Beoordelingen Camping Solaris Beach Resort****

Solaris Beach Resort****
249 beoordelingen
Beoordelingen Camping Solaris Beach Resort****
Hoteli Solaris 86, HR-22000, Sibenik

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Solaris Beach Resort**** in Sibenik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Solaris Beach Resort**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Solaris Beach Resort scoort een 8,0 uit 10, op basis van 249 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Solaris Beach Resort**** in Sibenik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Solaris Beach Resort****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Solaris Beach Resort**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 153 vakantiefoto's van Camping Solaris Beach Resort**** vinden. Je kunt 4 video's van Camping Solaris Beach Resort**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Kroatië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Dalmatië. Vergelijk Camping Solaris Beach Resort**** met andere accommodaties in Sibenik.
Even geduld a.u.b.

7,4
7,6
8,4
6,3
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, jul 2014
"Mooie camping, maar geen volgende keer"vertalen
frank
4,0
3,0

28-07-2014 Solaris Beach resort ziet er prachtig uit. Diverse restaurantjes, ijsbarren en of mogelijkheden om iets te drinken. Goede ligging om dagtochtjes te maken.
Wij vonden het echter te groot en hadden er wat meer van verwacht. Wij vonden omgeving niet mooier dan Istrie. Door de grootte misten wij toch ook wat gezelligheid. Er wordt voor de kinderen eigenlijk niets georganiseerd en s'avonds is er ook weinig vertier voor ouderen. Wij hadden de eerste week veel overlast van Salsa club ( een week lang herrie van 24.00 - 07.00 uur) en de dagelijkse dreun van beach club 15.00 - 20.00) komt je na een paar dagen ook de strot uit. Dit laatste had ook wel te maken met de centrale ligging van onze staancaravan (adria more). Prima staan caravans (mooie schaduwplaats) en centraal gelegen. Stranden zijn mooi en het water mooi helder. Wij hebben een fijne vakantie gehad, maar volgend jaar weer Istrie.

"Twitter beoordelingen"
24-07-2013 @MoHoutzager Dank, camping #Solaris #Sibenik aanrader! #Topbestemming “@lowievangorp: @MoHoutzager plezier straalt ervan af #welkomthuis” --- Bron: https://twitter.com/MoHoutzager/status/359935883287728128
met oudere kinderen, jul 2014
"Prima camping"vertalen
hban
7,0

28-07-2014 prima camping resort een enorm groot complex waar je tegen betaling verschillende activiteiten kunt doen (zoals de diverse zwembaden).
erg druk . een van de weinige zwembaden in de buurt.
er is een zwembad bij de camping maar die is redelijk klein.
prima strand met kiezels wel. maar heerlijk weer gehad en dan is het al voor 75 % geslaagd.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Groot, maar das ook alles"vertalen
benboogaard
5,0
2,0
4,0
2,0

14-07-2014 Grote camping met schone wc's (pré)

De camping erg prijzig voor hetgeen wat je krijgt
Voor de glijbanen bij de piratenboot en treintje betaal je 50 kuna per dag en voor het waterpark betaal je dacht ik 100 kuna.. Prijzen op de camping zijn voor Kroatische begrippen erg duur! (65 kuna waar je naast het restaurant bij Plodine slechts 30 betaald)
Wifi krijg je 20 minuten gratis, maar het is onmogenlijk om daarop in te loggen. Je kan ook een internetkaart van 24 uur komemaar dan nog is het bijna onmogenijk om in te loggen.
Er zijn 2 speeltoestellen.

Ondanks de grote plekken is het nog hutjemutje. Mensen lopen langs je tent om naar de WC te gaan, verder een hoop lawaai op de camping.

Het is vanaf de camping wel 15 minuten lopen naar het einde van het complex, want naast de camping zitten er ook nog 4 hotels op hetzelfde terrein.

Uiteraard kan je wel naar het stand waterschoenen mee want er liggen al snel zeeegels!

Met regen gaan veel dingen niet open en is er niets te doen.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Groot en druk"vertalen
elise
6,0

22-07-2014 we zaten gelukkig in een rustige hoek ( mobile home gebetsroither) maar hoorde vaak muziek tot in de vroege uurtjes en moet er niet aan denken dat je daar in de buurt staat . Onze dochter van 11 heeft zich prima vermaakt maar we missen toch zoetwater zwembaden en alles wat dichter bij elkaar in de buurt . Voor ons niet nog een keer al kan ik gebetsroither alleen maar aanbevelen

met jonge kinderen, Juni 2014
"Prachtige camping"vertalen
jihoekstra
5,0

30-06-2014 prachtige camping dit heeft niet veel meer met kamperen uit te staan
jammer dat je voor diverse zwembaden en glijbanen betalen moet

met jonge kinderen, Juni 2014
"Heerlijke vakantie gehad @ solaris!!"vertalen
familie Dijkstra
9,0

20-07-2014 Wij zaten in een 7 pers. Stacaravan, vlak bij het water. Zeer nette accomodatie. Groot park, maar je merkt weinig van de hoeveelheid mensen. Toiletgebouw op camping is zeer netjes!

met partner, 2014
"Groot, maar voorteffelijk, vakantiecomplex"vertalen
familie Geleijnse
6,0

17-06-2014 Groot complex met goede voorzieningen.gezellig druk, zonder dat dit storend is.
Van alle gemakken voorzien. Kampwinkel vanaf sommige plaatsen ver weg.
Sibenik dichtbij, maar ook zeer geschikt voor andere dagtrips/uitstapjes

met partner, Juni 2014
"Druk vakantieparadijs"vertalen
W. de Jong
8,0

15-07-2014 Voor jong en oud. Er is heel veel te zien en te beleven. Hou je van rust en kleinschaligheid dan moet je deze giga-camping NIET gaan bezoeken. De faciliteiten zijn divers. Voor elk wat wils. Als vouwwagenbezitter hadden wij heel veel geluk. We konden op een prachtig gelegen plek staan direct aan zee. Een zg. super A plaats. (meerprijs). De camping zelf. Je staat erg dicht op elkaar dus weinig privacy. De zee op loopafstand evenals de talloze restaurants. Wi Fi is slecht van kwaliteit. Het sanitair schoon en modern. Wordt frequent schoongemaakt. Gelegenheid voor excursies. Met eigenauto liggen Sibenik en Split(50 km ) in de buurt.

met oudere kinderen, Juni 2014
"Mooi verzorgde camping met veel faciliteiten."vertalen
familie Reijers
9,0

13-07-2014 Mooi verzorgde camping met veel faciliteiten waaronder een aantal restaurants, terrassen, en vermaak voor de kinderen. Daarbij is ligging van de camping aan zee geweldig.

met partner, Juni 2014
"Prachtige camping met uitstekende ligging"vertalen
Ronald en Leontien
7,0

13-07-2014 Camping is erg groot, maar wel overzichtelijk. Sanitair erg schoon en goed onderhouden, supermarkt op de camping heeft alles wat je nodig hebt. Grotere supermarkten zijn op 5min rijden. Niet overal zandstrand, dus strandmatjes en waterschoenen zijn aan te raden. Camping ligt uitstekend voor uitstapjes naar Zadar, Split en Krka nationaal park. Zelfs de Plivicemeren zijn met 2 uur rijden goed te bezoeken vanaf hier.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?