Camping Due Laghi ****

WebsiteLink naar website

364 reviews over Camping Due Laghi in het Nederlands

Nooit meer

Henry, 5-10-2017

In één woord samen te vatten: vergane glorie die geen 4* waard is. Alleen entree doet een gooi naar een goede en verzorgde camping. Standplaatsen matig/slecht onderhouden, sanitair zeer slecht: kapot, buiten gebruik, hurktoiletten, vieze douches en stank. Zwembad is beperkt open, vies water en veel te klein. Restaurant is een pluspunt. Gratis Wifi-punten redelijk.

Privestrand naar Meer van Levico is 300 m lopen, maar zonder controle. Animatie is aanwezig.

Omgeving is prachtig. Goede supermarkt in Levico.

Kortom: voor die prijs en het gebodene: niet doen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Echt wel een aanrader. Proper en top animatie!

Tom V, 20-9-2017

Voor het vertrek lazen wij gemengde reviews over de camping. De ene sprak goed de andere slecht.

We hebben dan het "risico" genomen om toch te gaan en de ervaring was zeer positief. Wij zijn gezond kritische mensen en deze camping was echt wel in orde. Wij verbleven in een Fiji 2 stacaravan en dit na een week luxe in een huis in Toscane. Ondankt de omschakeling van vakantie is ons (en onze kinderen) verblijf zeker goed bevallen.

Enige verbeterpunt: Bij de Fiji2 stacaravans mist een verharding/terras voor de tuinmeubelen. Nu staan ze rechtstreeks op de (zanderige) grond en dat is niet echt handig. De matrassen zijn ook matig maar alles is wel proper.

Ook complimenten voor de goede animatie! De kinderen vonden dit een fantastische vakantie

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Grote oude camping

Lydia, 8-9-2017

Oud sanitair gebouw, mijn vriend was hier 35 jaar geleden en er hangen nog dezelfde wasbakken. Afwasbakken zijn veel te laag. In de douches zijn vrij nieuwe tegels, maar slecht onderhouden, vieze hoeken en schimmel. Oude douchekoppem die alle kanten op spuiten. Niet fijn als je in het douchehokje geen plek hebt voor je spullen. Er is geen scheidingswandje, daar is het te klein voor. Sommige douches hebben een klein haakje, maar de meesten niet. Spullen dan maar over de deur hangen en hopen dat het droog blijft....

Wc's ook vaak vies, vooral de hokjes langs de randen. Vaak is er geen licht in de wc's en douches of gaan halverwege uit. Erg donker dan.... Onder de wasbakken ook erg vies! Armoe in het sanitair gebouw.

Wij zitten in een tent en horen van 2 kanten de snelweg. Jammer dat de hond niet het water van het meer in mag.

Het restaurant is basic. Prima pizza's en vlotte service. Andere gerechten vallen ons wat tegen.

Prachtig gebied en veel te doen.

Gereisd met partner in september 2017

Fijne familiecamping..

fam. De Koning, 4-9-2017

Camping due laghi is een fijne camping om te bezoeken met het gezin. De camping is enorm mooi gelegen tussen de bergen. Mijn man en ik hebben dan ook veel fietstochten gemaakt door de bergen terwijl onze kinderen (6 en 11) zich vermaakte in de miniclub en mijn zoon van 17 bij de sporttoernooien. De animatie was super, de nederlandse meid en jongen vinden hun werk leuk en dat stralen ze uit, ze waren leuk met de kids en vriendelijk tegen de campinggasten. Ook zijn wij veel met het gezin bij het meer geweest, de eerste week vooral bij het levico meer. Maar nadat wij het lido (ook privestrand van de camping aan het andere meer) hadden uitgeprobeerd waren we daar niet meer weg te slaan. Heerlijk strand met restaurant, glijbaan, volleybalveld en zand!!

Het sanitairgebouw is niet erg best, aan de vrouwenkant ziet het er allemaal erg netjes uit, behalve dan dat de toiletbrillen los zitten op de wc en er 9 van de 10 keer geen wc papier is.. de mannenkant is erg verouderd en vies. Zonde, hier laat de camping erg veel liggen.

Het restaurant van de camping is erg goed en het restaurant direct aan de camping ook.

Al met al hebben wij erg genoten van deze vakantie door de omgeving en de kinderanimatie. Wij komen volgend jaar zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Nooit meer terug!

Pati, 3-9-2017

Er wordt van alles verteld over renovatie, maar daar is weinig van te zien. Het sanitair gebouw is erg verouderd. Veel schimmel tussen de voegen overal. Bij de heren hurktoiletten, kapotte toiletbrillen of niet aanwezig, geen toiletpapier. Het zwembad is erg verouderd en veel kapot. het water is steenkoud, ook het babybadje waardoor je er met een baby niet kan en wil zwemmen. Op het terrein veel kapot en gevaarlijk voor kinderen (kapotte hekjes). het meer is even lopen en ook daar slecht onderhoud. veel kapot en oud.

Er is geen avondklok en daardoor nog lang onrustig op de camping. Bij slecht weer staat alles blank, geen gras maar onkruid wat er voor zorgt dat het een modderpool wordt. Hier ook niet geholpen door de touroperator. Er was een meneer die er ons inziens ook geen zin in had en niet bereid was te helpen. We konden kiezen of blijven of vertrekken...

Het is een vieze camping en ruikt ook vies als het warm is. Open riolering en als je pech hebt sta je de hele dag in de stank.

Kortom, wij komen hier nooit meer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prachtige omgeving, camping zelf scoort een 6

B.van den Bosch, 29-8-2017

De camping is geschikt als uitvalsbasis voor vele mooie uitstapjes in een prachtige regio. Het is geen grote camping en het animatieprogramma is vooral gericht op jonge kinderen. De pubers worden duidelijk niet meegenomen in het programma - jammer!! S'avonds is er geen vermaak, de familieavond (Bingo) was gericht op kleuters (hoofdprijs was een speelgoedje voor de leeftijd 3+). De stacaravan was super!! Het zwembad is geschikt voor een frisse duik of om te zonnebaden, naar het Levico meer is het 10 min lopen. Al met al hebben wij een fantastische vakantie gehad, veel gezien en ondernomen...de Trentino guest card is een aanrader!!

Geen 4 sterren waard

Vogel, 29-8-2017

In augustus naar Camping Due Laghi geweest. Het was niet helemaal zoals wij verwacht hadden en zoals sommige dingen ook op de website stonden aangegeven.

Minpunten:

- grote zwembad is ijskoud. Peuter badje was nog kouder. Niet verwarmd naar ons idee.

- Onderhoud bij zwembad minimaal. Onkruid groei tussen de tegels. De tegels zelf zijn stroef maar er staan plassen langs het zwembad die spekglad zijn. Meerdere kinderen hier in zien vallen. Badmeester had niet veel puf om het schoon te maken. De kinderen zaten er lekker in te spelen want het water was in ieder geval lekker warm, of het hygiënisch is, is dan de vraag.

- Voetbalveld heeft lampen maar die gaan alleen aan als er iets georganiseerd wordt door het animatie team. Er wordt 1 a 2 avonden iets georganiseerd, de rest van de avonden is het er pikdonker rond 20.30 uur en kan er niet meer gevoetbald worden.

- Animatie team houdt zich niet helemaal aan het schema wat bij de receptie ligt, activeiten gaan niet door of worden ingekort. Je wordt hier niet over ingelicht.

- Camping uitgekozen omdat er op de website aangegeven stond dat er meerdere keren in de week een disco bij het meer zou zijn voor onze oudste dochter. 1 x afgelast door het slechte weer wat begrijpelijk is, bij nog 3 keer om tickets gevraagd werd ook aangegeven dat de disco afgelast was zonder reden. Dochter heeft dus niet naar de desbetreffende disco kunnen gaan.

- Sanitair ziet er redelijk goed uit maar veel wc brillen zitten los. In de 3 weken dat wij er zaten leek het niet dat er hier iets aangedaan werd.

- Camping zit langs een weg wat ook bekend is. Zit je in een tent/vouwwagen dan kan dit overlast veroorzaken, wij hadden er zelf niet heel veel last van. Wel last gehad van het laden en lossen van goederen tbv het restaurant rond 7.30 uur in de ochtend, meerdere keren in de week. Dit gebeurt aan de achterkant van de camping, bij de uitgang naar het meer.

Pluspunten:

- Restaurant op de camping is uitstekend.

- Mooie omgeving vooral als je van fietsen en wandelen houdt.

- Om 11 uur 's avonds de camping stil en rustig

- Op loop afstand van het dorp. Dorp is niet groot maar wel gezellig.

- De supermarkt is heel dichtbij- schuin tegenover de camping, ook op loopafstand.

- voor een 4 sterren camping, is dit geen dure camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Zo behandel je klanten niet

JessicaD, 19-8-2017

Pluspunten: We zijn er eigenlijk te kort geweest om pluspunten te ontdekken. Hun eigen schuld, want we hadden hier ruim vier nachten willen blijven, maar besloten na één nacht snel onze spullen op te pakken en naar huis te rijden. Het leek wel een mooie camping in een mooi gebied bij een mooi meer. Jammer dat we daar niet van hebben kunnen genieten.

Minpunten: Nadat we drie nummers hadden ontvangen mochten we deze plekken bekijken op de camping. We waren het er snel over eens: nummer 287. We hadden alles geregeld en waren net begonnen de auto leeg te halen om de tent op te zetten. Komt er een Italiaan aanfietsen die ons vertelt dat ze een fout gemaakt hadden. Blijkbaar was hij gereserveerd en waren die mensen net aangekomen. We werden verplaatst naar 323. Een grotere plek en heel privé zei hij. Ja, behalve het feit dat je omringt bent door seizoensplekken en er gaten in de heg zitten. De seizoensitalianen schreeuwden vanaf de plekken naar elkaar of gebruikten onze plek als pad naar elkaar. Bye bye plek met veel privacy. Nee, we voelden ons er totaal niet thuis. De volgende dag kwamen we achter de echte reden. Voor ons hadden anderen hier twee nachten gestaan en die eisten een andere plek.Inderdaad, degene die wij dus net hadden gekozen. Beetje achterbaks dat de camping dit zo oplost. 323 is in elk geval een plek om te vermijden.

Sanitairgebouw lijkt heel mooi, maar de ene keer dat ik er gedoucht heb had ik een douche waar maar vier stralen uitkwamen. Ook was het gewoon een vierkant hokje met één haakje, dus doe je spullen even in een plastic zak ofzo, anders wordt alles nat. Ook de wc-brillen zaten los waardoor je soms zomaar wegzakte. Van mijn vriend begreep ik dat de mannenwc's ook nog érg vies waren.

Eindoordeel: Het had een leuke camping kunnen zijn, maar wij komen er in elk geval niet meer terug.

Gereisd met partner in juli 2017

Gezellige camping

Cieke, 16-8-2017

Net terug van een vakantie op camping due laghi. Fijne weken gehad, gezellige camping! We gingen wel met enige nare voorgevoelens weg ivm enkele zeer slechte recensies. Echter hebben wij een goede ervaring...de staat van het sanitair is verouderd maar wel schoon, meestal is er ook wc papier...helaas menen sommige gasten dat je een toilet/douche niet schoon hoeft achter te laten dus een enkele x wel wat viezigheid....maar dat lag zeker niet aan de schoonmaakploeg! Inderdaad zou t prettig zijn als de douchehokjes wat ruimer zouden zijn en ook plankje / haakjes voor je spullen zouden hebben...nu vaak maar 1 haak aan de deur...

De campingmedewerkers zijn vriendelijk, er heerst een gemoedelijke sfeer!

Al met al een fijne vakantie gehad hier!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie omgeving, veel faciliteiten, slecht sanitair

Tamara, 14-8-2017

De omgeving is prachtig. Wij hebben veel ondernomen. De camping heeft veel faciliteiten en een uitgebreid animatieprogramma voor alle leeftijden. De camping ligt aan een drukke weg, maar wij hadden daar geen last van. Het sanitair laat behoorlijk te wensen over. Het is verouderd, vies en van geen enkel gemak voorzien. In de douches is maar 1 haakje (mits niet stuk...) en geen plankje om iets op te zetten. Het wc papier is steeds op en de wc brillen zitten allemaal los. Het sanitair is voor ons een reden om niet meer terug te komen.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Due Laghi bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Due Laghi in Levico Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Due Laghi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Due Laghi scoort een 7.03 uit 10 op basis van 374 reviews.