Kos
8,8

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Blue Lagoon Village***** bij :

206 reviews over Hotel Blue Lagoon Village in het Nederlands

fantastisch

fam van den berg, 15-8-2017

super hotel, veel luxe, prachtige kamers en erg lekker eten, veel te doen voor kinderen.
Gereisd familie in augustus 2017

Fantastisch hotel

Cindy, 23-7-2017

Hebben een TOP vakantie gehad. Hier was nu eens alles dik in orde Mooi, verzorgd resort. Zeer vriendelijk. Eten zeer goed. Gewoon een zeer goed hotel. Er wordt alles gedaan om je een heerlijke vakantie te bezorgen. Verschillende A la Carte restaurants die één voor één zeer goed zijn. Het hotel ligt afgelegen voor een uitstap huur je best een auto of maak je gebruik van de bus die wordt ingelegd op bepaalde dagen om naar Kos centrum te gaan.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Zalige, ontspannende vakantie !

Ilse W., 12-7-2017

We zaten in de deluxe suite met prive zwembad en prachtig uitzicht !

Ruime kamers en badkamer . Zeer vriendelijk personeel !

All inclusive was perfect, buffet was uitgebreid en lekker, voor de lunch is het

Chinese restaurant een aanrader (was het rustiger dan in het Italiaanse restaurant).

Het complex is wel vrij afgelegen, dus een auto is aan te raden voor een uitstap.

Gereisd familie in juli 2017

Uitstekend hotel met een persoonlijke service

Fam Van Peteghem, 12-7-2017

Heel mooi complex met verschillende zwembaden en restaurants. Wij en de kinderen hebben er een heel leuke vakantie gehad. Heel vriendelijke bediening. Veel aandacht voor hygiëne. Lekker eten. Toffe @611 club.

Wel wat afgelegen, maar dat wisten we op voorhand.

Gereisd familie in juni 2017

Paradijs!!!! ♡

Yvonne, 4-7-2017

We hadden geboekt voor Blue Lagoon resort. Onze huwelijksreis. We werden in onze kamer ontvangen met een fles champagne. Resort was erg mooi. Vriendelijk personeel, gevarieerd en lekker eten en het was er schoon! Na 3 dagen kregen we een aanbod om onze huwelijksreis voort te zetten in het luxe Blue Lagoon village. We waren al zo tevreden met deze locatie dat we wat twijfelden. We besloten om het aanbod te accepteren. Toen we aankwamen wisten we niet wat ons overkwam. Ik heb nog nooit zo'n mooi resort gezien! Het was net een sprookjesdorp met mooie huisjes! Ontzettend vriendelijk personeel! Ze zorgen dat je niets te kort komt! Lekker en gevarieerd eten, grote zwembaden, fijne service. Zo fijn dat je er soms bijna ongemakkelijk van wordt, op een goede manier. Het drinken wordt gebracht aan je eigen zwembad. Fantastisch! Bedankt voor het maken van een onvergetelijke huwelijksreis! Petje af voor het hardwerkend en toch elke dag vriendelijke personeel!
Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig, om je eens goed te laten verwennen

Anthonissen, 2-7-2017

Een hotel met oog voor service aan de gasten. zeker voldoende personeel om de gasten vlot tot dienst te zijn. Een aanrader voor koppels die tot rust willen komen.

Ruime en verzorgde kamers

Beetje minder is de ligging, afgelegen en niets te zien in nabije omgeving, dit wordt goed gemaakt door voldoende accommodatie in het complex.

Heerlijk, kindvriendelijk

TessaW, 28-6-2017

Wij waren met 2 kinderen < 3jaar en we hadden een swim up kamer. Daarbij hadden we zwembad vast aan ons terras en kon je tijdens de middagslaapjes zelf nog lekker zwemmen. Veel (!) zwembaden en lekkere restaurants. Strand aan het resort. Het was schoon, comfortabel en vriendelijk personeel. Wij waren voor de zomervakantie en hierdoor ook niet te druk. Er waren bij de reguliere zwembaden geen glijbanen, maar deze waren wel bij het adventure park (gratis) waar je met golfkarretje heen en terug gebracht kon worden. Het ligt wat afgelegen op Kos, het ligt op ongeveer 10 minuten van de luchthaven en klein uur van Kos stad. Heerlijke luxe vakantie gehad.
Gereisd familie in juni 2017

Een schitterend over resort

Sonja, 17-6-2017

Blue Lagoon resort is een schitterend resort gelegen op een heel mooie plek met fantastisch uitzicht. Er is heel veel vermaak voor kinderen.
Gereisd familie in april 2017

Fantastisch!

Sjaak en Yvon Euser, 15-6-2017

Als gast moet je rekenen op veel klimwerk, qua trappen en paden. Voordeel: je kuiten worden er sterk van. Entertainment is een heel sterk element in dit resort, zowel overdag als 's avonds, hoewel het vrij vroeg (22.00 uur) is afgelopen. Verder is de hygiëne uitstekend in orde.

Jammer: er hangen briefjes bij de zwembadstoelen dat 'reserveren' dmv badlakens verboden is, maar er wordt NIETS ondernomen. Dus hebben die briefjes geen zin. We telden op enig moment 15 stoelen met badlakens, maar de mensen kwamen pas laat in de middag...

Heerlijk,rustig,vriendelijk,geweldig genieten!

de Crommetjes, 7-6-2017

Eigenlijk was alles goed, perfect, de kamer, de vriendelijkheid van het personeel, echt al het personeel van kamermeisje tot manager. Het eten was altijd zeer variërend, ochtend, middag en avond. Waar wij verbleven was het heerlijk rustig, zwembad voor je terras. We hadden een 2 persoonskamer zeezicht geboekt, maar we kregen een up date van zeezicht kamer met gedeeld zwembad. De bediening was ook hier fantastisch, terwijl dit voor de serveerster tocht steeds een heel stuk lopen was. Er was nergens vuil te bekennen alles is zeer mooi onderhouden, de tuinen, paden, echt alles zag er erg verzorgd uit. Het is een echte aanrader als je van rust houdt of met je familie/gezin hier wilt verblijven. Overal is rekening mee gehouden, vooral voor kinderen. Daar wij niet zaten te wachten op veel "kinder"geluid zaten wij op een perfect gedeelte van het hotel. Je had je eigen zwembad en van de kinderen die er verbleven was het rustig. Als je meer van activiteit wilt genieten kon je naar het zwembad aan het strand, hier was van alles te doen en er was alle ruimte voor (kleine) kinderen. Wij komen zeker nog een keertje terug, het was voor ons een uitrust vakantie, en dat hebben wij hier zeker kunnen doen, we waren weer helemaal opgeladen toen we naar huis gingen.
Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Lagoon Village in Kefalos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Lagoon Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Blue Lagoon Village scoort een 8.78 uit 10 op basis van 207 reviews.