Beoordelingen Camping Badiaccia****

22 december 2014

Badiaccia****
180 beoordelingen
Beoordelingen Camping Badiaccia****
Via Pratovecchio 1, I-06061, Castiglione del Lago (Lago di Trasimeno)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Badiaccia**** in Castiglione del Lago (Lago di Trasimeno), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Badiaccia**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Badiaccia scoort een 8,1 uit 10, op basis van 180 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Badiaccia**** in Castiglione del Lago (Lago di Trasimeno), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Badiaccia****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Badiaccia**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 125 vakantiefoto's van Camping Badiaccia**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Umbrië. Vergelijk Camping Badiaccia**** met andere accommodaties in Castiglione del Lago (Lago di Trasimeno).
Even geduld a.u.b.

8,3
7,2
8,6
8,2
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, 2014
"Schitterende camping; goede ligging"vertalen
P. Moerland
10,0

02-08-2014 Camping Badiaccia is een prima camping. Schoon, luxe sanitair met o.a. een aantal complete badkames; haardrogers stopcontacten voor allerlei attributen.
Prima restaurant met zeer redelijke priizen; mooi, ruim, overdekt terras/bar. Gratis WiFi. Goede winkel. Alles prima verzorgd en schoon.
Wij waren hier in het voorseizoen dus kunnen niet beoordelen hoe het in het hoogseizoen zal zijn al hebben wij vernomen dat het dan weliswaar drukker zal zijn maar toch de goede service enz.
Veel mogelijkheden voor uitstapjes in de interessante plaatsen in omgeving maar ook dichterbij rondom het meer.
In het hoogseizoen schijnen de auto's geparkeerd te moeten worden op een ruime, overdekte parkeerplaats in de schaduw naast de ingang om teveel autoverkeer op het terrein te voorkomen. Deze regel werd tijdens ons verblijf soepel toegepast.
Prima camping waar we zeker zullen terugkomen.

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Geweldige camping"vertalen
monique
9,0

14-08-2014 Zijn net terug van deze camping en in een woord Super !!. Alles klopt aan deze camping, goed en altijd schoon sanitair, leuke bar, winkeltje, mooi zwembad, geweldig uitzicht op het meer.
Voor ons was Badiaccia best groot omdat wij normaal naar kleinere campings zonder animatie gaan, maar het is heel erg goed bevallen. Kan me voorstellen dat er veel mensen zijn die nog een keer, of meerdere keren, terug gaan.
De omgeving is ook echts super mooi. De camping ligt heel centraal om Toscane en Umbrie te ontdekken.

Met partner, Juli 2014
"Geschikt om terug te komen"vertalen
M.J.L.Legen
8,0

17-08-2014 Alles bij elkaar een mooie camping. Komen in de toekomst nog een keer terug.Het personeel is heel vriendelijk of dat nu het personeel in de receptie is het barpersoneel of het personeel in het restaurant. Wij verbleven op een kampeerplaats en die was ruim genoeg om er ook een bijzettentje bij te plaatsen.De wandeling naar borgetto was in de ochtend goed te doen alleen is het oppassen op de auto's die van de camping af komen en met de auto het brood halen. Wij komen zeker nog we terug.

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Mooie camping om umbrie en toscane te bezoeken"vertalen
A.L. Dijkstra

23-08-2014 prima camping, vriendelijk personeel prima sanitair

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Goed onderhouden camping met uitstekend sanitair"vertalen
mevrouw Vinke-Wisse
9,0

15-08-2014 Prima camping, met verschillende huisjes, caravans en sta-mogelijkheden

Met partner, Juni 2014
"Mooie camping in mooie omgeving"vertalen
Marjon
8,0

17-08-2014 Vorig jaar voor de eerste keer hier een paar dagen gekampeerd. Dit beviel erg goed, vandaar dat we nog een keertje hier naartoe zijn gegaan.Schoon sanitair, grote plekken, gratis WIFI bij bar.
In de omgeving is erg veel te zien. We zijn o.a. naar Perugia geweest. En hebben veel gefietst. Dat is lastiger dan gedacht omdat je vaak over slechte wegen met veel auto's moet fietsen.

Met partner, Juni 2014
"Een van de beste in 40 jaar."vertalen
Cees de Vries
9,0

02-07-2014 Ruime plaatsen, fijne ligweide met gratis parasols en ligbedden. Mooi uitzicht over het meer. Bijzonder schaduwrijk. Uitstekende sanitaire voorzieningen. Heel warm water voor douches en afwassen. Ruime openingstijden voor bar en winkel. Aangename prijzen aan de bar. Gratis Wifi punt. Kortom een camping om aan te bevelen.

Mei 2014
"Fijne camping"vertalen
P.E. anneveld

29-07-2014 Ook dit jaar hebben we weer een deel van onze vakantie op Badiaccia
doorgebracht. Zoals altijd een heel prettig verblijf en een fijne sfeer.
Mooie zonneweide, gratis parasols en bedden, zwembad en super mooie
toiletgebouwen. Leuke cantine, terras en een prachtig uitzicht op het
meer van Trasimeno en Castiglione del Lago.
Het enige minpunt zijn de gestalde caravans aan het beeldschone haventje.
Uitstapjes naar Rome en Florence met de trein, Cortona, Perugia, Passignano,
Citta delle Pieve en ook leuke marktjes in de buurt.
Kortom een aanrader en voor ons tot volgend jaar.

Met partner, Mei 2014
"Fantastische plek in bijzondere culturele omgeving"vertalen
Rein en Thea

17-06-2014 Absolute aanrader: gaan volgend jaar weer

Met partner, Mei 2014
"Lawaai...brr"vertalen
hanny
5,0
6,0

17-06-2014 We waren al vaker op deze camping en dat was ons prima bevallen.
Dit jaar echter was er een motorfestival in de buurt.
Op deze camping waren 50!! motorrijders op Harley's. Het erge was dat ze de hele dag af- en aanreden, zelfs tot 3 uur 's nachts.
De camping eigenaar, normaal al geen lachebek, deed er helemaal niks aan. Commercie is hoofdzaak op deze camping. En dat is jammer want het is verder een prima camping. Niet te dicht bij de vaste huisjes gaan staan.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?