Kos
8,6

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mitsis Ramira Beach***** bij :

1312 reviews over Hotel Mitsis Ramira Beach in het Nederlands

Het was geweldig

Henk, 20-8-2017

Het was een fijne vakantie voor mijn vrouw en ik en kinderen plus kleinkinderen
Gereisd familie in augustus 2017

het was fantastisch we gaan volgend jaar weer

wouda van den bosch, 20-8-2017

het eten was goed. de mensen aardig en zeer vriendelijk. heerlijk weer. alleen het zwembad was zout water, maar dat mag de pret niet drukken. we gaan zeker weer terug volgend jaar.
Gereisd met partner in augustus 2017

Veel minder dan vorig jaar

Esther, 16-8-2017

Na een fantastische ervaring vorig jaar dit jaar terug.

Wat een verschil het eten is beduidend van slechtere kwaliteit ongaar vlees en bijna rauwe eieren bij het ontbijt ook is het eten kouder dan vorig jaar. De bediening in het restaurant laat zwaar te wensen over ze staan ook met de helft aan personeel als vorig jaar. Afruimen van tafels duurt lang net als wachten op drinken. Het maakt niet uit welke tijd je komt. Veel meer Russen en Polen.

Kamers perfect, chessbar altijd goed.

Voor ons geen ramira beach meer.

Genieten

Ronald, 14-8-2017

Iedereen doet heel erg zijn best om je verblijf naar je zin te maken en dat doen ze heel goed
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Super !

Inge Geven, 12-8-2017

Zeer vriendelijk personeel. Bediening bij het zwembad en terras. Fijne zwembaden, reserveren van ligbedden is niet toegestaan.

Buffetrestaurant is goed, je kunt heerlijk buiten zitten. Mogelijkheid tot reserveren van Italiaans of Chinees. Fietsen naar Kos stad is goed te doen en zeker de moeite waard.

Kamers zijn schoon

Luxe strandbedden, en gezellig beach bar.

Al met al een TOP vakantie

Een geweldige vakantie!

Brigitte Dreher, 12-8-2017

Wat een fantastisch hotel is Mitsis Ramira Beach te Kos. Een ideale ligging, aan het strand en op nog geen 10 minuten met de bus van Kos stad. De kamers zijn ruim en voorzien van airco. De koelkast wordt dagelijks aangevuld met water en frisdrank. Iedere dag bedden verschoond en schone handdoeken. Het eten is bijzonder gevarieerd en echt erg lekker. Qua service is niets teveel! Zwembaden zijn prima en mooi schoon. Animatie is er vollop. Zelfs op het strand kan je eten en drinken halen. De ligbedden zijn perfect. En wat echt goud is, mensen die lekker vroeg opstaan om ligbedden te voorzien van een handdoek zodat ze verzekerd zijn van een bedje (en vervolgens de halve dag wegblijven), die hebben in dit hotel pech. De handdoeken worden na een tijdje gewoon weggehaald door personeel. Het personeel is uitermate vriendelijk. Voor volwassenen, grote en kleine kinderen een ideale locatie. Wij gaan volgend jaar zeker weer!!!
Gereisd familie in augustus 2017

we hebben het er fantastisch gehad

Karin, 12-8-2017

De kamers keurig,het personeel heel vriendelijk, het eten goed,alles keurig schoon.
Gereisd familie in juni 2016

Voor het echt vakantie gevoel

lindaenjohan, 7-8-2017

We hebben genoten van onze vakantie in mitsis ramira beach. We hadden een familiekamer op de begane grond in een bijgebouw met uitzicht op het grootste zwembad. Kamers zijn ietwat verouderd, zeker de badkamer maar wel ruim. Kinderen hadden echte bedden. Personeel is erg vriendelijk, m.u.v. de receptie. Het animatieteam is geweldig, leuk voor jong en oud. Voor onze tieners werd er heel veel georganiseerd (voetbal, waterpolo, basketbal, sjoelen, darten enz.) en er waren dan ook veel gezinnen met tieners. Het ontbijt was heerlijk, de lunch zowel in het buffetrestaurant als bij het strand lekker maar het diner is onder de maat voor een 5 sterren hotel. Weinig dingen die kinderen lekker vinden, vlees was niet echt lekker. Hier zal het hotel echt iets aan moeten doen! Een aantal keren bij het Italiaans restaurant gegeten en dat was erg lekker!
Gereisd familie in juli 2017

fantastisch leuk daar met geweldig animatie

Remco 14 jaar, 4-8-2017

Ligging: is goed met mooi uit zicht op zee en Turkije

Service: is geweldig je krijg genoeg drinken aan geboden en anders kun het je zelf ook nog halen.En ze komen ook met kleine bekertjes pudding langs.

Prijs en Kwaliteit: ik ben 14 ik weet niet hoeveel het koste maar je heb daar genoeg te doen en wij gingen 3 aug naar huis maar we willen nu al gelijk terug, is fantastisch daar !!!

Eten: ik vind nooit dat je over het eten kan klagen want het is je eigen mening maar er mocht nog net wat meer keuze zijn.Er zijn veel salades, maar wbt warm eten mag er wel wel wat meer variatie zijn. Wel kun je de hele dag overal hapjes krijgen, dus klagen over eten hoeft denk ik niet!

Kamers:Wij zaten in de laag bouw en dan ook nog onder aan. Is fantastisch, wij hadden kamer nummer 453. Met een hele grote tuin.

Kindvriendelijk: je kan het helaas maar een 10 geven ik vond het animatie echt leuk ik wou het wel een 1000 geven zo gezellig altijd wel wat te doen

Zwembad: is een mooi goed perfect zwembad alleen jammer dat het zout is

Hygiëne: prima niks smerig gezien

HET IS EEN GEWELDIG HOTEL MET EEN SUPER LEUKE ANIMATIE

ANIMATIE I LOVE IT, ALLEMAAL ZO LEUK GEHAD

Gereisd familie in juli 2017

Super hotel

Eef van Eijk, 29-7-2017

Heel mooi en schoon hotel,mooie kamers,hiygiene is top,eten personeel ...noem maar op.Wij zijn er nu drie jaar geweest en niet teleurgesteld .Jammer van de aardbeving ,in kos stad
Gereisd met vrienden in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mitsis Ramira Beach in Psalidi (bij Kos-stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mitsis Ramira Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mitsis Ramira Beach scoort een 8.64 uit 10 op basis van 1335 reviews.