Hotel Tigaki Beach ****

7,3

56 reviews over Hotel Tigaki Beach in het Nederlands

Prima voor een keer

Dana, 17-9-2017

Minpuntjes: gehorige kamers in hoofdgebouw; alles is op Duits publiek gericht; verouderd (smoezelig) meubilair in lounge en door vele rokers in halfopen lounge niet echt uitnodigend om te gaan zitten voor niet rokers; muziek te hard bij t zwembad (vooral Duitse muziek) met als gevolg dat we t zwembad meden. Pluspunten: t prachtige strand; kamers in hoofdgebouw waren modern en badkamer zelfs met aparte douche; heerlijke bedden en kamers waren schoon (tip: boek kamer in t hoofdgebouw want alleen die zijn gerenoveerd); heerlijk gegeten! Complimenten voor de kok! eten is beter als in 5 sterren hotels waar we geweest zijn.
Gereisd met partner in september 2017

Voor herhaling vatbaar, ondanks verbeterpunteb

Danielle, 4-9-2017

Plus: Eten, bedden, schoonmaak, personeel, Griekse show

Minder vonden wij de soms keiharde muziek bij het zwembad van ca 10 tot 23 uur

Minder vonden wij de animatie die volledig op de vele Duitsers was gericht

Veel self service

Gereisd met partner in augustus 2017

Prima hotel dichtbij het mooie zandstrand

Fam. Vd Linde, 13-8-2017

Prima hotel met mooie tuin met palmbomen. Dichtbij het mooie zandstrand waar je 2 heerlijke ligbedden met parasol kunt huren voor 6 euro p.dag. Wij zaten 3 hoog in het hoofdgebouw. Mooi uitzicht over de zwembaden en bergen in de verte. Groot balkon. De kamer en badkamer waren als nieuw met heerlijke bedden en een tv met koelkastje. Goede airco. Superschoon. Elke dag schone handdoeken. Het ontbijt en lunchbuffet waren goed. Warm eten verschillende soorten keus. Onze pubers vonden het wat minder. Niet elke dag patat of pizza. Geen showcooking. Minpuntje: restaurant was kaal en saai ingericht. Zelf tafeltje kiezen en zelf drank tappen vonden wij perfect. 'S avonds op terras werd je bediend met drankjes of zelf halen bij de bar. 6 soorten cocktails waren lekker. Duits georiënteerd hotel met Duits animatieteam. Alleen Griekse avond was leuk.

2 heerlijke zwembaden met 2 kinderbadjes. Wel handdoekje leggen. Dit hotel heeft een goede prijs-kwaliteitverhouding.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

ligging prima

Barendsen, 30-7-2017

Het hotel heeft een mooie ligging, echter laat de service te wensen over. Wij kwamen s'avonds laat aan, de informatie was minimaal, toen ik zelf wat vragen stelde over het concept werd er nors en kortaf antwoord gegeven. Wij waren ten tijde van de aardbeving... vanuit het hotel werd er geen informatie of enige vorm van geruststelling gegeven. Ook was er maar 2 man personeel aanwezig die zelf niet wisten wat te doen.. daar sta je dan midden in de nacht. We zijn eerder vertrokken en voor ons dit hotel nooit meer.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooie locatie en goed kamers met heerlijke bedden.

Co, 11-6-2017

Mooie locatie en goed kamers met heerlijke bedden. Vriendelijk en gezellig personeel!

Op het duitse publiek gericht.

Gereisd met partner in mei 2017

uitstekende hotel

H. Prenger, 26-5-2017

Hotel Tigaki Beach is een hotel dat verouderd was, maar dat voor

2 jaar geleden compleet is gerenoveerd.De kamers zijn modern

en de bedden waren uitstekend ,heb er heerlijk op geslapen.Ook

de badkamer zag er schitterend uit,met zelfs een telefoon aan de

wand.Ook de receptie en de liften waren compleet vernieuwd,zo ook het restaurant.Ik had een kamer aan de zwembad zijde en keek op de bergen in de verte.Het hotel ligt landelijk gelegen en op100meter van het schitterende strand, en ongeveer 300meter

van het centrum. Het personeel is erg vriendelijk en dankbaar voor een kleine fooitje.De kamers werden alle dagen schoon gemaakt en schone handdoeken hoorden daarbij.Ik was er begin

mei toen was het nog rustig,maar in de2 week werd het al veel drukker. Al met al een hotel waar het goed te vertoeven is.IK zal

er heus t.z.t.nog wel een keer terug keren.

Gereisd alleenreizend in mei 2017

Geweldig!

C Schaap, 21-9-2016

Werkelijkwaar een fantastische vakantie gehad!

Ontzettend vriendelijk en hardwerkend personeel, doen echt alles voor je.

Wij hadden een kamer in het 'nieuwbouw' gedeelte. Als ik dan een puntje meit bedenken, is het dat je de douchekop zelf vast moet houden, en de douche in het bad is. Verder schoon en ruim. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken.

Eten heel goed, elke dag toch weer wat anders, goed van temperatuur en ruim voldoende.

Manager van het hotel is vrijwel de hele dag aanwezig en helpt waar nodig.

Grotendeels zijn hier Duitse vakantiegangers en de animatie is hier op gericht, maar dit hebben we niet als vervelend ervaren. We kwamen hier echt om te relaxen en dat is gelukt ook.

Zwembaden goed, ook altijd schoon. Genoeg ligbedden. Wel soms wat handdoekjes leggen, maar ook als je smiddags pas komt, zijn er nog genoeg bedjes vrij. (Wij waren er wel half september!)

Het plaatsje Tigaki is wat klein, wij hadden fietsen gehuurd en dan kan je de omgeving wat verder verkennen. Met de bus die voor het hotel stopt ben je zo in Kos stad. Leuk om 1 of 2 keer heen te gaan, ook daar genoeg te beleven.

Ik raad dit hotel zeer aan!

Gereisd met partner in september 2016

Complimenten

an, 28-5-2016

Hotel Tigaki Beach is echt een aanrader.

De beschrijving op de website van touroperator is qua tekst en zeker qua foto's jaren al achterhaald( kijk maar eens op hun eigen website) de kamers zijn modern en het is super schoon. De medewerkers doen er echt alles aan om het naar je zin te maken. Eten is voor all inclusieve goed, alhoewel wij zelf wel een aantal keer elders hebben gegeten voor de gezelligheid van het dorpje. Wel moet gezegd worden dat er hoofdzakelijk Duitse gasten zijn en de prima animatie voor jong en oud in het Duits is. Het hotel ligt aan een heerlijk Zandstrand met ligbedden en aan het strand is veel leuke horeca. De zwembaden en tropische tuin in het hotel zijn keurig schoon en verzorgd. Het dorpje zelf is klein, maar gezellig en alles wat je nodig hebt voor een geslaagde vakantie is er.

Oh ja, de vluchtelingen, veel gehoorde opmerking. Er is niets van te merken, want ze zijn er niet, wij waren in oktober 2015, in Kos stad, toen waren ze er wel, maar geen last van gehad.

Dus hotel tikaki beach, is voor ons een aanrader en een tip voor touroperator, doe iets aan de website, qua tekst, foto's en laat een medewerker de sfeer eens proeven in het hotel

Gereisd met partner in mei 2016

Redelijk goed

R.kok, 12-10-2014

Prima plek! Redelijk goed hotel, keurig schoon.

Kamer prima, eetruimte erg somber en gedateerd ( eten niet slecht maar eentonig ).

De prijs/kwaliteit is goed.

Gereisd met partner in september 2014

Redelijk

Coline, 1-9-2014

De kamer was prima voor twee volw en 1 kind alleen de airco was erg slecht het was 29 graden op de kamer niet echt fijn om te slapen zowel het hotel als touroperator deden hier weinig aan. Na twee nachten een andere kamer gekregen waar het na het aanzetten van de airco ging regenen in de kamer, monteur laten komen die het probleem heeft opgelost na een volgelopen prullebak. Je snapt het al...nooit meer
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Tigaki Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tigaki Beach in Tigaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tigaki Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tigaki Beach scoort een 7.29 uit 10 op basis van 59 reviews.