Camping Bella Italia (Glamping) ****

Camping Bella Italia (Glamping)
Bella Italia (Glamping)
7,6

Score uit 1965 reviews

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Bella Italia (Glamping) bij:

1874 reviews over Camping Bella Italia (Glamping) in het Nederlands

Fijne vakantie gehad

Celvin, 17-9-2017

Mooie camping met alles erop en eraan. S'ochtends een flinke rij voor de bakker maar alsnog ben je snel aan de beurt. Onze mobile home van touroperator lag op een top locatie en was erg schoon en netjes. Nadelen vond ik dat het er wel erg massaal was, zelfs in het naseizoen(dit wist ik overigens wel van te voren na het lezen van reviews) en het water van het zwembad is erg koud, helemaal voor jonge kinderen. Al met al een mooie camping op een goede plek en mooie plaatsjes in de omgeving.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Mooie opgezette camping, erg druk.

Grisnich, 16-9-2017

De camping is mooi opgezet en goed onderhouden. Kampeerplaatsen erg dicht op elkaar, dit geldt ook voor de stacaravans. Wij verbleven in bungalow Oleandro, daar heb je wat meer ruimte omheen. Eenvoudig, maar ruim genoeg voor 4 personen. Minpuntjes: slechte bedden, badkamer rook niet fris en de bungalow is erg gehorig. Je moet niet al te hoge eisen stellen, gelukkig leef je voornamelijk buiten. Op het park zelf is heel veel te doen voor de kinderen. Geweldig is natuurlijk het grote zwembad. Wel erg druk, dus vaak zoeken naar een vrije ligstoel. Onze kinderen (4 en 1) vermaakten zich ook prima in de speeltuintjes. Al met al een leuke (maar wel drukke) camping waar we 2 fijne weken hebben gehad!

Grote teleurstelling

Ronald, 9-9-2017

Bella italia heeft 5 sterren, ik weet niet wie deze beoordeling heeft gedaan maar het was zeker geen 5 sterren waard. Op de ''camping'' zijn de plekken voor de camper erg klein, er is ook sprake van weinig tot geen privacy. Er is veel kabaal en dan net name in de ochtend als de vuilniswagens werkzaam zijn op het terrein, tijden zijn rond 7.30 uur. Verder lijkt het personeel volledig afgestompt te zijn, erg zakelijk en totaal geen contact met de vakantiegangers, alles is gericht op het volgen van het bella italia protocol. Kopen van een ijsje dient eerst een ticket gekocht te worden om vervolgens bij dezelfde dame ijs te bestellen bij een ander balie, betaling kan alleen maar cash (in wat voor tijd leeft men daar) het zwembad ziet er goed uit, echter geen ruimte om te gaan zitten of liggen; vanaf 9 uur staan grote hordes klaar om de ligbedden te bestormen. Ik weet niet wat voor beleid er gevoerd wordt maar dit is totaal niet klant gericht (binnen harken van geld) wij gaan nooit weer

Fantastisch!

Linda, 4-9-2017

Wat een gezeur hier onder,file voor brood? Ja een rij,maar ze werken zo hard,dat je in no time aan de beurt bent. Bij het zwembad lig je vlak bij elkaar,maar in t zwembad totaal geen last van elkaar. Water moet je altijd even doorheen,als t buiten 32 graden is voelt water gauw koud aan! Wij waren hier voor het tweede jaar met 3 kinderen van 6,4 en 2 en gaan volgen jaar zeker weer! Loopafstand van het dorpje en treintje ook super leuk! Echt een aanrader met kleine kinderen,leuke speelgelegenheden. Stacaravan ook prima. Geen luxe maar hebben wij op vakantie ook niet nodig,leven toch buiten!

Prachtig gelegen

Sabine, 3-9-2017

Wat een heerlijke camping! We hebben er echt flink genoten.

Bella Italia ligt direct aan het Gardameer en wat is dat mooi...

Een heel groot pluspunt vind ik ook dat zowel de supermarkt als de horecagelegenheden echt goed betaalbaar zijn.

Net buiten de camping zijn ook 2 supermarkten (paar minuutjes rijden), voor wie nog goedkoper uit wil zijn.

Vanaf de camping rijdt ook een treintje (tot laat in de avond) naar het oude gedeelte van Pesciera, om gezellig te shoppen en uit eten te gaan. Treintje is ook vrij goedkoop.

Het zwemparadijs was ook leuker dan verwacht. Helaas wel veel te weinig bedjes, maar er is ook een grasgedeelte waar je prima ligt op een handdoek.

Ik zou deze camping absoluut aanraden!

Voor ons geen 2de keer

Sofie, 2-9-2017

Zeer grote camping

Elke ochtend file om broodjes te gaan halen. Wij losten dit echter op door met de fiets naar de Lidl te rijden (op 2 km van de camping), grote Lidl met veel keuze en geen lange wachtrijen..

Wij verbleven in een stacaravan van een touroperator. Deze was niet proper. Douche nog vol haar! Mijn ouders verbleven er in hun eigen caravan op 40m van het meer. Prachtig uitzicht. Winkel en restaurants op camping prijzig. Zwembadwater koud en je ligt er als mieren bij elkaar. Wij zijn er 1x 10 min geweest en hielden het toen voor bekeken en verder altijd naar het meer geweest. Lekker rustig en aangenaam temperatuur van het water. Wel schoentjes meenemen voor de vele keien. Gardameer zeker een aanrader. Voor ons liever een rustigere camping

Zeer goed bevallen!

Familie, 2-9-2017

Na het lezen van de beoordelingen durfde wij bijna niet meer maar gelukkig waren wij het niet eens met de slechte beoordelingen. Wij hadden een bungalow die prima was met prima bedden en een goede airco. De camping was groot maar schoon en gezellig. Zeer leuke en goede restaurants en speelplekken voor de kinderen. De zwembaden waren ook mooi, wel druk maar het was ook ontzettend warm. Dagje aan het meer is een aanrader. Camping af en dan 100 meter naar rechts kun je super liggen en er ligt maar tot 10 meter kiezels op de bodem daarna zand zonder stenen. Was top! Kortom een echte aanrader. Wij komen zeker weten terug!

Prima camping

Irma, 1-9-2017

Bella Italia is een goed georganiseerde camping. Erg groot maar goed onderhouden. Wij zaten in een huisje. Deze zijn erg eenvoudig ingericht maar ze liggen erg mooi met veel groen eromheen. Je hebt meer privacy dan bij de mobile-woningen. Deze liggen erg dicht op elkaar!!

De camping is een klein dorpje met winkeltjes en goede restaurants.

De zwembaden zijn prima alleen de ruimte eromheen is erg krap.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

tegenvaller

audrey, 30-8-2017

wij zijn met het vliegtuig gegaan en gingen er vanuit dat er op zo`n groot park golfkarretjes of iets dergelijks zou zijn om de koffers naar de caravan te brengen.dat is niet het geval.bij uitleg dat wij een oma bij hadden met hartklachten en het met 40 graden niet verantwoord was om zover (25 minuten) te lopen kregen wij geen enkel begrip van de baliemedewerker.met een taxi het terrein op om de koffers te brengen was geen optie! je mag er wel met je auto op, ook je boot wordt met de tractor naar het meer gereden, er rijd een vuilniswagen over het terrein maar een taxi is uitgesloten.Zwembaden zijn mooi maar het water op taillehoogte en het water is troebel van het chloor.1 zwembad was dieper maar daar mag je alleen met badmuts in.Het gardameer is zonder waterschoenen niet te doen.de eerste 50 meter breek je je nek en zuig je vast in het zand.eettentjes waren prima en dicht bij peschiera.voor ons niet voor herhaling vatbaar.iedereen roept over deze "camping" maar wij begrijpen niet waarom!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Leuk maar erg massaal

Familie, 27-8-2017

Bungalow was erg vies bij aankomst

Bedden liggen niet fijn,spiralen voel je in je rug,bedbank was helemaal een ramp

Verder prima bungalow,Alleen stonden wij naast het doorgaande pas waar AL het verkeer van de camping incl alle leveranciers langs rijden wat al heel vroeg begint en de hele dag door gaat,dus ontzettend veel herrie

Mooie zwembaden,sommige baden erg koud water.en te weinig toezicht

Leuke animatie

Treintje naar Peschiera was leuk

Restaurants en eetgelegenheden goed

Winkel ruime keuze

Gardameer erg mooi,alleen heel erg hinderlijk bodem vol met stenen en grote keien.

Vuurwerkshow was fantastisch

Wij hadden gelukkig een bungalow.andere huurmogelijkheden staan hutjemutje op elkaar,campinggedeelte net zo

Ik zou hier in het hoogseizoen niet terugkeren.Maar wij gaan sowieso nooit terug naar hetzelfde park

Wellicht is de meivakantie beter vertoeven

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bella Italia (Glamping) in Peschiera del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bella Italia (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bella Italia (Glamping) scoort een 7.57 uit 10 op basis van 1965 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: