Uitstekend

118 reviews over Hotel The Island in het Nederlands

Fantastisch, voldeed aan de verwachtingen

R. de Wit, 12-8-2017

De verzorgde kamers met koffie en thee vooziening
Gereisd met partner in mei 2017

mooi en rustig hotel

frank, 4-7-2017

wij zijn net terug van een weekje kreta. Het hotel op zich is mooi en rustig er zijn 3 zwembaden waarvan er aan 1 in de namiddag gedurende een 3 uurtjes een dj komt voor de muziek die best aangenaam is. Er mogen idd geen handdoeken gelegd worden wat ik niet meer dan normaal vind maar toch is het aan de zwembaden toch wel een beetje zoeken om een plaatsje te vinden. Het eten vond ik wel lekker niet zo uitgebreid als in een all inclusive hotel maar wel goed. de prijzen om in het hotel s'middags iets te eten evenals de prijzen van de drankjes vond ikzelf eigenlijk best schappelijk.
Gereisd met partner in juni 2017

Echt een aanrader! Wij gaan zeker terug!

Vermant Marijke, 11-6-2017

Wij hadden een xl room! Dus aan plaats geen gebrek! Een groot terras met ligzetels en salonnetje.

Inloopdouche en heel goed bed! Ijskastje, kast genoeg en elke dag proper linnen!Handdoeken voor het zwembad.

Geen handdoeken op zetels om zeker te zijn van een plaatsje.

Rustig. De loungemuziek aan het zwembad hoeft echter niet van mij.

Het eten was lekker en veel afwisseling,al was het dikwijls niet warm genoeg.

Er zijn ook gezellige en goede restaurantjes dichtbij het hotel.

Heel vriendelijk en gedienstig personeel.

Een tophotel!

Een zacht aflopend zandstrand zonder kasseien.

In de geburen is echter niet veel te zien. Met een auto kan je gemakkelijk het eiland verkennen.

Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel The Island**** bij :

Super voor een relaxte vakantie.

DI, 22-5-2017

Mooi, schoon, vriendelijk personeel, prima buffet, tegenover strand, mooie zwembaden.

Enige minpuntje: muziek bij zwembad was veel te hard.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Zeer mooi hotel

Katrien, 6-5-2017

Zeer mooi hotel, eten was lekker. Enkel ligging vonden wijzelf niet zo goed.
Gereisd met partner in juni 2015

Geweldig

jolanda, 3-5-2017

strand was iets minder hopelijk nu aangepast verder een geweldige vakantie gehad
Gereisd met partner in augustus 2015

fantastisch

Astrid, 10-1-2017

Het hotel, personeel, kamers, restaurant, ligging, alles was ok.
Gereisd met partner in oktober 2016

Heerlijke vakantie

Rinus en Manny, 28-9-2016

Vorig jaar voor de eerste keer the Island bezocht en dat is ons prima bevallen, dus dit jaar hebben we onze vakantie voor de tweede keer geboekt.

De service is hoog, iedereen is heel vriendelijk, niets is teveel. De kamer was weer prima, het eten heerlijk en je krijgt altijd iets extra's, bv fruit na je lunch. Wij gaan zeker volgend jaar voor de derde keer.

Heel hartelijk dank aan Katja en haar team. 👄

Gereisd met partner in september 2016

Prijs/kwaliteit verhouding zoek

Jacqueline, 19-9-2016

Voordelen:

Prachtig aangelegd/gebouwd complex

Hele goed bedden

Leuke hemelbedden rondom het zwembad

Geen handdoeken leggen - bed markeren - gedoe

Live muziek 's avonds

Rustig

Zee schoon

Leuke restaurantjes/barretjes voor de deur

Mooie baai en zand strand

Vriendelijk personeel

Nadelen:

Erg kleine (bad)kamer. Een douche waar je in moet klimmen, smal.

Te klein balkon (kamer 957). Konden we niet op zitten. De stoelen staan stijf naast elkaar. Dus dan zou je over de rugleuning heen moeten klimmen.

Zwembad was erg koud (september 2016). Zat dan ook bijna niemand in.

Klepgrage hostess bij restaurant veroorzaakte lange wachtrij terwijl er binnen minstens 50 tafels vrij waren. Wat een armoe, sta je een kwartier buiten in de rij voor je eten.

Smaken zullen verschillen. Wij vonden het eten verschrikkelijk slecht. Een aanfluiting voor zo'n duur hotel.

Heel veel varkensvlees. Dat eten wij eigenlijk niet. Voor een keer niet erg, maar elke dag.....1 dag was er voor ons niet eens een alternatief aangezien wij geen inktvis lusten. Andere dag kip in mosterdsaus, moet je al van houden. En dan ligt er ook nog eens een hele dikke laag scherpe mosterd op pfff. Mijn man had een andere dag de chili con carne daar hadden ze de cayennepeper bus uit hun handen laten vallen. Het was allemaal veel en veel te gekruid. Wij zijn heus wat gewend, wij eten meestal Indisch eten, dus dat is het euvel niet. Dit was gewoon te veel, niet goed op smaak.

EN: Wat ligt er nou helemaal op je bord? Gegrilde speklap, een gehakballetje in tomatensaus, pasta en rauwkost. Nog geen €5 waard. Terwijl wij er voor €450 per dag zitten. Wij waren er met 4 en hadden allen dezelfde mening.

Het geeft te denken dat het hotelrestaurant leger en leger werd en bij Medusa voller en voller. Wij hebben het elke avond geprobeerd en kwamen ook telkens weer aan de overkant uit.

Gereisd met partner in september 2016

Voor herhaling vatbaar

Luus, 16-9-2016

Service heel goed, zeer vriendelijk personeel met gevoel voor humor, schoon, mooie zwembaden, mooie appartementen. Eten was voortreffelijk. Wij gaan volgend jaar zeker nog eens terug. Adults only vonden we heerlijk! Je komt hier echt tot rust.

Bij de bar is er 's avonds vaak een bandje. Wij vonden de bandjes niet echt goed en dat zag je ook aan de mensen. Het zat er nooit vol en er werd ook bijna nooit gedanst. Jammer, maar in het straatje naast het hotel zaten weer erg leuke cocktailbars en zo.

Gereisd met vrienden in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel The Island**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Island in Gouves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Island zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Island scoort een 9.03 uit 10 op basis van 120 reviews.