Camping Butterfly ****

7,6

396 reviews over Camping Butterfly in het Nederlands

Prima en schone camping

El, 22-9-2017

Camping heeft een prima ligging, op loopafstand naar Peschiera en op 5min ligt het kleine kiezelstrand van Piopi.en een zand 'strandje' van camping Del Garda. Camping heeft Prima zwembad en ook het kinderbad was goed, leuke glijbaan voor de Kids. Animatie was heel goed (dochter van 2.5)heeft zich goed vermaakt.Mobile home van touroperator hadden gelukkig horren tegen de muggen.Stonden aan de kant van de buurcamping en die heeft veel lawaai tot 23 uur in het naseizoen was dit niet zo erg maar kan mij voorstellen dat dit volseizoen niet zo prettig is. Zelfde geld voor de plekken aan de weg naar de buurcamping/haven, jongeren met muziek en harde motoren hebben ons wel wakker gehouden. Al met al een prima plek en een nette en vooral ook schone camping, afval mogen ze idd wel anders regelen dmv gescheiden bakken bij het verblijf.vonden de mobile homes van touroperator wat minder deze hebben alleen een veranda met parasol en zijn wat verouderd, wel schoon en hoorde dat ze in 2019 vernieuwd worden.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Best aardig

Marjolein, 15-9-2017

De camping ligt op loopafstand van stadje. Vandaaruit kun je makkelijk de trein nemen naar Verona of Venetië.

Pluspunten vd camping:

Klein en overzichtelijk, schoon,rustig, aardig personeel, ligging 10-15 min lopen van kiezelstrand Gardameer, Gardaland zeer snel te bereiken (wij zijn er heen gelopen, half uurtje), echt schone caravan(touroperator) maar wel met achterstallig onderhoud( mn ratelende airco, lig ik op een motortje? Vlgns mijn dochter).

Leuke sfeer onder de gasten, mag ook wel eens gezegd worden!

Nadelen:

Rond het kleine zwembad weinig ruimte om te liggen, bedjes bij het zwembad zijn smorgens direct bezet of je moet een bedje kopen( eerst terug naar receptie), weinig activiteiten alleen wat voor basisschoolkids. Er waren best veel ouders met tieners van 14 - 20 jr. aanwezig, helaas werd daar niks voor geregeld. Wifi niet gratis € 3 per dag en dan heb je er nog niks aan, waardeloos. Voetbal/ tafeltennis wordt soms door eigenaar om 7 uur savonds al gesloten. Dus dan is helemaal niks meer te doen.

Wij hoorden bij terugkomst dat er vroeger een discobus liep, maar wij hebben hem niet gezien...

Omgeving is leuk. Venetië en Verona bezocht. Rondje om het meer gedaan. Veel gewandeld en natuurlijk middagje powerboot gevaren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Camping met veel regeltjes

Joke, 10-9-2017

Voor vele ligstoelen bij zwembad moet je betalen. Je moet dan eerst teruglopen naar receptie waar je kunt betalen. Rare bedoening. Zet dan maar 1 euro op bij elke standplaats. Ook ben je tijdens je vakantie erg druk met het scheiden en het inleveren van je afval wat maar op beperkte uren mogelijk is. Heel vervelend. Steentjes strand 10 min lopen. Wij zaten in caravan van touroperator.

Echt heel goed uitgerust.alles wat je nodig hebt is aanwezig. Goede matrassen en alles goed schoon! Hulde aan Horst en aan zijn vrouw Greet! Zij begrijpen hoe het hoort

Verder wel aardige camping met een goede ligging. Zeer streng toezicht bij de ingang. Bezoek moet om 20.00 uur van de camping...

Ook krijg je polsband om. Personeel aardig en wil je altijd helpen en te woord staan

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Butterfly bij:

Iets te toeristisch voor ons

Kris Schuurman, 10-9-2017

Dit was onze eerste keer Gardameer: erg toeristisch, veel Duitsers, commercieel en kleine staplaatsen.

Niet echt iets voor ons.

We hebben een stacaravan gehuurd; een prettige ontvangst bij de receptie, goed schoongemaakt en prima uitgerust.

De caravans stonden erg dicht op elkaar en dat geeft wel de nodige overlast.

S avonds erg harde animatie van de naast gelegen camping. Met een zoon van 3 waren we blij als hij om 23.00 uur sliep door de herrie heen.

Daarnaast ook avonden met vuurwerkshows.

Het zwembad, ondanks verplichte badmuts, prima voor elkaar. Schoon en met leuke glijbanen.

Restaurant met afhaalmogelijkheden en vriendelijk personeel.

De bedden in de caravan waren dramatisch slecht; we hebben na 1 nacht een extra matras gekregen om iets beter te liggen.

De ligging van de camping aan het meer was leuk; bijvoorbeeld om s' avonds zonsondergang te kijken.

Dus als je van drukte houdt is dit een prima plek!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Verschrikkelijke regeltjes camping

C jansen, 4-9-2017

Deze camping nooit meer! Zelf je stacaravan moeten checken op gebreken met een checklist: nog nooit meegemaakt! Ben toch geen proffesionele schoonmaakster! Contract moeten tekenen voor de hond, terwijl we hadden besproken dat de hond in de bench alleen in het huisje mocht blijven, mocht dat nu inene niet meer! Uiteindelijk toch voor elkaar gekregen. Maar als de hond dan zou blaffen moesten we meteen terug komen, een dagje weg wordt dus al lastiger!

1 plek voor de hond om de behoefte op te doen: kattenbak achtige taferelen! Een zandbak van 2x3 meter is nou niet echt uitnodigend voor een hond om zn behoefte op te doen. Familie mag de camping niet langer dan een uurtje op, want dan moet je 7,- voor een hele dag betalen. Ze mochten dan maar tot 22:00 uur blijven. Niet echt relaxed een bbq doen in een uurtje!

Daarnaast het afval scheiden: wat een gedoe! 4/5 verschillende dingen scheiden en dan ook nog maar 2x per dag inleveren!

Regeltjes!!!

Kevin, 4-9-2017

Je dient bij aankomst je hele caravan te checken wat oké is en wat niet. Daar moet je voor tekenen alles wat daarna stuk gaat moet je voor betalen.. voor de hond dreigen ze met boetes. Je kan maar op bepaalde tijd stippen je vuilnis inleveren etc... kortom allemaal hele strenge regels!! Na 12 uur in de nacht mag je niet meer met je auto de camping op..

Slechte cijfer is echt vanwege alle regels

Nooit meer!

Fam. Manen, 22-8-2017

Waardeloze camping. Verschillende formulieren bij de receptie+touroperator moeten ondertekenen met daarop regels voor onze hond, incl. bedragen voor boetes bij overtredingen. Met zo oneindig veel regels, kan de camping er beter voor kiezen geen honden toe te staan.

Daarnaast hadden wij bij de touroperator al betaald voor de hond, maar werden wij verrast met de mededeling dat er nog extra kosten bij zouden komen voor de hond. Men moest namelijk met een spuitbus de mobilhome reinigen : € 20,00 (dit stond buiten de eindreiniging).

Ook de manier van afval scheiden is belachelijk. Men dient het afval in 4 soorten te scheiden en kan dit vervolgens slechts 2 momenten op de dag inleveren, in een transparante + milieuvriendelijke plastic zak. Bij onjuist scheiden wordt men terug gestuurd, hierop wordt streng gecontroleerd! Hoezo vakantie?

Kortom: met alle regels kregen wij hier niet bepaald het gevoel van vakantie. Voor ons nooit meer. Er zijn in de omgeving veel betere campings dan deze!

Gereisd met partner in augustus 2017

Camping was ok

SUZAN, 17-8-2017

Kleine camping met alle voorzieningen aanwezig. Animatie, leuk zwembad, complete winkel. Personeel heel vriendelijk. 'S avonds lekker op het terras zitten met een drankje terwijl de kinderen zich vermaken met animatieprogramma en speeltuin

Afvalinzameling moeten ze anders regelen Je kan op twee momenten van de dag je afval in 5 soorten gescheiden inleveren in een uithoek van de camping. Er wordt streng gecontroleerd. Er zijn erg veel Nederlanders maar dat geldt voor de hele streek. Ik vond het daarom weinig "Italiaans" aandoen. Leuke uitstapjes met de ferry naar andere plaatsjes aan het meer. Gardaland is 5 minuten rijden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heel mooie, verzorgde en rustige camping

HJA Schmetz, 5-8-2017

Caravan via een touroperator geboekt. Mooie schone caravan. Camping is heel kleinschalig en in de maand juni veel ouders met kleine kinderen dan wel ouderen zonder kinderen.

Goed restaurant met heel schappelijke prijzen. Kleine campingwinkel waar alles te krijgen is, maar zoals op alles campings zijn de prijzen relatief duur tov supermarkt (Famila)in de buurt.

Camping Butterfly wordt goed onderhouden en een goede uitvalsbasis voor bezoekjes aan andere dorpen en steden in de buurt, zoals Lazise - Bardolino-Garda - Sirmeone - Verona.

Nadeel is dat je in zwembad badmuts moet dragen.

Centrum van Peschiera del Garda is gemakkelijk te voet te bereiken. Gezellig centrum met heel leuke restaurantjes.

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke vakantie gehad

S. de Wilde, 2-8-2017

Heerlijk rustige plek in een touroperator huisje gekregen, achter op het park. Zwembad was fijn. Ja, met badmuts, maar iedereen draagt er een, dus we liepen allemaal voor gek. Bijzonder fijn personeel, zowel in de winkel, in het restaurant, bij het zwembad, als aan de poort. Mede dankzij het fijne personeel hebben wij een uitermate relaxte vakantie gehad!!

Het was jammer dat er wel veel voor de kleine kinderen wordt georganiseerd, maar niet voor de twee tiener-meiden die wij mee hadden. Daardoor liepen die, vooral 's avonds, een beetje met hun ziel onder hun arm. Verder heeft de camping geen eigen strand. Er is een "boat-ramp" waar je kan zwemmen, maar daar kan je niet zonnen. 10 minuten lopen brengt je bij het Lido-strandje en daar kan je heerlijk liggen. Wel waterschoenen mee ivm. de keien onder water!

Peschiera ligt op loopafstand en vaak is lopen beter, want parkeren in het stadje is een ramp, vooral op maandag! Lidl, Spar en Migros supermarkten zijn in de buurt, maar te ver om te lopen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Butterfly bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Butterfly in Peschiera del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Butterfly zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Butterfly scoort een 7.61 uit 10 op basis van 434 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: