Hotel Mitsis Ramira Beach *****

8,6

1321 reviews over Hotel Mitsis Ramira Beach in het Nederlands

Fantastisch!

Van den Tillaar, 14-10-2017

Alles was goed. Bij de ontvangst werd je naar je kamer begeleid en uitleg gegeven. Koffers werden naar boven gebracht.

Alles was schoon, keurig verzorgd. Koelkast met inhoud die om de dag werd aangevuld.

Eten was goed en zéér uitgebreid. Animatie was top.

Enigste punt van kritiek wad, zoals bij vele hotels, het handdoekje leggen. Zelfs bij het strand. Toch werden er briefjes op de bedjes gelegd met de tijd van neerleggen. Binnen bepaalde rijd niet terug dan werden de handdoeken weg gehaald.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Een aanrader!

Anoniem, 8-10-2017

Mitsis Ramira Beach is echt een aanrader!

Bij onze aankomst kregen we een drankje en een fris handdoekje.

Er zijn 3 zwembaden waarvan 2 met zout water (1 ervan is wel overal redelijk diep). Het andere zwembad is zoet water met 3 glijbanen.

In de namiddag kun je panini’s, hotdogs, hamburgers, cake en gebakjes eten.

‘s Avonds aan de bar kun je popcorn nemen en je krijgt ook nootjes. De animatie is soms in het amfitheater.

Het ontbijt is goed in orde, er zijn zelfs appelsienpersers! Je proeft wel dat de koffiekoeken niet hetzelfde zijn als thuis.

Het enige minpuntje was het restaurant, je zit redelijk dicht op elkaar.

Voor je het restaurant binnen gaat moet je wel aanschuiven en die rij kan wel redelijk lang worden.

Je kunt ook gemakkelijk met de bus of met de fiets naar Kos-stad.

Besluit: een super hotel!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

super!

Marga, 7-10-2017

Voor de zoveelste maal hier weer geweest, voelt als thuiskomen. Nieuwe bedden aan het strand liggen heerlijk. De nieuwe kok is gewoon goed, heerlijk eten gehad iedere dag. Ben zeer benieuwd wat ze nog meer kunnen gaan verbeteren, moeten we misschien volgend jaar maar weer eens gaan ontdekken.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mitsis Ramira Beach bij:

Alweer fantastisch zoals altijd.

Annie en Ben., 6-10-2017

We hebben het erg naar ons zin gehad en vinden de kritiek op het diner grote onzin en verbazen ons hierover. Er is zeer veel variatie, zie onze foto's, maar áls we kritiek hebben, is het op de mannelijke gasten zoals zij smakeloos gekleed gaan naar het diner in hun Bermuda's met behaarde benen en teenslippers terwijl vele dames smaakvol gekleed zijn. We begrijpen niet dat de dames dit allemaal goedkeuren en hen niet beter corrigeren. Dit doet verder niets af aan de kwaliteit en de vriendelijkheid van het hotel, die zijn prima. Ook de kamers zijn dagelijks proper. Het animatieteam is top en Mickey en zijn team werken hard om het iedereen naar de zin te maken. Klasse! Ons zullen ze zeker weer terugzien.

Heerlijk

Ina, 6-10-2017

We hebben wederom genoten bij Ramira Beach. Prachtige week gehad. We komen zeker terug bij de mitsis keten. Ik had ook wat slechte reviews gelezen ik kan het daar niet mee eens zijn. Enig minpuntje het restaurant is wat te vol , maar je kunt ook naar het chinees restaurant. niet zo druk en erg lekker. of je kiest een wat later tijdstip. Een TIP; het zou fijn zijn als er ergens een fooienpot zou zijn waar je de fooi in kunt gooien. Nu geef je het af aan 1persoon, ik zou graag willen dat iedereen er van profiteert. Want iedereen werkt hard, van kamermeisje tot receptioniste tot ober.. en niet te vergeten het enthousiaste recreatie team.
Gereisd met partner in oktober 2017

Fantastisch chapeau

Marin Garritsen, 6-10-2017

Hotel is prima, netjes verzorgd en goed onder houden. Was zelf iets huiverig na de grote aardbeving maar je merkt er totaal niets van. Wij hadden een prima kamer(325) en deze werd heel netjes schoon gemaakt. Eten was goed en je had voldoende keuze(krijg ik thuis allemaal niet) Drinken meer als voldoende, je kon krijgen wat je wilde en men deed altijd de moeite je op een correcte manier te bedienen. Animatie top vooral Mario, Heidi, Mickey en vooral NELLI. Deden echt hunbest en waren zeer attent. Queen en Abba show waren echt leuk om mee te maken. Alles bij alles een top vakantie gehad en wij komen zeer zeker terug
Gereisd met partner in september 2017

Goed hotel met een goede ligging

Gerrie en Ankie Heijnen-Vermulst, 19-9-2017

We hadden een familiekamer c.q. een tweekamerappartement met een privézwembad met ligbedden. De tweede kamer heeft een eigen tv, twee verrijdbare slaapbanken maar heeft helaas geen airco. Met slechts twee personen hadden we daar natuurlijk geen last van. De kamers zijn ruim en schoon en dagelijks worden de handdoeken gewisseld, vaak wel tweemaal per dag. De badkamer heeft hier en daar wat onderhoud nodig. De bedden slapen prima. Het personeel is uiterst vriendelijk en op de terrassen worden de drankjes aan de tafel gebracht, tenzij het erg druk is, zelf halen aan de bar kan natuurlijk ook. Geen lange rij wachtenden aan de bars. Mede door het grote eigen strand met veel ligbedden / ligbanken en een (snack)bar waren er aan de zwembaden voldoende ligbedden. In het buffetrestaurant staan de tafels wel heel erg dicht op elkaar en zelfs deels in het gangpad. Over zo’n tafel in het gangpad hebben we de eerste dag direct al ons beklag gedaan, omdat er voortdurend tegen onze tafel, stoelen of armen werd aangelopen. Van rustig eten is daar geen sprake, tenzij je een plaats in een hoek krijgt. De tafel bleef echter staan en wij hebben de overige dagen in open buitengedeelte m.n. voor rokers gegeten. Overigens wordt je naar de tafel begeleid. Het eten is goed, met een ruime keus, maar de dagelijkse variatie is beperkt. De animatie start dagelijks om 10:00 uur en is goed. Naar Kos stad lopen is net iets te ver, maar de bus stopt voor de deur.

Heerlijke week gehad!

Michele, 2-9-2017

Prachtig hotel, wij zaten in een bijgebouw met uitzicht op het zwembad...heerlijke plek!

Service was prima, vriendelijkheid kon hier en daar iets beter.

Het kiezelstrand vond ik niet prettig, echt bijna niet te doen zonder waterschoenen, de strandbedden waren wel heerlijk!

Kamers waren heerlijk en goed verzorgd.

Wat me erg tegenviel was dat er alleen lokale alcoholische dranken verkrijgbaar waren, voor een hotel met 4/5 sterren had ik toch echt de A-merken verwacht.

Zwembaden met zout water vond ik toch niet zo geslaagd, kon er niet goed aan wennen.

Het eten was goed maar weinig variatie.

Al met al heb ik echt een heerlijke vakantie gehad maar er zijn zeker nog wel wat verbeterpunten voor dit hotel in mijn ogen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Absoluut geen 5 sterren meer

Broenssem, 26-8-2017

Personeel bij bar kleine zwembad (Sakis) en in rokersruimte (Polina, Michalitsa, Eva) was prima net als Eleni bij hoofdbar, schoonmaak ook kamers ook ok. Tuin werd prima onderhouden. Verder is dit hotel in enkele maanden zwaar gedaald in score.In september leek alles nog prima, maar nu.....het eten in het restaurant is geen ster meer waardig, amper saus bij de pasta, mini stukjes vlees en veel te doorbakken, vis idem! Bedjes bij kleine zwembad zakten de een na de andere klant doorheen. Beetje duur doen met bedjes op het strand, maar de rest laten voor wat het is. Drank was hier altijd al minder dan in andere mitsis hotels, maar dat is misschien wat de vaste gast hier wil of genoeg vindt. Na aardbeving foto's gezien van beschadigingen, maar vraag me af hoe ze dat zo snel op hebben kunnen knappen (zou dat gebouw niet meer vertrouwen, persoonlijke mening) Veel personeelsleden zijn ook vertrokken, dat zegt genoeg. Ik hoop dat ze de winterperiode aangrijpen om e.e.a. fatsoenlijk te repareren. Maar ik heb mijn twijfels, er wordt vaak door management gereageerd dat ze de tips meenemen, maar het vertrouwen daarin is bij ons door diverse zaken die we gezien hebben, verloren gegaan. Mogen hun goede personeel ook wel eens wat menselijker gaan behandelen. managers die staan te schreeuwen tegen hardwerkende obers en serveersters, nee voor ons is het even genoeg. Geen Mitsis meer voorlopig! Jammer, het was (voor het overlijden van de oude heer Mitsis) echt een topketen, maar de kids halen het niveau bij lange na niet. Het eten was top (hele zalm, varken, etc) en is nu echt waardeloos. Je meld het en ze geven het toe, maar er wordt niks gedaan. Ook aan de receptie wordt men steeds onvriendelijker. Kan het me voorstellen als je de hele dag klagende mensen te woord moet staan
Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk week!

Hilde & Marco, 25-8-2017

Net terug van een fijne week Ramira. Hele vriendelijke mensen, leuke animatie voor alle leeftijden. Gemoedelijke sfeer. Ik zag bij andere reviews wat geklaag over het eten, maar wij waren dik tevreden. Mickey, opperhoofd van het animatieteam, heeft onze kennis over boogschieten en rifle shooting een stapje hoger getild. Mickey spreekt veel talen en is én prettig in de omgang én doet echt zijn best om je te laten verbeteren.

De bedden lagen heerlijk, de kamers waren netjes en werden elke dag schoongemaakt. Ook de massage aan het strand (waarvoor je moet bijbetalen, maar een heel bescheiden bedrag) is aanbevelingswaardig. Bij de beachbar kun je lekker eten en drinken. Mooie bedjes op het strand.

Barmannen Sakis,Theo en Alexis van de bar bij het zwembad bieden gezelligheid, tosti's, hotdogs, lekkere drankjes, maar vooral gezelligheid en vriendelijke service. Speciale dank ook aan lieve Elleni die ons 's avonds op het hoofdterras voorzag van drankjes en haar vriendelijkheid. Kortom: een topweek.

Gereisd met partner in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mitsis Ramira Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mitsis Ramira Beach in Psalidi (bij Kos-stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mitsis Ramira Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mitsis Ramira Beach scoort een 8.63 uit 10 op basis van 1344 reviews.