Camping Cala Gogo ****

Cala Gogo

Zoover award

WebsiteLink naar website

528 reviews over Camping Cala Gogo in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad. Goed weer.

Jörgen, 20-9-2017

Prima faciliteiten. Mooi zwembad. Prachtig zandstrandje met helder en warm zeewater. Het eten en de bediening in het restaurant van de camping was niet zo goed. Wel een prachtig uitzicht trouwens.
Albert Barrachina Manager Cala Gogo, Director, 21-9-2017

Thanks Jörgen for your review.

We hope you come back soon.

Heerlijk genoten met ons gezin van zon zee zwembad

Hans Bottenberg, 20-9-2017

Animatie meiden waren super!!zwembad was geweldig mooi strand alles schoon
Gereisd met vrienden in augustus 2017
Albert Barrachina Manager Cala Gogo, Director, 21-9-2017

Great Hans.

We love you like it. We hope to see you next summer.

Fantastische camping met zeer goede faciliteiten

Monique van Rooijen, 20-9-2017

Echt een aanrader. Mooie camping, ruime plekken. Goede faciliteiten. Zeer schoon sanitair
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Albert Barrachina Manager Cala Gogo, Director, 20-9-2017

Bedankt Monique voor uw opmerkingen. Bedankt voor uw review. Het zal zeker andere kampeerders helpen om een beter idee van Cala Gogo te krijgen.

hartelijk

Geweldig

Astrid, 19-9-2017

Wij vonden deze camping geweldig.

Ja we wisten dat het een terrassencamping was maar dat was voor ons geen probleem (kregen we de nodige beweging☺️)

Wij stonden op de camping zelf met onze tent en het uitzicht was fantastisch.

Elke ochtend als ik mijn tent uitstapte genoot ik er weer van.

Het strand is druk in het hoogseizoen maar dat weet je als de camping vol is.

Strand zelf vond ik ook prachtig, heerlijk water en die baaitjes waren fantastisch om te zien.

Restaurant vond ik wel wat minder.

Tapas mogen de naam tapas eigenlijk niet hebben.

En bij de bakker..... zoveel keus heb ik nog nooit op een camping gehad. En om t lange wachten tegen te gaan, koop een toaster en haal s middags brood en de volgende ochtend even in de toaster en je hebt lekker een vers broodje.

Wij komen zeker terug op deze camping.

En naar Platja D'aro lopen is prima te doen om even lekker te eten of op een terrasje te zitten.

Er is in de buurt zoveel te zien.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie camping, accomodatie onder de maat

Liesbeth, 4-9-2017

Leuke camping voor kinderen t/m een jaar of 14. Eindeloos speelplezier in het zwembad. Helaas willen de lifeguards nog weleens een stokje steken voor dat plezier. Niets mag. Geen bal, geen opblaasband, geen bommetje en alleen op je billen van de glijbaan etc. Uiteraard ook voor de veiligheid van de kleintjes maar je kunt ook overdrijven. De camping is mooi en schoon.

Vorig jaar zaten we in de bungalow van reisorganisatie, keurig. Dit jaar in de bungalow van de camping zelf, Vista. Was het eerste seizoen open maar nu al vies en uitgewoond. Kapotte pannen, een zwartgeblakerde BBQ, dikke laag stof onder het bed. Het hele huisje oogt onaf. Alles staat in de grondverf. Bovendien is het huisje heel gammel. Alle deuren kraken en alles is scheef. Geen waar voor je geld. Wij hadden het huisje voor 4/6 personen. Flink aan de prijs dus dan mag je wel wat meer verwachten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Nooit meer Cala Gogo voor ons!

Lisette, 3-9-2017

Grote terrassencamping met veel te kleine plekken en te weinig speelruimte rondom de caravans. Wij hadden een mobile home Mistral Plus geboekt waar bij beschreven stond dat deze op het strand gelegen was, maar vanaf onze caravan was het strand niet eens te zien! Caravan was oud, zowel lekkage bij de douche als de keuken gehad. Ook het beddenpakket raad ik niet aan, je betaalt teveel geld en je krijgt er 1 laken voor.

Het strand bij de camping is te klein voor het aantal bezoekers, maar wel veel mooie kleine baaitjes in de buurt. Animatie liet ook te wensen over, meiden deden erg hun best, maar hadden het materiaal niet om er wat van te maken! Wij willen zeker nog wel een keer terug naar deze omgeving, maar voor ons geen Cala Gogo meer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie camping, prachtige ligging maar geen rust

Jan, 2-9-2017

De belangrijkste troef van Cala Gogo is zijn ligging, temidden de prachtige heuvels van de Costa Brava. Het is een mooie terassencamping met goede voorzieningen, een aangenaam grof-zandstrand (doch klein uitgevallen voor de massa campinggasten), een eerder middelmatige keuken (Spaanse gerechten uit blik met een Nederlandse touch) en ... geen minuut rust tussen 8u 's ochtens en tot lang na middernacht. Meer dan 7 uurtjes slaap per nacht waren ons nooit gegund: disco, overlast van aangrenzende camping, campinggasten die zonder respect voor anderen hun fuiven aan de tent verderzetten, nachtlawaai van jongeren op de speeltuintjes, luidruchtige voetballers in de ochtend, auto's ook na middernacht, het is altijd wel iets. De camping geeft aan dat hier toezicht op wordt gehouden maar men heeft de massa gewoon niet onder controle. Frustraties hierover hebben helaas de bovenhand gekregen tijdens onze vakantie en dus was het al vrij snel duidelijk dat we hier niet meer terugkeren. Een aanrader als je komt om te feesten maar (tijdens het hoogseizoen) minder geschikt voor gezinnen met jongere kinderen.

Top camping in spé

Sarah, 1-9-2017

Dit kan een top camping worden, mits ze wat aan het restaurant doen ( kwaliteit van het eten en wat meer Spaans eten) en de meeste sanitair blokken ( die zijn verouderd, worden wel goed schoongemaakt maar in de beschadigde w.c. brillen blijven bacteriën zitten).

Top zwembad!

Geweldig uitzicht!

En hele mooie plekken, maar ook minder mooie plekken. Voor uitleg van de plek eerst even de camping of organisator bellen.

Mooiste camping in deze omgeving, vind ik. Leuke disco avonden.

Wij hadden bij een touroperator een mooie safari tent geboekt. Die lag wat afgezonderd, vonden wij wel lekker.

Tip: loop langs het strand naar het volgende strand( trap omhoog) bij strandje 2 moet je even weer naar de hoofdstraat lopen ivm omgevallen boom en zo loop je naar hele verschillende prachtige strandjes tot aan Platja d'aro.

Voor ons was Platja d'aro de eerste keer. Nederlandse enclave, wij kwamen veel bekenden tegen. een frikandel speciaal kan je bijna overal bestellen 😬Je kan er goed shoppen!!!

Nooit meer!

Dennis Steegman, 31-8-2017

Hadden een bungalow Ona gehuurd aan het strand, Prijs-kwaliteit ver te zoeken. Hoop herrie s nachts op het strand. Pas na meerdere malen klagen is er hier verbetering in gekomen.

Flinke discussies gehad over handdoeken pakketten. Hier rekent men 14€ per pakket. Handdoeken zijn verre van schoon en voor deze prijs kan je ze beter kopen. Hebben in 2 weken tijd met 4 personen 224€ aan handdoeken uitgegeven. En dan weg gezet worden door een manager als Goedkope Hollander!!!

Hygiëne in het algemeen zeker voor verbetering vatbaar. Zwembad mag echt een stuk schoner. ook rond de gehuurde huisjes mag het schoner!

Jaren lang op Ballena Alegre gezeten waardoor we een bepaald verwachting hebben. Advies aan management om daar eens te gaan kijken hoe het ook kan. Gevraagde prijzen vragen een bepaald verwachtingspatroon waar gewoonweg niet aan voldaan kan worden!

Enige positieve is de ligging. Vlakbij Patja D'Aro. Schitterende natuur en ditto uitzicht

Albert Barrachina, Director, 4-9-2017

Thanks for your comments. Customer reviews help us improve. That is why we wish to thank you.

The bungalows ONA are the bungalows that are closer to the beach. They are very close to the beach. Sometimes it happens that people who are on the beach, outside the campsite, can make noise. Our security staff watches for this to happen or to happen for the shortest possible time.

Towel rental is optional and can be booked via the web, where the price is clearly indicated. Towels are generally reserved by people who come by plane or for a few days, because if they are many days, it may happen that the rent is more expensive than the purchase. But that is in any case decision of the customer when making the reservation. If once here, you do not want to rent towels any more, you can always cancel the rent for the rest of the days.

We agree that the camping Ballena Alegre is a great campsite and we take note about your appreciation on the expectations.

Thanks again for your comments.

regards

Leuk voor 1 week, en dan hop weer verder!

Anton, 23-8-2017

Zaten in een Stacaravan van de Camping zelf, aan de strandzijde! nou nou, ben wel iets gewend, maar wat een slechte bedden, deed mij aan een reportage over buitenlandse gevangenissen denken. Dun, niet ademend en op een plank. Verder compleet maar oud... Maar daar stond een mooi aangelegde tuin, een schitterend uitzicht en alles dicht bij de hand ( Strand, bar, animatie ) tegenover. Zwembad moet je niet voor gaan, Overbevolkt, handdoekjes leggen en het toezicht wordt ondergesneeuwd door de Puberende medemens. Eten, drinken en ijsjes allemaal goed, zeker voor zo`n grote camping en gunstig geprijsd en zeer royaal gevulde glazen. Bediening bij het strand erg vriendelijk, boven bij het zwembad wat minder enthousiast. Je kunt hier alle drukte opzoeken, maar ook de rust, maar net wat je wilt. Blauwe ( kids ) en gele ( + 18 ) bandjes zorgen voor Alcohol beperking, al werkt deze niet door vriendjes met rugzakken bier en wijn. Al met al, Leuk voor een keer, Maar niet weer!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Cala Gogo bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cala Gogo in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cala Gogo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Cala Gogo scoort een 7.97 uit 10 op basis van 598 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: