8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel PortAventura Hotel PortAventura**** bij :

22 reviews over Hotel PortAventura Hotel PortAventura in het Nederlands

Top hotel

Tom, 8-9-2016

Het is een mooi hotel. Alleen spreekt men er geen Nederlands en het Engels is niet al te best. Je moet ook zelf naar de weg naar de restaurants en de bagage ruimte. Het eten is zeer goed en de keuze is enorm; 5 verschillende soorten vlees, 2 soorten vis, 2 soorten pasta, 1 of 2 soorten pizza. Daarnaast sla, wortelen, bonen, mais, soep, ijs enz. Ook het ontbijt is top met spek, ei, kaas enz.

De kamers zijn prima, netjes en het bed is ruim genoeg. Het kluisje en de koelkast zijn gratis te gebruiken.

Het pretpark en het Costa Caribe zijn top. Je hebt zeker 2 dagen nodig om het pretpark volledig te beleven en dit is inclusief express pass voor onbeperkt toegang.

De loopafstand naar Salou is ongeveer 15 minuten. De weg naar Salou loopt af, dus de terugweg loopt op en kan in de hitte behoorlijk vermoeiend zijn. Omdat dit hotel zich naast het pretpark bevindt en in de buurt van Costa Caribe is de ligging ook in orde.

Gereisd alleenreizend in september 2016

Super tijd gehad!

Fam. Vanlommel-Heylen, 5-8-2016

We zijn van 11-18juli 2016 geweest naar dit hotel. Het eten was lekker, het personeel was vriendelijk. Park was super mooi! Wij zelf en zoontje van 2 jaar hebben er een leuke tijd gehad! Leuke attracties en mooie show op het water 's avonds met vuurwerk. Ze zijn ook streng op de veiligheid wat een goede zaak is. Hij mocht niet op alle attracties wegens te klein maar er was nog genoeg alternatief voor hem. Housekeeping was heel attent en zag dat we een kindje van 2 jaar bij hadden. Elke dag voor 15u was de kamer proper zodat ons zoontje zijn middagdutje kon doen. Het buffet was uitgebreid en lekker. Oke er waren vaak dezelfde dingen bij maar toch was er variantie. Het was lekker. De bediening voor de drank was ook vlot. Vooral de aperitief hapjes vonden we heel lekker! Iedereen vind er wel iets lekkers om te eten. Ook voor jonge ouders, het personeel kon ge zelfs 's avonds vragen om een flesje te vullen met melk voor het kleintje. Deden ze niet moeilijk over. Ge kunt ook het flesjes 's morgens aan het ontbijt vullen voor 's avonds. woody & Betty Boop kwamen regelmatig op bezoek als we buiten aan het eten waren. Dit was wel fijn. Vlotte toegang tot het park. Ook op onze vraag om een kamer te hebben dicht bij het zwembad is ingegaan. De kinderdisco is ca va niet wauw maar oke. Beetje flauw over-acting van de dame in kwestie maar goed. ons zoontje vond het leuk. Verder waren er wel geen shows. Dat is wel beetje jammer. Er rijd elke voormiddag op vaste tijden een gratis shuttle naar het centrum van Salou. En deze komt op vaste tijd terug richting hotel. Wandelen naar centrum is te doen maar niet voor elke dag vind ik. Is toch wel een eindje wandelen. Maar met die shuttle is dat perfect te doen. ook het zwembad is leuk voor de kinderen. Voor ons was het echt een fijne vakantie en een aanrader!
Gereisd familie in juli 2016

Leuk resort

Vd berg, 11-9-2015

Echt een pretpark hotel, druk bij het onbijt en lekker rustig als je op tijd naar het avond buffet gaat. Bijna geen Nederlanders te vinden. Doordat iedereen overdag naar het park gaat is het zwembad heerlijk rustig, wel koud.

Onbijt is goed, avond eten ook maar kan soms wel wat warmer. Kamers zijn normaal , als je een lange vakantie hier hebt wordt je al snel aan zwembad zijde geplaatst wat een erg mooi uitzicht geeft. Liggen letterlijk tegen het pretpark , lopend naar Salou is eigenlijk niet doen. Kortom een goede week gehad en volgend jaar denk voor de 3e keer hier naar toe.

Gereisd familie in september 2015

Mooi hotel met directe toegang tot pretpark

Lin-B, 15-8-2014

Hotel Port Aventura voldeed aan onze verwachtingen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, kamers zijn niet groot, maar op zich oké. Jammer was wel dat men niet kon voldoen aan ons verzoek om een tweepersoons en twee eenpersoonsbedden in de kamer. Omdat wij daar al bang voor waren, hadden we heel brutaal een luchtbed meegenomen met beddengoed. Zo hadden onze kinderen toch ieder hun eigen bed. Bij het hotel zijn twee zwembaden, waarvan één heel groot. Hier kun je ook prima liggen op één van de gratis ligbedden, al is een plaatsje in de schaduw soms moeilijk te vinden. Het ontbijt is geweldig. Je kunt het zo gek niet bedenken of het is er. De directe toegang tot het pretpark (waar je onbeperkt in en uit kunt lopen) is heel handig. Ook loop je heel eenvoudig naar het aquatic park. Is helaas niet in de prijs inbegrepen, maar de uitgave voor een dagje wel waard. Het is geen goedkoop hotel, maar wij hebben het er al met al naar de zin gehad.
Gereisd familie in augustus 2014

fantastisch

gerhard.norre, 5-8-2014

hier 7 dagen verbleven (wel wat lang) na ons verblijft in hotel onabrava Santa sussana, leuke is dat je in elk restaurant kan eten mits kleine opleg in het hele park of ander hotel. Park is prachtig en verzorgd, elke avond vuurwerk en parade, open tot 24:00uur, buffet en resto's zijn lekker, zie tips. Het was een zeer leuke ervaring maar voor 7 dagen beetje teveel wandelen, park is enorm....
Gereisd familie in juli 2014

Geen 4 sterren waard

ray, 7-5-2013

Dit hotel hoort geen sterren te hebben zeker niet qua service ligging is oke kamers zijn geverfd en nieuwe gordijnen hangen er maar dan wel spaanse slag gedaan. de bedden zijn uitermate terleustellend klein en niet comfortabel dus let hier op als je met grotere kinderen gaat. ontbijt was goed en gevarieerd. s`avonds minidisco voor de kids. neem ook je eigen badhandoek mee van huis want die krijg je hier ook niet. ook geen leuke extra`s op de kamer zoals slippers,badjas, badkamer spulletjes etc. Schoonmaak was ook met de spaanse slag de vloer bleef zwart afgeven. Zwembad was groot genoeg niet verwarmd.
Gereisd familie in mei 2013

Geweldig Hotel

Liesbeth, 5-9-2009

Wij hebben hier een supervakantie gehad.Heel gezellig hotel. Goed eten. Goede kamers. Pretpark rechtstreeks aan het hotel. Gewoon geweldig voor kinderen. Wij hadden wel geluk dat het park tot 24.00 uur open was. Beachclub ook heel mooi. Je mag ook gebruik maken van het aquapark wat ook heel erg leuk is. Kortom je hebt hier een geweldige vakantie
Gereisd met partner in september 2009

hotel was een topper

anja, 4-9-2009

wij zijn overgeboekt van el paso naar port aventura.het is een super lux resort .wij zijn er echt over te spreken .kamers waren geweldig.bedjes aan de zwembad waren er vol op .dus je hoeft niet om een bedje te vechten.eten was super goed je kon uit 5 soorten vlees kiezen.en vis lag er ook volop.wij zijn ook bij de beach club geweest is echt prachtig.het hotel is ook super mooi aangelegd.echt een echte aanrader.
Gereisd familie in september 2009

prima vakantie

ingrid, 2-8-2009

Wij waren overgeboekt van El Paso naar Hotel Port Aventura,(door de opening van een nieuw hotel en tegenvallende boekingen )i.v.m.sluiten hotel El Paso. Dit hotel is net iets luxer dan El Paso en dichter bij Port Aventura, prima hotel goed eten ontbijt was in juli tot 10.30. Prachtige beachclub bereikbaar met hotelbus. Enige minpunt was dat het park i.p.v. 24.00 uur al om 20.00 uur sloot, pas vanaf 19 juli tot 24.00 uur geopend
Gereisd familie in augustus 2009

Marko, 28-9-2007

Ik ben er geweest in Mei maar vond alles mooi en prachtig alleen een supergroot nadeel en had helaas wel invloed op onze vakantie dat je ontbijt had tot net 09.30 uur anders was er geen ontbijt en ik was met 2 kids dus rond 08 uur waren al wakker om te gaan eten maar elke avond lig je natuurlijk laat in bed omdat je vakantie hebt. NOu word maar wakker, echt belachelijk
Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel PortAventura Hotel PortAventura in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel PortAventura Hotel PortAventura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel PortAventura Hotel PortAventura scoort een 8.39 uit 10 op basis van 22 reviews.