Beoordelingen Camping Solaris Beach Resort****

Solaris Beach Resort****
306 beoordelingen
Beoordelingen Camping Solaris Beach Resort****
Hoteli Solaris 86, HR-22000, Sibenik

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Solaris Beach Resort**** in Sibenik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Solaris Beach Resort**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Solaris Beach Resort scoort een 8,0 uit 10, op basis van 306 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Solaris Beach Resort**** in Sibenik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Solaris Beach Resort****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Solaris Beach Resort**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 226 vakantiefoto's van Camping Solaris Beach Resort**** vinden. Je kunt 4 video's van Camping Solaris Beach Resort**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Kroatië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Dalmatië. Vergelijk Camping Solaris Beach Resort**** met andere accommodaties in Sibenik.
Even geduld a.u.b.

7,4
7,6
8,4
6,6
Toon score en beoordelingen van:
met een groep, Aug. 2014
"Druk, kindvriendelijk, veel te beleven."vertalen
familie Jausovec
8,0

28-08-2014 Zeer mooie omgeving en centraal gelegen camping. Wel zeer groot, niet voor de rustliefhebber ;)

"Twitter beoordelingen"
24-07-2013 @MoHoutzager Dank, camping #Solaris #Sibenik aanrader! #Topbestemming “@lowievangorp: @MoHoutzager plezier straalt ervan af #welkomthuis” --- Bron: https://twitter.com/MoHoutzager/status/359935883287728128
met oudere kinderen, 2014
"Mooi, compleet, luxe"vertalen
familie Meerssman
8,0

22-08-2014 Jammer dat je voor al het extra's moet betalen, speelkussen in de zee, het treintje dat op de boulevard heen en weer rijd, bedden ah strand terwijl er bijna geen plek is om zonder een bed te gaan liggen;
Excursies vanaf resort zijn erg prettig en goed; zwembadwater is ook zout dat is minder fijn;

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Zeer mooi resort, veel mogelijk(tegen betaling)"vertalen
familie Welling
8,0

22-08-2014 Tegen betaling kun je veel ondernemen op/via het resort. Heb je kleinere kinderen, dan moet je de knip nogal eens trekken.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Mooie plek"vertalen
familie Meijer
8,0

21-08-2014 Het uitzicht op zee was wel bepalend voor de goede beoordeling.

"Groot, maar niet storend"vertalen
Nicolle
6,0

17-08-2014 Het is een mega groot park met hotels, stacaravans, bungalows en tenten. Wij hebben 1 keer gebruik gemaakt van de ligstoelen, maar eigenlijk vonden we het strandje naast het kleine zwembad veel leuker. En dan creëer je van picknickdekens en strandlakens zelf een plekje in de zon of in de buurt van bomen. En af en toe een kopje koffie of een pils of een cocktail pakken bij strandbar Beach club 55. Eten op de camping is goed en inderdaad duurder dan buiten het park, maar het terras met de grote houten tafels onder de bomen of eten in het nagebouwde Dalmatische dorp is wel erg leuk en sfeervol.
De beste aanschaf van te voren waren de waterschoenen. Kiezels, zeeëgels waar je maar kijkt.
Al met al hebben wij een hele leuke vakantie gehad op het park.

"Heerlijke vakantie gehad."vertalen
familie van de Veen
8,0

31-08-2014 Super mooie accommodatie en op een mooie plek. Uitzicht op zee.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Groot maar heel mooi resort"vertalen
familie Boutkan
8,0

31-08-2014 Wij zaten in een stacaravan van touroperator. Perfecte locatie aan het strand en boulevard. Daardoor wel veel mensen langs je caravan dat was even wennen maar het uitzicht maakt alles goed. Let wel op, met de stacaravan van touroperator sta je niet op de camping maar bij de hotels, ver van de campingfacaliteiten ( de wasserette bijvoorbeeld gingen we met de auto heen)maar ook wel rustiger daardoor. Het resort is prachtig, heel groot maar straalt veel rust van uit. Wij hebben echt een super vakantie gehad daar, maar je moet je goed realiseren dat het heel levendig is. Er is genoeg te doen, maar alles tegen betaling. Het aquapark vonden wij erg tegen vallen zeker als je bedenkt wat je ervoor moet betalen. En het water was heel erg koud. De midgetgolf was weer erg leuk en goed betaalbaar. We hebben er ook prima gegeten maar de prijzen zijn hoog in vergelijk met de rest van Kroatië.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Grote camping met veel facilitieten"vertalen
familie Meer-boerma...
8,0

29-08-2014 het nadeel van onze plek was dat de caravan voor een hotel gelegen was waar de hele dag tot 24 uur savonds een levendige luidruchtige animatie was. Minder geschikt.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Mooie, maar luidruchtige en dure camping"vertalen
Stella
5,0
5,0
6,0

28-08-2014 Wij hadden een tent van touroperator die goed gelegen was en prima beviel. De camping zelf is zeer groot, maar wel mooi aangelegd. Wij hadden onze fietsen mee en dat was geluk hebben. De restaurants zijn erg duur. Een pizza voor € 10,-, terwijl je in de badplaatsen € 7,- betaalt. Een erg klein wijntje (0,1 liter) voor € 3,20. Beslist geen Kroatische prijzen. De zwembaden missen faciliteiten voor kleine kinderen, erg zijn geen kleine glijbanen of fonteintjes o.i.d. Tot 3.00 uur 's nacht harde muziek. Stilte geldt voor gasten van 0.00 tot 6.00 uur. Wij zijn makkelijk, maar ik kan me voorstellen dat sommigen zich kapot ergeren aan de herrie. Al met al een 7, omdat wij zo'n gezellige plek met dito buren hadden en makkelijke slapers zijn.

"Chaotisch, te groot!"vertalen
van aken
6,0

25-08-2014 onmens groot, geen organisatie, slechte communicatie. geen calamiteiten plan. verschrikkelijke harde dance muziek bij barretjes op het strand.
voor ons nooit meer!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?