8,3

WebsiteLink naar website

366 reviews over Camping Portofelice in het Nederlands

Afschuwelijk

Denise, 12-8-2017

Mobilhome gehuurd van touroperator. Wij hebben geen goede ervaring met het huren via organisatie's. Advies, huren via de camping zelf. Deze zijn kwalitatief meestal vele malen beter. Deze via touroperator, zeer gedateerd. Wij kwamen vanuit Kroatie camping Valkanela. Dezelfde prijs maar wat een luxe. Dit was daarom voor ons helemaal een shock.
Gereisd familie in augustus 2017

Was leuk

Xo, 30-7-2017

De camping was goed zeker een aanrader met kleine kinderen. Maar voor pubers is er weinig tot niets te doen. Dat was wel jammer.
Gereisd familie in juli 2017

Top camping

M.w.m.b, 27-6-2017

Geweldige camping alles ie er wat je nodig hebt om een top vakantie te beleven
Gereisd familie in juli 2016

Leuke camping

petra, 17-9-2016

wij hebben hier eind aug 2 weken op de camping gestaan in de gloednieuwe stacaravans van een touroperator. Gezellige camping waar je niet het gevoel heb dat het heel druk is in het hoogseizoen. 's ochtends bij de broodjes hoef je dus ook niet in een lange rij te staan. Goede supermarkt waar je veel kunt krijgen. Animatie was prima. Vooral veel voetbal was er. Het strand was echt top. blijft lang ondiep en een groot zandstand ideaal voor de kleine kinderen. Restaurant was goed we hebben een paar keer gegeten op de camping, je hoeft niet lang te wachten en het eten smaakt prima. het zwembad is wat saai, je moet betalen voor de bedjes en er staat iemand bij de glijbaan die het verbied om kleine kinderen van de "grotere" glijbaan af te laten gaan, terwijl onze kinderen zelf van glijbanen af gaan die wel 3x langer zijn.

Heerlijk

Karin, 17-9-2016

Vanaf de camping, via een bospad ben je zo op het strand. Er is van alles en nog wat te doen voor kids tot 12 jaar. Helaas zijn de italianen erg van de siesta en gaat dus alles dicht aan het begin van de middag (tussen 13.00 en 15.00 is het zwembad dicht) Voor de rest is het een prima camping waar genoeg te beleven is, ook in de avond. Het sanitair wordt ook zeer regelmatig gepoetst.

Geweldige vakantie gehad!

Hanna, 13-9-2016

Wij hebben eind augustus een geweldige vakantie gehad. Beetje huiverig door de laatste negatieve beoordelingen, maar van wat negatief beschreven staat hebben we niks gemerkt.

Het animatieteam is fantastisch. Als je wil kan je de hele dag vermaakt worden. De voetbalschool is echt een aanrader. De shows die er in de avond zijn, zijn geweldig zeker als de animatie de show opvoert.

Wij zaten in de suite caravan en we hebben die uiterst schoon aangetroffen bij aankomst. Geen stof ergens te ontdekken, zelfs niet onder het bed.

Het is zeker een camping die we aan kunnen raden.

Gereisd familie in augustus 2016

Ik wil weer terug vakantie !

karin, 12-9-2016

Het is een heerlijke camping met ene heerlijk zwembad en de zee op loopafstand, ook voor kleine kinderen prima te doen.

We waren met de caravan, en we hadden een prima plek..

Animatie heeft het ook geweldig gedaan, ik heb respect voor de mannen en de vrouwen die dat doen. Ik vond het wel wat aan de late kant, onze dochter is 5 en we zijn er een paar keer geweest.

Als ik dan toch iets moet noemen dan is het inderdaad dat je voor bijna alles moet betalen. 3 euro voor 5 minuten spring trampoline, 5 euro voor een aantal luchtkussens ( mocht je trouwens wel van 1800 tot 2300 gebruik van maken)

Ligbedjes aan het strand en zwembad.

Al met al ..je kunt zelf beslissen wat je wel doet en wat niet...top vakantie moet jezelf maken...en dat hebben we gedaan, ik denk dat we er zeker nog een keer terugkomen.

Prima bevallen

G.S., 5-9-2016

Voor het eerst naar Portofelice geweest en dit is ons goed bevallen.

Wij houden meer van het strand en daar was het heerlijk vertoeven, meename voor onze kinderen van 5 jaar was de aflopende en rustige zee perfect! Zwembad was m.i. te klein/te vol, daar zijn we dan ook weinig geweest.

Pizzeria op de camping was prima! ijssalon ook dik in orde. Winkel was ook gewoon goed

Wel jammer dat je voor de meeste attracties op het park moet betalen.

Dagje naar Venetie en Caorle is superleuk en op een kwartiertje rijden heb je 2 zee aquaria

Gereisd familie in juli 2016

Heerlijke vakantie gehad!

Hans, 20-8-2016

Super vakantie gehad op deze camping.

Wij hadden een lodgetent van touroperator, en werden geweldig ontvangen door Cor en Sity! Alles was echt prima in orde.

Accommodatie is vlakbij het centrum van de camping waar de supermarkt en het zwembad is.

Glijbanen worden een beetje saai voor boven de 9 jaar.

Maar dan is aqualandia ook weer dichtbij!

Douches en toilet zagen er allemaal keurig uit, werden ook zeer regelmatig schoongemaakt.

Geweldige camping!

Floor, 18-8-2016

Wij hebben een super vakantie gehad op Portofelice. We verbleven in de lodgetent Woody van touroperator. Echt een aanrader. Lekker ruim, nieuw, schoon, fijne veranda en ideaal dat er een keukentje met stromend water in zat en een toilet. We zaten in een erg leuk straatje vlakbij het 'centrum'. Cor en Sity van de organisatie waren erg vriendelijk en behulpzaam. Wij waren voor aankomst huiverig voor de muggen, maar hebben eigenlijk nauwelijks last gehad. Iedere avond muggenspul gesmeerd dat wel. Fijn zwembad en strand. Wij vonden het niet druk in het zwembad van begin tot half augustus. Het is wat prijzig om bedjes te huren, maar wat heerlijk dat je geen last hebt van handdoekje leggen en stress van het op tijd aanwezig zijn. Wij raden wel aan bij aankomst voor het hele verblijf een bedje te huren. Wij begonnen met 3 dagen huren en vervolgens moesten we naar een andere plek, omdat onze stoelen alweer gereserveerd waren.

Eten was er heerlijk en er is een winkel met uitgebreid aanbod. Op 10 minuten rijden richting Caorle zit een grote Aliper supermarkt en in Lido de Lidl en Famila.

De omgeving is ietwat saai, we hebben een uitje naar Venetie, Caorle, Eraclea en Lido gemaakt. Venetie was super! Naar Punto Sabbioni duurde het wel een uur, je kunt parkeren bij de haven voor 6 of 7 euro per dag. Neem de Marco Polo boot, deze is veel goedkoper dan de nationale rederij (15 euro p.p.). Wij betaalden per volwassene 10 euro retour en voor de kinderen vanaf 3 jaar 6 euro.

Voor de autootjes en springkussens ed moet je betalen, maar dit hebben we bij meerdere campings meegemaakt. Het is vakantie en de kinderen vonden het geweldig!

Wij hebben genoten!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Portofelice**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Portofelice in Eraclea Mare (Venetiaanse Kust), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Portofelice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Portofelice scoort een 8.34 uit 10 op basis van 420 reviews.