Hotel Blue Lagoon Village *****

8,9

215 reviews over Hotel Blue Lagoon Village in het Nederlands

Geweldig!

Brigit, 12-10-2017

in een woord fantastisch. Geen minpunten te bedenken. Wel wat afgelegen maar dat weet je van tevoren. Kamers zeer netjes, eten goed, de a la carte restaurants zijn zeker aan te raden vooral de Griek en Italiaan. Zeer mooie en grote zwembaden, wel wat koud maar is te verwachten in oktober. Op diverse plaatsen drank en snacks verkrijgbaar. Heerlijke crêpes en wafels. Voldoende ligbedden. Al het personeel, zonder uitzondering toppers, Wij gaan zelden een tweede keer terug naar hetzelfde hotel maar de kans is groot dat we hier nog een keertje terug komen.
Gereisd met partner in oktober 2017

Geweldig goed de prijs/kwaliteit verhouding is top

Ed Neervoort, 27-9-2017

Wat vond je goed? Nou er was gewoon niets slecht of niet goed.

Als je echt wil zeuren zou ik twee dingen kunnen vinden, op het stand is niets te drinken te krijgen en je kan nergens gewoon bijvoorbeeld een steake bestellen.

Maak niet uit was gewoon top en uitstekend.

Na een erg roerig jaar enorm tot rust gekomen en genoten van dit hotel. Waarbij kinderen, gezinnen en gasten centraal staan en het personeel en animatie alles op alles zet om hen te verwennen en verzorgen.

Heb al voor 2018 geboekt omdat dit resort, ik ben in vele resorts geweest dus heb een behoorlijk beeld, werkelijk de overtreffende trap is.

Gereisd alleenreizend in september 2017

E ter Heide, 17-9-2017

Echt geen min punt,super schoon en ruim opgezet heerlijke zwembaden/strand met voldoende ligbedden.

Goede restaurants en zeer vriendelijk/hulpzaam personeel echt een aanrander wij hebben genoten

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Blue Lagoon Village bij:

Een werkelijk fantastische, rustgevende week

Margriet, 16-9-2017

We hebben alleen maar goede woorden over voor dit resort. We zijn met z'n tweeën een week in dit prachtige resort geweest en alles was perfect. Het eten was heerlijk, en enorm veel keuze. Ontbijt, lunch en diner waren uit de kunst. Ook keuze uit wel 7 verschillende restaurants. Tussendoor zelfs nog snacks te krijgen. De kamers zijn prachtig en worden vaak schoongemaakt. De hygiëne is uitmuntend, ook in de rest van het resort. Je ziet de hele dag schoonmakers die druk aan het werk zijn. De bediening is perfect, de mensen zijn enorm vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben er zelfs een eigen taxibedrijf in de vorm van golfkarretjes die je overal gratis naar toe brengen op het resort. En aan het zwembad loopt een bediende die de hele dag heerlijke cocktails en andere drankjes brengt. Het privéstrand is ook een genot. Heerlijk tot rust komen, en er is een steiger waarop je kan genieten van het prachtige heldere water. Je ziet de vissen om de steiger zwemmen en je kunt om de steiger heen ook heerlijk snorkelen. Kortom een geweldige week die we niet meer vergeten. We willen er volgend jaar zeker weer naartoe.

Perfect!!

Sanne, 11-9-2017

Super vakantie gehad in dit mooie resort! Prachtige locatie aan zee, genoeg fijne zwembaden, super vriendelijk personeel en heerlijk eten!! Zeker voor herhaling vatbaar 😃

Zalig !!!

Rulisa, 5-9-2017

Als je graag een rustige en afgelegen vakantie locatie wenst te boeken is dit wel een perfecte plaats. In dit hotel krijg je dan ook alles wat je mag verwachten indien je voor zulk een type vakantie kiest. Zeer goede service, op en top vriendelijk personeel, een zevental restaurants van uitstekende kwaliteit met een speciale vermelding voor het Chinees en het Italiaans restaurant, een drietal grote zoetwater zwembaden - waarvan één wel echt heel groot - , een wellness met sauna, stoombad, diverse jaccuzzi's, een binnen- en buitenzwembad. Wat de kamers betreft, wij hadden het zeer getroffen met een swim-up bungalow dewelke ons een wauw gevoel gaf. 's Avonds kon je dan weer gezellig genieten bij één of meerdere bars. Voor ons een zeer geslaagde 8-daagse vakantie ... we komen zeker volgend jaar terug en dat zou meteen de eerste keer zijn dat we terugkeren naar een locatie waar we reeds hebben vertoefd.

Wauw!

Linda, 2-9-2017

Heb eigenlijk geen negatieve punten over dit prachtige resort. Het was voor ons de tweede keer dat we met het vliegtuig op vakantie zijn gegaan. Het vliegveld is wel aan een opknapbeurt toe, maar toen we aankwamen bij het resort, hebben we onze ogen uitgekeken. Wat prachtig!!!!. Wel wat afgelegen, maar er worden genoeg activiteiten georganiseerd, er rijden bussen of je kan een auto huren. Wij zijn een dagje naar Nisyros, vulkaaneiland geweest. Ook dat was zeer prachtig.

Wij hadden een kamer met zeezicht geboekt, maar kregen bij aankomst een swim-up kamer: kamer met zwembad (zwemstraatje) voor de deur. Deze moesten we delen met 7 andere "buren". Vanuit je bed, dus zo het zwembad in. Kamer zag er netjes onderhouden bij, elke dag werd je kamer schoongemaakt, bedden opgemaakt en handdoeken gewisseld. Wij kregen ook elke dag een ander handdoeken figuurtje op bed. Bedden zijn goed en stevig. Vriendelijk personeel, eten was ook goed. Bij de Griek was het eten helaas soms aan de koude kant, maar verder goed en heerlijk gegeten.

Als je wil kan je gehaald en gebracht worden met een "golfkarretje". Deze brengt en haalt ook je bagage op naar en van je appartement. Bij de receptie is ook Nederlands sprekend personeel aanwezig (zelfs op de luchthaven hadden we bij vertrek een Nederlands sprekende steward).

Wij zijn verliefd en gaan zeker nog een keer terug!!!

Super vakanties

Greetje, 31-8-2017

Ik kan echt geen negatieve dingen vermelden

We gaan eind september weer 8 dagen

Dit wordt de 7de keer

Het personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken, herkennen je ook als terug kerende gast.

Veel van de staf ook als vriend op Facebook inmiddels.

Wij boeken een swim-up kamer, zwembad aan je terras, 2 mooie ligbedden en ook nog 2 stoelen en een tafel

Als terug kerende gast staat de champagne koud op je kamer, schaal met vers fruit en een bos bloemen

Voelt elke keer weer als "thuis komen"

Zowel voor diner als lunch, veel verschillende keuzes.

Op trip advisor, zijn het altijd de Engelsen die klagen

Wij zijn blij dat er ook normaal te ontbijten is ipv alleen bonen, worst en bacon

Wij blijven het een heerlijk hotel vinden, ligt wel afgelegen, maar 2 x per week een bus vanaf het hotel richting Kos stad en nu ook vanwege het Engelse voetbal een bus naar de plaats Kefalos waar in bars het voetballen uitgezonden wordt op grote scherm

Slecht ter been bel voor een club car, jongens doen het graag !!!

Gereisd met partner in mei 2017

Leuke vakantie

Sabrina, 29-8-2017

Bij aankomst in het hotel zijn we aan de receptie goed ontvangen door een Nederlandstalige medewerkster wat zeker een pluspunt is.

Prachtig & zeer groot domein .

Kamer was steeds netjes. Personeel was zéér vriendelijk.

's Morgens geen race om handdoeken aan het zwembad te leggen.

Er zijn verschillende restaurants gelegen in het domein waar men kan lunchen en/of dineren (Italiaans, Chinees, Grieks en BBQ (= inbegrepen in de all-inclusive)).

Het beste restaurant was het Chinese (rustig gelegen en héél lekker). Het Italiaanse restaurant was ook lekker maar veel drukker.

Het eten in het hoofdrestaurant viel voor ons héél erg tegen (er bevinden zich 3 keukens in het hoofdrestaurant). Weinig variatie in eten, meer koud dan warm (zowel 's morgens als 's avonds).

Aangezien het hotel afgelegen ligt, ben je aangewezen om een auto te huren of een bus te nemen.

fantastisch

fam van den berg, 15-8-2017

super hotel, veel luxe, prachtige kamers en erg lekker eten, veel te doen voor kinderen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Blue Lagoon Village bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Lagoon Village in Kefalos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Lagoon Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Blue Lagoon Village scoort een 8.87 uit 10 op basis van 218 reviews.