Beoordelingen Camping L'Etang de la Breche*****

30 oktober 2014

L'Etang de la Breche*****
109 beoordelingen
Beoordelingen Camping L'Etang de la Breche*****
Etang de la Brèche - 5, Impasse de la Brèche, F-49730, Varennes-sur-Loire (Maine et Loire)
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Etang de la Breche***** in Varennes-sur-Loire (Maine et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Etang de la Breche***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping L'Etang de la Breche scoort een 8,2 uit 10, op basis van 109 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Etang de la Breche***** in Varennes-sur-Loire (Maine et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Etang de la Breche*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping L'Etang de la Breche***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 53 vakantiefoto's van Camping L'Etang de la Breche***** vinden. Je kunt 1 video van Camping L'Etang de la Breche***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Pays de la Loire. Vergelijk Camping L'Etang de la Breche***** met andere accommodaties in Varennes-sur-Loire (Maine et Loire).
Even geduld a.u.b.

8,1
8,6
6,7
8,4
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Ruime camping"vertalen
Jacqueline
9,0

04-09-2014 Leuke camping met hele ruime staan plaatsen. Veel speel gelegenheden voor de kinderen. En veel animatie voor de kinderen, bv paardrijden, voetballen etc. Nieuwe accommodaties (boomhut, pipowagen etc) zagen er erg leuk uit. Veel Engelsen en Ieren. 's Avonds was het rustig op de camping, niet geschikt voor oudere kinderen (pubers vond ik). Grote supermarkt is stukje rijden. In onze stacaravan (4 pers) zat geen tv (kan je mee reserveren) en als je geen beddengoed besteld, dan is er ook geen dekbed, wel fleece dekens. Fietsen in de omgeving is goed te doen, maar er zijn niet echt fietspaden zoals hier in Nederland. Maar in het binnenland is het prima te doen. Bbq bij de stacaravan was ook erg leuk. Zoon van bijna 2 heeft zich prima vermaakt. Zwembad voor de kleintjes goed afgezet met een hek en overal kindersloten op de hekken vh zwembad maar ook bij de visvijver. 's Avonds ijsje eten. Erg genoten hier.

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Prachtige camping"vertalen
Sandra
8,0

19-08-2014 Mooie camping in een prachtige omgeving. Enorme campingplaatsen en heel veel ruimte tussen de verschillende rijen tenten. Ruim opgezet dus. Schoon sanitair. Vriendelijk personeel.

"Aanrader"vertalen
fam van Oort
9,0

31-07-2014 wij hebben een heerlijke vakantie gehad, onze kinderen van 14 en 9 hebben zich prima vermaakt. In de directe omgeving is voldoende te zien, het kasteel breze, de grotwoningen en het champignonmuseum zijn een bezoekje waard. Wij vinden dit gebied een van de mooiere stukjes Frankrijk. Op de camping hangt een relaxte sfeer, het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad en de visvijver zijn een succes. Wij vonden onze stacaravan te klein(Plancha 4 pers.) Gelukkig hadden we mooi weer, dan ben je toch nauwelijks binnen. Ook is de afstand naar zwembad of winkel soms erg ver om te lopen, fietsen zijn wel te huur. Een wifi kaart is te koop voor 32 euro voor 2 weken geldig voor 1 aansluiting, ontvangst was bij ons prima. Tv kost 5 euro per dag.

De beste prijzen en last minutes voor Camping L'Etang de la Breche****...

"Geweldige plek!"vertalen
Olaf
9,0

06-08-2014 Wij zijn net terug van twee weken verblijf op deze camping (die nu officieel Domaine de la Brèche heet). Geweldige camping om te verblijven en de prachtige omgeving met vele mooie kastelen en leuke plaatsjes te ontdekken. Ook de kinderen (13, 12 en 10) hebben zich uitstekend vermaakt. Wij hadden expres een rustige plek uitgekozen (ver weg van het zwembad en het speelveld voor kleine kinderen) en dat is uitstekend bevallen. Ruime plaatsen met naar keuze zon en schaduw, prima voorzieningen met elke dag vers brood, relaxte sfeer, vriendelijk personeel. Het sanitair is op zich schoon, maar de douches zijn aan vervanging toe. Ook voor oudere pubers is dit volgens mij een prima camping ze hebben hun eigen plek en zoeken elkaar op. Kortom: alle ingredienten aanwezig voor een heerlijke vakantie. Ik zou er zo weer naartoe gaan. Het publiek bestaat voor driekwart uit Engelsen. Verder vrij veel Nederlanders.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Tja,....."vertalen
Saskia
6,0

21-09-2014 Camping de l'Etang heet tegenwoordig Domaine de la Brèche. Zeer ruime plaatsen. Heel veel Engelsen/ Ieren die "en famille" komen en hun eigen kampement opzetten van 3-4 plaatsen naast elkaar, niet gezellig. Kids hadden zodoende ook weinig contact met andere kinderen. Nederlanders die er waren logeerden veelal in stacaravan achterin de camping (wij stonden vooraan). Veel jonge families (kleine kids). Visvijver was leuk voor de kinderen, veel vis gevangen. Golf prima, minigolf ziet er mooi uit maar niet goed uitvoerbaar. Deze camping krijgt van ons een 7 omdat we de sfeer op de camping en de omgeving zozo vonden. Voor het zwembad zouden regels gelden maar deze worden niet gehandhaaft, geen badmeester. Het glijgedeelte van het zwembad was voor mij regelmatig zenuwslopend doordat volwassenen (mn Engels en Iers) veel te snel na mijn eigen kids de glijbaan afkwamen. Zij vergeten dat zij veel zwaarder zijn en dus verder het zwembad instorten. Toezicht zou zeer wenselijk zijn bij het zwembad

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Absolute aanrader!"vertalen
Fam.
10,0

04-08-2014 Wij zijn net terug van een geweldige vakantie op Domaine de la Breche, in de prachtige omgeving van de rivier Loire met zijn mooie kastelen. De camping heeft ons in elk opzicht laten genieten. Mooie ruime plaatsen zowel kampeer als accomodatieplaatsen. Alles wordt netjes schoongehouden zowel het sanitair, zwembad als de rest van de camping. Veel veiligheid bij o.a. het zwembad en de visvijver. Het complete team van de camping staat klaar en werkt op werkelijk elke plek. We hebben in de visvijver diverse meervalletjes en karpers gevangen, er kwam een compleet circus voor een mooie show, er werd bingo georganiseerd met mooie prijzen enz. Als je eten wilt bestellen, raden we de Hamburger la Breche absoluut aan. Breng zeker een bezoek aan één van de mooie kastelen, het tankmuseum, mooie dorpjes zoals Bougueil (markt), Montsoreau (markt en kasteel) en natuurlijk het mooie Saumur (markt, kasteel enz). Wij kunnen met volle teugen zeggen: Domaine de la Breche, tot volgend jaar!

"2e keer op deze camping"vertalen
barbara
8,0

09-08-2014 Na vorig jaar 2 weken hier te hebben gestaan, ditmaal nogmaals, maar dan wat eerder in de vakantie. Ook nu weer prima vakantie gehad. Gelukkig wat meer Nederlanders waardoor dochter nu ook vriendinnen had. Wat leegkomt wordt wel bijna alleen maar door Engelsen opgevuld. Het sanitair mag wel iets moderner, en in elk toiletgebouw een magnetron is ook best handig. Het wordt wel goed schoongehouden en ook de spinnen worden regelmatig weggehaald. De visvijver zit wel erg vol meervallen wat het visplezier aanzienlijk beperkt. Paardrijden is altijd een succes. In de omgeving ook genoeg te doen. Voor nu zijn we wel weer even klaar met Frankrijk en deze camping.

Met oudere kinderen, Mei 2014
"Mooie camping en in meivakantie heel rustig"vertalen
jvr
8,0

10-05-2014 Deze camping ligt heel rustig. Op loopafstand van de camping is niets te beleven. De camping is echter mooi groen en royaal opgezet. Zwembad was prima en lekker warm. Door de vele hekjes kwam dit wel wat hokkerig over. In de meivakantie is er vanuit de camping of Eurocamptouroperator geen enkele activiteit. Kinderen vonden elkaar gewoon bij het voetbalveld en hebben het heel leuk gehad. We zijn naar Saumur, Chinon en een wijnkelder geweest. Allemaal heel leuk, maar in de meivakantie nog heel rustig en daardoor minder sfeervol. Veel huizen met de luiken dicht. De mannen waren ook enthousiast over het museum met 200 tanks. De echt bijzondere kastelen zijn toch zo'n drie kwartier rijden.

Met jonge kinderen, 2013
"Wat een fijne camping"vertalen
Van Berkel
7,0

07-09-2013 We hebben een week op deze camping gestaan en hebben het ontzettend naar ons zin gehad. Ruime plaats (via de website geboekt, via touroperator zijn kleiner) tegen de golfbaan aan. Veel speelruimte en ontzettend leuke zwembaden, voor elk wat wils. Prachtige omgeving, we hebben genoten van kastelen en (sprookjes)tuinen.
Je hoort idd op de achtergrond een trein, maar we hebben t dan wel over een zacht ruisje van 30 sec in de twee uur, dus je kunt overal wel over zeuren

Tip: laat fietsen thuis, het is er echt te gevaarlijk om met kleintjes te fietsen
Tip: neem een hengeltje mee. Hele leuke visvijver waar jong en oud zich vermaakt

Met jonge kinderen, 2013
"Mooie familiecamping met ruime kampeerplekken."vertalen
jcb
7,0

02-09-2013 Net terug van 2 weken Etang de la Breche. Ik was hier met mijn vriend, ons zoontje van 2,5, mijn zus en schoonvader. We stonden met 3 tenten op 1 kampeerplek en dit ging makkelijk. Alhoewel wij een van de kleinste plekken hadden. Was deze nog steeds groot genoeg. Andere plekken waren echt heel erg ruim. Heerlijke zwembaden. Ondanks dat de camping volgeboekt was, hadden we slechts 1 keer van de 14 dagen geen zit plaats bij het zwembad. Echt ligbedjes en stoelen genoeg. En je moet gewoon brutaal zijn. Als er op een bedje een handdoek ligt en er zit niemand, dan leg je de handdoek gewoon op het naastgelegen bed. Men begrijpt dit echt wel. Inderdaad veel Engelsen, alhoewel op ons laantje ook nog 3 andere Nederlandse gezinnen stonden. En ons zoontje speelde ook gewoon met de Engelse kindjes, spelen is universeel. Tegen een bal aan trappen snapt iedereen. Ook fijn dat er bij de receptie, bar en winkeltje Engels werd gesproken. Wij hebben een fijne vakantie gehad.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?