8,5

Uitstekend

303 reviews over Camping Valle Gaia in het Nederlands

Fantastisch camping heerlijke vakantie gehad

De boer, 15-8-2017

Plekken zijn groot lekker rustige camping voor onze honden geweldig je kunt vanaf de camping heerlijk wandelen en de honden kunnen fijn loslopen onze dochter van 16 was voor de vakantie aan het klagen dat er voor haar niks te beleven viel na twee dagen bij de tent hebben we haar niet meer horen klagen ook mijn zoons van 12 en 13 hebben zich prima vermaakt sanitair netjes en schoon door dat je zelf je closetrol moet meenemen wat ik eigenlijk altijd ellendig vind merkte ik dat er nu altijd papier is en er ligt niks meer naast de toiletten eindconclusie top vakantie gehad voor het hele gezin ook voor honden bedankt
Gereisd met partner in augustus 2017

Leuke camping

Gezin met kinderen 16,14 en 10, 11-8-2017

Hele leuke camping, wel heel veel Nederlanders camping eigenaar heel vriendelijk en behulpzaam. Sanitair gebouw ziet er heel netjes uit staanplaatsen zijn heel ruim. Voor de wat oudere kinderen is er weinig te doen maar zij zoeken elkaar op bij het zwembad je heb er geen last van. En ook s'avonds hoor je ze niet komen bij elkaar voor bij de receptie of bij de tent of caravan. 1 minpuntje is het zwembad daar mag wel wat onderhoud aan gedaan worden zie aan de rand van het zwembad zwarte randen zitten en de tegels zijn aan vervanging toe. Als dat ook wordt gedaan is het helemaal top. Maar alles bij elkaar een aanrader om er naar toe te gaan een mooie centrale plek voor uitstapjes.
Gereisd familie in juli 2017

Ontzettend leuke, mooie, rustige camping

Familie Visser, 10-8-2017

Wij hebben hier twee weken gestaan met onze vouwwagen. Wij hadden plaats nummer 5, recht tegenover de bbq plek en de speeltuin. Dat baarde ons vooraf wel enige zorgen, maar die bleken onterecht! Totaal geen (over)last van de bbq plek. In de speeltuin is het druk en rumoerig tot de lampen uit gaan (ca 22.15 uur). Na 23.30 uur moet het echt stil zijn. Zwembad beneden is uitstekend en er zijn stoelen genoeg. En anders zelf een stoel meenemen dan weer je zeker dat je plaats hebt. Restaurants zijn uitmuntend! Pizza Gaia heeft inderdaad de lekkerste pizza's. Ze hebben ook een afhaal, echt ideaal! Animatie was prima, niet bijzonder. Wij hebben echt een top vakantie gehad en raden deze camping absoluut aan. Wij waren er toen de hittegolf in Italië was, daardoor hebben we weinig uitstapjes gemaakt. Elba is een aanrader net als Vada; daar is het echt prachtig! Zeker de moeite waard. Kortom als je overweegt hier naar toe te gaan, doen!

Nooit meer...

Familie Serlier, 6-8-2017

Camping is klein en dus ideaal voor jonge kinderen. Deze kunnen dus alleen naar sanitair gebouw en fijn met elkaar spelen! Doordat ouders niet op hun kinderen letten maken deze kinderen er een rommeltje van: niet doortrekken, met water spelen enz. Hierdoor was het nat en vies in het sanitair gebouw. Voor oudere jeugd weinig te doen. Na 23.00 gaan zij banjeren en hangen in de speeltuin en boven. Dit geeft geluidsoverlast. Kaarsen en bbq mag niet op camping maar er iets over zeggen wanneer het toch gebeurt doet niemand! Net zoals t stil moeten zijn na 23.30. Veel muggen en wespen. Je hebt echt een auto nodig wanneer je de camping verlaat, kan niet even wandelen. Pizzeria op de camping prima. In verhouding met het aantal kampeerplaatsen weinig douches en toiletten. Wanneer je s middags naar het zwembad gaat is het onmogelijk nog een stoel/bedje te vinden. Ook hier zijn regels: geen bommetjes maken in het grote bad, slippers uit: maar wederom zegt niemand hier iets van wanneer het gebeurt!
Gereisd familie in juli 2017

Dit is een camping zoals een camping moet zijn.

Lammert K., 5-8-2017

Mooie ruime plaatsen, prima sanitair, zwembad met peuter bad , kleuterbad en een ruim zwembad met parasols en ligstoelen.

De 2 broers met hun personeel doen er alles aan om de camping tiptop in orde te houden.

Voor de kinderen is er een nieuwe omheinde ruime speeltuin.

Het is s'avonds en s'nachts een rustige camping.

Er is een kleine campwinkel, een pizzeria , een goed restaurant waar op maandagavond Toscaanse gerechten worden geserveerd.

Dit is een camping waar je terugkomt! (Wij al 7 keer)

Gereisd met partner in juni 2017

Kleine rustige camping, zeer oude mobile home

Italie lover, 5-8-2017

Camping valle gaia is een kleine camping in het prachtige toscane. Op de camping is weinig te beleven, de animatie stelt niet veel voor. Als je op zoek bent naar rust is dit een perfecte stek. Het zwembad is netjes, toiletgebouw keurig schoongemaakt.

Wij hadden een Mobile Home van een touroperator. Deze zijn erg oud, hierdoor niet meer netjes schoon te maken. De douche is ieniemienie met een grote zit erin zodat je nauwelijks kunt staan, de douchekop valt constant naar beneden, het water loopt niet weg, er komt de hele dag viezigheid omhoog. Wij hebben dus de hele vakantie in het toiletgebouw gedoucht. Terwijl je een hoop extra betaald om je eigen douche en toilet te hebben.

Heerlijk ontspannen

Heidi, 4-8-2017

Fijne camping. Niet te groot, overzichtelijk wat met kinderen heel prettig is. Goed onderhouden. Zeer net sanitair. Lekker eten op camping. Goede kampwinkel. Veel uitstapjes gemaakt. De tent die wij huurden staat op een mooie plek. Heerlijk gehad!

Geweldige camping

F.J.M. Seegers Blatter, 29-7-2017

Komen hier al 12 jaar en nog steeds onze favoriete camping. Je hebt plaatsen beneden en op 2 etages alles even ruim en afgescheiden dmv tuintjes. Sanitair is prima in orde en voor de kinderen apart leuk en mooi kinder sanitair en prima schoon. Camping winkel is OK met iedere morgen vers brood of broodjes op bestelling. Pizza Gaia heeft de lekkerste pizza's en restaurant Robin Hood heeft heerlijke italiaanse gerechten beide hebben een goede prijs en kwaliteit verhouding. Strand is o.a. bij Cecina mare ong. 9 km.

Camping ligt ook centraal voor bezoek o.a. Pisa Volterra, Florence etc.

De camping leiding en personeel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, Kortom zeker een camping om aan te raden en om terug te keren.

Gereisd met partner in juni 2017

Mooie sfeervolle camping

Jannie v gils, 17-7-2017

Vriendelijke ontvangst mooie camping met grote plekken vooral de comfort plekken

Wij waren 10 dagen voor het hoog seizoen begon en 7 met

Wel wat drukker maar alles prima geregeld

Pizzeria prima zo ook restaurant Robin Hood

Gereisd met partner in juli 2017

Ruime complete camping

Joost E., 16-7-2017

Camping met zeer ruime plaatsen (zeker als je je auto op de P plekken neerzet. Plekken met schaduw (er zijn er ook die de hele dag in de (felle) zon liggen!) Zwembaden zijn geweldig voor "groot en klein", sanitair ook meer dan prima. Camping is gunstig voor verkennen Toscane van Piombino tot Pisa. Wifi op de camping tegen geringe vergoeding is prima. Aanbevelenswaardige camping!
Gereisd met partner in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Valle Gaia**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Valle Gaia in Casale Marittimo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Valle Gaia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Valle Gaia scoort een 8.52 uit 10 op basis van 322 reviews.