Camping Tamarit Park ****

Tamarit Park
7,6

WebsiteLink naar website

139 reviews over Camping Tamarit Park in het Nederlands

Mooi en netjes park maar bediening zijn schapen.

Eline, 20-9-2017

Heel netjes park, goed schoongehouden en in de weekenden voldoende animatie voor kinderen. Wij waren er in september dus doordeweeks heb je dan geen animatie en de sportblad zit ook dicht. Niet heel erg voor de rest. Het is wel zo dat er voornamelijk mensen werken die alleen Spaans spreken en het liefst ook geen mensen helpen die geen Spaans spreken. De menukaarten zijn bijvoorbeeld alleen in het Spaans en we moesten elke keer vragen om een vertaling. Ook maken ze zich zeker niet druk. Gemiddeld moet je 15 min wachten voordat iemand je komt helpen om je bestelling op te nemen. Eten en drinken tegelijk bestellen kan niet want dan word t te veel voor ze. Zo zaten we vaak iets van 1,5 uur in het restaurant aan het zwembad om even iets te eten.
Gereisd met partner in september 2017

Eens maar nooit meer

JanV, 19-9-2017

In aanleg een leuke camping maar er zijn toch een aantal dingen die het plezier aanzienlijk bederven. Te beginnen met de verschrikkelijke toegangsweg. Links en rechts muren en hekken en ontzettend smal. Eigenlijk een eenbaans weg. En aan het eind ligt de camping. Als je de pech hebt dat je een tegenligger tegenkomt heb je een serieus probleem. Het tweede negatieve punt zijn de duiven. Vele honderden zitten in de bomen te nestelen en kakken je caravan, voortent en auto helemaal onder. De campingwinkel verkoopt er speciaal hoezen voor dus het probleem is bekend. Mijn derde bezwaar is het berekenen van de Acsi prijs. Bij aankomst krijg je een aantal plaatsen aangewezen waar je met je Acsi kaart mag gaan staan. Wij hadden een plaats(je) gevonden dat ons wel aanstond, maar bij het vertrek werd ons per dag meer berekend. We stonden volgens de kassamevrouw in een Area Preferent. Ze wees ons op een dun stippellijntje op de plattegrond. Het gaat me niet om die toeslag maar het zou netjes zijn om dit bij inchecken te vermelden. Zo voelt het een beetje als oplichten. Hier ga ik zeker nooit meer naar toe!!!
Gereisd met partner in april 2017

Ruim op gezette vakantiepark

Sven Reitsma, 19-8-2017

Animatie s'avonds meer op kinderen afgestemd

Zwembad met veel ligbedjes,mensen die handdoeken op ligbedjes laten liggen worden door de badmeesters verwijderd (de handdoeken)

Goed dat ze dit doen

Sanitair wordt zeer goed schoon gehouden

Personeel is zeer vriendelijk

Bij receptie leggen ze zeer goed uit wat er allemaal te doen is in de omgeving, en waar je dan het beste Heen kan gaan

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie camping en strand!

Fam Hagen, 13-8-2017

Zwembad inderdaad niet heel groot, maar voor ons goed te doen. Tijdens de siësta is het krijgen van n ligbedje met wat geduld goed te doen. Het strand is heel mooi. Omgeven door veel groen en mooie palmbomen en uitzicht op t kasteel. Wel soms lastig om uit de zee te lopen, bij sterke stroming en door de stenen in t zand. Bij hoge golven een flinke uitdaging. Het is een mooie en goed onderhouden camping. Met enthousiast en vriendelijk personeel. En leuke animatie.

Wat ons helaas tegenviel, was onze accommodatie, caravan aloe. Deze was slecht onderhouden, verouderd en niet bepaald schoon. Deze was zijn geld niet waard. De airco, welke geplaatst is op de veranda, zorgde voor overlast. En t was jammer dat hij na een half uur automatisch weer uit ging.

Om te shoppen moesten we de auto pakken. In de directe omgeving is er weinig toerisme. Op een aantal redelijke restaurants na. Dat is niet zo vervelend, maar wel goed om te weten. Via t strand is t kleine centrum van altafulla te bereiken. Wel n zaklamp meenemen. Want er is geen verlichting onderweg.

Wij zíjn om te shoppen in taragona, salou en calafell geweest.

Een korte wandeling langs t kasteel en de kustlijn van tamarit is een aanrader. Erg mooi!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldig

Fam. van 't Wout, 7-8-2017

Wat een super camping. Groot maar daar merk je niks van. Aardige mensen bij de receptie en de winkels. Geen wachtrij bij de verse broodjes. twee restaurants waar je heerlijk kunt eten en een lounge hoek waar je s'avond wat kunt drinken een beetje muziek hier zou leuk zijn. animatie is super.

Via Tui een mobile home lavanda gehuurd. Heerlijke lounge bank tot je beschikking. en 2x per week schone handdoeken en linnengoed.

Keuken spullen mag zeker wel wat meer zijn maar daar houden we de volgende keer wel wat rekening mee. Camping is zeer schoon en een geweldig mooi strand.

Grote kampeerplaatsen heeft de camping.

Veel Spanjaarden op de camping, maar dat is voor de sfeer alleen maar beter.

We gaan hier zeker nog een keer heen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prachtige camping met prachtige ligging.

Familie Bakker, 6-8-2017

Service was prima, prive sanitair op de plaats was top.

Strand is prachtig mooi en ligt tussen een kasteel op rots en plaats Altafulla in.

Zwembad heeft een update gehad maar bad zelf blijft wat klein en door veel sproeien van het gras komt er veel grond aan je handdoek.

Douche knoppen om in te drukken voor water doen het zeer kort.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Grote camping

gerard en truus, 28-6-2017

Tamarit is een grote camping wat de gezelligheid niet bevorderd.

Prachtig zwembad en heel keurig sanitair. Waren hier rond 1 Mei (feestdag in Spanje) dus was het erg druk. Voor ons niet voor herhaling. Smalle toegangsweg.

Winkels in de buurt. Leuk strand.

Gereisd met partner in april 2017

prachtige camping

schaap, 25-6-2017

Aangenaam verrast door Tamarit camping. Bedoeld voor 1 nacht als doorgangscampings, maar een week gebleven. Mooi strand aan de voet van een kasteel. Vriendelijk personeel en sommige plaatsen enorm groot. Het sanitair om door een ringetje te halen. Elke dag worden de paden geveegd met een veegmachine. Een nadeel: als je onder de pijnbomen staat zit je kampeermiddel onder de duivenpoep.
Gereisd met partner in juni 2017

Prachtige camping

Ingrid, 5-5-2017

Mooi aangelegde camping, alles is erg netjes en straalt ook goede sfeer uit. Wij zaten in bungalow Tamariu. Aanrader, zgan, mooi aangelegde tuin, huisjes met veranda en van alle gemakken voorzien. Wel jammer dat het zwembad in het voorjaar van 11.00-17.00 uur open is, ook met mooi weer. Verder hadden we een kluisje in het huisje wel fijn gevonden( en een extra spiegel). Het enigevwat we gemist hebben zijn de mooie kleine baaitjes in de omgeving.
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Schoon, mooi en fantastisch aan het strand gelegen

Dennis Roosendaal, 25-9-2016

Tamarit park is een erg mooie camping. Wat opviel was dat het erg schoon was, zowel sanitair als de camping zelf! De geasfalteerde wegen werden elke dag schoongemaakt met een veegmachine, prullenbakken nooit overvol en de kampeerplekken waren goed onderhouden en duidelijk afgescheiden! Direct aan het mooie zandstrand, met douches en een leuk strandrestaurant! Enige nadeel is dat je altijd met de auto of fiets weg moet van de camping omdat geen dorpje oid op loopafstand is! Als we weer naar Spanje gaan, dan zeker weer naar Tamarit park!
Gereisd met jonge kinderen in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Tamarit Park bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tamarit Park in Tamarit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tamarit Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Tamarit Park scoort een 7.59 uit 10 op basis van 166 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: