Beoordelingen Camping Due Laghi****

Due Laghi****
272 beoordelingen
Beoordelingen Camping Due Laghi****
Loc. Costa 3, I-38056, Levico Terme

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Due Laghi**** in Levico Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Due Laghi**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Due Laghi scoort een 6,9 uit 10, op basis van 272 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Due Laghi**** in Levico Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Due Laghi****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Due Laghi**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 102 vakantiefoto's van Camping Due Laghi**** vinden. Je kunt 2 video's van Camping Due Laghi**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Trentino en Zuid Tirol. Vergelijk Camping Due Laghi**** met andere accommodaties in Levico Terme.
Even geduld a.u.b.

6,7
7,6
6,4
4,8
Toon score en beoordelingen van:
"Nooit meer"vertalen
vd Knaap
2,0

23-08-2014 slecht onderhouden sanitair, koud zwembad welke niet verwarmd is met heel veel onkruid, bij regen is zwembad gesloten. Kinderbad water steenkoud en ook vies
geen vier sterren camping.

met oudere kinderen, 2014
"Prima camping"vertalen
familie uit Eindhov...
7,0

16-08-2014 Wij hebben een fijne vakantie gehad op Due Laghi. We verbleven in een prima stacaravan met overdekte veranda, op een mooie ruime plek. Het is geen luxe 4-sterren camping, maar een goede 3-sterren camping. Veel bomen, hele ruime campingplaatsen en een betaalbaar campingrestaurant met lekkere pizza's.
De locatie is prachtig, zo tegen het meer aan en op loopafstand van gezellig en levendig stadje, in een schitterende vallei.
Het enige waar ik me aan gestoord heb, is de onvriendelijke juffrouw aan de receptie. Een Nederlands meisje, dat het bij het uitchecken zelfs niet op kon brengen om ons gedag te zeggen, laat staan een goede reis te wensen. Zo jammer!

met oudere kinderen, 2014
"Gemengde gevoelens over deze camping"vertalen
sanneke_philips
3,0

12-08-2014 Locatie prachtig maar het terrein is een grote blubber bij slecht weer, dat moet beter kunnen. Stacaravan op zich prima maar met verrotte verandatrap die pas na aantal keer zeuren vervangen werd. Dan komen we op het punt: personeel. De italianen bij receptie zijn zeer vriendelijk en behulpzaam maar vermijd een van de NL meisjes; die weet niets en wil dat blijkbaar ook zo houden. Verder armoedige inventaris in huisje (gedwongen veel gekocht, oa 3 glaasjes zijn niet voldoende voor 4 personen). Zwembad echt veel te klein, strandje mwah, en Wifi werkt NIET. Wel leuke camping voor pubers, die zoeken elkaar wel op. Vind het dus alles bij elkaar veel te duur voor wat je krijgt

"Gedateerde camping, Max 3 sterren"vertalen
Fam. Uit de buurt v...
2,0

22-08-2014 Camping staat te boek als 4 sterren , is echter maximaal 3 sterren waard.
Zeer mooie ligging echter camping zelf viel behoorlijk tegen. Met name het zwembad (te koud, kinderbad zelfs nog kouder en erg ongezellig opgezette, geen enkele voorziening). Veranda's van de sta- caravans waren weggehaald en stonden bij elkaar aan het einde van de straat terwijl deze zo nuttig zouden zijn geweest met het baggerweer van de laatste maanden. Droger deed het niet en de 5 EUR werden niet teruggegeven met de opmerking dat deze waarschijnlijk te vol geladen volgens de receptie. Al met al niet meer terug.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Sta caravan van touroperator."vertalen
riekuskroeze
1,0

12-08-2014 na een verblijf van 1 week op 4 sterren camping st 'Angelo Village te Cavellino aangekomen op 4 sterren Due Laghi. Daar waar st'Angelo alle verwachtingen waar maakt , valt Due Laghi in het water. De caravan is een gerenoveerde uitvoering, kleine slaapkamers, klein sanitair en alles in een witte steriele ziekenhuis uitvoering. Het team van de touroperatorl daar valt niets op aan te merken. Zij doen goed hun best. De caravans staan opgesteld in ongezellige lange straten, hoog grasveld voor de deur. De rest van de camping ziet er helemaal verwaarloosd uit!!!! bijna vervallen zwembad, sanitair op de camping ( waar wij gelukkig geen gebruik van maken) is rijp voor de sloop. "Strandje" op 250 meter aan het meer is helemaal een aanfluiting. Tenslotte voor de kinderen 11/13 jaar is er geen vermaak!!! De camping eigenaar is met hele andere zaken bezig dan met het goed runnen van de camping. Wij gaan hier nooit meer naar toe. 1 ster overnachting camping.

"Niet weer voor ons"vertalen
pmooibroek
3,0

03-08-2014 Bij binnenkomst op de camping denk je poeh, dat ziet er gelikt uit.Totdat je het terrein opkomt: verouderd sanitair, kleine douches, geen toiletpapier, geen handzeep, zwembad met enorm veel onkruid eromheen en het ziet er ook nog niet uit ook,door het slechte weer waren de plekken bijna onbereikbaar en niet iemand van de camping die een keer een kijkje komt nemen.Wil je water halen, dan moet je helemaal het pad aflopen voor een klein kraantje, waar nog geen jerrycan onder past. Al met al voor ons als kampeerders anno 2014 nooit weer.Wat een armzalige ellende voor zo'n prijs.Voor dit geld hebben we in het verleden in Italië veel betere / lees mooiere campings gehad.

"Leuke camping"vertalen
loontje72
10,0
5,0

25-08-2014 We zijn hier 11 dagen geweest op de camping. De staanplekken zijn redelijk we konden er net staan met caravan en klein bijzet tent (stond voor de distel) en auto weinig ruimte meer over om te zitten. Bij slecht weer is het echt modder bende voor de tent en op de paden. Sanitair is verouder maar werkt allemaal goed. animatie leuk voor kinderen tot 7 jaar. Receptie zit 1 vrouw die iedere dag chagrijnig is nou zou zeggen gelijk ontslaan!!! Verder personeel heel vriendelijk!! Strandje van de camping is erg leuk je kunt je opblaasboot enz. allemaal laten liggen tot je weer na huis gaat. hij pomp het voor je op als je de boot komt ophalen. Super geregeld. Water in het meer was warmer al in het zwembad.Zwembad heel eenvoudig en koud water.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Een doorsnee camping"vertalen
Piet Attema
6,0

28-07-2014 Entree is prima,ruime plaatsen,het sanitair wordt goed schoongemaakt,maar is verouderd,losse wc brillen of geen wc bril aanwezig.Douche werkte prima alleen vrij klein.We hadden een huurtent maar bij het wisselvallige weer(het kan hevig regenen)was het soms een en al drek.We hadden een goed bereik met Wifi bij goed weer,maar als het drukker wordt en het weer slechter dan is er vaak geen bereik.Een tip,naast het restaurant is er een plaats met overdag een uitstekende Wifi verbinding(heeft als naam wortel)

met oudere kinderen, Juli 2014
"Prachtige omgeving"vertalen
fam. veenhuis
9,0
9,0
7,0

13-08-2014 mooie receptie, met een hele mooie omgeving, prachtige meren met ontzettend mooi uitzicht op de bergen, ondanks dat het weer minder was
hebben we ons best heel goed vermaakt en hebben we een leuke vakantie gehad !

met jonge kinderen, Juli 2014
"Geen 4 sterren waard"vertalen
markuri
6,0

25-07-2014 Net terug van deze camping.De entree van de camping ziet er veelbelovend uit. Ruim en netjes.
Voor de jongste jeugd wordt er voldoende georganiseerd bij de kidsclub, maar voor de 10+ jeugd is er vooral 's avonds weinig te beleven. Er rijdt 2x per week een discobus vanaf half 11 voor de oudere jeugd.
Het zwembad is recht toe recht aan en in de hoogseizoen te klein. Bij het meertje(10 minuten lopen) is een grasveldje met zon maar ook schaduw, maar naast dat er een tweetal waterfietsen gehuurd kunnen worden, is er weinig.
Het sanitair wordt dagelijks meerdere keren goed schoongehouden, maar de technische staat van het sanitair laat te wensen over. De meeste Wc-brillen zitten scheef of los en bij een groot gedeelte van de damesdouches ontbreekt een plankje om spullen op te leggen. Voor ons is de camping absoluut geen 4* waard. Camping voldoet wel, maar voor 4* had ik meeer verwacht.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?