Beoordelingen Camping Norcenni Girasole Club****

Norcenni Girasole Club****
1145 beoordelingen
Beoordelingen Camping Norcenni Girasole Club****
Via Norcenni, 7, I-50063, Figline Valdarno

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Norcenni Girasole Club**** in Figline Valdarno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Norcenni Girasole Club**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Norcenni Girasole Club scoort een 8,1 uit 10, op basis van 1145 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Norcenni Girasole Club**** in Figline Valdarno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Norcenni Girasole Club****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Norcenni Girasole Club**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 902 vakantiefoto's van Camping Norcenni Girasole Club**** vinden. Je kunt 7 video's van Camping Norcenni Girasole Club**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Toscane. Vergelijk Camping Norcenni Girasole Club**** met andere accommodaties in Figline Valdarno.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

1100 beoordelingen over Norcenni Girasole Club****

1145 beoordelingen
7,7
8,4
9,3
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2013
"Fijne camping in voor en na seizoen."vertalen
karin
9,0

29-9-2013 Een gezellige en mooie camping met veel hoogte verschillen. Personeel waren erg vriendelijk en behulpzaam. In het naseizoen niet druk maar gezellig. Hoogzomer lijkt het ons niets, dan is het er te druk, ook de weg naar de camping toe. Restaurants erg goed, heerlijk gegeten! Grote supermarkt op 10 minuten rijden. Mooie zwembaden. Helaas waren de bedden in onze stacaravan erg hard. Wifi werd aangeboden maar het signaal was niet te bereiken.

"Twitter beoordelingen"
19-1-2014 @ivdburgt @henrivanveen @FloortjeAgema inderdaad, geweldig! norcenni girasole is een grote camping in die plaats. --- Bron: https://twitter.com/ivdburgt/status/424949939484233728
3-8-2013 @xRosalieexx Sinds 15.00 al in Norcenni Girasole, best leuke camping --- Bron: https://twitter.com/xRosalieexx/status/363685189530451968
27-7-2013 @hyammz De camping heette : Norcenni Girasole ofss was echt leuk vooral savonds alleen je moest altijd omhoog enss lopen -,- sport vakantie xD --- Bron: https://twitter.com/hyammz/status/361225220671021056
"Goed onderhouden, mooie camping"vertalen
Malou
8,0

28-9-2013 Mooie camping tegen een heuvel gebouwd. Wel groot, maar daar heb je in het voor en naseizoen geen last van. Heel schoon en goed onderhouden. Meerdere restaurants en zwembaden. Wel veel klimmen, dus niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

met oudere kinderen, 2013
"Geweldige camping maar niet voor hoogseizoen"vertalen
jolanda grobben
8,0

18-9-2013 Wij zijn hier nu 2x in de meivakantie geweest. Helemaal top. Ook dit jaar weer in het oude gezellige gedeelte (onderin) in een lodgetent. Naar het zwembad boven wel een klim, maar ach ... alle tijd. Grote supermarkt in het dorp. Super mooie uitstapjes te maken, wat wil je nog meer? In het hoogseizoen zouden wij er niet naar toe willen. Veel te groot, te veel mensen, parkeerprobleem en voor ons veel te warm. Wij komen vast en zeker nog wel een keer terug want Toscane is geweldig!

met jonge kinderen, Sept. 2013
"Wij hebben een geweldige vakantie gehad!"vertalen
familie Rovers
6,0
8,0

4-10-2013 hele mooie stacaravan van touroperator, echt hele maal af! De camping was heel mooi en in alles voorzien.

"Zwembad boven eerder dicht..."vertalen
familie Tuithof
5,0
9,0

20-10-2013 Zwembad boven - met de waterglijbanen - ging eerder dicht dan de afspraak was (zou dicht gaan per 1/10/2013, was reeds 23/09/2013), waardoor wij onze 2e vakantieweek waren aangewezen op het zwembad beneden. Dit zwembad is echter erg gevaarlijk voor kids onder de 4 jaar....

"Wat een heerlijke camping"vertalen
reinout
9,0

9-10-2013 We waren voor de 2e keer op deze camping. De vorige keer zaten we op het bovendeel, deze keer met een andere touroperator op het benedendeel. We hebben ons weer prima vermaakt. De camping is van alle gemakken voorzien. Een mooi zwembad (in het naseizoen voldoende plek bij de ligbedden), enkele goeie restaurants, leuke winkeltjes en een overheerlijke ijssalon. Mooie plaatsen als Siena en Florence zijn vanaf de camping goed te bereiken. Echt de ideale plek voor een bezoek aan Toscane. Enige minpunt was het gebrek aan parkeerruimte. Op ons "pleintje" met 6 stacaravans, was slechts plek voor 2 auto's. En aangezien er op de camping verder geen grote parkeerterreinen zijn was het soms wel zoeken waar we de auto kwijt konden.

"Mooie camping"vertalen
familie Hartevelt
6,0
10,0

9-10-2013 parkeren van de auto was een probleem.
Hierdoor ontstonden gevaarlijke situaties bij het uitrijden van de auto.

"Prachtig"vertalen
familie holders
10,0

6-10-2013 het is een hele mooie camping wij hebben het erg naar onze zin gehad.

met partner, Sept. 2013
"Hebben een perfecte vakantie gehad."vertalen
familie Oorthuis
10,0

3-10-2013 Het toscaanse gebied is prachtig om te bekijken. Vooral de wijntour en siena en florance waren prachtig.

"Schoon, luxe, ruimte"vertalen
familie Bakker
8,0

3-10-2013 Prachtig park met veel voorzieningen. Perfecte ligging voor uitstapjes.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?