Camping Village Weekend (Glamping) ****

Camping Village Weekend (Glamping)
Village Weekend (Glamping)
8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Village Weekend (Glamping) bij:

570 reviews over Camping Village Weekend (Glamping) in het Nederlands

Erg tegen gevallen!

Anoniem, 17-9-2017

Het is een leuke kleinschalige camping op een mooie plek nabij het gardameer.

Echter is het ons zeer tegen gevallen. Het huisje was vies. De badkamer was smerig, het "beddengoed" waren vieze dikke dekens waar zoveel stof en haren inzaten dat we om nieuwe gevraagd hebben.

Het laken is zo dun dat we iedere nacht met onze kleren aan geslapen hebben van de kou.

Als organisatie vind ik,dat als men weet dat het zo kan afkoelen in de avond en nacht,je de mensen een deken aan moet bieden. Na 2 dagen waren we alle 3 ziek.

De barbecue bij ons huisje was te smerig om aan te pakken en zat vol olie en aangekoekt vet van de vorige mensen.

De kinder animatie was onprofessioneel. Al met al erg jammer van onze vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

super leuke camping voor gezin met jonge kinderen!

Haverlach / van Graas, 13-9-2017

Lekkere rustige en wat kleinere camping.

echt gericht op de wat kleinere kinderen. onze dochter van 4 heeft het super naar haar zin gehad. Veel te doen voor kinderen zowel binnen als buiten.

wij zaten in de Coco Suite.

veel keus in leuke accommodaties.

leuke animatie (geen schreeuwerige animatie) super lekker eten in het restaurant, goede bediening ook. spreken diverse talen. receptie goed geholpen.

alles goed aan te rijden.

sanitair werd heel goed bijgehouden.

Coco suite vinden wij persoonlijk aan de kleine kant voor 3 personen, zeker als het regent en je moet binnen eten dan is het behoorlijk krap, met mooi weer uiteraard plek genoeg. water in de peuterbaden was net te koud. temperatuur douches was of te heet of net te koud, was helaas geen middenweg in. verder een super camping.

prijzen accommodaties aan de hoge kant

auto buiten de camping parkeren,

badmuts verplicht in het zwembad, maar te koop op de camping.

Wij komen hier zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Heel simpel volgend jaar weer

Hans, 6-9-2017

Vorige jaar voor de eerste keer op deze fantastische camping geweest aan het Gardameer. Wij hadden nog nooit eerder de behoefte om een tweede keer terug te komen bij een camping maar deze camping heeft het allemaal. Goede hygiëne, Leuk zwembad, staat van onderhoud top en ja het restaurant wat iedere avond genieten is. natuurlijk niet vergeten de gasvrijheid van de Marie en Jamie van touroperator! top bedankt en tot volgende jaar

mooie plek!

San, 5-9-2017

Het is een heel mooie camping met nogal wat hoogteverschil. Hierdoor heb je vanaf verschillende plekken erg mooi uitzicht op het Gardameer en Saló. Wij verbleven in de nieuwste accommodatie Lakeview Next, een superdeluxe onderkomen met fantastisch uitzicht en een fijne ligging op de camping. De camping heeft een fijne gemoedelijke sfeer en is prettig ingericht. Het eten in het restaurant is erg lekker.

Het enige nadeel vonden wij de verplichte badmuts. Het doel hiervan ontging ons, aangezien er ook mensen met petten het water in gingen, waarbij de lange staarten van de animatie-dames gewoon in het water dreven.

Prachtige Kindvriendelijke Camping

Jeroen, 2-9-2017

Wij zijn per ongeluk op deze camping terecht gekomen. De camping die we geboekt hadden aan Adriatische kust, is verwoest door het noodweer. We zijn dmv om-boeking hier terecht gekomen.

+ Prachtig aangelegde camping

+ Schoon, veilig en overzichtelijk zwembad

+ Grasveldje bij zwembad

+ Leuke speeltuin

+ Heel kind vriendelijk

+ Restaurant op camping heeft zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

+ Prachtige "tuintjes" rondom de accommodatie

+ Uitzicht over Gardameer

- Camping is ingericht voor de allerkleinsten. Voor iets oudere kinderen is er weinig te doen.

- Camping gevoel ontbreekt. Iedereen heeft eigen plekje

- Camping ligt op helling (heel steil)

- Ligt niet aan het Gardameer. Het is ongeveer halve kilometer lopen tot leuk strand.

- Wifi totaal onbruikbaar. Ook de betaalde "extra snelle" is ver onder standaard.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

super verzorgde camping met prachtig uitzicht

Chantal, 24-8-2017

Wat een prachtige plek hadden we dit jaar op camping Weekend. We sliepen in een logdetent Deluxe van touroperator helemaal op een hoek van de camping met dus alleen buren rechts en achter ons. Wat een fenomenaal uitzicht over het meer!! Prachtig. Dat was elke ochtend weer een feestje! De camping ziet er heel erg verzorgd uit met veel mooie plekken! Ook het uitzicht vanaf het restaurant is top! Het restaurant zelf trouwens ook. Prima eten (en wijn!) voor een prima prijs. Het personeel is echt ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Alle lof! Ook voor de dames van de animatie! Het is wel echt een camping voor gezinnen met jonge kinderen. Het zwembad is dan ook behoorlijk druk. Omdat wij daar persoonlijk niet zo van houden, liepen we vaak naar beneden. Bij een strandtentje aan het meer was het heerlijk vertoeven! De meiden hebben gesnorkeld en van een steiger gesprongen en wij vermaakten ons met een boek op onze strandbedjes. Het Gardameer heeft mooie plaatsen om te bezoeken. Kortom onze vakantie was meer dan geslaagd!

Mayke Theunissen, 18-8-2017

Het uitzicht geweldig! Het eten verrukkelijk! Camping zeer netjes en verzorgd. Sanitair schoon, heel en netjes. Leuke animatie (veel gericht op kinderen tot 12 jaar). Zwembad met ligbedjes en plekjes om te zitten genoeg.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Erg leuk!

Esther, 15-8-2017

Super mooie camping. Echt een vakantiegvoel. Veel olijfbomen en bloeiende struiken in de buurt van onze stacaravan. Alle schoon en netjes. Mooi overzichtelijk zwembad, goed restaurant, leuke animatie. Strandje bij benaco erg leuk. Onze dochter van 10 had weinig leeftijdsgenoten. Onze jongens die jonger zijn genoeg vrienden door het voetballen.

Wandeling naar Salo erg de moeite waard!

Heerlijke vakantie gehad

Nicky, 8-8-2017

We kwamen nu voor de 2de keer naar camping weekend en hadden wederom een zalige vakantie. We zijn als Vlamingen steeds in de minderheid op deze toch wel overwegend Nederlandse camping maar voelen ons hier zeker ook welkom :). Het eten in het restaurant is fantastisch lekker, het zicht op het Gardameer van zowel restaurant, zwembad als tent is elke minuut genieten. Je kan er ook massa's leuke uitstappen doen en bijvoorbeeld je eigen boot huren om een dagje op het Gardameer te varen. Top vakantie!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastische plek met heel mooi uitzicht

Borg, 2-8-2017

Niet zo'n hele grote camping, maar daar hadden wij, moeder en dochter van 10 jr, bewust voor gekozen. Wel een camping voor jonge kinderen, mijn dochter van 10 had weinig leeftijd genootjes. Fantastisch gelegen met een heel mooi uitzicht. Leuke plaatsen om te bezoeken en een leuk strandje aan het meer op 8 min afstand vd camping (met de auto)
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Weekend (Glamping) in San Felice del Benaco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Weekend (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Village Weekend (Glamping) scoort een 8.28 uit 10 op basis van 600 reviews.