Beoordelingen Camping Norcenni Girasole Club****

Norcenni Girasole Club****
1317 beoordelingen
Beoordelingen Camping Norcenni Girasole Club****
Via Norcenni, 7, I-50063, Figline Valdarno

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Norcenni Girasole Club**** in Figline Valdarno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Norcenni Girasole Club**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Norcenni Girasole Club scoort een 8,1 uit 10, op basis van 1317 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Norcenni Girasole Club**** in Figline Valdarno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Norcenni Girasole Club****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Norcenni Girasole Club**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 997 vakantiefoto's van Camping Norcenni Girasole Club**** vinden. Je kunt 8 video's van Camping Norcenni Girasole Club**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Toscane. Vergelijk Camping Norcenni Girasole Club**** met andere accommodaties in Figline Valdarno.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

1263 beoordelingen over Norcenni Girasole Club****

1317 beoordelingen
7,8
8,4
8,2
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2014
"Ontzettend grote maar ook hele mooie camping"vertalen
Rob
7,0

15-09-2014 Girasole en een mega grote camping, hoewel je dat gevoel door de indeling niet krijgt. Alleen 's avonds bij de eetgelegenheden merk je hoeveel mensen er eigenlijk zijn. Het is allemaal erg goed geregeld dus daar heb je verder geen last van. Het personeel is vriendelijk en kan je overal mee helpen. De camping ligt op een handige plek tussen de grote steden in, maar nergens echt dichtbij om er zo even heen te lopen. Dat is wel jammer. Je zit minimaal een half uurtje in de auto. Het zwembad is erg mooi en goed onderhouden.

Nadelen van de camping waren de muggen (maar die heb je overal) en de steekvliegen (horzels) bij het zwembad. Die komen voortdurend op je zitten en laten je niet met rust. Ik ben een aantal malen gestoken, waar je een ontzettend grote, jeukende en pijnlijke paarse plek aan overhoudt. Ik zat niet meer op mijn gemak aan het zwembad en zag mensen zelf het zwembad verlaten vanwege deze beesten.

"Twitter beoordelingen"
19-01-2014 @ivdburgt @henrivanveen @FloortjeAgema inderdaad, geweldig! norcenni girasole is een grote camping in die plaats. --- Bron: https://twitter.com/ivdburgt/status/424949939484233728
03-08-2013 @xRosalieexx Sinds 15.00 al in Norcenni Girasole, best leuke camping --- Bron: https://twitter.com/xRosalieexx/status/363685189530451968
27-07-2013 @hyammz De camping heette : Norcenni Girasole ofss was echt leuk vooral savonds alleen je moest altijd omhoog enss lopen -,- sport vakantie xD --- Bron: https://twitter.com/hyammz/status/361225220671021056
"Prachtige en gezellige camping!"vertalen
Irma Louise Pol
10,0

31-08-2014 Een goed onderhouden camping met maarliefst 6 zwembaden voor klein en groot. De kinderen waren niet weg te slaan bij de lagune en de wildwaterbaan. Leuke, enthousiaste animatie, zowel overdag als 's avonds. Vriendelijk personeel. Goede restauranten, vooral bij Il Vecchio hebben we heerlijke gegeten en niet duur. Grote camping maar niet massaal. Zeker voor herhaling vatbaar!

met oudere kinderen, 2014
"Drukke camping"vertalen
familie Schipper
9,0

29-08-2014 Camping te vol gezet met accomodaties boven op elkaar.
Veel te druk in zwembad o.a. Door dagjes mensen uit omgeving.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Goede camping maar wel steeds drukker geworden"vertalen
familie Gabreels
8,0

24-08-2014 Voor de derde keer op Norcenni Girasole geweest. 1x met eigen tent en 2x stacaravan van de touroparator. Alles prima in orde. Het lijkt wel of de camping steeds drukker wordt. Er zijn weer stacaravans bijgeplaatst en alles staat nu wel erg dicht op elkaar. Je merkt dat voral bij de zwembaden en restaurants; een drukte van jewelste. Camping blijft een prima uitvalsbasis voor veel activiteiten in het binnenland van Toscane

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Mooie club, maar wij gaan er niet meer heen."vertalen
familie Zee
8,0

11-09-2014 Mooie club, maar wij hebben wel echt het strand gemist. Leuk dat er verdeeld over het park drie speeltuinen zijn. Wij zaten in het mdden van het park en hadden dan ook geen klagen over de afstanden. De loopfietsjes waren op sommige stukken wel een uitdaging, maar dat houdt ook de ouders in beweging. Met een buggy lijkt mj deze camping niet ideaal. Wij hebben ons wel geergerd aan de steekvliegen en muggen die ook overdag kunnen steken, vooral de vliegen zijn bij het zwembad echt heel irritant. We vonden het eten goed, met name ook de kwaliteit van de kindermenu's. Miniclub/disco was goed geregeld omdat je als ouders op de tribune kan zitten en zo je kooters goed in de gaten kunt houden. Kortom was het allemaal wel goed geregeld, maar met 35 graden in een druk zwembad, met irritante vliegen was voor ons niet het vakantiegevoel.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Super camping. top voor kids. super wijnwinkel."vertalen
familie Zeguers
8,0

07-09-2014 Geweldige vakantie gehad. Eerste keer op een camping meteen geweldig.
Kids hebben genoten, dus wij ook.

met vrienden, Aug. 2014
"Uitstekende camping"vertalen
familie Dreumel
8,0

12-09-2014 Caravans (rondom nr 16) staan erg op elkaar gepropt. Ligging van onze caravan goed. Parkeerruimte en manoeuvre ruimte in het 'straatje' onwerkbaar.
Prijs/kwaliteit van de Excellent is uitstekend.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Prachtige camping met veel voorzieningen"vertalen
familie Lunetta
8,0

07-09-2014 Voor de kinderen is veel georganiseerd.
Er zijn tal van eetgelegenheden.
Mooi gelegen tussen en in de heuvels.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Erg mooi we gaan zeker nog een keer"vertalen
m de heus
10,0

06-09-2014 toscane is een hele mooie omgeving camping heeft beneden een zwembad en winkel en ook boven aan de camping een zwembad en winkel super zo merk je er niets van dat het een grote camping is

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Leuke camping maar niet voor een tweede keer"vertalen
anja en nico
5,0
4,0
6,0
6,0
3,0

01-09-2014 Voor ons is de camping te druk en het water gigantisch koud.. De kinderen hebben wel plezier gehad. Het treintje was vaak vol en een hoop gedrang, fatsoenlijk uitstappen is er niet bij.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?

Bent u de eigenaar?