Beoordelingen Camping Norcenni Girasole Club****

Norcenni Girasole Club****
1303 beoordelingen
Beoordelingen Camping Norcenni Girasole Club****
Via Norcenni, 7, I-50063, Figline Valdarno

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Norcenni Girasole Club**** in Figline Valdarno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Norcenni Girasole Club**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Norcenni Girasole Club scoort een 8,1 uit 10, op basis van 1303 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Norcenni Girasole Club**** in Figline Valdarno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Norcenni Girasole Club****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Norcenni Girasole Club**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 946 vakantiefoto's van Camping Norcenni Girasole Club**** vinden. Je kunt 8 video's van Camping Norcenni Girasole Club**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Toscane. Vergelijk Camping Norcenni Girasole Club**** met andere accommodaties in Figline Valdarno.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

1252 beoordelingen over Norcenni Girasole Club****

1303 beoordelingen
7,8
8,4
8,2
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Prachtige en gezellige camping!"vertalen
Irma Louise Pol
10,0

31-08-2014 Een goed onderhouden camping met maarliefst 6 zwembaden voor klein en groot. De kinderen waren niet weg te slaan bij de lagune en de wildwaterbaan. Leuke, enthousiaste animatie, zowel overdag als 's avonds. Vriendelijk personeel. Goede restauranten, vooral bij Il Vecchio hebben we heerlijke gegeten en niet duur. Grote camping maar niet massaal. Zeker voor herhaling vatbaar!

"Twitter beoordelingen"
19-01-2014 @ivdburgt @henrivanveen @FloortjeAgema inderdaad, geweldig! norcenni girasole is een grote camping in die plaats. --- Bron: https://twitter.com/ivdburgt/status/424949939484233728
03-08-2013 @xRosalieexx Sinds 15.00 al in Norcenni Girasole, best leuke camping --- Bron: https://twitter.com/xRosalieexx/status/363685189530451968
27-07-2013 @hyammz De camping heette : Norcenni Girasole ofss was echt leuk vooral savonds alleen je moest altijd omhoog enss lopen -,- sport vakantie xD --- Bron: https://twitter.com/hyammz/status/361225220671021056
met oudere kinderen, 2014
"Drukke camping"vertalen
familie Schipper
9,0

29-08-2014 Camping te vol gezet met accomodaties boven op elkaar.
Veel te druk in zwembad o.a. Door dagjes mensen uit omgeving.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Goede camping maar wel steeds drukker geworden"vertalen
familie Gabreels
8,0

24-08-2014 Voor de derde keer op Norcenni Girasole geweest. 1x met eigen tent en 2x stacaravan van de touroparator. Alles prima in orde. Het lijkt wel of de camping steeds drukker wordt. Er zijn weer stacaravans bijgeplaatst en alles staat nu wel erg dicht op elkaar. Je merkt dat voral bij de zwembaden en restaurants; een drukte van jewelste. Camping blijft een prima uitvalsbasis voor veel activiteiten in het binnenland van Toscane

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Leuke camping maar niet voor een tweede keer"vertalen
anja en nico
4,0
3,0

01-09-2014 Voor ons is de camping te druk en het water gigantisch koud.. De kinderen hebben wel plezier gehad. Het treintje was vaak vol en een hoop gedrang, fatsoenlijk uitstappen is er niet bij.

met jonge kinderen, 2014
"Prettige camping"vertalen
familie Dekker
9,0

15-08-2014 Grote camping met veel goede voorzieningen.
Op de plaats merk je niets van het grote.
Goede uitvalsbasis en fijne zwembaden

met oudere kinderen, 2014
"Leuk voor 1 keer"vertalen
Wilma Grupstra
7,0

14-08-2014 Net terug, van de camping met het woordje TE.
te druk, te veel NL. te masaal, te weinig plek.
Op zich leuke vakantie gehad, maar het was echt te druk omdat het nog niet druk genoeg is, mogen mensen van buiten af er ook nog zwemmen.... of het al niet druk genoeg is. Fitness en sauna moet je voor betalen, samen 4 euro. Maar het is wel wat verouderd. De sauna is voor mannen en vrouwen gescheiden en met badkleding aan. En als je in de sauna komt ligt er bedrijfskleding te drogen. Niet echt schoon.
Boven zwembad is echt voor kinderen tot ongv. 10 a 11 jaar. Na een paar keer van de wildbaan heb je het wel gezien. Wat wel leuk was, was de waterpolo,(maar ook te veel kinderen) en de aqua gym, maar ook veel te druk. We zaten in een loge tent, op zich prima maar niet echt schoon. En erg dicht op elkaar. En TE weinig parkeer ruimte. Op zich leuke camping met goede uitvalbasis Maar Siena is erg leuk. Ik miste erg het strand, maar ja dat is persoonlijk, dat wist ik . Voor ons niet meer.

met partner, Aug. 2014
"Tweede keer, niet meer! Te rumoerig."vertalen
marcvandeveerdonk
5,0

30-08-2014 Voor de tweede keer op deze camping gestaan met een tent. De service is uitstekend, we mochten zelfs de aanbetaling van een geannuleerde boeking meenemen naar dit jaar.
Een dag voor aankomst gebeld door Norcenni. Ze hadden geen plekken met schaduw vlakbij de private bathrooms meer (we hadden een plek gereserveerd). Concessie gedaan en een plek met schaduw gekozen vrij ver van de private bathrooms. Helaas bleek deze plek vol in de zon te staan en hadden ze geen andere plek.
De camping stond bij mij bekend als groot en druk maar wel gemoedelijk en rustig.
Helaas blijkt anno 2014 hier weinig over. Wij stonden met een tent op het beneden deel van de camping. Kort gezegd, erg rumoerig. De hele dag herrie van het zwembad. Als het zwembad dicht is begint de animatie tot 11 uur, erg luid! Daarna komt iedereen luidruchtig de berg af zijn of haar accommodatie opzoeken. Rond 1 uur loopt de disco leeg en ook dat gaat niet al te rustig helaas. Het doet al met al erg onrustig, rumoerig en druk aan.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Schitterende camping op een toplocatie"vertalen
Guido Wierema
8,0

19-08-2014 De camping is niet veranderd sinds we er in 2011 voor het laatst waren. Het is uitermate kindvriendelijk, het eten is heerlijk en niet duur en het personeel is altijd vriendelijk en opgewekt. Voor de wat minder validen onder ons brengt het treintje je naar het zwembad en restaurant boven. De zwembaden en toilet zijn schoon. Er is volop vertier voor elke leeftijdsgroep. Voetballen, tennis en de animatie zijn erg leuk. In de omgeving zijn de plaatsjes Siena, San Gimignano en Florence zeker een bezoek waard. Deze camping is aan te bevelen voor wie een grote camping niet erg is.

"Mooie nette camping"vertalen
cantineaux
8,0

23-08-2014 Geboekt bij een touroperator dan kom je in het bovengedeelte. Ruim opgezette plaatsen en geen last van disco's of ander lawaai. Onder gedeelte vertier en bruisend, boven ook restaurant en winkel en zwembad maar rustiger.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Ga voor je rust niet hierheen!!"vertalen
paul
4,0
6,0

18-08-2014 Dit is geen camping maar een vakantiedorpje. Veel te massaal, veel te groot, veel te druk, veel te onpersoonlijk. Wij zijn hier een week geweest, maar op de eerste dag hadden we het idee om al eerder weg te gaan. Door van de camping weg te gaan en van de Toscane te genieten, konden we dit trekken. Voor je rust moet je dus niet naar deze camping gaan!! Wij hadden een standplaats vlakbij toiletgebouw. Hier was ook goed wifi-bereik met als gevolg dat er veel mensen zich tot laat in de avond ophielden. Dit veroorzaakte in het betegelde gebouw een stevige geluidsoverlast. Discogangers kwamen rond half 4 langs om lol te trappen en om half 6 kwamen de eerste schoonmakers. Iedere dag werd ik moe wakker. Zwembad is ook te druk, de eetgelegenheden zijn wel prima, alhoewel wij de pizza in de take away tegen vonden vallen. Personeel is aardig en behulpzaam.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?