Beoordelingen Camping Valle Gaia****

Valle Gaia****
256 beoordelingen
Beoordelingen Camping Valle Gaia****
via Cecinese 87, I-56040, Casale Marittimo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Valle Gaia**** in Casale Marittimo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Valle Gaia**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Valle Gaia scoort een 8,5 uit 10, op basis van 256 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Valle Gaia**** in Casale Marittimo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Valle Gaia****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Valle Gaia**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 317 vakantiefoto's van Camping Valle Gaia**** vinden. Je kunt 2 video's van Camping Valle Gaia**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Toscane. Vergelijk Camping Valle Gaia**** met andere accommodaties in Casale Marittimo.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

234 beoordelingen over Valle Gaia****

256 beoordelingen
8,1
8,3
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juni 2014
"Prima camping"vertalen
H Zuidema
9,0

02-07-2014 Wij hebben van 9 juni tot 18 juni op deze camping gestaan. De plekken waren op zich ruim genoeg voor onze caravan, alleen om hem geplaatst en weer weg te krijgen ging moeizamer. Smalle toegang.
De camping is naar onze mening dik in orde, schone toiletten en leuke zwembaden. Het restaurant is ook zeer de moeite waard om voor een goed prijs/kwaliteit verhouding een keer te gaan eten. De omgeving is niet spectaculair maar veel leuke en toeristische plaatsen zijn op reisafstand.

"Twitter beoordelingen"
07-02-2014 @Ryanne1910 @Robinjdehaan dit jaar gaan we naar Zuid Frankrijk. We wisselen een beetje af. Vorig jaar zaten we op camping Valle Gaia. Ook een aanrader. --- Bron: https://twitter.com/Ryanne1910/status/431811108656386048
18-07-2013 @xLauke vet gezellig gehad op camping valle gaia, straks naar Salo, & morgen thuis :) --- Bron: https://twitter.com/xLauke/status/357771134722260996
"Gewoon geweldig"vertalen
yvonne
9,0

19-09-2013 Deze camping is gewoon perfect. Wij komen hier al jaren en voelen ons er altijd thuis. De organisatie is uitstekend, alles wordt goed onderhouden. Elke winter worden er verbeteringen aangebracht.
Wij hopen hier nog jaren te komen. Zo'n ruime plekken, zeker de plekken boven, worden netjes aangeharkt op de dag van aankomst.
Camping niet zo geschikt voor tieners, na 11 uur 's avonds stil. Hier zorgt een bewaker voor, zelfs in september nog aanwezig.
Klein minpuntje is het geblaf/gejank van een hond(en) die , na het concert van de vele hanen in de omgeving, onophoudelijke begint te blaffen vanaf een uur of 5/6 in de ochtend, heel hard en heel lang. Dit hoor je vooral "boven" goed en zeker in een tent. Oordopjes meenemen.

"Relaxs is het woord"vertalen
Y.W.
9,0

09-10-2013 Op deze Camping komen wij altijd tot rust na dat we veel getoerd hebben door Toscane en Italië.

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Valle Gaia**** bij:

"Mooie camping"vertalen
Jasper
8,0

23-09-2013 Wij zijn bijna een week op camping Valle Gaia geweest. Het is een erg mooie camping. Wij waren er buiten het hoogseizoen en denk dat wij er niet willen zijn tijdens het hoogseizoen ivm entertainment en drukte, maar voor ons was het nu super. Mooi klein supermarktje op de camping, voor €4,50 een spaghetti in het restaurantje (zowel daar opeten als mee nemen) en €6,- voor een pizza, erg lekker! Sanitair is super schoon en ook de camping zelf is goed bijgehouden. In de omgeving veel leuke plaatsjes en in het boekje van de camping een aantal leuke routes om te rijden, fietsen en wandelen. Ook de mooie stranden staan erop.

met partner, Aug. 2013
"Weinig sfeer"vertalen
Dennis
7,0

27-11-2013 Op zich is Valle Gaia een prima camping alleen ben ik het niet helemaal eens met alle beoordelingen. Het sanitair is niet schoon vieze vegen zitten dagen achter de deur. En de douche putjes zijn veelal voorzien van haar... Wij zaten er eind augustus en de grote leegloop was wel al begonnen dus aan de drukte heeft het niet gelegen. Overal hangen briefjes met regels die veelal eindigen in een waarschuwing dat je van de camping gestuurd word bij overtreden. Zwembad is mooi maar de badmeesters hebben het vaak of heel druk met de dames of met het boos rond kijken. Ligging is ook niet top langs een doorgaande hoofdweg. Even naar de boulevard van Cecina Mare is een hele onderneming met de auto. De meeste plaatsen zijn mooi ruim en netjes aangeharkt bij aankomst. Pizza Gaia is werkelijk top wat hebben we daar elke avond weer heerlijk gegeten! Top pizza's lekkere wijntjes en super vriendelijk personeel.

met partner, Aug. 2013
"Fantastische familie camping"vertalen
Peter Weijers
9,0

18-09-2013 We zijn op deze camping geweest in de laatste week van augustus, helaas zijn we door omstandigheden eerder naar huis moeten komen, dit was jammer. We gaan volgend jaar beslist terug, het is een leuke goed verzorgde camping , met heel klantvriendelijk personeel wat zich alle moeite doet voor je. Een goed pizza restaurant ,met lage prijzen, en een restaurant RobinHood,met meer mogelijkheden. Prachtige omgeving, goed weer,dus beslist een aanrader, ook voor kinderen genoeg te doen , zwembad speeltuin en meer

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Prima camping"vertalen
fennema41
7,0

21-08-2013 Verzorgde camping met op niveau 1 voldoende schaduwplekken. Sanitair netjes, maar wat maken sommige mensen er een smeerzooi van. Ik vraag me dan altijd af of ze thuis ook zo smerig zijn. Schoonmaak laat ook wel te wensen over in het hoogseizoen.
Erg mooi zwembad met leuk kinderbad. Wel streng toezicht, maar dat is niet zo erg.
De ligging van de camping ten opzichte van de bezienswaardigheden is redelijk. De afstanden zijn wel groot, maar niet onoverkomelijk. Het witte strand van Vada ligt op ongeveer 20 minuten rijden, Siena op ruim 1,5 uur en Pisa op ruim een uur (als je de tolwegen wilt vermijden).
Voor kleine kinderen is er genoeg vertier, hoe het voor de oudere kinderen is weet ik niet.
Zoek je in het hoogseizoen een camping met bezoekers uit alle lagen van de bevolking dan zou ik Valle Gaia overslaan... het is een camping voor de elite leek het.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Topcamping !"vertalen
Corrie
8,0

18-08-2013 Erg mooie en goed onderhouden camping. Goed sanitair en fijn zwembad. Wel jammer dat sommige mensen 's morgens vroeg al hun handdoek op de stoelen leggen en vervolgens gaan ontbijten, boodschappen doen o.i.d. om dan 's middags hun "gereserveerde" plekken in te nemen. Compliment aan het management van de camping die dat goed heeft opgepikt.
Campinganimatie uitsluitend voor jonge kinderen, voor oudere kinderen niet veel vertier (chillen bij de receptie is het wel zo'n beetje. Verder relaxte sfeer.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Een fantastische plek"vertalen
ronald_kooistra
9,0

16-09-2013 Een geweldige camping met vriendelijk en gastvrije beheerders en vriendelijk personeel. Het is een schone en goed onderhouden camping met ruime schaduwrijke kampeerplekken. Het is een kindvriendelijke camping voor kinderen tot en met 14 jaar, maar de oudere jongeren kunnen zich daar ook goed vermaken! Er is een pizzeria met een ,take away services, om je pizza af te halen en er is een winkeltje! Er zijn 2 zwembaden en een tennisbaan en 2 paviljoens. Verder is het strand ongeveer op 10 a 15 km van de camping af.
prijs/ kwaliteit is prima. Verder is de camping een goede uitvalbasis naar de wel bekende steden in Toscane.

Aug. 2013
"Typisch Toscaans"vertalen
Jens
7,0

21-08-2013 Camping Valle Gaia is een typisch Toscaanse camping. Het ligt op een geweldige locatie, vlakbij het dorpje Casale Marritimo. Camping Valle Gaia heeft ook nog een appartementverhuur La Cassetta, waar ook de minidisco van het animatieteam wordt gehouden. Het is ontzettend kindvriendelijk: vier speeltuinen, een animatieteam en 5 zwembaden (één bij La Cassetta). De zwembaden zijn lekker: heb je kinderen, let op dat ze niet in het zwembad hun behoefte doen. Bij het restaurant/pizzeria Pizzagaia kan je heerlijk eten. Een aanrader.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?