Beoordelingen Camping Solaris Beach Resort****

Solaris Beach Resort****
293 beoordelingen
Beoordelingen Camping Solaris Beach Resort****
Hoteli Solaris 86, HR-22000, Sibenik

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Solaris Beach Resort**** in Sibenik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Solaris Beach Resort**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Solaris Beach Resort scoort een 8,0 uit 10, op basis van 293 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Solaris Beach Resort**** in Sibenik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Solaris Beach Resort****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Solaris Beach Resort**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 170 vakantiefoto's van Camping Solaris Beach Resort**** vinden. Je kunt 4 video's van Camping Solaris Beach Resort**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Kroatië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Dalmatië. Vergelijk Camping Solaris Beach Resort**** met andere accommodaties in Sibenik.
Even geduld a.u.b.

7,3
7,6
8,4
6,6
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, 2014
"Mooi, compleet, luxe"vertalen
familie Meerssman
8,0

22-08-2014 Jammer dat je voor al het extra's moet betalen, speelkussen in de zee, het treintje dat op de boulevard heen en weer rijd, bedden ah strand terwijl er bijna geen plek is om zonder een bed te gaan liggen;
Excursies vanaf resort zijn erg prettig en goed; zwembadwater is ook zout dat is minder fijn;

"Twitter beoordelingen"
24-07-2013 @MoHoutzager Dank, camping #Solaris #Sibenik aanrader! #Topbestemming “@lowievangorp: @MoHoutzager plezier straalt ervan af #welkomthuis” --- Bron: https://twitter.com/MoHoutzager/status/359935883287728128
met oudere kinderen, Aug. 2014
"Zeer mooi resort, veel mogelijk(tegen betaling)"vertalen
familie Welling
8,0

22-08-2014 Tegen betaling kun je veel ondernemen op/via het resort. Heb je kleinere kinderen, dan moet je de knip nogal eens trekken.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Mooie plek"vertalen
familie Meijer
8,0

21-08-2014 Het uitzicht op zee was wel bepalend voor de goede beoordeling.

"Groot, maar niet storend"vertalen
Nicolle
6,0

17-08-2014 Het is een mega groot park met hotels, stacaravans, bungalows en tenten. Wij hebben 1 keer gebruik gemaakt van de ligstoelen, maar eigenlijk vonden we het strandje naast het kleine zwembad veel leuker. En dan creëer je van picknickdekens en strandlakens zelf een plekje in de zon of in de buurt van bomen. En af en toe een kopje koffie of een pils of een cocktail pakken bij strandbar Beach club 55. Eten op de camping is goed en inderdaad duurder dan buiten het park, maar het terras met de grote houten tafels onder de bomen of eten in het nagebouwde Dalmatische dorp is wel erg leuk en sfeervol.
De beste aanschaf van te voren waren de waterschoenen. Kiezels, zeeëgels waar je maar kijkt.
Al met al hebben wij een hele leuke vakantie gehad op het park.

"Chaotisch, te groot!"vertalen
van aken
6,0

25-08-2014 onmens groot, geen organisatie, slechte communicatie. geen calamiteiten plan. verschrikkelijke harde dance muziek bij barretjes op het strand.
voor ons nooit meer!

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Mooie camping maar niet alles is inclusief!"vertalen
Johan
7,0

24-08-2014 Wij stonden met onze eigen caravan op plaats 206, dit is een A plaats. Sanitair zeer schoon. Veel mogelijkheden voor kinderen, zwembaden, treintje, aquapark, waterfietsen, speelpark in de zee, zwembaden met glijbanen. Voor alles moet betaald worden: Aquapark € 17 pdag/pp, treintje 1 ritje €2 pp, Glijbanen €6,50 p/dag pp en 1 uur outdoor springkussen in het water is ook €6,50 pdag/ pp. Tijdens het programma Campinglife, waar deze camping in 3 afleveringen te zien was, kwam dit niet tot uiting. Daar werd gezegd, nog even zwemmen in het Aquapark vlak voor het avondeten. Dit doe je niet zomaar met 4 personen. Vanaf 6 uur mag je vertrekken daardoor vanaf 5 uur zeer rumoerig op de camping. Bij het online boeken berekenen ze € 70 adminkosten, wij dachten dat dit een aanbetaling was, bij afrekenen hoorden wij dat dit niet in mindering werd gebracht als zijnde aanbetaling. Dit wordt ook nergens vermeld

met oudere kinderen, 2014
"Naar verwachting"vertalen
familie Huikeshoven
4,0

06-08-2014 Jammer dat de inventaris niet meer compleet was eer misten pannen lepels messen etc

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Ideaal voor de watersport liefhebbers"vertalen
familie Verberk
8,0

26-08-2014 Zeer mooie ligging en redelijk wat privacy omdat de chalets niet al te kort op elkaar staan en omdat ze verspreid staan. Alle faciliteiten je wenst zijn in principe op het resort aanwezig alleen lastig dat je voor sommige dingen moet bijbetalen

"In een woord Fantastisch"vertalen
margit
9,0

23-08-2014 Wij hebben 2 weken op de camping gestaan. Stonden vrij neutraal bij de toiletgebouwen. Konden uit drie gebouwen kiezen enigste nadeel, als je rond 6 a 7 uur wil douche had je kans dat er 5 voor je stonden te wachten.
Wij hebben genoten ondanks de drukte was er veel te doen misschien wel voor een vergoeding maar dat wisten we van te voren al. De WIFI was inderdaad niets slechte verbinding maar een prepaid kaart van tele2 voor 50 kuna had 3 gb internet en kon je gewoon bellen naar familie, dus misschien een tip voor degene die volgend jaar gaan. wij gaan volgend jaar weer willen nog wat zien zoals split, en Zadar in het donker want dan schijn je een sterrenstelsel te hebben. We hebben Zadar, Trigor en Sibenik bezocht allemaal de moeite waard. Zo ook de krk watervallen en de pliviche meren..Op de camping was inderdaad alles veel duurder dan buiten de camping.

"Leuke camping !"vertalen
mm.veen
4,0

19-08-2014 Grote caming, we waren in een tent van vancansoleil. Deze stonden gezellig, chaotisch door elkaar heen. De afstand naar het sanitairgebouw was wel wat ver. De afstand naar de zee, prima. Springkussen op zee, strandbedjes, tennis, glijbanen bij het piratenbad...allemaal tegen betaling maar...dat wisten we dus was geen ergernis. Eten op de camping was prima, vooral het restaurant in het dalmatisch dorpje en de pizza maar...wel wat duurder dan buiten de camping. Kinderen van 13 en 15 gingen 's avonds naar het piratenschip, dat vonden ze leuk en was prima maar...veel was er verder ook niet te doen voor die leeftijdscategorie. Sibenik was leuk, vooral 's avonds. Waterschoentjes heb je wel nodig in de zee. Als je wilt snorkelen, ga naar het diving-centre op de camping, daar kun je met een boot voor duikers mee en is een stuk goedkoper dan op de camping boeken. Dat geldt trouwens voor alle excursies, rechtstreeks boeken scheelt een boel geld. Wij hadden twee geweldige weken op Solaris.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?