Beoordelingen Camping Ca Savio***

25 april 2014

Ca Savio***
349 beoordelingen
Beoordelingen Camping Ca Savio***
Via di Ca'Savio 77, I-30013, Cavallino (Treporti)
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ca Savio*** in Cavallino (Treporti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ca Savio*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Ca Savio scoort een 7,7 uit 10, op basis van 349 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ca Savio*** in Cavallino (Treporti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ca Savio***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Ca Savio*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 198 vakantiefoto's van Camping Ca Savio*** vinden. Je kunt 2 video's van Camping Ca Savio*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Veneto. Vergelijk Camping Ca Savio*** met andere accommodaties in Cavallino (Treporti).
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

302 beoordelingen over Ca Savio***

349 beoordelingen
7,5
7,2
7,6
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, 2013
"Grote, maar erg gezellige camping"vertalen
familie Kalkeren
7,0

5-9-2013 Het aantal plaatsen is enorm, eigenlijk is de camping zo ingedeeld dat je daar geen hinder van hebt

"Twitter beoordelingen"
28-8-2013 @allroundjMelvin Na een heerlijke vakantie @campingcasavio 'back to the real world' administratie bijwerken, ff checken waar ik de komende weekenden draai. --- Bron: https://twitter.com/allroundjMelvin/status/372631127607234560
27-7-2013 @J0sTi Gezellig avondje gehad met de heren Moretti en @de_Katte , voor nu Buonanotte! #ciao @campingcasavio --- Bron: https://twitter.com/J0sTi/status/360894670466850816
23-7-2013 @ireneroffel Gewoon niks doen @campingcasavio #Genieten --- Bron: https://twitter.com/ireneroffel/status/359767644066430976
"Drukke familiecamping"vertalen
familie Dijkhuizen/...
7,0

4-9-2013 Leuke camping met gedateerd sanitair dat wel netjes schoongemaakt werd. Alles bij de hand

met jonge kinderen, Sept. 2013
"Goede plek"vertalen
manuel riccio
7,0

26-9-2013 Leuke camping ook voor kinderen.Het zwembad met piratenboot is erg leuk alleen niet erg groot want wij hadden het niet zo druk(september)maar in het hoogseizoen kan ik me voorstellen dat het dan wat klein is maar dan heb je ook nog het strand wat wel lekker ruim is, het water loopt rustig af handig voor kinderen.We werden bij de receptie goed ontvangen maar bij de desk van touroperator was het echt helemaal niks eerst lang wachten(bellen)voor dat iemand kwam toen eindelijk iemand kwam was hij nog arrogant en erg onpersoonlijk geen leuk en goed welkom echt ongelofelijk dan nog de caravan die was echt ranzig(klein)de matrassen waren vies heel klein toilet en je(veranda)is een soort vlot met daar boven een partytent dat is niks en dan voor dat geld verwacht je wel wat wij boeken nooit meer een caravan van touroperator!Voor de rest was het wel een nette camping en de eet gelegen heden waren goed en netjes prijs kwaliteit was goed behalve touroperator slaat helemaal nergens op niet boeken!

"Super!"vertalen
Marije
10,0

22-8-2013 Wij zijn op veel campings geweest, maar ca sávio is voor ons de beste!
Met eigen tent 5 keer geweest, prachtige pitches nabij het strand.
helaas mogen er geen honden, we hebben nu een hond en gaan nu niet meer daar heen. Echt leuke camping!

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Leuke vakantie met wat tegenvallers"vertalen
Ellenvandasselaar
6,0
7,0

15-8-2013 In het hoogseizoen met twee kleine kinderen hier een stacaravan gehuurd via to. Camping is erg groot de activiteiten voor kinderen eindeloos, mooi zwembad, super mooi zandstand waar we dichtbij zaten. De afstand van de accommodatie naar het zwembad/receptie was behoorlijk ver met twee kleine kinderen, jammer ook dat dit vooraf niet vermeld word zodat je bijvoorbeeld fietsen of steps mee kunt nemen.
Ook hadden we twee nachten last van geluidsoverlast van de nabij gelegen camping, zo erg zelfs dat we in de hitte de ramen van de stacaravan hebben dichtgedaan.
to biedt jammer genoeg niet de mogelijkheid tot het huren van een airco in de stacaravans.
Volgend jaar zou ik een camping uitzoeken waar we vooraf een plaats uit kunnen kiezen, met een optie voor een airco.
De eetgelegenheden waren goed te noemen, en de kinderdisco erg leuk.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Mooie camping wel beetje massaal"vertalen
Sander
6,0
7,0

15-8-2013 We hebben 5 dagen doorgebracht op deze mooie maar wel erg grote camping.
We hadden een stacaravan via organisatie, dat doen we niet nog een keer want deze beschikt niet over een airco wat in augustus toch wel lekker is omdat het 's nachts niet afkoelt. Ook stonden we in een uithoek van de camping, wat echt wel een eind overal vandaan is.
Ondanks die twee min puntjes (die je door goed te boeken kan voorkomen) hebben we een super tijd gehad, de camping is van alle gemakken voorzien en als je wilt kunnen de kinderen heel de dag deelnemen aan activiteiten. Wij hebben alleen de kinderdisco bezocht en verder hebben we ons vermaakt in het zwembad met piratenschip en aan zee.

met partner, Aug. 2013
"Een goed verzorgde camping maar niet zo sfeervol"vertalen
familie Ham
9,0

4-9-2013 camping en sanitair werd goed onderhouden maar straalde niet zoveel gezelligheid uit. Dit kwam niet zozeer door de grootte van de camping, maar er was niet echt een centrum op de camping met gezellige terrasjes, animatie, winkeltjes, soms wat kraampjes enz. Dat heb je op andere campings vaak wel. Maar de camping was wel verzorgd, personeel van camping zelf ook behulpzaam (zover als wij kunnen oordelen want hebben dat niet zoveel nodig).

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Tip"vertalen
familie Barel
9,0

2-9-2013 er zou echt een voetbal/sportveldje moeten komen, dan zou het helemaal top zijn

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Gigantisch, vriendelijk, een super ligging."vertalen
familie Wentink
10,0

8-9-2013 Wel heel veel muggen, maar dat wisten we en er werd voor gespoten. De camping is gigantisch groot, maar dat merk je na aankomst eigenlijk niet zo veel meer van. De campingwinkel is echt belachelijk duur. Op de wijn na. Super leuk animatieteam.

met een groep, Aug. 2013
"Leuke camping , vergelegen van winkel /aninmatie"vertalen
familie Drumpt
8,0

6-9-2013 Leuke camping , geweldig strand , nadelelen , geen strandstoelen of iets dergelijks bij het zwembad, ver van animatie en winkel zwembad ( in onze situatie) leuke markten , toch wel last van muggen ondanks de maatregel

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?