Beoordelingen Camping Weekend****

Weekend****
513 beoordelingen
Beoordelingen Camping Weekend****
Via Vallone della Selva 2, I-25010, San Felice del Benaco

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Weekend**** in San Felice del Benaco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Weekend**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Weekend scoort een 8,2 uit 10, op basis van 513 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Weekend**** in San Felice del Benaco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Weekend****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Weekend**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 371 vakantiefoto's van Camping Weekend**** vinden. Je kunt 2 video's van Camping Weekend**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Plaatsen rond het Gardameer. Vergelijk Camping Weekend**** met andere accommodaties in San Felice del Benaco.
Even geduld a.u.b.

7,8
8,1
8,3
8,5
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Sept. 2014
"Super camping voor gezin met kleine kinderen"vertalen
Renate
8,0

14-09-2014 Leuke camping om heen te gaan met kleine kinderen. Het is wel een terras camping. Wij zaten op het deel waar alles was (zwembad, restaurant, winkel). Wij zouden zelf niet in een stacaravan van touroperator willen zitten, deze staan verder naar beneden. Als je voor het gardameer gaat kan je beter een andere camping uitkiezen. Aardige klim en niet echt een strandje. Animatie er goed met Nederlanders. Minidisco om 19.00 ipv 21.00 op veel campings. Eten is lekker in het restaurant en kinderen kunnen heerlijk spelen in de speeltuin. Zwembad is leuk, maar weinig bedjes beschikbaar. Leuke plaatsjes in de buurt. Wel bijna alles met de auto.

Met jonge kinderen, Sept. 2014
"Kritische punten"vertalen
objectief
6,0
6,0

12-09-2014 Ondanks verzorgde camping een aantal kritische punten:
- Water zwembad is zeer koud. Vonden andere gasten ook. Onverantwoord voor onze zoon van bijna 1 jaar. Tevens weinig ruimte om het zwembad voor ontspanning.
- Te weinig parkeerruimte, waardoor klanten genoodzaakt zijn te parkeren op het buitenterrein. Zichtbaar is dat de beschikbare ruimte maximaal benut wordt voor commercieel gebruik.
- Dit geldt ook voor de speeltuin(in verhouding tot oppervlakte terras bij restaurant).
- Voor Wifi dient betaald te worden en enkel in restaurant en bij receptie beschikbaar. Voor een camping met deze prijsklasse niet passend.
- Personeel restaurant beschikt over weinig informatie m.b.t. camping. 1 medewerker kon niet eens vertellen hoe je bij het meer kon komen.
- De weg naar het Gardameer is zeer steil en een aardige afstand(ook deel langs drukke weg). Niet voor zeer jonge kinderen en ouderen geschikt.

Al met al te veel aandachtspunten om niet terug te gaan in de toekomst.

Met jonge kinderen, 2014
"Zag er heel goed uit!"vertalen
Martin
9,0

05-09-2014 Even bij vrienden langs, (zie ook mij beoordeling mbt camping Toscolano, ook een 4 sterren waardering) wat een mooie camping met alles er op en er aan. Schoon, veilig, ruim, alles goed onderhouden, WC voorzien van bril, zeep en t-papier. Mooi uitzicht over Salo en het meer. Vriendelijk personeel met juiste houding. Mooi zwembad met alles er op en er aan. 100% 4 sterren camping. - puntjes; je kan niet zo naar het meer lopen en je maakte behoorlijke klim kilometer. Maar verder een aanrader.

Met jonge kinderen, 2014
"Heerlijk vakantieverblijf!"vertalen
Gretel
10,0

21-08-2014 Wat een fijne camping aan het Gardameer! Vanalles te beleven op de camping, goede animatie, goed restaurant, super zwembad en prachtig uitzicht op het meer. Toch heerst er een sfeer van rust op de camping. Er staan wel veelal Nederlanders, animatie is Ned. Omgeving is heel mooi. Voor uitstapjes kun je het best vroeg op de dag vertrekken, file-rijden rond het Gardameer ontkom je niet altijd aan. Als je houdt van water, bergen en leuke stadjes, dorpjes dan is camping Weekend een prima uitvalsbasis. Camping is leuk voor kinderen in basisschoolleeftijd. Camping is overzichtelijk, kinderen kunnen alleen op pad. Onze kinderen hebben erg genoten van de leuke brede glijbaan in het zwembad (met fantastisch uitzicht op Gardameer), van de zeepglijbaan op de helling nabij de camping, de minidisco, de speurtochten etc. Kwaliteit van restaurant is prima, regelmatig gegeten of 's avonds een spritz gedronken! Tijdens de minidisco (aangrenzend aan terras) is het wel druk.. maar gezellig.

"Fijne overzichtelijke camping"vertalen
uijldorien
7,0

19-09-2014 In het naseizoen 2 weken in een lodgetent met sanitair gezeten en prima bevallen (vlakbij receptie). De tent is heel fijn, genoeg meubilair en fijne douche. De tenten liggen aan een doodlopend straatje, waardoor het contact met anderen beperkt is, maar daarentegen wel genoeg privacy. Helaas weinig uitzicht over het meer, daarvoor moet je bij het resaturant zijn. Eten is daar prima, goedkoop en lekker. s Avonds daar ook animatie voor de kinderen op ''Hollandse tijden''. Onze dochter van bijna 2 vond het erg leuk. Het zwembad daarentegen was zeker te koud voor haar, ze wilde er maar weinig in. Dit kan ook aan het slechte weer gelegen hebben en de regen die eerder was gevallen. Verder leuk zwembad, zelf stoelen meenemen in hoogseizoen en met badmuts. 's Ochtends vanaf 8 uur lekkere broodjes in de winkel, maar verder niet voor de gewone boodschappen. De camping heeft steile weggetjes.
's Avonds heerlijke rustig, weinig lawaai, hooguit uit het dorp. Wel veel muggen helaas
Zeker een aanrader

"''Te Nederlandse camping''"vertalen
Fam.uit Overijssel
7,0

12-08-2014 Prima camping als je het prettig vind om allemaal Nederlanders om je heen te hebben.
Het is met recht echt een Nederlandse camping incl.personeel.
Het personeel van het restaurant spreekt wel Italiaans.
Het grote gros vonden wij een beetje ''kak'' wat er rondliep op de camping...niet zo ons ding.
Daarnaast vonden wij het een dure camping te duur naar onze mening.
Een pot pindakaas koste hier 3,80,-!
Nu kan ik het nog hebben over het gebrek aan privacy maar dat is algemeen bekend op de meeste campings aan het gardameer,hutje mutje op elkaar.
Nu hadden wij ook nog de pech de laatste nacht Nederlandse mensen naast ons te hebben die het zoooo gezellig hadden met een ander stel,lekker wijntje,bbq-tje aan en wij last van de stank van hun bbq (die ze zowat onder onze caravan hadden geplaatst) en lawaai van hun o zo nietszeggende verhalen en grapjes tot een uur of 00:30 uur.
Dat is zeer prettig met een peuter en een baby......niet dus!

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Aanrader voor gezinnen met kleine kinderen"vertalen
Astrid
9,0

29-08-2014 Wij verbleven hier 2,5 week midden Augustus en met name onze kinderen (5 en 3 jaar) hebben de tijd van hun leven gehad. Animatie is top, elke dag was er wel iets anders georganiseerd voor kinderen en ook het zwembad is erg leuk en divers. Wij verbleven in een stacaravan type 'cottage Weekend', deze is met 20m2 voor 4 personen klein (vooral omdat het nogal eens wilde regenen). Het Gardameer is via een lang pad naar onder en oversteekplaats te bereiken, maar zwemmen kun je er niet dan moet je echt al de auto nemen en een strandje zoeken. Verder is het gewoon een prima camping, echt een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen!

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Fijne camping, maar toch niet voor ons"vertalen
Danielle
9,0

25-08-2014 In augustus 2 weken geweest, in een stacaravan van touroperator. Mooi uitzicht, maar helaas geen zon bij de accommodatie (voor zover deze scheen ;-))
Wij konden onze draai toch niet helemaal vinden op deze camping. We vonden het allemaal zo benauwd. Voor de auto's is nagenoeg geen parkeerruimte en als je al een parkeerplek hebt (die hadden wij via touroperator op een parkeerplateau) dan is het passen en meten om niks te raken. De meeste auto's staan helemaal boven bij de ingang op een groot veld geparkeerd, dat lijkt me helemaal niks.
Het zwembad is perfect, lekkere zachte randen en bodem. Toezicht is er, maar ze zijn ook erg druk met hun mobiele telefoons. Opblaasbeesten, ballen..het mag allemaal. Wij vonden het niet vervelend, er werd rustig gespeeld.
Restaurant is ook prima, maar grenzend aan het podium, dus je zit wel elke keer in de herrie. Lekker schepijs voor €1,20 per bolletje.
Kampwinkel heeft geen groot aanbod; voor groente, fruit en (lekker) brood moet je naar de supermarkt.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Geweldige tijd"vertalen
Corrine Heck
8,0

25-07-2014 Wij zijn net terug van bijna 3 weken camping weekend. We hebben het super gehad. We hadden een tent van touroperator. Prima verzorgd in een gezellig straatje. De camping is netjes en goed onderhouden. Het sanitair is schoon en de douche is warm. Door de werknemers op de camping word je vriendelijk behandelt en ze helpen waar ze kunnen.
We hebben heerlijk gegeten in het restaurant, zo lekker zelfs dat we er wel een stuk of 10 keer geweest zijn.
Onze zoon van bijna 6 heeft enorm genieten van het zwembad en de animatie. Kortom een hele fijne vakantie.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Top camping op top plek"vertalen
Frank
10,0

22-08-2014 Wat een top plek 1 Super aanrader voor jonge gezinnen. Erg vriendelijk en leuk personeel C ook het animatie team was erg leuk en enthousiast. Onze kinderen van 2 en 4 vonden de kinderdisco met spotty helemaal fantastisch C en wij konden dan lekker wat drinken op het terras. Ook het zwembad is netjes en mooi C in het hoogseizoen wel wat druk. Verder is het savonds na 22.00 gewoon rustig op de camping. Heel veel nederlanders maar met kids is dat toch een voordeel ivm vriendjes maken. Leuke winkel ook met lekkere broodjes met inderdaad een aantal dure Nederlandse producten voor mensen die blijkbaar toch niet zonder kunnen. Maar ga alsjeblieft niet klagen dat deze geimporteerde producten duur zijn 1 Verder goed betaalbare en lekkere Italiaanse producten

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?