Beoordelingen Camping Weekend****

Weekend****
493 beoordelingen
Beoordelingen Camping Weekend****
Via Vallone della Selva 2, I-25010, San Felice del Benaco

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Weekend**** in San Felice del Benaco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Weekend**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Weekend scoort een 8,2 uit 10, op basis van 493 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Weekend**** in San Felice del Benaco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Weekend****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Weekend**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 353 vakantiefoto's van Camping Weekend**** vinden. Je kunt 2 video's van Camping Weekend**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Plaatsen rond het Gardameer. Vergelijk Camping Weekend**** met andere accommodaties in San Felice del Benaco.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

467 beoordelingen over Weekend****

493 beoordelingen
7,8
8,5
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, 2014
"Heerlijk vakantieverblijf!"vertalen
Gretel
10,0

21-08-2014 Wat een fijne camping aan het Gardameer! Vanalles te beleven op de camping, goede animatie, goed restaurant, super zwembad en prachtig uitzicht op het meer. Toch heerst er een sfeer van rust op de camping. Er staan wel veelal Nederlanders, animatie is Ned. Omgeving is heel mooi. Voor uitstapjes kun je het best vroeg op de dag vertrekken, file-rijden rond het Gardameer ontkom je niet altijd aan. Als je houdt van water, bergen en leuke stadjes, dorpjes dan is camping Weekend een prima uitvalsbasis. Camping is leuk voor kinderen in basisschoolleeftijd. Camping is overzichtelijk, kinderen kunnen alleen op pad. Onze kinderen hebben erg genoten van de leuke brede glijbaan in het zwembad (met fantastisch uitzicht op Gardameer), van de zeepglijbaan op de helling nabij de camping, de minidisco, de speurtochten etc. Kwaliteit van restaurant is prima, regelmatig gegeten of 's avonds een spritz gedronken! Tijdens de minidisco (aangrenzend aan terras) is het wel druk.. maar gezellig.

"Twitter beoordelingen"
23-06-2014 @PIMP_MichaelB Alweer ons laatste mooie plek die we bezoeken.... (@ Camping Weekend) https://t.co/gBrARI1khP --- Bron: https://twitter.com/PIMP_MichaelB/status/481106647004508160
18-06-2013 @MichaelB1975 Vandaag was een hele mooie en bijzondere dag...voel me hier al echt thuis... (@ Camping Weekend) [pic]: http://t.co/2I8ipYPQas --- Bron: https://twitter.com/MichaelB1975/status/346760469777899520
met jonge kinderen, Aug. 2014
"''Te Nederlandse camping''"vertalen
Fam.uit Overijssel
7,0

12-08-2014 Prima camping als je het prettig vind om allemaal Nederlanders om je heen te hebben.
Het is met recht echt een Nederlandse camping incl.personeel.
Het personeel van het restaurant spreekt wel Italiaans.
Het grote gros vonden wij een beetje ''kak'' wat er rondliep op de camping...niet zo ons ding.
Daarnaast vonden wij het een dure camping te duur naar onze mening.
Een pot pindakaas koste hier 3,80,-!
Nu kan ik het nog hebben over het gebrek aan privacy maar dat is algemeen bekend op de meeste campings aan het gardameer,hutje mutje op elkaar.
Nu hadden wij ook nog de pech de laatste nacht Nederlandse mensen naast ons te hebben die het zoooo gezellig hadden met een ander stel,lekker wijntje,bbq-tje aan en wij last van de stank van hun bbq (die ze zowat onder onze caravan hadden geplaatst) en lawaai van hun o zo nietszeggende verhalen en grapjes tot een uur of 00:30 uur.
Dat is zeer prettig met een peuter en een baby......niet dus!

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Fijne camping, maar toch niet voor ons"vertalen
Danielle
9,0

25-08-2014 In augustus 2 weken geweest, in een stacaravan van touroperator. Mooi uitzicht, maar helaas geen zon bij de accommodatie (voor zover deze scheen ;-))
Wij konden onze draai toch niet helemaal vinden op deze camping. We vonden het allemaal zo benauwd. Voor de auto's is nagenoeg geen parkeerruimte en als je al een parkeerplek hebt (die hadden wij via touroperator op een parkeerplateau) dan is het passen en meten om niks te raken. De meeste auto's staan helemaal boven bij de ingang op een groot veld geparkeerd, dat lijkt me helemaal niks.
Het zwembad is perfect, lekkere zachte randen en bodem. Toezicht is er, maar ze zijn ook erg druk met hun mobiele telefoons. Opblaasbeesten, ballen..het mag allemaal. Wij vonden het niet vervelend, er werd rustig gespeeld.
Restaurant is ook prima, maar grenzend aan het podium, dus je zit wel elke keer in de herrie. Lekker schepijs voor €1,20 per bolletje.
Kampwinkel heeft geen groot aanbod; voor groente, fruit en (lekker) brood moet je naar de supermarkt.

"Geweldige tijd"vertalen
Corrine Heck
8,0

25-07-2014 Wij zijn net terug van bijna 3 weken camping weekend. We hebben het super gehad. We hadden een tent van touroperator. Prima verzorgd in een gezellig straatje. De camping is netjes en goed onderhouden. Het sanitair is schoon en de douche is warm. Door de werknemers op de camping word je vriendelijk behandelt en ze helpen waar ze kunnen.
We hebben heerlijk gegeten in het restaurant, zo lekker zelfs dat we er wel een stuk of 10 keer geweest zijn.
Onze zoon van bijna 6 heeft enorm genieten van het zwembad en de animatie. Kortom een hele fijne vakantie.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Top camping op top plek"vertalen
Frank
10,0

22-08-2014 Wat een top plek 1 Super aanrader voor jonge gezinnen. Erg vriendelijk en leuk personeel C ook het animatie team was erg leuk en enthousiast. Onze kinderen van 2 en 4 vonden de kinderdisco met spotty helemaal fantastisch C en wij konden dan lekker wat drinken op het terras. Ook het zwembad is netjes en mooi C in het hoogseizoen wel wat druk. Verder is het savonds na 22.00 gewoon rustig op de camping. Heel veel nederlanders maar met kids is dat toch een voordeel ivm vriendjes maken. Leuke winkel ook met lekkere broodjes met inderdaad een aantal dure Nederlandse producten voor mensen die blijkbaar toch niet zonder kunnen. Maar ga alsjeblieft niet klagen dat deze geimporteerde producten duur zijn 1 Verder goed betaalbare en lekkere Italiaanse producten

"Mooie camping voor kinderen tot 12"vertalen
Nicole
8,0

04-08-2014 Mooie terrassencamping geschikt voor gezinnen met kinderen tot +/- 12 jaar. 's avonds is het al snel heel rustig. Ons verblijf was in stacaravan Exclusive Salo airco voor 6 personen (2 slpkamers). Redelijk nieuw en schoon maar wij vinden het niet voor 6 personen. Een dak boven de veranda zou fijn zijn vooral bij wisselvallig weer. Voldoende tuinstoelen (ook luxe) aanwezig. Voornamelijk Nederlands personeel en iedereen erg aardig. Eten in restaurant goed en ook zwembad met mooie glijbaan is prima. Bedjes zijn 's morgens al bezet dus wij namen zelf een stoel mee. Genoeg te doen voor de kinderen. Meeste auto's staan bij de caravans geparkeerd. Wifi kaart te koop werkt alleen bij receptie en restaurant. Wij zijn 's nachts vertrokken. Even doorgeven van te voren en auto voor 23 uur achter de slagboom bij de receptie zetten. Borg kregen we 's avonds al terug bij controle en sleutel laat je 's nachts binnen liggen. Prima geregeld! Ondanks het mindere weer hebben wij ons prima vermaakt!

"Prachtig gelegen!"vertalen
Hans
9,0

18-08-2014 Prachtige camping en dito gelegen!
Voordelen: leuk zwembad, afwisselende (NL) animatie, prima restaurant voor een goede prijs.
'Nadelen': even wennen dat er 95% NLers waren! (aantal 'kak' viel reuze mee!)

"Supercamping"vertalen
Miel_Gabriel
9,0

17-07-2014 Leuke camping voor de kinderen, lekker compact, mooi zwembad, gezellig restaurant, mooi uitzicht over het Gardameer en Salo, geweldige animatie.

"Prima hoor!"vertalen
cbmpeters
10,0

06-08-2014 Allereerst: wij gaan normaliter niet naar een camping en hebben deze als doorgang naar Toscane gebruikt, een tent gehuurd via touroperator. Maar dit was wel een erg leuk doorgangs-adres!
We hebben dus een volle dag op de camping doorgebracht:
- vlakbij héél leuk kindersanitair
- speeltuintje
- prachtige zwembaden, óók voor kleine kinderen (3,5 en 5 jaar bij ons) met bijna nog mooiere uitzichten
- voor onze smaak wel druk bij het zwembad
- prima bediening en eten in leuk gelegen restaurantje
- halverwege het eten begon de animatie
- animatie duurde lang, was heel druk, aanwezig. Maar als je van animatie houdt, vast heel leuk. Rustig een avondje eten is er niet bij (of in ieder geval niet op die (vrijdag-)avond.
- grote supermarkt op 10 autominuten.
- eigenlijk wel een kleine, knusse camping (vergeleken met de massa).

"Volgend jaar voor de 4e keer."vertalen
Daniëlla
10,0

24-08-2014 We waren dit jaar voor de 3e keer op camping Weekend in een stacaravan. Het blijft een mooie camping met over het algemeen Nederlanders, maar ook andere nationaliteiten. Het zwembad blijft een mooie plek om af te koelen en te genieten van het prachtige uitzicht. Er is altijd toezicht door 2 badmeesters/juffrouwen. Het restaurant is prima, veel keus voor een redelijke prijs en goed van kwaliteit, vooral de pizza's zijn erg goed. De winkel is wat aan de dure kant, maar op nog geen 5 minuten rijden is er een groot winkelcentrum met grote supermarkt. Wel elke ochtend verse broodjes in de winkel. De animatie is leuk voor de kinderen en er wordt voldoende georganiseerd. De grote vernieuwde speeltuin was voor onze zoontjes voor 5 en 8 een leuke speelplek waar ze vele uren hebben doorgebracht.
De omgeving is prachtig met de vele dorpjes en stadjes in de buurt en de route langs het Gardameer is wel druk, maar ook erg leuk om te rijden. Al met al een prima plek om je vakantie door te brengen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?