Beoordelingen Camping Due Laghi****

Due Laghi****
277 beoordelingen
Beoordelingen Camping Due Laghi****
Loc. Costa 3, I-38056, Levico Terme

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Due Laghi**** in Levico Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Due Laghi**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Due Laghi scoort een 6,9 uit 10, op basis van 277 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Due Laghi**** in Levico Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Due Laghi****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Due Laghi**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 106 vakantiefoto's van Camping Due Laghi**** vinden. Je kunt 2 video's van Camping Due Laghi**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Trentino en Zuid Tirol. Vergelijk Camping Due Laghi**** met andere accommodaties in Levico Terme.
Even geduld a.u.b.

6,7
7,6
6,4
5,0
Toon score en beoordelingen van:
"Prima camping"vertalen
wendyheijnen
7,0

12-09-2014 Een weekje in een stacaravan verbleven en super naar onze zin gehad. Restaurant op de camping zelf is heel goed, naast de camping ook maar chiquer, en duurder. Levico therme ligt op loopafstand of via het treintje die op de camping stopt bereikbaar. Gezellig plaatsje. Verder mooi wandel en fietsgebied. Onze enige minpunten waren dat we geen veranda bij de caravan hadden en het zwembad is wel aan een onderhoudsbeurt toe.

met partner, Aug. 2014
"Prima vakantieadres"vertalen
lisa
9,0
9,0
8,0

29-08-2014 Wij hebben 2,5 week in augustus op deze camping gestaan. Aangezien het in juni, juli en augustus ontzettend veel geregend heeft (in verhouding tot andere jaren), was het logisch dat de camping modderachtig was. Het toiletgebouw wordt goed schoongemaakt en waarborgt alle benodigde voorzieningen. Echter is deze wel aan vernieuwing toe.
Zowel op de camping als bij de ingang van de camping kun je een restaurant vinden. Deze serveren prima eten en zeker het restaurant bij de ingang is een aanrader. Bij het restaurant op het park kun je ook prima pizza's en patat afhalen.
Supermarkt is om de hoek, erg fijn.
Voor afkoeling op warme dagen kun je naar het zwembad, strandje van de camping of het openbare strand van Levico Terme. Het zwembad en strandje van de camping zijn vrij simpel, maar prima. Het openbare strand is zeker een aanrader.
Tegenover de camping kun je fietsen huren, maar ook een dagje raften of downhill boeken. Dit zijn zeker aanraders! Wij hebben een fijne vakantie gehad.

"Nooit meer"vertalen
vd Knaap
2,0

23-08-2014 slecht onderhouden sanitair, koud zwembad welke niet verwarmd is met heel veel onkruid, bij regen is zwembad gesloten. Kinderbad water steenkoud en ook vies
geen vier sterren camping.

met oudere kinderen, 2014
"Prima camping"vertalen
familie uit Eindhov...
7,0

16-08-2014 Wij hebben een fijne vakantie gehad op Due Laghi. We verbleven in een prima stacaravan met overdekte veranda, op een mooie ruime plek. Het is geen luxe 4-sterren camping, maar een goede 3-sterren camping. Veel bomen, hele ruime campingplaatsen en een betaalbaar campingrestaurant met lekkere pizza's.
De locatie is prachtig, zo tegen het meer aan en op loopafstand van gezellig en levendig stadje, in een schitterende vallei.
Het enige waar ik me aan gestoord heb, is de onvriendelijke juffrouw aan de receptie. Een Nederlands meisje, dat het bij het uitchecken zelfs niet op kon brengen om ons gedag te zeggen, laat staan een goede reis te wensen. Zo jammer!

met oudere kinderen, 2014
"Gemengde gevoelens over deze camping"vertalen
sanneke_philips
3,0

12-08-2014 Locatie prachtig maar het terrein is een grote blubber bij slecht weer, dat moet beter kunnen. Stacaravan op zich prima maar met verrotte verandatrap die pas na aantal keer zeuren vervangen werd. Dan komen we op het punt: personeel. De italianen bij receptie zijn zeer vriendelijk en behulpzaam maar vermijd een van de NL meisjes; die weet niets en wil dat blijkbaar ook zo houden. Verder armoedige inventaris in huisje (gedwongen veel gekocht, oa 3 glaasjes zijn niet voldoende voor 4 personen). Zwembad echt veel te klein, strandje mwah, en Wifi werkt NIET. Wel leuke camping voor pubers, die zoeken elkaar wel op. Vind het dus alles bij elkaar veel te duur voor wat je krijgt

"Gedateerde camping, Max 3 sterren"vertalen
Fam. Uit de buurt v...
2,0

22-08-2014 Camping staat te boek als 4 sterren , is echter maximaal 3 sterren waard.
Zeer mooie ligging echter camping zelf viel behoorlijk tegen. Met name het zwembad (te koud, kinderbad zelfs nog kouder en erg ongezellig opgezette, geen enkele voorziening). Veranda's van de sta- caravans waren weggehaald en stonden bij elkaar aan het einde van de straat terwijl deze zo nuttig zouden zijn geweest met het baggerweer van de laatste maanden. Droger deed het niet en de 5 EUR werden niet teruggegeven met de opmerking dat deze waarschijnlijk te vol geladen volgens de receptie. Al met al niet meer terug.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Sta caravan van touroperator."vertalen
riekuskroeze
1,0

12-08-2014 na een verblijf van 1 week op 4 sterren camping st 'Angelo Village te Cavellino aangekomen op 4 sterren Due Laghi. Daar waar st'Angelo alle verwachtingen waar maakt , valt Due Laghi in het water. De caravan is een gerenoveerde uitvoering, kleine slaapkamers, klein sanitair en alles in een witte steriele ziekenhuis uitvoering. Het team van de touroperatorl daar valt niets op aan te merken. Zij doen goed hun best. De caravans staan opgesteld in ongezellige lange straten, hoog grasveld voor de deur. De rest van de camping ziet er helemaal verwaarloosd uit!!!! bijna vervallen zwembad, sanitair op de camping ( waar wij gelukkig geen gebruik van maken) is rijp voor de sloop. "Strandje" op 250 meter aan het meer is helemaal een aanfluiting. Tenslotte voor de kinderen 11/13 jaar is er geen vermaak!!! De camping eigenaar is met hele andere zaken bezig dan met het goed runnen van de camping. Wij gaan hier nooit meer naar toe. 1 ster overnachting camping.

"Niet weer voor ons"vertalen
pmooibroek
3,0

03-08-2014 Bij binnenkomst op de camping denk je poeh, dat ziet er gelikt uit.Totdat je het terrein opkomt: verouderd sanitair, kleine douches, geen toiletpapier, geen handzeep, zwembad met enorm veel onkruid eromheen en het ziet er ook nog niet uit ook,door het slechte weer waren de plekken bijna onbereikbaar en niet iemand van de camping die een keer een kijkje komt nemen.Wil je water halen, dan moet je helemaal het pad aflopen voor een klein kraantje, waar nog geen jerrycan onder past. Al met al voor ons als kampeerders anno 2014 nooit weer.Wat een armzalige ellende voor zo'n prijs.Voor dit geld hebben we in het verleden in Italië veel betere / lees mooiere campings gehad.

"Leuke camping"vertalen
loontje72
5,0

25-08-2014 We zijn hier 11 dagen geweest op de camping. De staanplekken zijn redelijk we konden er net staan met caravan en klein bijzet tent (stond voor de distel) en auto weinig ruimte meer over om te zitten. Bij slecht weer is het echt modder bende voor de tent en op de paden. Sanitair is verouder maar werkt allemaal goed. animatie leuk voor kinderen tot 7 jaar. Receptie zit 1 vrouw die iedere dag chagrijnig is nou zou zeggen gelijk ontslaan!!! Verder personeel heel vriendelijk!! Strandje van de camping is erg leuk je kunt je opblaasboot enz. allemaal laten liggen tot je weer na huis gaat. hij pomp het voor je op als je de boot komt ophalen. Super geregeld. Water in het meer was warmer al in het zwembad.Zwembad heel eenvoudig en koud water.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Fijne eerste ervaring met Italië"vertalen
Patrick
6,0

19-09-2014 Due Laghi was onze eerste ervaring met Italië. Het weer werkte niet echt mee (niet strak blauw en 30 graden). Fijne camping met redelijke plaatsen (vouwwagen en tent paste op de plek en nog vrije zitruimte. Centraal gelegen sanitair werd 2 maal per dag schoongemaakt en tussendoor bijgehouden. Zwembad is wellicht wat klein.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?