Beoordelingen Camping Due Laghi****

Due Laghi****
248 beoordelingen
Beoordelingen Camping Due Laghi****
Loc. Costa 3, I-38056, Levico Terme

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Due Laghi**** in Levico Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Due Laghi**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Due Laghi scoort een 7,2 uit 10, op basis van 248 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Due Laghi**** in Levico Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Due Laghi****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Due Laghi**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 102 vakantiefoto's van Camping Due Laghi**** vinden. Je kunt 2 video's van Camping Due Laghi**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Trentino en Zuid Tirol. Vergelijk Camping Due Laghi**** met andere accommodaties in Levico Terme.
Even geduld a.u.b.

7,1
7,6
6,8
6,4
Toon score en beoordelingen van:
"Hele leuke camping"vertalen
Angela
9,0

26-8-2013 Camping Due Laghi is echt een prima camping. Na de negatieve reacties gelezen te hebben hier op zoover, waren we wel heel benieuwd, maar het is ons 100% meegevallen. We hadden een stacaravan gehuurd via to, die stond op een super plek tussen de bomen met overdekte veranda! We zijn twee weken geweest, het personeel was super vriendelijk, eten was goed, zwembad was goed, en lopen naar het meertje valt echt mee! En een schitterende omgeving maakt de vakantie compleet.

"Slechte ervaring tijdens bezoek"vertalen
Gloed
6,0

23-3-2014 Wij zijn hier afgelopen zomer even langs geweest om familie op de camping op te zoeken (was ook al 8 jaar geleden dat we hier waren geweest) Op de entree na lijkt het wel of de tijd op de camping heeft stil gestaan. Alles is nog steeds hetzelfde op de camping.

Alleen bezoek van familie erg nare ervaring opgedaan met toezichthouder. Het begon al dat ik de auto niet bij het restaurant mocht zetten (voor een uurtje) Wij hebben een klein kind van 1 jaar en die moest de grote weg maar over. Vervolgens het toezichthouder over aangesproken, maar dit kreeg een heel verassende wending. Bijna op ruzie uitgelopen, ik zou door toezichthouder wel camping afgezet worden. Vrouw en kind waren al bij familie maar zelf mocht ik er niet meer heen. Bij receptie moest ik uiteindelijk "voor bezoek" kopie legitimatie afgeven. Uiteindelijk bij familie geweest en na afloop legitimatie weer ophalen. Werd me even medegedeeld dat ik voor drie personen voor een bezoek moest betalen van 1 uurtje Belachelijk.

"Voor natuur-,cultuur- en sportliefhebbers"vertalen
Jan
6,0

19-8-2013 Overzichtelijke camping geschikt voor natuur-, cultuur- en sportliefhebbers.
Minder geschikt voor mensen die op zoek zijn naar zon, meer, strandjes en terrasjes. 2 weken verbleven met 2 jonge kinderen in een stacaravan. Heerlijke vakantie gehad. Stacaravan klein, netjes en alles aanwezig. Enig nadeel vonden wij dat ze dicht op elkaar staan, dus weinig privacy. Er had een heg tussen gemogen. Zwembad prima voor een frisse duik na een dag zweten in de bergen. Geen ligbedden, dus ook geen irritaties om handdoeken. Leuke speeltuin, leuke animatie, restaurant ok. Omgeving betoverend mooi! Tips; klim naar lago di erdemolo. Paradijs op aarde, met nog sneeuw in augustus. Panarotta op, prachtig uitzicht over de meren. Vraag om een verblijfkaart. Gratis ov in heel Trentino en gratis toegang in veel kastelen,forten,musea. Fiets langs de Brenta, mooi aangelegd fietspad en goed te doen (evt met de trein terug). Trento, Levico en Borgo zijn een bezoekje waard. Castel Pergine en fort Belvedere mooi!

met partner, Aug. 2013
"Geen 4 sterren waard!"vertalen
Jensdehaan
6,0

3-9-2013 Ivm last minute in een touroperator tent en even weg deze camping geboekt. Vakantie was fantastisch, maar deze camping zal nooit onze voorkeur hebben als we met eigen tent gaan kamperen. Voor een 4 sterren camping schiet het hier en daar echt tekort: Zelf wc papier meenemen, in avond geen verlichting bij voetbalveldje en speeltuin. Touroperatortenten staan pal naast 80 km/uur weg. Welgeteld vanaf 22:00 tot 22:30 80 auto's afgeturfd. Dit omdat personeel zegt dat het allemaal wel meevalt. In ons pad was een put die zorgde voor een enorme stankoverlast. S' avonds geen shows of geen muziek, alleen voor kids een mini disco van 20:30 tot 21:00uur ook in het donker, met alleen een draagbare spreaker. Het stukje strand voor due laghi gasten lijkt meer een wei voor grazende koeien. Entree van het water is enorm saai vergeleken met naastliggende camping, daar is een leuke steiger waar kinderen vanaf springen.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Leuke familiecamping in prachtige omgeving."vertalen
Carola
8,0

29-8-2013 Deze camping is ons prima bevallen. Wij hadden een mobilehome type Super Lodge nr: 34 (via touroperator) op een apart veld vlakbij het zwembad en restaurant. Prima caravan en schoon bij aankomst. Andere mobilehomes hebben weinig privacy en staan erg op elkaar.Camping heeft 2 restaurants beide prima maar die bij de ingang is nieuw en erg goed. Stadje Levico Terme is leuk om doorheen te lopen met wat restaurants etc maar stelt verder niet veel voor. Sanitair op de camping ziet er prima uit met lekker de ruimte netjes en schoon. Veel plekken voor tent/tourcaravan met veel schaduw/bomen. Meren zijn mooi maar het kleine privestrandje is niks bijzonders, je kan beter iets verder rijden om lekker te kunnen liggen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Leuke camping voor sportieve vakantie"vertalen
c_vander_hoorn
7,0

10-11-2013 Camping Due Laghi is een leuke camping voor het hele gezin. Sportieve activiteiten zijn in de omgeving volop mogelijk. Tegenover de camping een activiteitenbureau voor diverse activiteiten. Zeker voor wielrenners en mountainbiken is dit the place to be. Volop uitdagende beklimmingen.
Deze camping heeft twee restaurants; één op de camping en één net voor de receptie. Vooral dit restaurant is een aanrader. De Italianen komen hier zelf eten, dus dat zegt genoeg.
Het zwembad is wat klein, maar je kunt je baantjes trekken.
Het zwemstrandje aan het meer is een kleine wandeling en stelt niet veel voor.
De camping is middelgroot. En de caravans staan allemaal in een rijtje, maar de afstand tussen jou en je overburen is ruim voldoende. Bijna alle caravans hebben schaduw van de bomen.

"Heerlijke camping"vertalen
agnes_scholte
7,0

11-9-2013 Camping is ruim, op loopafstand van Levico, van een prima supermarkt. Lekker zwembad en prima meer. Strandje is wat klein en viezig.
Trento vlakbij, en iets verder weg Verona.
Prima pizzarestaurant op de camping en veel eetgelegenheden op loopafstand in Levico

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Een prima plek om veel te ondernemen."vertalen
alexsiska
6,0

16-8-2013 De aankomst is werkelijk prachtig. Een camping waar ruimte is om ontvangen te worden. De receptie is dan ook super nieuw. Fijn ontvangst we mochten zelf een plekje uit gaan zoeken. en kregen direct veel informatie over de streek! Super. Het zwembad was erg klein en er is maar één zwembad en niet zoals ze op campinglife zeggen "de camping beschikt over meerdere zwembaden" . En het zwembad is erg koud!!! De plek als uitvalbasis om te wandelen te fietsen (rond het meer is prachtig) om stadjes te bezoeken (verona, Trento, venetie ) is prima je kan ook met de trein naar deze plaatsen. Voor mensen die glutenvrij moeten eten is er op een afstand van 5 km een Glutenvrije pizzaria die al vele prijzen in de wacht heeft gesleept. (Pizza Girro). Strand stelt niets voor. Sanitair is schoon maar niet helemaal van deze tijd. Vooral douche hokjes zijn klein. Samen douchen met kids is eigenlijk onmogelijk.

"Leuke camping"vertalen
Menny van Benthem
10,0

20-8-2013 Dit is echt een hele leuke camping. Klagen kan altijd, maar ik heb er niet 1. Lawaai van de weg valt hardstikke mee, Zwembad is geweldig. Je kan er heerlijk eten en de animatiemensen zijn heel gezellig. Je krijgt goede informatie overal over. Het maakt toch niet uit als je een stukje naar het meertje moet lopen? Geen franse toilet gezien. Sanitair wordt ontzettend goed schoongemaakt. Dus niet te veel laten meeslepen door klagers.
Het was geweldig en we komen er graag weer. We hebben een dochter van 10 jaar en een zoon van 14 jaar. Die hebben zich prima vermaakt.
Er is toch niet echt animatie nodig vanaf 12 jr.? Ze zoeken elkaar wel op.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Leuke camping, die wat verouderd is."vertalen
ed70
6,0

31-7-2013 Op deze camping is alles aanwezig, maar alles is wel wat verouderd bijv. de sanitaire voorzieningen. Het zwembad is oud, geen ligbedden, glijbanen etc, wel gras om op te liggen. Het gras mag net wat vaker gemaaid en de heggen wat strakker geknipt. Voor de broodjes in het campingwinkeltje hoef je niet lang in de rij te staan. De receptie is wel nieuw en heeft een moderne uitstraling. Op de camping zit een redelijk restaurant om oa pizza's af te halen of om even te zitten. Vlak voor de camping zit een erg goed trendy Italiaans restaurant waar een lokale sfeer hangt en streekgerechten vers voor je neus op de houtskoolgrill klaar worden gemaakt. Een discountsupermarkt zit op loopafstand van de camping. Het is een eindje lopen naar een klein prive strandje van de camping waarvoor je een weg moet oversteken waar snel gereden wordt. Een gezellige camping, die wel en update kan gebruiken (waar men volgens ons al langzaam aan begonnen is, getuige de receptie en de nieuwe camperpaatsen).

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?