7,1

WebsiteLink naar website

357 reviews over Camping Due Laghi in het Nederlands

Zo behandel je klanten niet

JessicaD, 19-8-2017

Pluspunten: We zijn er eigenlijk te kort geweest om pluspunten te ontdekken. Hun eigen schuld, want we hadden hier ruim vier nachten willen blijven, maar besloten na één nacht snel onze spullen op te pakken en naar huis te rijden. Het leek wel een mooie camping in een mooi gebied bij een mooi meer. Jammer dat we daar niet van hebben kunnen genieten.

Minpunten: Nadat we drie nummers hadden ontvangen mochten we deze plekken bekijken op de camping. We waren het er snel over eens: nummer 287. We hadden alles geregeld en waren net begonnen de auto leeg te halen om de tent op te zetten. Komt er een Italiaan aanfietsen die ons vertelt dat ze een fout gemaakt hadden. Blijkbaar was hij gereserveerd en waren die mensen net aangekomen. We werden verplaatst naar 323. Een grotere plek en heel privé zei hij. Ja, behalve het feit dat je omringt bent door seizoensplekken en er gaten in de heg zitten. De seizoensitalianen schreeuwden vanaf de plekken naar elkaar of gebruikten onze plek als pad naar elkaar. Bye bye plek met veel privacy. Nee, we voelden ons er totaal niet thuis. De volgende dag kwamen we achter de echte reden. Voor ons hadden anderen hier twee nachten gestaan en die eisten een andere plek.Inderdaad, degene die wij dus net hadden gekozen. Beetje achterbaks dat de camping dit zo oplost. 323 is in elk geval een plek om te vermijden.

Sanitairgebouw lijkt heel mooi, maar de ene keer dat ik er gedoucht heb had ik een douche waar maar vier stralen uitkwamen. Ook was het gewoon een vierkant hokje met één haakje, dus doe je spullen even in een plastic zak ofzo, anders wordt alles nat. Ook de wc-brillen zaten los waardoor je soms zomaar wegzakte. Van mijn vriend begreep ik dat de mannenwc's ook nog érg vies waren.

Eindoordeel: Het had een leuke camping kunnen zijn, maar wij komen er in elk geval niet meer terug.

Gereisd met partner in augustus 2017

Gezellige camping

Cieke, 16-8-2017

Net terug van een vakantie op camping due laghi. Fijne weken gehad, gezellige camping! We gingen wel met enige nare voorgevoelens weg ivm enkele zeer slechte recensies. Echter hebben wij een goede ervaring...de staat van het sanitair is verouderd maar wel schoon, meestal is er ook wc papier...helaas menen sommige gasten dat je een toilet/douche niet schoon hoeft achter te laten dus een enkele x wel wat viezigheid....maar dat lag zeker niet aan de schoonmaakploeg! Inderdaad zou t prettig zijn als de douchehokjes wat ruimer zouden zijn en ook plankje / haakjes voor je spullen zouden hebben...nu vaak maar 1 haak aan de deur...

De campingmedewerkers zijn vriendelijk, er heerst een gemoedelijke sfeer!

Al met al een fijne vakantie gehad hier!

Gereisd familie in augustus 2017

Mooie omgeving, veel faciliteiten, slecht sanitair

Tamara, 14-8-2017

De omgeving is prachtig. Wij hebben veel ondernomen. De camping heeft veel faciliteiten en een uitgebreid animatieprogramma voor alle leeftijden. De camping ligt aan een drukke weg, maar wij hadden daar geen last van. Het sanitair laat behoorlijk te wensen over. Het is verouderd, vies en van geen enkel gemak voorzien. In de douches is maar 1 haakje (mits niet stuk...) en geen plankje om iets op te zetten. Het wc papier is steeds op en de wc brillen zitten allemaal los. Het sanitair is voor ons een reden om niet meer terug te komen.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Due Laghi**** bij :

Prima camping in mooie omgeving, heerlijk geweest.

Rian, 13-8-2017

We zaten in Waikiki II met airco en mooie houten veranda. Deze waren nieuw, dus dat was echt geluk hebben.

Ben een paar keer met de kinderen naar verzamelgebouw bij het zwembad geweest als ze naar toilet moesten. Iedere keer was het hartstikke netjes. Misschien is het gebouw niet modern, maar schoon was het zeker wel en dat lijkt me het allerbelangrijkste.

Het meertje is een stukje lopen, neem waterschoentjes mee want de grond is erg drassig en veel stenen, maar verder is het heerlijk vertoeven in het meer. Ga ook zeker een keertje naar het grote meer, ook echt top.

Het restaurant op de camping is prima om af te halen en je kunt er ook lekker even gaan zitten.

Voor jonge kids zijn de zwembaden prima, maar voor grotere zal het misschien wat saai zijn zonder glijbanen.

De animatie is enthousiast. Bo is Nederlandse jonge meid die het erg druk heeft met alle Nederlandse kleine kids, want de andere dames zijn Italiaans. Als je oudere kids hebt, dan zijn er nog twee Nederlandse jongens.

Gereisd familie in augustus 2017

Was mooi,maar niet nog een keer.

djeanna, 10-8-2017

Dat preferenties bij touroperator niet altijd gehoneeerd worden.( geld terug Ho maar,wordt gezien als administratie kosten.

Wij zaten in de wakiki met 3 slp kamers en airco en een mooie grote veranda

Voor tieners is er wat minder te doen.

Mooie fiets en wandel omgeving.

Ligt niet direct aan het water,eerst een weg over en dan nog een paar honderd meter lopen.(levicomeer)

Gereisd met vrienden in juli 2017

Aardige mensen, maar verder

Ron Kampschreur, 9-8-2017

Wij kwamen hier op doorreis naaf Toscane. Camping ligt ingesliten door meren en snelwegen. Als je de weg eenmaal weet kan je er fantastisch fietsen. Op de camping word je lekgestokendoor de muggen. Het sanitair en multifunctionele ruimte (restaurant/ winkel/ kantine etc.) lijkt op gebouwen uit het oodtblok van voor de val van de muur.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Mooie accommodatie, camping en omgeving.

lies, 6-8-2017

Mooie stacaravan van touroperator. Mooie omgeving veel gebruik gemaakt van onze Trentino kaart, vraag hier naar! Personeel van de camping, touroperator en het animatie team waren kundig, vriendelijk en enthousiast.

Wij gingen met 3 pubers, best een 'moeilijke' leeftijd om 'nog' mee te gaan met vader en moeder, jammer dat de camping juist deze groep gaat liggen. Heel simpel alle avonden de verlichting aan bij de tafeltennistafels, voetbalveld, meertje en je maakt voor deze doelgroep een super vakantie. Meerdere malen nagevraagd bij camping, touroperator en animatie team of dit kon, ja werd er gezegd, maar van de 10 avonden heeft de verlichting 3 avonden gebrand!! Jammer en geen ja zeggen als je nee bedoelt!!

Problemen riool

Dorien, 5-8-2017

Due laghi is goede camping. Goede animatie, ook makkelijk activiteiten buiten camping te boeken

+ goed zwembad

- ligt aan drukke weg

- grote problemen riolering ( open riool over camping) dus ook gevolgen voor sanitair

Prachtige omgeving

Mariella, 3-8-2017

Super fijne eenvoudige camping met geweldige pizzeria en restaurant Bandus!! Fijne huisjes wel iets gedateerd geen luxe. Wij hadden een mobile home van de camping niet van vacansolei.

Maar t was schoon en gezellig!!' Echt een aanrader als je van gezelligheid houd zonder massa! Top

Topvakantie

Marl1, 31-7-2017

Pluspunten:

+animatieteam is echt top. Die dames/heren werken keihard en doen hun werk met plezier en dat stralen ze uit.

+ onze stacaravan stond op een ruime plek. Mooie caravan met grote veranda.

+ beide restaurants zijn prima. Heerlijk gegeten voor goede prijs.

+ mooie omgeving. Vriendelijke mensen

+ het meer waar je naar toe kunt (Lido Seehof) is echt heel leuk. Heerlijke ligbedjes, leuke duikplanken.

Mindere punten:

-in onze 2e week was het echt heel druk op de camping. De vraag is of de eigenaar misschien zou moeten kiezen voor kwaliteit ipv kwantiteit. Met deze hoeveelheid mensen zijn de faciliteiten, waaronder het zwembad, niet berekend. Hoe hard het personeel ook werkt; ze kunnen het dan niet waarmaken.

-zwembad zou een volgend project kunnen zijn om te verbeteren.

Al met al een topvakantie gehad.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Due Laghi**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Due Laghi in Levico Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Due Laghi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Due Laghi scoort een 7.1 uit 10 op basis van 367 reviews.