Beoordelingen Camping Weekend****

Weekend****
466 beoordelingen
Beoordelingen Camping Weekend****
Via Vallone della Selva 2, I-25010, San Felice del Benaco

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Weekend**** in San Felice del Benaco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Weekend**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Weekend scoort een 8,2 uit 10, op basis van 466 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Weekend**** in San Felice del Benaco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Weekend****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Weekend**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 341 vakantiefoto's van Camping Weekend**** vinden. Je kunt 2 video's van Camping Weekend**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Plaatsen rond het Gardameer. Vergelijk Camping Weekend**** met andere accommodaties in San Felice del Benaco.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

445 beoordelingen over Weekend****

466 beoordelingen
7,8
8,9
7,3
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, 2014
"Voor kleinere kinderen"vertalen
Hans
7,0

11-3-2014 Voor kleinere kinderen leuk. Voor oudere kinderen weinig aanspraak/ te doen.

"Twitter beoordelingen"
18-6-2013 @MichaelB1975 Vandaag was een hele mooie en bijzondere dag...voel me hier al echt thuis... (@ Camping Weekend) [pic]: http://t.co/2I8ipYPQas --- Bron: https://twitter.com/MichaelB1975/status/346760469777899520
met partner, 2013
"Fantastisch mooie groene camping!"vertalen
AnitaTimmerman
10,0

26-9-2013 Camping weekend is een prachtige camping, temidden van olijfbomen, eeuwenoude dorpjes en wijngaarden op een relatief rustig stukje aan het Gardameer. De camping ligt niet direct aan het meer, ligt wat tegen een helling, waardoor je vanaf de camping een werkelijk adembenemend uitzicht hebt over de baai van Salo. Alles ziet er mooi onderhouden uit, mooie beplanting, kleurrijke bloemen en het sanitair is ook perfect. Verder een goed, gezellig restaurant, een winkel met groot assortiment, een prachtig zwembad, leuke speeltuin, een adventure park en een animatieteam dat zeker in het hoogseizoen een heel uitgebreid programma heeft voor jong en oud. Het is een echte gezinscamping, kinderen vinden het er fantastisch!. Het animatieteam bestaat vnl. uit nederlandse jongens en meiden, ook in de winkel en aan de receptie wordt nederlands gesproken. Het personeel is ontzettend vriendelijk!

met jonge kinderen, Sept. 2013
"Erg mooie camping, met goede accomodaties"vertalen
Johan Schoolderman
8,0

1-10-2013 Wij zaten in acco xxl. Erg ruim van opzet.
Voldoet prima voor 4 volw + 1 baby
Camping heeft mooi uitzicht op het meer.

Een nadeel vonden wij, wellicht dat het te maken had dat we in september aanwezig waren, de overlast van muggen. Hier mag wel wat aangedaan worden.
Verder ontzettend leuke vakantie gehad.

met partner, Sept. 2013
"Mooie plek"vertalen
brouwer
7,0

20-9-2013 Mooie camping. Wij hadden een cottage weekend geboekt. Dit was klein, maar wel redelijk schoon. Douche was erg klein. Het uitzicht viel tegen vanaf onze locatie. Bedden zijn aan de harde kant. Vriesvak van de koelkast zat helemaal dichtgevroren( deurtje was kapot) Nadat een medewerker dit had hersteld zijn we 3 uur bezig geweest om alles te ontdooien. Minpunt voor de schoonmaakploeg. Het restaurant van de camping was uitstekend, veel keus en van prima kwaliteit. Voor de kinderen is er een animatieprogramma. Receptie is nederlandstalig.

"Ideale camping met kindjes"vertalen
silfke
5,0
7,0

31-8-2013 Prachtige camping, heel proper, zowel in de cottage als in alle faciliteiten.
Leuk zwembad! Heel goede kinderanimatie: altijd met een lach op het gezicht zorgt men voor leuke activiteiten: vooral disco was een succes.

met vrienden, Aug. 2013
"Fantastische plek"vertalen
Magda
10,0

4-9-2013 De manier waarop je welkom voelt en de vriendelijkheid van de cru doet je vakantiegevoel alleen maar toenemen.

"Prachtige camping, wel rumoerig"vertalen
Fam. de Kanjer
8,0

20-11-2013 Wij zijn hier in aug 2013 met onze jongens van 4 en 6 geweest. Hadden een cottage superiore vista lago rechtstreeks geboekt bij de camping. Goede ontvangst. Prachtig uitzicht op het meer, mooie en ruime caravan met een heerlijke veranda. Dit type ligt direct naast het restaurant en speeltuintje en vlak bij het zwembad. Dit was perfect, maar had ook een nadeel: als je eens niet zo'n zin had in de animatie zat je er toch middenin.
Hoewel de jongens en meiden van de animatie het echt geweldig deden hoor, onze kinderen hebben genoten. Maar wij houden er niet zo van, avondje rustig samen met een wijntje is meer ons ding.
Zwembad was heerlijk. Restaurant was goed maar ook weer die drukte.
Omgeving is prachtig, maar het is echt jammer dat je op de weg om het meer heen altijd in de file staat. Daardoor hebben wij veel minder ondernomen dan we normaal gesproken doen.
Het was onze eerste vakantie in het hoogseizoen, misschien niet zo'n handige keuze. Maar desondanks wel genoten.

"Leuke Camping voor jonge gezinnen"vertalen
Marlies op den Camp
8,0

29-8-2013 Het is een leuke camping voor jonge kinderen tot denk ik een jaar of 8/9.
- animatie was hartstikke leuk en genoeg activiteiten te doen.
- zwembad was super! Bij ons viel de drukte mee. Ligbedden zijn bijna nooit genoeg en hangt ook samen met het gedrag van de zwembadbezoeker die het bedje de hele dag bezet houdt terwijl ze er niet zijn. Peuterbad is echt te koud!!
-Lodgetent was super. We hadden een mooie rustige plek met veel ruimte en schaduw. Nadeel we zaten onderaan de camping, hierdoor was het een hele klim naar boven, zeker voor onze 3-jarige. Met kleine kinderen kan je beter bovenin op de camping zitten. Zeker voor het contact met andere kinderen en het zelfstandig laten lopen van je kind.
- Speelltuinen waren super leuk.

Wij hebben een topvakantie gehad en vinden dit zeker een camping om voor andere gezinnen naar toe te gaan.

"Top camping"vertalen
Rob Dijkshoorn
6,0
9,0

26-8-2013 Hoewel we niet van onze vakantie hebben kunnen genieten zoals we gehoopt hadden, door een ongeluk met brandwonden in de eerste week en een aanrijding in de 2e, hebben we tussen de regelmomenten door toch een heerlijk verblijf gehad op Camping Weekend, zeker door de steun en hulp van de Camping medewerkers. Vertalen, faxen, bellen, niets was ze teveel tijdens het afhandelen van alle rompslomp. Hiervoor verdient Camping Weekend al een dikke pluim. De camping zelf is gemoedelijk, overzichtelijk en verzorgd. Goed en netjes onderhouden sanitair, een onvermoeibaar animatie team en nette, schaduwrijke plekken. Minpuntje is wel de ligging, zowel voor boodschappen als dorpsbezoek heb je de auto nodig. Maar alle evenementen op de camping maken dat je niet te vaak weg hoeft.

met jonge kinderen, 2013
"Fantastisch voor kleine kinderen"vertalen
Valentino
6,0
9,0

8-8-2013 Moderne camping, ruim ingericht en schoon. Kinderen tot 10 jaar hebben hier een fantastische tijd met o.a. dank aan de animatie team. 80-90% vd bezoekers is Nederlander en camping speelt hier goed op in, waardoor de kinderen zichzelf ook kunnen redden. Ligt bovenop een berg dus niet direct aan het meer maar heeft alle faciliteiten die je nodig hebt. Zwembad is zwemmuts verplicht!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?