Beoordelingen Camping Weekend****

Weekend****
476 beoordelingen
Beoordelingen Camping Weekend****
Via Vallone della Selva 2, I-25010, San Felice del Benaco

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Weekend**** in San Felice del Benaco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Weekend**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Weekend scoort een 8,2 uit 10, op basis van 476 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Weekend**** in San Felice del Benaco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Weekend****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Weekend**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 341 vakantiefoto's van Camping Weekend**** vinden. Je kunt 2 video's van Camping Weekend**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Plaatsen rond het Gardameer. Vergelijk Camping Weekend**** met andere accommodaties in San Felice del Benaco.
Even geduld a.u.b.

7,8
8,9
8,3
7,7
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Supercamping"vertalen
Miel_Gabriel
9,0

17-07-2014 Leuke camping voor de kinderen, lekker compact, mooi zwembad, gezellig restaurant, mooi uitzicht over het Gardameer en Salo, geweldige animatie.

"Twitter beoordelingen"
23-06-2014 @PIMP_MichaelB Alweer ons laatste mooie plek die we bezoeken.... (@ Camping Weekend) https://t.co/gBrARI1khP --- Bron: https://twitter.com/PIMP_MichaelB/status/481106647004508160
18-06-2013 @MichaelB1975 Vandaag was een hele mooie en bijzondere dag...voel me hier al echt thuis... (@ Camping Weekend) [pic]: http://t.co/2I8ipYPQas --- Bron: https://twitter.com/MichaelB1975/status/346760469777899520
met jonge kinderen, Juni 2014
"Prachtige Nederlandse camping."vertalen
Mike
7,0

08-07-2014 Hier hebben wij 1 week gestaan met een Vista Lago mobilhome. Heel erg mooie plek met prachtig uitzicht over de baai van Salo. Camping wordt gerund door Nederlandse meiden die erg vriendelijk zijn. Ik denk dat 90% van de gasten Nederlanders zijn. Het zwembad is mooi en met de verschillende baden is er voor ieder wat wils. Minpunt is de sluitingstijd (7 uur) en de badmuts gezien deze regel niet 100% wordt nageleefd. S'ochtends lekker brood in het marktje en niet duur. Wij hebben het hier prima gehad.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Mooie camping, prachtig uitzicht"vertalen
Griffioen
8,0

03-07-2014 Met jonge kinderen geweest. Camping is mooi opgezet, uitzicht is adembenemend. Zwembad goed met voldoende bedden, iedere avond mini-disco voor de kleintjes.
Omgeving ook genoeg te doen.
Gaan we vast nog een keer terug.

met partner, Apr. 2014
"Heerlijke camping!!"vertalen
elly
8,0

03-05-2014 Wij hebben een week genoten op camping Weekend. Zo in het voor seizoen een fijne rustige camping, zeer vriendelijk personeel, keurig schoon sanitair, heerlijk restaurant, mooi zwembad. De campingplaatsen zijn ruim met een afscheiding van laurierheggen. Mooi uitzicht op de omliggende bergen en het meer.Dichtbij het mooie plaatsje Salo.

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Super camping!"vertalen
mariette
8,0

03-05-2014 Heerlijke kindvriendelijke camping. Goed verzorgd!

met oudere kinderen, 2014
"Voor kleinere kinderen"vertalen
Hans
7,0

11-03-2014 Voor kleinere kinderen leuk. Voor oudere kinderen weinig aanspraak/ te doen.

met partner, 2013
"Fantastisch mooie groene camping!"vertalen
AnitaTimmerman
10,0

26-09-2013 Camping weekend is een prachtige camping, temidden van olijfbomen, eeuwenoude dorpjes en wijngaarden op een relatief rustig stukje aan het Gardameer. De camping ligt niet direct aan het meer, ligt wat tegen een helling, waardoor je vanaf de camping een werkelijk adembenemend uitzicht hebt over de baai van Salo. Alles ziet er mooi onderhouden uit, mooie beplanting, kleurrijke bloemen en het sanitair is ook perfect. Verder een goed, gezellig restaurant, een winkel met groot assortiment, een prachtig zwembad, leuke speeltuin, een adventure park en een animatieteam dat zeker in het hoogseizoen een heel uitgebreid programma heeft voor jong en oud. Het is een echte gezinscamping, kinderen vinden het er fantastisch!. Het animatieteam bestaat vnl. uit nederlandse jongens en meiden, ook in de winkel en aan de receptie wordt nederlands gesproken. Het personeel is ontzettend vriendelijk!

met jonge kinderen, Sept. 2013
"Erg mooie camping, met goede accomodaties"vertalen
Johan Schoolderman
8,0

01-10-2013 Wij zaten in acco xxl. Erg ruim van opzet.
Voldoet prima voor 4 volw + 1 baby
Camping heeft mooi uitzicht op het meer.

Een nadeel vonden wij, wellicht dat het te maken had dat we in september aanwezig waren, de overlast van muggen. Hier mag wel wat aangedaan worden.
Verder ontzettend leuke vakantie gehad.

met partner, Sept. 2013
"Mooie plek"vertalen
brouwer
7,0

20-09-2013 Mooie camping. Wij hadden een cottage weekend geboekt. Dit was klein, maar wel redelijk schoon. Douche was erg klein. Het uitzicht viel tegen vanaf onze locatie. Bedden zijn aan de harde kant. Vriesvak van de koelkast zat helemaal dichtgevroren( deurtje was kapot) Nadat een medewerker dit had hersteld zijn we 3 uur bezig geweest om alles te ontdooien. Minpunt voor de schoonmaakploeg. Het restaurant van de camping was uitstekend, veel keus en van prima kwaliteit. Voor de kinderen is er een animatieprogramma. Receptie is nederlandstalig.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Ideale camping met kindjes"vertalen
silfke
5,0
7,0

31-08-2013 Prachtige camping, heel proper, zowel in de cottage als in alle faciliteiten.
Leuk zwembad! Heel goede kinderanimatie: altijd met een lach op het gezicht zorgt men voor leuke activiteiten: vooral disco was een succes.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?