Camping Portofelice ****

Portofelice
8,4

WebsiteLink naar website

369 reviews over Camping Portofelice in het Nederlands

Mooie maar te drukke camping, tegenvallend zwembad

Fam. Van Duin, 29-8-2017

De accommodatie en De campingsanitair uitstekend. Schoon, netjes. De douches goed. eigen parkeerplaats voor de auto. Jammer dat we aan de weg, vlakbij zwembad en animatiepodium stonden erg druk en veel lawaai. De animatie begint en eindigd laat. (20.30 uur tot 23.00 uur). Hierdoor erg lawaaierig, in de avond niet rustig bij tent zitten. wordt veel georganiseerd door animatieteam. voetbal, tennis en volleybal liefhebbers is elke dag van 10 tot 12 uur les. de kinderen vonden het zwembad niks. Je mag niet duiken, springen, gekke sprongen maken. De glijbanen vielen tegen. Een tot 6 jaar ,ander tot 12 jaar. voor strandmensen is het goed vertoeven. Omgeving van de camping was weinig te doen.Voor leuke glijbanen kun je bij aquafollia terecht.Venetië is goed bereikbaar per boot vanaf punta sabbioni. Er is een grote supermarkt, campingwinkel aanwezig. Het eten op de camping is goed en lekker. Stadjes in omgeving bezoeken is lastig. Dit omdat ze siësta houden van 12.00 uur tot 17.00 uur
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldige camping, zeker voor herhaling vatbaar.

Olaf, 26-8-2017

Dit is een top camping. Met ruim 500 plaatsen/accomodaties is het voor Italiaanse begrippen een middelgrote camping. Deze camping is strak georganiseerd met een duidelijk regelement. Zo zij. Er strenge regels in het zwembad waar iedereen aan gehouden wordt. Dat zorgt ervoor dat het voor iedereen een prettig en veilig zwembad is. Wel zo fijn. Badmuts trouwens niet verplicht. Er zit een grote supermarkt, restaurant, en winkel op de camping. De supermarkt is vrij duur. Op 5 km afstand zit een grote, goedkopere supermarkt. Het strand ligt tegen de camping aan en is bereikbaar via een bospad. Het animatie team is zeer uitgebreid, meertalig en professioneel. Er worden veel activiteiten georganiseerd voor groot en klein. Twee kunstgrasvelden aanwezig voor voetballers. Het park is zeer schoon, en wordt continu onderhouden door een team van 7 onderhoudsmensen.

Al met al hebben wij een supervakantie gehad hier. Dit was ons 7e jaar in Italië, waarbij we elk jaar een andere locatie gekozen hebben. Dit wordt de eerste keer dat we terug gaan naar dezelfde locatie.

super camping!

Fam. Nabuurs, 23-8-2017

Mooi aangelegde camping, veel groen, veel schaduw, goed onderhouden en zeer netjes. Zelfs het sanitair bij het zwembad was super schoon. Veel faciliteiten, maar omdat het geen grote camping is geen massaproductie. Auto's niet parkeren bij de standplaatsen maar dichtbij onder schaduw/hageldoek. Supermarkt en (afhaal)restaurant zijn prima. Leuk en enthousiast animatieteam.

Ligging is ook goed; 5 min. lopen naar het strand (met barretje) en 10 min. naar het dorpje met diverse winkeltjes en restaurantjes.

Zwembaden mooi en netjes, ligbedden huren lijkt in eerste instantie vreemd maar is eigenlijk ideaal, geen handdoeken-leggers, je bent altijd verzekerd van een plekje en je kunt het al maanden van tevoren online doen. Niks gemerkt van strenge badmeesters en de 2 glijbanen zijn exact gelijk, de enige reden dat er op leeftijd geselecteerd wordt is om de "kleintjes" te scheiden van de oudere (meer onbesuisde) jeugd. Prima zaak dus.

Ook de siësta was voor ons geen probleem; om 1 uur wat eten, daarna relaxen bij de caravan of naar het strand en het is zo 3 uur. Als je 's middags met de auto weg wilt moet je hem wel vóór 1 uur op de parkeerplaats buiten de slagboom zetten.

Paar kleine minpuntjes:

-Dorpje is op zich wel gezellig maar doordat er vooral sfeerloze appartementencomplexen staan oogt het niet zo. Caorle doet dat wel maar dan moet je met de auto.

-Lopen naar dorpje moet via onverlicht bospad of langs slecht verlichte weg, zonder voetpad waar behoorlijk hard gereden wordt.

-Muggen worden intensief bestreden maar helemaal vrij ervan is het helaas niet.

-Wifi was (in ons geval) niet best.

Afschuwelijk

Denise, 12-8-2017

Mobilhome gehuurd van touroperator. Wij hebben geen goede ervaring met het huren via organisatie's. Advies, huren via de camping zelf. Deze zijn kwalitatief meestal vele malen beter. Deze via touroperator, zeer gedateerd. Wij kwamen vanuit Kroatie camping Valkanela. Dezelfde prijs maar wat een luxe. Dit was daarom voor ons helemaal een shock.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Was leuk

Xo, 30-7-2017

De camping was goed zeker een aanrader met kleine kinderen. Maar voor pubers is er weinig tot niets te doen. Dat was wel jammer.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Top camping

M.w.m.b, 27-6-2017

Geweldige camping alles ie er wat je nodig hebt om een top vakantie te beleven
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Leuke camping

petra, 17-9-2016

wij hebben hier eind aug 2 weken op de camping gestaan in de gloednieuwe stacaravans van een touroperator. Gezellige camping waar je niet het gevoel heb dat het heel druk is in het hoogseizoen. 's ochtends bij de broodjes hoef je dus ook niet in een lange rij te staan. Goede supermarkt waar je veel kunt krijgen. Animatie was prima. Vooral veel voetbal was er. Het strand was echt top. blijft lang ondiep en een groot zandstand ideaal voor de kleine kinderen. Restaurant was goed we hebben een paar keer gegeten op de camping, je hoeft niet lang te wachten en het eten smaakt prima. het zwembad is wat saai, je moet betalen voor de bedjes en er staat iemand bij de glijbaan die het verbied om kleine kinderen van de "grotere" glijbaan af te laten gaan, terwijl onze kinderen zelf van glijbanen af gaan die wel 3x langer zijn.

Heerlijk

Karin, 17-9-2016

Vanaf de camping, via een bospad ben je zo op het strand. Er is van alles en nog wat te doen voor kids tot 12 jaar. Helaas zijn de italianen erg van de siesta en gaat dus alles dicht aan het begin van de middag (tussen 13.00 en 15.00 is het zwembad dicht) Voor de rest is het een prima camping waar genoeg te beleven is, ook in de avond. Het sanitair wordt ook zeer regelmatig gepoetst.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Geweldige vakantie gehad!

Hanna, 13-9-2016

Wij hebben eind augustus een geweldige vakantie gehad. Beetje huiverig door de laatste negatieve beoordelingen, maar van wat negatief beschreven staat hebben we niks gemerkt.

Het animatieteam is fantastisch. Als je wil kan je de hele dag vermaakt worden. De voetbalschool is echt een aanrader. De shows die er in de avond zijn, zijn geweldig zeker als de animatie de show opvoert.

Wij zaten in de suite caravan en we hebben die uiterst schoon aangetroffen bij aankomst. Geen stof ergens te ontdekken, zelfs niet onder het bed.

Het is zeker een camping die we aan kunnen raden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Ik wil weer terug vakantie !

karin, 12-9-2016

Het is een heerlijke camping met ene heerlijk zwembad en de zee op loopafstand, ook voor kleine kinderen prima te doen.

We waren met de caravan, en we hadden een prima plek..

Animatie heeft het ook geweldig gedaan, ik heb respect voor de mannen en de vrouwen die dat doen. Ik vond het wel wat aan de late kant, onze dochter is 5 en we zijn er een paar keer geweest.

Als ik dan toch iets moet noemen dan is het inderdaad dat je voor bijna alles moet betalen. 3 euro voor 5 minuten spring trampoline, 5 euro voor een aantal luchtkussens ( mocht je trouwens wel van 1800 tot 2300 gebruik van maken)

Ligbedjes aan het strand en zwembad.

Al met al ..je kunt zelf beslissen wat je wel doet en wat niet...top vakantie moet jezelf maken...en dat hebben we gedaan, ik denk dat we er zeker nog een keer terugkomen.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Portofelice bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Portofelice in Eraclea Mare (Venetiaanse Kust), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Portofelice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Portofelice scoort een 8.35 uit 10 op basis van 423 reviews.