Beoordelingen Camping Norcenni Girasole Club****

Norcenni Girasole Club****
1234 beoordelingen
Beoordelingen Camping Norcenni Girasole Club****
Via Norcenni, 7, I-50063, Figline Valdarno

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Norcenni Girasole Club**** in Figline Valdarno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Norcenni Girasole Club**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Norcenni Girasole Club scoort een 8,2 uit 10, op basis van 1234 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Norcenni Girasole Club**** in Figline Valdarno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Norcenni Girasole Club****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Norcenni Girasole Club**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 905 vakantiefoto's van Camping Norcenni Girasole Club**** vinden. Je kunt 7 video's van Camping Norcenni Girasole Club**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Toscane. Vergelijk Camping Norcenni Girasole Club**** met andere accommodaties in Figline Valdarno.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

1185 beoordelingen over Norcenni Girasole Club****

1234 beoordelingen
7,8
8,4
9,0
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, 2014
"Zeer nette camping, maar..."vertalen
GAA
7,0
7,0
6,0

25-07-2014 Als je niet van te grote campings houdt zoals ons is dit geen aanrader, bij het boeken dachten we dat het wel mee zou vallen.. Integendeel! Camping bestaat uit 2 gedeeltes die ver van mekaar liggen (zelfs een pendel treintje ertussen) met ieder een zwembad. De kidsclub activiteiten zijn te ver weg als je net in het andere gedeelte zit, dus moet je iedere keer mee. De 1e X waren we er om half 11 en toen was er al niks meer te doen. Volgende dag nog eerder heen.. Kidsclub is simpel, maar 1 activiteit waarmee de kinderen in 45min. klaar zijn en daarbij laten ze het en wachten af tot de kinderen 1voor1 afdruipen.Op programma staat van 10-12.30! Bij deze ene keer is het dan ook gebleven, omdat het te ver weg was voor dat eventjes en het vroege opstaan. Diezelfde middag om 15 uur werd de activiteit volleybal afgeblazen, te weinig animo en geen alternatief.. Onze kinderen vinden de activiteiten juist leuk, dus teleurstelling. Verder is de camping zelf echt heel erg goed! Alles super netjes!

"Twitter beoordelingen"
19-01-2014 @ivdburgt @henrivanveen @FloortjeAgema inderdaad, geweldig! norcenni girasole is een grote camping in die plaats. --- Bron: https://twitter.com/ivdburgt/status/424949939484233728
03-08-2013 @xRosalieexx Sinds 15.00 al in Norcenni Girasole, best leuke camping --- Bron: https://twitter.com/xRosalieexx/status/363685189530451968
27-07-2013 @hyammz De camping heette : Norcenni Girasole ofss was echt leuk vooral savonds alleen je moest altijd omhoog enss lopen -,- sport vakantie xD --- Bron: https://twitter.com/hyammz/status/361225220671021056
met jonge kinderen, Juli 2014
"Massaal - voorziengn niet berekend op aant. gstn"vertalen
Frietema
5,0
5,0
4,0

15-07-2014 Camping te groot voor aantal gasten, zeer massaal. Zwembaden overvol ! Lichten op voetbalveld werken niet, dus na 21.00 uur is t donker met 80 man op t veld! Na navraag bij de receptie hoe laat de lichten aangaan, kregen wij te horen dat we t voetbalveld mochten afhuren voor 30 euro per uur incl verlichting, hoe is dit te verkopen? Dit is echt niet te verkopen, te zot voor woorden... Voor ons nooit meer op deze lokatie!!! Het zou zoveel beter kunnen!

met oudere kinderen, Juli 2014
"De camping was groot maar daar merkte je niets van"vertalen
familie Kingma
9,0

27-07-2014 ik mieste toeristische info op de camping voor individuele bezoekjes aan steden en attracties. Alleen de bus werd gepromoot.
In het waterstroompje leven beverratten. Deze komen ook bij de caravans. Op zich mooie dieren, maar niet echt hygienisch en niet prettig voor kleine kinderen. In Nederland worden ze bestreden.

"Gezellige, levendige sfeer, aanrader!"vertalen
familie Poelman
9,0

26-07-2014 Ons verblijf in een prachtige sta-caravan is ons zeer goed bevallen.
Onze 16 jarige zoon had direct aansluiting met grote groep leeftijd genoten. Wij hebben genoten van de excursies naar Florence en Siena die door de camping werden georganiseerd. 's-Avonds wordt regelmatig muziek aangeboden op het gezellige pleintje. De supermarkt heeft een ruim aanbod van levensmiddelen en lokale specialiteiten. De drie restaurants zijn uitstekend en bieden lekkere wijn en cocktails. Wij overwegen volgend jaar weer te gaan.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Zeer mooie camping, boven verwachting!!"vertalen
astrid_rozen
9,0

28-07-2014 Verblijf vanaf 7 juli t/m 24 juli op Norcenni, in een Waikiki in het benedengedeelte. Had niet van te voren gedacht dat we z'n mooi plekje zouden hebben, op een hoek vrij uitzicht, alles binnen loopafstand, en geen last gehad van herrie of anders. Camping supermooie ligging in Toscane, omdat we al veel van Toscane gezien hadden, hebben we dit keer Florence, Pisa, Arrezzi en Rome per touringcar bezocht. Echt een aanrader via de camping te boeken. Rome is echt een stad die je gezien moet hebben. Restaurants prima, afhaal oke, zwembaden top. Eerste week juli rustig, daarna begon de drukte. Altijd nog een ligbed gehad, staan er meer dan genoeg. Streng beleid wat betreft zwembanden en ballen in zwembad. Kids 17,16 en 14 hebben zich meer dan prima vermaakt! Prima camping om nog eens te bezoeken!!

met oudere kinderen, Juli 2014
"Mooie grote camping in een mooi groen gebied"vertalen
familie Huging
9,0

28-07-2014 De grote camping is grotendeels stacaravan en slechts een paar toer. De eetgelegenheden zijn prima, in de topdrukte worden de zwembaden erg druk. De Italiaanse badmeesters zijn ook dol op hun fluitje. Leuke toertochten vanaf de camping naar o.a. Rome,Florence,Pisa,Luca en een wijnproef toer. Al met al een prima camping, voor ons alleen de volgende keer toch weer een camping aan het water. Wifi is niet al te best. Op de centrale punten wel bereik tenzij het druk wordt. Geen bereik op de hele camping.

met jonge kinderen, 2014
"Mooie camping"vertalen
familie Smit
6,0

04-07-2014 Mooie camping, groot opgezet. Mooie omgeving.
voor kleine kinderen is het soms wel erg ver lopen.

met partner, 2014
"Goed onderhouden camping"vertalen
familie Dijkstra
9,0

02-07-2014 Leuke levendige camping waar veel georganiseerd word., Lekker eten in de gezellige restaurants en vriendelijk personeel op de gehele camping.

met partner, Juni 2014
"Mooie camping"vertalen
familie Dank
8,0

14-07-2014 mooie camping,wel veel hoogte verschillen dus stevige klim als je boven in staat,maar door ons niet als vervelend ervaren.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Een prachtig schoon en kindvriendelijk park"vertalen
familie heuvel
9,0

25-06-2014 geweldige zwembaden, heerlijke eetgelegenheden en in het voorseizoen nog meer dan voldoende ruimte.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?