Vakantiepark Village Cavallino (Glamping) ****

Vakantiepark Village Cavallino (Glamping)
Village Cavallino (Glamping)
7,3

• Activiteiten6,9
  • Onderkomen7,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Village Cavallino (Glamping) bij:

132 reviews over Vakantiepark Village Cavallino (Glamping) in het Nederlands

Marina, 5-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

De campingwinkel is erg duur maar op een paar kilometer zitten grote supermarkten
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Leuke camping!

Yoni, 16-3-2016

Leuke camping met prachtig sanitair. Minpunt is dat er enorm veel muggen zijn..
Gereisd met partner in juli 2014

Top Vakantie gehad

Majoor, 17-8-2015
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Wij waren op deze camping van 25 juli tm 8 aug,

bij aankomst was onze huur caravan overboekt, dit werd goed opgelost en kregen wij een andere luxere caravan (nr:325).

Prima caravan met veranda aan de kopse kant. Deze caravan lag in een straatje, wat autovrij was, een klein nadeel want we moesten een stukje lopen om uit en bij terugreis weer in te laden. Maar viel allemaal wel mee. Leuk overzichtelijk straatje.

Strand is nog geen 2 minuten lopen en erg schoon, overzichtelijk, kids kunnen ver de zee in, loopt langzaam af, dit is erg prettig.

Airco raden wij aan, handig als je bij hoge temperaturen af wilt coolen en wanneer je lekker wilt slapen.

restaurant was super, goede prijzen en veel variatie qua keuze, pizza's ook super.

Bediening snel en vriendelijk. Prijzen drankjes waren ook goed.

Kids van ons (9 en 11jr) prima vermaakt. Zwembad wel klein maar bij drukte nog prima te doen. Van muggen wel last gehad maar was af en toe, wel deet gebruiken,dan valt het wel mee! Kortom was top!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Prima camping met te klein bad

Richard, 3-8-2015
  • Activiteiten4
  • Onderkomen8

Mooie schone camping. Sommige plekken staan dicht op elkaar, daarom hadden wij van een touroperator wat beter geplaatste stacaravans gekozen. Personeel aan de receptie mag wat vriendelijker, maar verder prima.

Animatie was naar ons inzicht teveel op kleine kinderen gericht. Vrijwel niemand van de animatie kwam verder dan yes of no in het Engels. Jammer.

Restaurant is prima te doen. Goede prijs/kwaliteit verhouding en vriendelijk personeel.

Strand is mooi en schoon, met lifeguards die de boel in de gaten houden. Ook deze komen niet veel verder dan yes of no. Wel veel verkopers op het strand met zonnebrillen en badlakens.

Het zwembad van de camping was echt ondermaats, soms zo lauw dat het niet fijn was. Tijdens de siesta gaat het bad dicht. Er is geen ligweide. Het bad is veel te klein voor het aantal mensen op de camping, waardoor het water vies werd.

Het zwembad met zijn gebreken was voor ons echt een nadeel aan deze camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Drukke massale grote camping

Sanco, 19-7-2015

Op deze camping step of fietsje zeker nodig voor de kinderen

Iedere avond muziek van disco te horen op de camping

In zwembad mag je weinig,niet springen van de kant en word iedere keer gefloten door de badmeester voor de grotere kinderen niet leuk

Strand is top, privé strand van de camping

Verder is het jammer dat je eerst het eiland af moet rijden als je ergens heen wilt en het dan druk op de weg er van is is

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Super vakantiepark!

Micky, 15-8-2014
        • Activiteiten9
        • Onderkomen10

We hebben het hier super naar onze zin gehad, we hadden een stacaravan gehuurd en in deze was elke meter goed benut. Fijne bedden, keuken en fijne warme douches. Animatieteam was super voor de kinderen (in meerdere talen) maar ook voor de wat oudere kinderen en volwassenen. Het WC-gebouw was hartstikke netjes en schoon, elk toilet had eigen wastafel. Winkeltje op de camping heeft heel veel, iets duurder dan je gewend bent, maar het is ook een campingwinkel. Restaurant was niet duur en erg lekker, ook hadden ze verse pizza's die binnen 5 minuten klaar werden gemaakt in een steenoven. Erg fijn en mooi strand, schoon en heerlijk water. Service is meer dan super, elk probleem wordt met veel snelheid en kundigheid afgehandeld, wij hadden bijvoorbeeld iemand met ooronsteking in de late avond, omdat we geen auto hadden heeft een van de werknemers ons naar de eerste hulp gereden in de auto van de directeur! Hebben naderhand ook nog gevraagd of alles goed was. Super camping, zeker aangeraden!
        Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Prima camping aan prachtig strand!

nina, 14-7-2014
        • Activiteiten8

Camping Cavallino is een mooie camping om eens Venetie te bezoeken, maar ligt ook pal aan de Adriatische kust. Mooie ruime plekken, genoeg te doen voor de kids, leuk zwembad, goed sanitair. Voor de honden is er een dog beach, werd toen wij weggingen wel iets aangepast er werden palen geslagen en een afrastering geplaatst, maar onze hond heeft genoten. Leuk beachclubje vlakbij! Al met al prima camping.
        Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Veel te dicht op elkaar

P van den Doel, 26-5-2014
        • Onderkomen3

Camping gedeelte is aardig met redelijke plaatsen, maar de huuraccomodaties staan veel te dicht op elkaar. Je zit bij de buren op schoot. Je moet er niet aan denken dat er brand uitbreekt. Keukengerei is te minimaal. Er is niet eens een aardappelschilmesje en koffiezetapp. Zwembad klein. Strand is prima. Restaurant goed. Personeel loopt niet over van vriendelijkheid. Je kunt morgens tussen zes en zeven niet vertrekken (?)
        Gereisd met partner in mei 2014

Mooie Ligging

Y.W., 9-10-2013

Camping ligt gunstig voor een bezoek aan Venetië, met de fiets of bus ben je er zo. Direct aan strand.
        Gereisd met partner in september 2013

Fijne vakantie!

Scheffer, 14-8-2013
        • Activiteiten7
        • Onderkomen7

Zeer mooie en schone camping. Sommige plekken zijn wel wat klein voor de caravan, door onze auto op de parkeerplaats te zetten hielden we wat ruimte over. Sanitair superschoon, strand geweldig, restaurant heerlijk, het weer super! Alleen de omgeving vonden wij wat minder,niet veel te doen op venetie na. Topvakantie dus!
        Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Village Cavallino (Glamping) in Cavallino (Treporti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Village Cavallino (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Village Cavallino (Glamping) scoort een 7.34 uit 10 op basis van 146 reviews.