Hotel Portes Beach ****

Hotel Portes Beach ****
8,7

Uitstekend

26 reviews over Hotel Portes Beach in het Nederlands

goed hotel met leuk personeel en heerlijk eten.

johan hellinga, 12-8-2017

in directe omgeving is niets aan winkels/restaurants.
Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig of even bij te komen!

MarA, 22-7-2017

Wij hebben genoten van een weekje Portes Beach in het voorjaar. Het eten is prima, personeel is over het algemeen zeer vriendelijk. Zwembad is klein met niet al te veel ligbedden, maar het hotel ligt aan het strand, waar ook vele ligbedjes + parasols staan.Wanneer je naar een dorpje wil lopen, zit je daar verkeerd. Het eerste dorp is Nea Potidea en daar is weinig tot niets te beleven. Het animatie team is ook goed, niet opdringerig wanneer je geen zin hebt om mee te doen. Wij hadden een benedenkamer ( voordeelkamer ) in een van de bij gebouwen. Is behoorlijk verouderd, maar werd keurig iedere dag schoongemaakt! Dit hotel voor volwassenen of gezinnen met kleine kinderen zeer geschikt. De prijs die je voor je verblijf betaald is niet al te duur en dus een prima keuze voor een heerlijk weekje!
Gereisd familie in mei 2017

geweldig!!!

Thom, 12-7-2017

dat er veel leuke animaties zijn
Gereisd met vrienden in juli 2017

Vakantie in paradijs

Claudia, 11-7-2017

Wat een azijnpissers, de mensen die dit hotel slecht beoordelen. Het is hier waanzinnig.

Wij zijn hier nu met onze twee dochters van 5 en 7 jaar. Die liggen heel de dag in 1 van de 2 zwembaden of in de zee. De zee is hier ondiep wat ideaal is voor de kids. En helder...heel helder! Je ziet de visjes om je voeten heen zwemmen.

De kamers zijn lekker koel door een bijna geruisloze airco. Er wordt iedere dag schoon gemaakt.

Het eten is lekker. Genoeg keuze en dus voor ieder(e) - zeur - wat wils. Van rijst met vis of vlees tot aan pannenkoeken toe.

In de avond is er entertainment en dat is maar net wat je er zelf van maakt en hoe actief je meedoet. Je kunt ook lekker vanaf 21:00 uur op je kamer gaan zitten.

Kortom, zoals al eerder gezegd, het is hier geweldig. Ik raad het zeker mensen aan. De prijs/kwaliteit is super zeker als ik hoor wat andere stellen in onze omgeving kwijt zijn aan een 10-daagse vakantie met minimale faciliteiten.

Niet twijfelen, gewoon boeken!

Gereisd familie in juli 2017

Niets bijzonders

Sarah, 9-7-2017

Maaltijden waren niet gevarieerd genoeg voor een 4 sterren hotel. Bij de lunch en diner was er telkens maar te kiezen uit 1 stuk vlees, 1 stuk vis of een pasta/lasagne. Personeel tijdens het eten liep er ook ambetant en opgefokt bij. Niet vriendelijk genoeg. Ik ga al 10 jaar op reis, telkens in 4 of 5 sterren hotels via diverse touroperators. Dit was een hotel waar ik hoge verwachtingen van had maar dit niet ingelost heeft. Foto's van de kamers op de touroperator website zijn ook misleidend. Het is in het echt veel meer verouderd dan op de foto's. In de omgeving is niks te zien en liggen geen restaurants of winkels. Je moet al met de bus of huurwagen om iets te beleven. Ook heel veel kinderen. De mooie tuin rondom en het prachtige strand met de gratis ligbedden waren het hoogtepunt van onze vakantie. Ik geef dit hotel 6,5/10.
Gereisd met partner in juli 2017

Nooit meer

Ellen, 22-6-2017

Het hotel ligt erg afgelegen maar dat was bekend , wel lekker direct aan het strand, de kamer was prima en schoon wij hadden een vrij nieuwe kamer.

Personeel is vriendelijk, het eten is niets bijzonders ( niet lekker) en weinig afwisseling.

Strandstoelen waren 's morgens vroeg al gereserveerd, men ging ' s morgens voor het ontbijt al handdoeken neerleggen.

Gereisd met partner in juni 2017

Leuk hotel

Ellen, 6-6-2017

Leuk hotel om te verblijven. In de omgeving is niets te doen. Een auto huren is een aanrader, tenzij je de hele vakantie op het resort wil blijven 😉 Het animatieteam doet zijn best, zijn leuke mensen maar eerlijk gezegd is met name het avondprogramma 3 x niks. Eten is perfect! Ze zijn bezig met het renoveren van de kamers. De onze was nog niet zo ver en was dan ook oud en gedateerd.
Gereisd familie in juni 2017

Fantastisch!

Marco van den Bosch, 5-5-2017

Heerlijk vertoeven hier. Vriendelijke mensen. Direkt aan t strand en een prachtig zwembad. Wij hadden alleen ontbijt. Diner een keer geprobeerd. Beetje eentonig. Wij gingen s avonds uiteten op Kassandra. Ligging ook fijn. Goed af te rijden vanaf t vliegveld. En toch direkt in de buurt van t schiereiland Kassandra. Kortom op en top vakantiegevoel hier. Aanrader!
Gereisd familie in mei 2017

mooi hotel prachtige tuin heerlijk vertoeven

corry, 2-10-2016

het hotel is mooi netjes schoon en heerlijk bij het strand ,neem wel waterschoentjes mee veel kiezels onze ervaring is boek Geen voordeel kamer. die liggen begane grond (erg donker)de andere kamer is duurder maar wel mooi ,in september muggenspul meenemen je ziet ze niet alleen s;morgen de bulten ,het openbaar vervoer bus voor de deur ,de hotel bus brengt je ook naar 2 verschillende dorpjes (leuk) de excursie naar Thessaloniki stelde weinig voor (touroperator),terwijl het een prachtige grote stad is . eten in hotel lijkt heel veel maar er word erg veel kip geserveerd ,en ze doen veel aan restverwerking op zich niet erg maar is zo duidelijk zichtbaar !,eten in taverne lunch is matig .
Gereisd met partner in september 2016

Goed hotel

thea, 29-9-2016

Ontvangst was goed en omdat de lunchtijd bijna was afgelopen mochten we onze bagage in een kamer apart bij de receptie neerzetten en eerst gaan lunchen. Daarna inschrijven en naar de kamer. Kamer zag er goed uit, was netjes ( zie bijgevoegde foto´s ) Personeel heel vriendelijk en uitermate behulpzaam. Ons kamerkluisje werkte niet goed en we kregen de volgende morgen een nieuw. Ook de sproeikop van onze douche was niet goed en die werd meteen voor een ieuwe vervangen. Eten is goed en voldoende keus alleen het verse fruit was eentonig tot de laatste dag dat wij er waren. Voorheen alleen nectarine, druif en meloen. De laatste dag werd de melo9en vervangen voor kiwi en sinaasappel.

Hotel is laagbouw en je heb t een privestrand waar je allebei de kanten op een heel stuk kunt wandelen.

Wat een groot nadeel was datg er bij de taverne waar de lunch werd geserveerd ontzettend veel vliegen zaten, misschien lag het aan de tijd van het jaar maar het was niet leuk.

Zwembad is niet zo groot dus in het hoogseizoen is het denk ik dringen, gelukkig heb je het strand en de zee erbij.

En er is geen pinautomaat in de buurt.

Nog een tipo; als je het matras te hard vind vraag dan om een topmatras, Ze komen het meteen brengen en je slaapt iets zachter want de matrassen zijn heel hard

Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Portes Beach**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Portes Beach in Nea Potidea (Kassandra-Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Portes Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Portes Beach scoort een 8.74 uit 10 op basis van 46 reviews.