Hotel The Island ****

9,2

147 reviews over Hotel The Island in het Nederlands

Zeer de moeite waard.

Daisy, 15-10-2017

Het is een erg mooi hotel, mooie ligging gelijk aan t strand. Met super vriendelijk personeel wat altijd bereid is om je te helpen. Gevarieerd eten. Goede schoonmaak ploeg. Je kamer zag er elke dag weer netjes en schoon uit. En geen kinderen bij de zwembaden. Dat is een stuk rustiger. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Super!

Fam. Ouwerkerk, 14-10-2017

Alles klopt voor een heerlijk relax vakantie!

@ Katja en team: hartelijk dank we komen weer terug.

Gereisd met partner in oktober 2017

Top hotel!

Chantal Jonker, 14-10-2017

Vorig jaar verbleven wij voor het eerst in The Island en dat was ons zo goed bevallen dat we dit jaar weer zijn gegaan, zo fantastisch om al het personeel weer te zien. Geweldig en super schoon hotel met zeer vriendelijk personeel, goed eten, handdoeken service én geen kinderen wat een uitkomst! Dit hotel is een echte aanrader!!!!

Heerlijk hotel

Jeannette, 14-10-2017

Dit jaar voor de vierde keer op rij naar dit hotel gegaan.

Het blijft fantastisch, mooi en fijn personeel.

Dit jaar werd mijn vriend ziek op vakantie, heel vervelend maar we zijn door het personeel erg goed geholpen.

Ook het eten is top, ik eet zelf geen vlees of vis maar eet elke avond heel erg gevarieerd.

Ga zo door toppers, hopelijk tot volgend jaar!

Gereisd met partner in september 2017

Linda Sintemaartensdijk, 14-10-2017

Fantastisch heerlijk rustig hotel met supergeweldig personeel. Eten is fantastisch en de sfeer is relaxed. Supermooi zwembad en een heerlijk strand .hou je van een een lekkere massage kan je hier ook terecht.. wij waren hier voor de 2e keer en hebben wederom een fantastische vakantie gehad. Hotel island een echte aanrader voor wie van rust en relaxing en lekker ontbijt en diner houd.
Gereisd met partner in augustus 2017

Echt een supermooi hotel met hele lieve mensen xx

Jan sintemaartensdijk, 14-10-2017

Echt een supermooi hotel met geweldig personeel die zo verschrikkelijk aardig en lief zijn

Heerlijk verblijf

J Woertman, 14-10-2017

We hebben een super relaxte vakantie gehad in het Island hotel. Het is een verzorgd hotel in een mooi bijgehouden tuin. Het personeel is heel erg vriendelijk, in het restaurant hebben we ook regelmatig gelachen met Marina, leuke meid. Het eten is redelijk goed en de zwembaden zijn mooi. Wij hadden een maisonette suite met een prive terras aan het relax zwembad. Deze was erg mooi en van alle gemakken voorzien. In de omgeving van het hotel heb je maar een paar restaurantjes, barretjes en winkeltjes, er valt dus niet veel te beleven. Als je dit hotel boekt moet je echt komen voor je rust en om te relaxen. Het strand ligt aan de overkant van de weg en voor mensen van dit hotel zijn de ligstoelen en parasols gratis. Het is geen privestrand, dus er komen ook gezinnen met kinderen, maar dat vonden wij niet vervelend. Wat wij wel raar vonden is het feit dat mannen 's avonds een lange broek aan moeten, maar dat vrouwen wel in een korte broek mogen lopen. Maar verder kunnen wij iedereen dit hotel van harte aanbevelen.
Gereisd met partner in juli 2017

Tophotel

Sonja van Bossum, 14-10-2017

Modern hotel met diverse barretjes. Groot maar dat heb je niet in de gaten. Kamers met een heerlijk bed, prima badkamer met afgescheiden toilet. Er wordt iedere dag goed schoongemaakt. Als je wilt kun je iedere dag schone handdoeken krijgen ook voor bij het zwembad/strand. Ontbijt is erg goed. Diner is ook, voor een buffet, goed. Wijzelf hebben een paar keer buiten het hotel gegeten want er zijn prima taverna's in de omgeving. Al het personeel is ongelooflijk vriendelijk. Het is wel een hotel voor mensen die rust willen maar met een auto kan je alle kanten op.
Gereisd met partner in oktober 2017

Geweldige sfeer,lekker eten,personeel is top !

Henny Groenendijk, 14-10-2017

Het complex wordt prima onderhouden, er wordt alles aan gedaan om het gezellig te maken , binnen en buiten. Het eten is prima en gevarieerd. We waren er voor de vijfde keer en het verveelt nog steeds niet. Je wordt elke keer met open armen ontvangen!

Voor mensen die van een drukke omgeving houden is het misschien minder aantrekkelijk,.

Maar 's avonds is er genoeg vertier in het hotel.

Gereisd met partner in mei 2017

Volgend jaar weer

Michel P, 14-10-2017

Heerlijk hotel, om tot rust te komen. Een super vriendelijk team van medewekers met goede leiding die er alles aan doen om het naar je zin te maken . Zijn nu 3 keer geweest maar gaan volgende jaar weer.
Gereisd met partner in september 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor The Island bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Island in Gouves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Island zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Island scoort een 9.16 uit 10 op basis van 150 reviews.