Beoordelingen Camping L'Etang de la Breche*****

29 juli 2014

L'Etang de la Breche*****
100 beoordelingen
Beoordelingen Camping L'Etang de la Breche*****
Etang de la Brèche - 5, Impasse de la Brèche, F-49730, Varennes-sur-Loire (Maine et Loire)
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Etang de la Breche***** in Varennes-sur-Loire (Maine et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Etang de la Breche***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping L'Etang de la Breche scoort een 8,3 uit 10, op basis van 100 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Etang de la Breche***** in Varennes-sur-Loire (Maine et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Etang de la Breche*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping L'Etang de la Breche***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 53 vakantiefoto's van Camping L'Etang de la Breche***** vinden. Je kunt 1 video van Camping L'Etang de la Breche***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Pays de la Loire. Vergelijk Camping L'Etang de la Breche***** met andere accommodaties in Varennes-sur-Loire (Maine et Loire).
Even geduld a.u.b.

8,1
8,7
6,7
8,0
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Mei 2014
"Mooie camping en in meivakantie heel rustig"vertalen
jvr
8,0

10-05-2014 Deze camping ligt heel rustig. Op loopafstand van de camping is niets te beleven. De camping is echter mooi groen en royaal opgezet. Zwembad was prima en lekker warm. Door de vele hekjes kwam dit wel wat hokkerig over. In de meivakantie is er vanuit de camping of Eurocamptouroperator geen enkele activiteit. Kinderen vonden elkaar gewoon bij het voetbalveld en hebben het heel leuk gehad. We zijn naar Saumur, Chinon en een wijnkelder geweest. Allemaal heel leuk, maar in de meivakantie nog heel rustig en daardoor minder sfeervol. Veel huizen met de luiken dicht. De mannen waren ook enthousiast over het museum met 200 tanks. De echt bijzondere kastelen zijn toch zo'n drie kwartier rijden.

met jonge kinderen, 2013
"Wat een fijne camping"vertalen
Van Berkel
7,0

07-09-2013 We hebben een week op deze camping gestaan en hebben het ontzettend naar ons zin gehad. Ruime plaats (via de website geboekt, via touroperator zijn kleiner) tegen de golfbaan aan. Veel speelruimte en ontzettend leuke zwembaden, voor elk wat wils. Prachtige omgeving, we hebben genoten van kastelen en (sprookjes)tuinen.
Je hoort idd op de achtergrond een trein, maar we hebben t dan wel over een zacht ruisje van 30 sec in de twee uur, dus je kunt overal wel over zeuren

Tip: laat fietsen thuis, het is er echt te gevaarlijk om met kleintjes te fietsen
Tip: neem een hengeltje mee. Hele leuke visvijver waar jong en oud zich vermaakt

met jonge kinderen, 2013
"Mooie familiecamping met ruime kampeerplekken."vertalen
jcb
10,0
7,0

02-09-2013 Net terug van 2 weken Etang de la Breche. Ik was hier met mijn vriend, ons zoontje van 2,5, mijn zus en schoonvader. We stonden met 3 tenten op 1 kampeerplek en dit ging makkelijk. Alhoewel wij een van de kleinste plekken hadden. Was deze nog steeds groot genoeg. Andere plekken waren echt heel erg ruim. Heerlijke zwembaden. Ondanks dat de camping volgeboekt was, hadden we slechts 1 keer van de 14 dagen geen zit plaats bij het zwembad. Echt ligbedjes en stoelen genoeg. En je moet gewoon brutaal zijn. Als er op een bedje een handdoek ligt en er zit niemand, dan leg je de handdoek gewoon op het naastgelegen bed. Men begrijpt dit echt wel. Inderdaad veel Engelsen, alhoewel op ons laantje ook nog 3 andere Nederlandse gezinnen stonden. En ons zoontje speelde ook gewoon met de Engelse kindjes, spelen is universeel. Tegen een bal aan trappen snapt iedereen. Ook fijn dat er bij de receptie, bar en winkeltje Engels werd gesproken. Wij hebben een fijne vakantie gehad.

De beste prijzen en lastminutes voor Camping L'Etang de la Breche*****...

"Leuke camping"vertalen
Mirriam
8,0

31-08-2013 Wij hadden (2 volwassenen en 3 kinderen) direct bij de camping een stacaravan gehuurd. Onze eerste indruk is positief al hoewel de plaatjes en filmpjes op de internetsite wel een mooiere indruk gaven dan de werkelijkheid. We hadden een mooie en schone caravan op een ruime plek vlakbij speeltuintjes. Verder prima zwembaden waar de kinderen zich goed vermaakten.
In de omgeving is voldoende te zien en te doen (kastelen, klimbos, grotwoningen, Saumur). De camping grenst wel aan de weg (je hoort het soms ruizen) ook is er een treinbaan in de buurt (hoor je s'nachts). Zelf vonden wij de wegen in de omgeving niet geschikt om te fietsen met de kinderen. Vanaf de camping moet je dus wel met de auto. Elke ochtend heerlijke verse broodjes en stokbrood bij het winkeltje.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Mooie, ruime camping maar wel heel veel Engelsen!"vertalen
christa
7,0

22-08-2013 De camping is erg ruim opgezet en de voorzieningen zijn ook prima. Onze dochters van 2 en 5 jaar hebben zich prima vermaakt in de zwembaden en de vele speeltuintjes. Ook is er een ponykamp waar kinderen vanaf een jaar of 3 op kleine pony's of grote paarden kunnen rijden. 2 x per dag wordt er een ritje over de camping gemaakt. De campingwinkel heeft niet veel producten, wel prima fruit. Voor het betere inslaan zijn er supermarkten in Saumur op zo'n 10 min rijden. De afhaalmaaltijden op de camping (pizza, patat) vonden wij erg goed!
Het grootste nadeel vond ik dat ongeveer 90 procent van de gasten Engels was. Op zich vind ik dat prima, maar het zorgde er wel voor dat mijn dochter bijna geen aansluiting vond bij de andere kinderen op de camping. Verder werd ik een beetje gek van de trapkarts die op de camping te huur zijn. Je werd regelmatig zo wat van je sokken gereden door die dingen. Verder prima camping in mooie omgeving!

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Prima camping, jammer van zoveel Engelsen"vertalen
barbara
7,0

29-08-2013 Erg mooi, groen, supergrote plekken. We stonden op een vrij rustige plek, zoals we ook verzocht hadden. Wel jammer dat er in de periode dat wij er waren voornamelijk Engelsen en een verdwaalde Fransman stonden. Denk dat 95% Engels en overige nationaliteiten was en maar 5% Nederlanders. Misschien omdat wij de laatste regio waren (midden) en de andere al weer naar school waren? Voor mijn kinderen dus weinig speelkameraadjes, omdat de Engelse kinderen erg naar elkaar trokken. Logisch, die snappen meteen wat je bedoelt. Eerste week was het wel 's avonds rustiger op de camping dat de 2e week. Verder genoeg te doen, jongens hebben 2 weken alleen maar gevist. Misschien wel wat meervallen lozen uit de visvijver, maar verder prima. Dochter gezwommen en paar maal pony-rijden. Internet is bij receptie en omgeving gratis, maar bij veel gebruik ook traag. Zeker als er een aantal gaan skypen.

"Ruimtelijk en kindvriendelijk"vertalen
jolavo1
9,0

11-09-2013 Kamping hoort bij de Castel campingketen dus heeft een hoge standaard. Vriendelijke eigenares en super aardige behulpzame receptie. Het is een ruim opgezet kemping met veel groen, visvijver, manege, bar, restaurant, winkeltje en super lekkere pizza!!!!!, ijssalon en genoeg animatie, maar niet storend!!! Voor kinderen iedere ochtend iets te doen. Ponyrijden rondom het camping of een groepsles (16 euro). Skelters ook voor een half uur te huur. Grote speelplaatsen met splinternieuwe speeltoestellen! Sanitaire ruimten werden meerdere malen schoongemaakt (toiletpapier aanwezig!). Voor 80 % zijn het Britse toeristen, maar ook Nederlanders en Fransen. Enige minpuntje was de trein, dat 200 meter verder rijdt.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Prima camping met veel ruimte!"vertalen
Ilse
8,0

01-09-2013 Deze camping heeft alleen maar grote plekken. We hebben 3 dagen van te voren gereserveerd en de receptie was zeer flexibel . Er waren inderdaad erg veel Engelsen maar allemaal vriendelijk en netjes. Onze kinderen hebben wel nederlandse vriendjes gehad. Ze hebben zich prima vermaakt! Jammer was dat de animatie in het engels of frans was. De mensen die dit leidden deden wel erg hun best voor onze dochter. Zwembad oogt soms wel druk maar er waren in ieder geval genoeg ligbedden . We hebben alleen maar eten afgehaald en dat was van prlima kwaliteit. ' s Avonds was het om 23 uur echt rustig . Kortom, een leuke, rustige, ruim opgezette camping alleen maar grote plekken.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Mooie camping"vertalen
Monique
8,0

31-07-2013 Mooie relaxte ruim opgezette camping,als je aankomt ziet het er alleen niet als 5 sterren uit. Wij hadden bij camping zelf geboekt,mooie grote caravan lekkere ligbedden buiten en een gasgrill in de tuintafel ! Ruime ligging. Ik vond trouwens dat ook alle TO tenten en caravans genoeg ruimte hadden ! Ik was met vriendin en in totaal 4 kinderen die zichtzelf vermaakten,dus niet gelet op de kwaliteit van de animatie.Deze was niet uitgebreid, maar ponyrijden,skelterhuur eb zwembad was genoeg voor ons. De snackcorner is niet je van het,en het restaurant niet eens uitgeprobeerd omdat we zelf koken leuker vinden. Als je een tentplaats dicht bij zwembad hebt zul je wel de auto's van de doorgaande 90km weg richting Saumur horen. Wij hadden mobil home aan achterkant camping,daar hoor je de trein. Ik persoonlijk stoor me daar niet aan . De kinderen 7,8,9 en 12 jaar geven de camping een 10 !! De omgeving is daar echt prachtig !

met jonge kinderen, Juli 2013
"Perfecte camping met kleine kids"vertalen
Bart Kemp
10,0
9,0

31-07-2013 Heerlijke camping met jongste kids (van 0 tot 10)

Fijn zwembad, goed schoon genoeg ligplaatsen, en vooral een goed hek om zowel het totale zwembad als het peuterbad, hekjes krijgen alleen oudere kinderen en volwassenen open. Peuterbad heeft genoeg schaduw, een fijne diepte en zwembad rand en een leuk speeltoestel, neem wat extra speetjes mee voor top vermaakt!)

Diepe baden en glijbanen leuk voor de iets oudere kids (4-10), met oudere kinderen ergens anders heengaan. Kleine fijne camping met alle voorzieningen aanwezig en aansluiting op fijne fietspaden achter de camping.

Leuke bezienswaardigheden in de buurt, net als grote supermarkten, zelfs een dagje naar zee goed te doen door aansluiting op snelweg (+/- 2 uur rijden)

Zowel stacaravans als campingplaatsen zijn mooi groot, visvijver, pony rijden en boogschieten op het terrein, met name Engelsen, Ieren en Nederlanders op de camping, waar men perfect Engels spreekt.

Wij zullen hier zeker terugkomen!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?