Beoordelingen Camping Valle Gaia****

Valle Gaia****
262 beoordelingen
Beoordelingen Camping Valle Gaia****
via Cecinese 87, I-56040, Casale Marittimo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Valle Gaia**** in Casale Marittimo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Valle Gaia**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Valle Gaia scoort een 8,5 uit 10, op basis van 262 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Valle Gaia**** in Casale Marittimo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Valle Gaia****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Valle Gaia**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 317 vakantiefoto's van Camping Valle Gaia**** vinden. Je kunt 2 video's van Camping Valle Gaia**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Toscane. Vergelijk Camping Valle Gaia**** met andere accommodaties in Casale Marittimo.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

239 beoordelingen over Valle Gaia****

262 beoordelingen
8,1
8,2
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, 2014
"Leuk"vertalen
Natas4
8,0

13-08-2014 Net terug van vakantie op Valle Gaia. Op de grote plek gestaan met de caravan. Echt een grote plek, met toch wat bomen voor de schaduw. Leuke camping met heeeel veel Nederlanders en het is wel een beetje ons kent ons...als je dat leuk vindt is het geen probleem. Sanitair echt super mooi maar je moest echt op tijd gaan douchen of afwassen anders was er geen warm water! Dat verwacht je toch niet van zo'n camping zoals Valle Gaia. Het restaurant op de camping is prima. Niet te duur en het eten is oke. De zwembaden zijn echt leuk. Maar of we hier nog een keer terug komen....dat betwijfel ik.

"Twitter beoordelingen"
07-02-2014 @Ryanne1910 @Robinjdehaan dit jaar gaan we naar Zuid Frankrijk. We wisselen een beetje af. Vorig jaar zaten we op camping Valle Gaia. Ook een aanrader. --- Bron: https://twitter.com/Ryanne1910/status/431811108656386048
18-07-2013 @xLauke vet gezellig gehad op camping valle gaia, straks naar Salo, & morgen thuis :) --- Bron: https://twitter.com/xLauke/status/357771134722260996
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Topcamping!"vertalen
Emiel
8,0

19-08-2014 Voor de vierde keer op rij, maar voor het eerst in het hoogseizoen deze camping bezocht. Blijft een heerlijke camping!! Ideaal voor gezinnen met jonge kinderen. Alles netjes en schoon, ook de appartementen (weten we van voorgaande jaren) en super vriendelijk personeel. Verhouding prijs/kwaliteit is goed, voor alles. Zou me niets verbazen als we volgend jaar weer naar Valle Gaia / La Casetta gaan! Een echte aanrader!!!

met jonge kinderen, Juli 2014
"Hartstikke leuk!"vertalen
Mascha Kroeze
8,0

10-08-2014 Net terug van een fijne vakantie op Valle Gaia/La Cassetta.
We hadden een huisje voor twee weken, bijna direct naast het restaurant Robin Hood. Hoewel we gelezen hadden dat dit lawaaierig zou zijn, ook ivm animatie om de hoek, was dit heel goed te doen. Het was een gezellige rumoer ipv lawaai waar je last van had. Huisjes zijn minimaal uitgerust met keukengerei, hier moet je echt niet teveel van verwachten. Ons huisje (nr 15) had een super mooi groot terras, vergeleken met de andere huisjes echt luxe.Wel zijn ze voor kinderen in de kruip/ leren lopen leeftijd niet ideaal met veel trappetjes in en om het huisje. Ook voor buggy niet ideaal qua hoogteverschil en veel trappen op het terrein. Eetgelegenheden zijn goed, prijs/kwaliteit verhouding prima. Wel jammer dat ze pas om 19.00 uur open gaan, hoewel je bij robin hood kunt lunchen van 12.00 tot 14.00 uur.Eerdere recensies spreken over een elitecamping, maar hier hebben wij niets van gemerkt. Al met al een topvakantie, maar terugkeren?

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Valle Gaia**** bij:

met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooie, rustige en schone camping"vertalen
Rolf
9,0

04-08-2014 Wij hebben van een heerlijke vakantie genoten op Valle Gaia. Het is een heerlijk rustige camping op een mooie locatie in het Toscaanse land. Het is een terrassen camping maar het steigingspercentage valt wel mee. Mooi zwembad, helaas voor de kinderen zonder glijbaan. Restaurantje is simpel ingericht maar je kunt er prima eten krijgen voor een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Enige minpuntje waren het geringe aantal toiletten in ons toiletgebouw, de toiletten waren echter wel erg schoon, meerdere keren per dag kwam de schoonmaakploeg langs.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Prima camping"vertalen
J. Raaijmakers
7,0

02-08-2014 Net terug v een heerlijke vakantie in Italië. Leuke camping voor kleinere kinderen. Voor onze kinderen 11-13 ging het nog net. Comfortplekken zijn groot. Vanuit camping kunnen je naar genoeg steden/dorpjes. De receptie helpt prima. Sanitair schoon, alleen niet altijd warm water bij het douchen.

met partner, Juni 2014
"Prima camping"vertalen
H Zuidema
9,0

02-07-2014 Wij hebben van 9 juni tot 18 juni op deze camping gestaan. De plekken waren op zich ruim genoeg voor onze caravan, alleen om hem geplaatst en weer weg te krijgen ging moeizamer. Smalle toegang.
De camping is naar onze mening dik in orde, schone toiletten en leuke zwembaden. Het restaurant is ook zeer de moeite waard om voor een goed prijs/kwaliteit verhouding een keer te gaan eten. De omgeving is niet spectaculair maar veel leuke en toeristische plaatsen zijn op reisafstand.

"Gewoon geweldig"vertalen
yvonne
10,0
9,0

19-09-2013 Deze camping is gewoon perfect. Wij komen hier al jaren en voelen ons er altijd thuis. De organisatie is uitstekend, alles wordt goed onderhouden. Elke winter worden er verbeteringen aangebracht.
Wij hopen hier nog jaren te komen. Zo'n ruime plekken, zeker de plekken boven, worden netjes aangeharkt op de dag van aankomst.
Camping niet zo geschikt voor tieners, na 11 uur 's avonds stil. Hier zorgt een bewaker voor, zelfs in september nog aanwezig.
Klein minpuntje is het geblaf/gejank van een hond(en) die , na het concert van de vele hanen in de omgeving, onophoudelijke begint te blaffen vanaf een uur of 5/6 in de ochtend, heel hard en heel lang. Dit hoor je vooral "boven" goed en zeker in een tent. Oordopjes meenemen.

"Relaxs is het woord"vertalen
Y.W.
9,0

09-10-2013 Op deze Camping komen wij altijd tot rust na dat we veel getoerd hebben door Toscane en Italië.

"Mooie camping"vertalen
Jasper
8,0

23-09-2013 Wij zijn bijna een week op camping Valle Gaia geweest. Het is een erg mooie camping. Wij waren er buiten het hoogseizoen en denk dat wij er niet willen zijn tijdens het hoogseizoen ivm entertainment en drukte, maar voor ons was het nu super. Mooi klein supermarktje op de camping, voor €4,50 een spaghetti in het restaurantje (zowel daar opeten als mee nemen) en €6,- voor een pizza, erg lekker! Sanitair is super schoon en ook de camping zelf is goed bijgehouden. In de omgeving veel leuke plaatsjes en in het boekje van de camping een aantal leuke routes om te rijden, fietsen en wandelen. Ook de mooie stranden staan erop.

met partner, Aug. 2013
"Weinig sfeer"vertalen
Dennis
7,0

27-11-2013 Op zich is Valle Gaia een prima camping alleen ben ik het niet helemaal eens met alle beoordelingen. Het sanitair is niet schoon vieze vegen zitten dagen achter de deur. En de douche putjes zijn veelal voorzien van haar... Wij zaten er eind augustus en de grote leegloop was wel al begonnen dus aan de drukte heeft het niet gelegen. Overal hangen briefjes met regels die veelal eindigen in een waarschuwing dat je van de camping gestuurd word bij overtreden. Zwembad is mooi maar de badmeesters hebben het vaak of heel druk met de dames of met het boos rond kijken. Ligging is ook niet top langs een doorgaande hoofdweg. Even naar de boulevard van Cecina Mare is een hele onderneming met de auto. De meeste plaatsen zijn mooi ruim en netjes aangeharkt bij aankomst. Pizza Gaia is werkelijk top wat hebben we daar elke avond weer heerlijk gegeten! Top pizza's lekkere wijntjes en super vriendelijk personeel.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?