer. Dus niet een stopcontact bij het bed/nachtkastje. Voor opladen van telefoons e.d. vonden wij dit soms lastig.

Ontbijt is goed, maar wel eentonig, maar uitgebreid genoeg. Tot 10 uur in de ochtend kun je ontbijten. Ontbijttip voor buiten de deur: Cappuccino in Marina Botafoch (haven van Ibiza-stad).

Zoals al vaker hier vermeld: bedjes met parasol op het (fijne) strand voor de deur zijn erg duur, in hoogseizoen 30 euro voor 2 bedjes met parasol. Wij kochten een grote standdoek van ruim 2 bij 2 meter (die je daar heel veel ziet) en een parasol (7 euro) en hebben ons daar prima mee gered.

Personeel is echt heel vriendelijk en wil alles voor je doen. De bar bij het restaurant is tot 01.00 uur open en wij gingen dan vaak nog een drankje halen en mochten dat meenemen naar de kamer.

Gereisd met partner in augustus 2017

Gunstige ligging met vriendelijk personeel

Joyce Keasberry, 6-8-2017

Kamers afhankelijk van ligging , goed, niet gunstig kamers aan achterkant.
Gereisd alleenreizend in oktober 2016

Prima hotel - ideale ligging

Cindy, 22-7-2017

Hotel Figueretas ligt recht tegenover het strand van Figueretas. Het is een eenvoudig hotel zonder zwembad. De kamers zijn prima, schoonmaak dagelijks. Enige nadeel is dat er alleen een staande ventilator is.

Kamers met zeezicht hebben een prachtig uitzicht!

Het ontbijt heeft voldoende keus, wel vaak hetzelfde.

In 15 min loop je naar Ibiza stad of je gaat met de boottaxi voor 7 euro pp retour.

Het strand van Figueretas is erg mooi. We hadden een uitstapje gemaakt naar het strand van Cala Llonga maar dit was lang niet zo mooi als bij ons voor de deur. (Ook met de boot vanuit Ibiza stad, 20 euro pp voor retour voor 2x 40 min varen.. Dit was wel een aanrader)

Ik zou hier zeker nog eens terugkomen.

Gereisd met vrienden in juli 2017

plek voor een mooie vakantie

m. de jonge, 15-7-2017

mooi gelegen aan een bouelvard met zandstrand ertegenover. vlakbij ibizastad 15 mi lopen. goede schoonmaak en lekker ontbijt
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooie ligging

jozef_van_oerle, 31-5-2017

Juist terug van 2 de maal hotel figueretas.Het bleek dit jaar een beetje later op gang te komen.Deze keer een kamer genomen met zeezicht,later bleek dat wij daar niet direct behoefte aan hadden.Er bleek ook net dat iets meer lawaai ,te zijn van voorbijgaande feestgangers.Het was ook een gemis dat de bar van het hotel niet zo laat open was,n.m van 13.00 tot 21.00 uur.Niet tegenstaande prijs /kwaliteit nog altijd dik in orde.Het avondmaal werd genuttigd in hotel playa ibiza en was weer heel goed,men moet daar namelijk eten ,indien men half pension neemt,en hoort bij dezelfde keten.Kamers worden tip top verzorgd.Heel goede ligging direct aan het strand ,en op een 15 tal minuten lopen van Ibiza stad.op wandelafstand pier van de waterbus en overzet naar Formentera.Wie wil feesten tijdens de dag uren een beetje verder kan je naar Bora-Bora beach bar
Gereisd met vrienden in mei 2017

prima hotel, eenvoudig maar keurig schoon

rotterdam, 9-3-2017

geen negatieve dingen te melden als je eenvoudig met vakantie wilt, geen 4 sterrenhotel, maar schone kamer, douche en toilet, wat toch wel belangrijk is, heerlijk zo vanuit je hotel het strand op, wij komen hier al 15 jaar dus dat zegt wel genoeg, o ja, je moet wel een kamer boeken met zeezicht.
Gereisd met partner in september 2016

Eenvoudig schoon hotel direct aan zee.

Rob, 28-1-2017

Prijs/kwaliteit verhouding in orde. Kamer zeezicht 2de verdieping is wel een vereiste. Hotel beschikt zelf niet over een zwembad. Gezellige locatie en relaxed strandje direct voor het hotel, echter......... 2 ligbedden en parasol € 24,- !! per dag....en dat zijn nog niet ééns hoogseizoen prijzen.

Kortom, alles okay hier.....schrokken alleen even van de ligbedjes.

Gereisd met partner in juni 2016

fantastisch

Top, 7-10-2016

Mooi hotel, je kunt er heerlijk eten en het personeel is erg aardig.

Wij hadden een kamer met uitzicht tuin, maar gelukkig konden we na een paar dagen verhuizen naar uitzicht zee, fantastisch uitzicht.

Min puntje is geen airco, maar er staat een grote ventilator.

Gereisd met partner in september 2016

Geweldige locatie

Evelien, 3-10-2016

Goed hotel, zeer vriendelijk personeel. Het ontbijt was erg goed iedere dag of gebakken ei met spek of gekookt ei. 4 soorten vers brood, vleeswaren, kaas en zoet beleg. Twee soorten yoghurt , fruit en koeken. Heerlijke koffie of thee. Het warme eten was ook prima, erg uitgebreid. De locatie is perfect, de kamers sober maar schoon. Geen airco aanwezig, dat was in september geen probleem. Goede prijs kwaliteit verhouding. Wij hebben een top vakantie gehad. Alleen de strandbedjes waren extreem duur!
Gereisd met vrienden in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Figueretas bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Figueretas in Ibiza-stad / Eivissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Figueretas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Figueretas scoort een 8.16 uit 10 op basis van 89 reviews.